ZAMAWIAJĄCY

 

 

WYKONAWCA

 

 

  PODWYKONAWCY

 

INŻYNIER

 

 

 

 

NADZÓR AUTORSKI

 

PROJEKTANT PODSTAWOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ

 

 

MIR, CUPT

 

MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA

 

 

 

 

 CENTRUM UNIJNYCH

PROJEKTÓW TRANSPORTOWYCH

 

 

 

   

ROBOTY MOSTOWE

Mapa Roboty Mostowe_B_S7_pazdziernik

Mapa Roboty Mostowe_B_S7_pazdziernik

1. 04.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Antykorozja na wsporniku wewnętrznym jezdni prawej P4-P5

1. 04.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Antykorozja na wsporniku wewnętrznym jezdni prawej P4-P5

2. 04.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Antykorozja na wsporniku zewnętrznym jezdni prawej P4-P5

2. 04.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Antykorozja na wsporniku zewnętrznym jezdni prawej P4-P5

3. 04.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Beton kap chodnikowych wewnętrznych segment 2 JP

3. 04.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Beton kap chodnikowych wewnętrznych segment 2 JP

4. 04.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Beton kap chodnikowych zewnętrznych segment 2 JP

4. 04.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Beton kap chodnikowych zewnętrznych segment 2 JP

5. 05.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Montaż dylatacji P1 JP

5. 05.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Montaż dylatacji P1 JP

6. 06.10.2017 - MS-6B km 14+220,00 - Warstwa wiążąca z asfaltu lanego jezdnia prawa

6. 06.10.2017 - MS-6B km 14+220,00 - Warstwa wiążąca z asfaltu lanego jezdnia prawa

7. 11.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Dylatacja P7 JP

7. 11.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Dylatacja P7 JP

8. 11.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Płyta przejściowa P1 JP pokryta izolacją cienką

8. 11.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Płyta przejściowa P1 JP pokryta izolacją cienką

9. 11.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Przygotowanie podłoża pod płytę przejściową P7

9. 11.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Przygotowanie podłoża pod płytę przejściową P7

10. 18.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Nawierzchnia z żywicy na kapie zewnętrznej jezdni prawej

10. 18.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Nawierzchnia z żywicy na kapie zewnętrznej jezdni prawej

11. 18.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Układanie warstwy izolacji z papy termozgrzewalnej na ustroju niosącym jezdni prawej

11. 18.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Układanie warstwy izolacji z papy termozgrzewalnej na ustroju niosącym jezdni prawej

12. 18.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Zbrojenie kapy wewnętrznej jezdni prawej na segmencie 1

12. 18.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Zbrojenie kapy wewnętrznej jezdni prawej na segmencie 1

13. 20.10.2017 - MS-6B km 14+220,00 - Spód obiektu od P7 do P10

13. 20.10.2017 - MS-6B km 14+220,00 - Spód obiektu od P7 do P10

14. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Montaż kabli podwieszenia obiektu (2)

14. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Montaż kabli podwieszenia obiektu (2)

15. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Montaż kabli podwieszenia obiektu (3)

15. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Montaż kabli podwieszenia obiektu (3)

16. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Montaż kabli podwieszenia obiektu

16. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Montaż kabli podwieszenia obiektu

17. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Widok na konstrukcję stalową

17. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Widok na konstrukcję stalową

18. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Zakotwienie kabli podwieszenia obiektu

18. 23.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Zakotwienie kabli podwieszenia obiektu

19. 24.10.2017 - MS-6B km 14+220,00 - Podpory P2 oraz P3 jezdni lewej pokryte powłoką specjalną

19. 24.10.2017 - MS-6B km 14+220,00 - Podpory P2 oraz P3 jezdni lewej pokryte powłoką specjalną

20.24.10.2017 - MS-6B km 14+220,00 - Spód obiektu od P10

20.24.10.2017 - MS-6B km 14+220,00 - Spód obiektu od P10

21. 25.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Montaż kabli podwieszenia obiektu

21. 25.10.2017 - MS-4B km 12+639,00 - Montaż kabli podwieszenia obiektu

22. 27.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Przygotowana płyta przejściowa P7 JP

22. 27.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Przygotowana płyta przejściowa P7 JP

23. 27.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Warstwa wyrównawcza na jezdni prawej oraz izolacja z papy termozgrzewalnej

23. 27.10.2017 - MS-2B km 11+559,25 - Warstwa wyrównawcza na jezdni prawej oraz izolacja z papy termozgrzewalnej