- wykonanie wykopów: 1+300-1+600; 2+500-2+600; 4+800-4+900; 5+300-5+450; 6+1506+250; 7+150-7+200; 17+600-17+900; 21+630-21+750; 21+775-22+350; 23+050-23+125; 23+630-23+800; 24+100-24+750; 28+100-28+800; 33+730-33+770; 33+800-33+870;
- wykonanie nasypów: 1+000-1+700; 2+500-2+550; 5+050-5+275; 5+800-6+250; 7+0507+300; 9+950-10+000; 10+150-10+300; 10+600-10+800; 11+700-12+050; 15+850-15+950; 16+100-16+300; 17+600-17+700; 21+500-21+600; 22+150-22+350; 22+400-22+500; 23+87524+000; 29+000-29+100; 34+300-34+600;
- wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 8+700+8+800; 16+125-16+175; 17+60017+900; 33+730-33+770; 33+830-33+870;
- wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 10+420-10+570; 20+280-20+420;
- warstwa mrozoochronna gr. 40cm: 29+200-30+300;
- podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie: 29+200-30+300;
- podbudowa z BA o wysokim module sztywności w-wa gr. 16 cm: 30+000-30+300;
- odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 1+300; 5+000; 5+600; 11+400; 13+300; 17+800; 17+880; 18+960; 19+040; żwirowania Awajki; 28+100;Graficzna prezentacja postępu robót >>>
Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>
Postęp robót branżowych:
Drenaż i uzbrojenie
kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900 | 75,0% | |
kolizja teletechniczna nr 2 w km 0+000-0+900 | 75,0% | |
kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920 | 75,0% | |
kolizja teletechniczna nr 4 w km 3+550 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 5 w km 4+800 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 6 w km 4+800 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800 | 0,0% | |
kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990 | 0,0% | |
kolizja teletechniczna nr 9 w km 13+550 | 0,0% | |
kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850 - 14+100 | 0,0% | |
kolizja teletechniczna nr 11 w km 17+130 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 12 w km 17+850 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900 - 19+800 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 14 w km 20+980 - 21+200 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 15 w km 21+250 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 16 w km 21+200 - 21+300 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750 | 0,0% | |
kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250 | 0,0% | |
kolizja teletechniczna nr 19 w km 28+100 - 28+350 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 20 w km 30+310 - 30+360 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 21 w km 31+600 - 31+700 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700 | 0,0% | |
kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+220 - 34+280 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 24 w km 35+810 - 36+010 | 100,0% | |
kolizja teletechniczna nr 25 w km 36+000 | 100,0% | |
kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550 | 0,0% | |
kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200 | 0,0% | |
kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200 | 0,0% | |
kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400 | 0,0% | |
kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620 | 0,0% | |
kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260 | 0,0% | |
kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040 | 0,0% | |
kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350 | 10,0% | |
kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190 | 0,0% | |
kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140 | 90,0% | |
kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090 | 70,0% | |
kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400 | 30,0% | |
kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820 | 95,0% | |
kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550 | 20,0% |
|
kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400 | 30,0% |
|
przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371 | 100,0% |
|
przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480 | 85,0% |
|
przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884 | 85,0% |
|
przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331 | 40,0% |
|
przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556 | 85,0% |
|
przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380 | 85,0% |
|
przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650 | 85,0% |
|
przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+80034+850 | 30,0% |
|
przebudowa rowu RE-28 w km 21+185 | 40,0% |
|
budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180 | 8,0% |
|
budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039 | 20,0% |
|
budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120 | 7,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-1 w km 0+317 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-1 w km 1+770 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-DD5 w km 2+023,14 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych Pd-2 w km 10+472 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983 | 50,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-5.2 w km 6+084 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-7.1 w km 9+101 | 40,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-7.2 w km 9+101 | 40,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-9.1 w km 12+928 | 40,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-3 w km 5+140 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-6 w km 8+520 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720 | 40,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-8 w km 8+850,00 | 40,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250 | 40,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350 | 40,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-11 w km 11+025 | 50,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-12 w km 11+075 | 50,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010 | 40,0% |
|
montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101 | 20,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-14 w km 16+370,00 | 0,0% |
|
montaż przepustów stalowych PE-15 w km 16+470,00 | 0,0% |
|
kolizja wodociągowa w km 10+550 | 100,0% |
|
kolizja wodociągowa w km 13+000 | 0,0% |
|
kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230 | 50,0% |
|
kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161 | 100,0% |
|
kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650 | 70,0% |
|
kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170 | 100,0% |
|
kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700 | 100,0% |
|
kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500 | 100,0% |
|
kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100 | 90,0% |
|
kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262 | 100,0% |
|
rurociąg w km 30+331 | 0,0% |
|
rurociąg RE-28 w km 21+185 | 0,0% |
|
Rzeka Rybna w km 34+880-35+800 | 10,0% |
|
rów R-5 km 12+030-13+020 | 0,0% |
|
rurociąg R-1 w km 11+800 | 90,0% |
|
rów RR-34 w km 35+800 | 0,0% |
|
rów R-4 w km 13+020-13+100 | 0,0% |
|
rów RR-39 w km 35+450 | 0,0% |
|
rów RA w km 12+430 | 0,0% |
|
rów RR-38 w km 35+490 | 0,0% |
|
rurociąg w km 26+600 | 0,0% |
|
rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520 | 0,0% |
|
rurociąg RE w km 10+440-11+070 | 0,0% |
|
rów kolejowy w km 17+770 (przewiert) | 0,0% |
|
rów RR-41 w km 35+360 | 0,0% |
|
rów R-46.1 w km 34+700 | 0,0% |
|
rów RE-53.2 w km 34+400 | 0,0% |
|
rów RA-1 w km 7+750 | 0,0% |
|
rów RR-56.4 w km 32+660 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-54 km 12+490-13+500 | 30,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-17 km 23+160-24+070 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-56 km 13+150-13+470 | 10,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-37 km 32+660-33+400 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-63 km 13+650-15+780 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-44 km 34+890-35+300 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-35 km 7+070-7+120 | 60,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-52 km 12+400-12+480 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-36 km 7+150-7+720 | 10,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-33 km 31+040-31+640 | 35,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-37a km 32+250-32+610 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-38 km 33+470-34+210 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-45 km 35+300-35+530 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-46 km 35+530-35+760 | 0,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000 | 20,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-10 km 10+300 | 30,0% |
|
kanalizacja deszczowa KD-10 km 13+500 - 13+640 | 70,0% |
|