Listopad 2010

Postęp robót drogowych:

Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

- wykonanie wykopów: 1+300-1+600; 2+500-2+600; 4+800-4+900; 5+300-5+450; 6+150­6+250; 7+150-7+200; 17+600-17+900; 21+630-21+750; 21+775-22+350; 23+050-23+125; 23+630-23+800; 24+100-24+750; 28+100-28+800; 33+730-33+770; 33+800-33+870;

- wykonanie nasypów: 1+000-1+700; 2+500-2+550; 5+050-5+275; 5+800-6+250; 7+050­7+300; 9+950-10+000; 10+150-10+300; 10+600-10+800; 11+700-12+050; 15+850-15+950; 16+100-16+300; 17+600-17+700; 21+500-21+600; 22+150-22+350; 22+400-22+500; 23+875­24+000; 29+000-29+100; 34+300-34+600;

- wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 8+700+8+800; 16+125-16+175; 17+600­17+900; 33+730-33+770; 33+830-33+870;

- wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 10+420-10+570; 20+280-20+420;

- warstwa mrozoochronna gr. 40cm: 29+200-30+300;

- podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie: 29+200-30+300;

- podbudowa z BA o wysokim module sztywności w-wa gr. 16 cm: 30+000-30+300;

- odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 1+300; 5+000; 5+600; 11+400; 13+300; 17+800; 17+880; 18+960; 19+040; żwirowania Awajki; 28+100; 

Graficzna prezentacja postępu robót >>>


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>

 Postęp robót branżowych:


Drenaż i uzbrojenie

 

kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900

75,0%

kolizja teletechniczna nr 2 w km 0+000-0+900

75,0%

kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920

75,0%

kolizja teletechniczna nr 4 w km 3+550

100,0%

kolizja teletechniczna nr 5 w km 4+800

100,0%

kolizja teletechniczna nr 6 w km 4+800

100,0%

kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800

0,0%

kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990

0,0%

kolizja teletechniczna nr 9 w km 13+550

0,0%

kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850 - 14+100

0,0%

kolizja teletechniczna nr 11 w km 17+130

100,0%

kolizja teletechniczna nr 12 w km 17+850

100,0%

kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900 - 19+800

100,0%

kolizja teletechniczna nr 14 w km 20+980 - 21+200

100,0%

kolizja teletechniczna nr 15 w km 21+250

100,0%

kolizja teletechniczna nr 16 w km 21+200 - 21+300

100,0%

kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750

0,0%

kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250

0,0%

kolizja teletechniczna nr 19 w km 28+100 - 28+350

100,0%

kolizja teletechniczna nr 20 w km 30+310 - 30+360

100,0%

kolizja teletechniczna nr 21 w km 31+600 - 31+700

100,0%

kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700

0,0%

kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+220 - 34+280

100,0%

kolizja teletechniczna nr 24 w km 35+810 - 36+010

100,0%

kolizja teletechniczna nr 25 w km 36+000

100,0%

kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550

0,0%

kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200

0,0%

kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200

0,0%

kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400

0,0%

kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620

0,0%

kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260

0,0%

kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040

0,0%

kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350

10,0%

kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190

0,0%

kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140

90,0%

kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090

70,0%

kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400

30,0%

kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820

95,0%

kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550

20,0%

 

kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400

30,0%

 

przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371

100,0%

 

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480

85,0%

 

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884

85,0%

 

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331

40,0%

 

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556

85,0%

 

przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380

85,0%

 

przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650

85,0%

 

przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800­34+850

30,0%

 

przebudowa rowu RE-28 w km 21+185

40,0%

 

budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180

8,0%

 

budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039

20,0%

 

budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120

7,0%

 

montaż przepustów stalowych P-1 w km 0+317

0,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-1 w km 1+770

0,0%

 

montaż przepustów stalowych P-DD5 w km 2+023,14

0,0%

 

montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983

0,0%

 

montaż przepustów stalowych Pd-2 w km 10+472

0,0%

 

montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983

50,0%

 

montaż przepustów stalowych P-5.2 w km 6+084

0,0%

 

montaż przepustów stalowych P-7.1 w km 9+101

40,0%

 

montaż przepustów stalowych P-7.2 w km 9+101

40,0%

 

montaż przepustów stalowych P-9.1 w km 12+928

40,0%

 

montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431

0,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-3 w km 5+140

0,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-6 w km 8+520

0,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720

40,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-8 w km 8+850,00

40,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250

40,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350

40,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-11 w km 11+025

50,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-12 w km 11+075

50,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010

40,0%

 

montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101

20,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-14 w km 16+370,00

0,0%

 

montaż przepustów stalowych PE-15 w km 16+470,00

0,0%

 

kolizja wodociągowa w km 10+550

100,0%

 

kolizja wodociągowa w km 13+000

0,0%

 

kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230

50,0%

 

kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161

100,0%

 

kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650

70,0%

 

kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170

100,0%

 

kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700

100,0%

 

kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500

100,0%

 

kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100

90,0%

 

kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262

100,0%

 

rurociąg w km 30+331

0,0%

 

rurociąg RE-28 w km 21+185

0,0%

 

Rzeka Rybna w km 34+880-35+800

10,0%

 

rów R-5 km 12+030-13+020

0,0%

 

rurociąg R-1 w km 11+800

90,0%

 

rów RR-34 w km 35+800

0,0%

 

rów R-4 w km 13+020-13+100

0,0%

 

rów RR-39 w km 35+450

0,0%

 

rów RA w km 12+430

0,0%

 

rów RR-38 w km 35+490

0,0%

 

rurociąg w km 26+600

0,0%

 

rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520

0,0%

 

rurociąg RE w km 10+440-11+070

0,0%

 

rów kolejowy w km 17+770 (przewiert)

0,0%

 

rów RR-41 w km 35+360

0,0%

 

rów R-46.1 w km 34+700

0,0%

 

rów RE-53.2 w km 34+400

0,0%

 

rów RA-1 w km 7+750

0,0%

 

rów RR-56.4 w km 32+660

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-54 km 12+490-13+500

30,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-17 km 23+160-24+070

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-56 km 13+150-13+470

10,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-37 km 32+660-33+400

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-63 km 13+650-15+780

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-44 km 34+890-35+300

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-35 km 7+070-7+120

60,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-52 km 12+400-12+480

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-36 km 7+150-7+720

10,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-33 km 31+040-31+640

35,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-37a km 32+250-32+610

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-38 km 33+470-34+210

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-45 km 35+300-35+530

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-46 km 35+530-35+760

0,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000

20,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-10 km 10+300

30,0%

 

kanalizacja deszczowa KD-10 km 13+500 - 13+640

70,0%

 


Postęp robót mostowych

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44465
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 
Linki