ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

25.08.2014-31.08.2014

 

1.       Prace rozbiórkowe:

 

-Rozbiórka elementów drogowych:

 

·                    Ujęto w robotach drogowych

 

-Rozbiórka elementów mostowych:

 

·                    Ujęto w robotach mostowych

 

2.       Roboty mostowe:

 

-Most Grota-Roweckiego:

 

·                    Roboty hawerskie

 

·                    Układanie izolacji powłokowej

 

·                    Montaż dylatacji

 

·                    Montaż gzymsów polimerobetonowych

 

·                    Montaż separatorów i elementów odwodnienia

 

·                    Układanie nawierzchni na kapach chodnikowych

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej

 

·                    Montaż bloków kotwiących i dewiatorów do sprężenia zewnętrznego oraz

montaż wzmocnienia konstrukcji dla potrzeb wymiany łożysk na nitce

południowej mostu

 

-Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK

(nitka północna):

 

·                    Powłoki malarskie ram

 

·                    Montaż elewacji

 

·                    Montaż wyposażenia

 

·                    Zakończenie robót żelbetowych

 

·                    Roboty wykończeniowe elementów żelbetowych

 

-Kładka technologiczna:

 

·                    Oczyszczenie betonu w komorach przyczółków

 

-Północny Wiadukt nad Trasą AK na węźle Broniewskiego:

 

·                    żywice na kapach

 

·                    słupy pod ekrany akustyczne

 

·                    bariery ochronne płn.

 

-Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok:

 

·                    wykonanie zasypki biegu schodów

 

·                    betonowanie stropu pochylni oraz stropu spocznika za osią nr 1

 

·                    zbrojenie i przygotowanie do betonowania stropu pochylni

 

·                    zakończono izolację ścian biegu schodów

 

·                    wykonywanie antykorozji konstrukcji stalowej nitki północnej kładki

 

-Północna część wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem

Łachą Potocką:

 

·                    betonowanie dylatacji w osi 1L

 

·                    zakończenia kap i ścianek zaplecznych przy dylatacjach

 

·                    izolacja z papy termozgrzewalnej na ściance zaplecznej w osi 1L

 

-Projektowany most nad kanałem Łacha Potocka:

 

·                    zbrojenie i betonowanie kap

 

·                    zasypka za przyczółkiem

 

-Remontowany wiadukt wschodni na ul. Mickiewicza nad Trasą AK:

 

·                    Zakończono uzupełnianie oblicówki kamiennej przy schodach

 

·                    Zakończono nawierzchnię na schodach

 

·                    Montaż konstrukcji szybu windy

 

-Remontowana kładka wschodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą

AK na węźle Marymoncka:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju, schodów i podpór

 

·                    zakończono nawierzchnię na schodach pd.

 

·                    zakończono montaż balustrad

 

-Remontowana kładka zachodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą

AK na węźle Marymoncka

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju, schodów i podpór

 

·                    zakończono nawierzchnię na schodach pd.

 

·                    zakończono montaż balustrad

 

·                    rozbiórka nawierzchni w części pn.

 

-Remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

-Remontowany wiadukt wschodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

·                    montaż rur odwadniających

 

·                    roboty wykończeniowe

 

-Północna część wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą:

 

·                    wykonywanie nawierzchni na chodniku,

 

·                    prace antykorozyjne,

 

·                    montaż barier ochronnych

 

-Remontowana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód - północ

(Poznań - Gdańsk) na węźle Wisłostrada

 

o   Antykorozja betonu

 

-Łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód - południe (Poznań -

Centrum) na węźle Wisłostrada

 

·                    Antykorozja betonu

 

-Odbudowywana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji wschód -

północ (Marki - Gdańsk) na węźle Wisłostrada:

 

·                    wykonywanie nawierzchni na chodniku,

 

·                    Antykorozja betonu

 

-Odbudowywana łącznica zjazdowa w relacji wschód - południe (Marki

- Centrum) na węźle Wisłostrada

 

·                    Roboty wykończeniowe

 

-Północna części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy

zjazdowej w relacji wschód - południe (Marki - Centrum, tj. 52T) na węźle

Wisłostrada:

 

·                    roboty wykończeniowe

 

·                    stożek pod schody skarpowe

 

·                    montaż barier

 

-Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe - zachód (Centrum

- Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·                    wykonano  zbrojenie nadbetonu w osiach 7 - 11,

 

·                    montaż krawężnika i prefabrykatów gzymsowych w osiach 11 - 24,

 

-Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ - zachód (Gdańsk -

Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Wykonano płytę nadbetonu.

 

-Remontowana kładka w ciągu ulicy Żelazowskiej

 

·                    Rozbiórka nawierzchni i izolacji

 

-Odbudowywany wiadukt północny nad ulicą Hłaski

 

·                    Zbrojenie kap zewnętrznych

 

-Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ - zachód na Węźle

Modlińska

 

·                    Zakończono warstwę wiążącą nawierzchni

 

·                    Zakończono montaż wpustów i ścieków przykrawężnikowych

 

·                    montaż barier energochłonnych i balustrad                      

 

·                    zakończono żywicę na kapach                              

 

·                    antykorozja betonu    

 

-Wiadukt w ciągu Trasy - północny środkowy na węźle Modlińska:

 

·                    Zakończono warstwę wiążącą nawierzchni

 

·                    Zakończono montaż wpustów i ścieków przykrawężnikowych

 

·                    montaż barier energochłonnych i balustrad                      

 

·                    wykonywanie żywicy na kapach                            

 

·                    antykorozja betonu

 

-Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe - zachód na Węźle

Modlińska:

 

·                    Wykonanie żywicy na kapach

 

·                    Rekonstrukcja oblicówki na podporze nr 1

 

·                    Zakończono naprawy i antykorozji konstrukcji i podpór

 

·                    Zakończono montaż systemu odwodnienia na obiekcie                

 

-Północna część wiaduktu nad łącznicą wjazdową na Trasę w relacji

północ - wschód na Węźle Modlińska:

 

·                    Zakończono schody skarpowe pomiędzy murami 1L i 2L               

 

·                    Zakończono nawierzchnię kapy na murach oporowych 1L i 2L  

 

·                    montaż barier energochłonnych

 

·                    roboty przygotowawcze do wykonania powłok malarskich            

 

-Tunel dla pieszych pomiędzy pętlą autobusową a tramwajową Żerań

FSO:

 

·                    Prace remontowe obiektu oraz posadzki

 

·                    Wykonywanie powłok malarskich

 

-Łącznica zjazdowa z Trasy w ulicę Modlińską - kierunek zachód -

północ na Węźle Modlińska:

 

·                    Roboty rozbiórkowe

 

·                    Wiercenie pali fundamentowych

 

·                    Próbne obciążenia pali fundamentowych

 

·                    Roboty zbrojarskie i betonowe w obrębie ław fundamentowych

 

-Łącznica zjazdowa z Trasy w ulicę Modlińską - kierunek wschód -

północ na Węźle Modlińska:

 

·                    Roboty rozbiórkowe ustroju niosącego i podpór

 

-Łącznica zjazdowa z Trasy w ulicę Modlińską - kierunek wschód -

północ i zachód północ na  Węźle Modlińska:

 

·                    Wiercenie pali fundamentowych

 

·                    Badania pali fundamentowych

 

·                    Roboty ziemne

 

3.       Roboty drogowe:

 

·                    ZR2L- odwodnienie, roboty ziemne, brukarskie, bitumiczne, rozbiórkowe,

porządkowe

 

·                    L03L w Węźle Marymoncka- roboty bitumiczne, porządkowe

 

·                    L05L w Węźle Marymoncka - roboty  ziemne, bitumiczne

 

·                    L04L w Węźle Marymoncka- roboty ziemne,

 

·                    T.G.J.L odc. 0+360 - 0+660 - roboty ziemne, brukarskie

 

·                    T.G.J.L odc. 1+620-1+720 - roboty porządkowe,

 

·                    T.G.J.L odc. 0+780-0+820 -  roboty ziemne, brukarskie

 

·                    T.G.J.L odc. 2+020-2+040 -  roboty ziemne

 

·                    T.G.J.L odc. 2+700-3+000 -  roboty ziemne

 

·                    T.G.J.L odc. 0+044-0+100 -  roboty ziemne, brukarskie

 

·                    T.G.J.L odc. 1+510-1+575 -  roboty ziemne

 

·                    Ciąg rowerowy C3b- odwodnienie, roboty ziemne, brukarskie

 

·                    Ciąg rowerowy C1- roboty ziemne

 

·                    Rondo w. Powązkowska- roboty ziemne, bitumiczne, brukarskie

 

·                    L02P w. Powązkowska- roboty ziemne, brukarskie

 

·                    L03L w. Powązkowska- roboty ziemne, brukarskie

 

·                    Ul. Powązkowska J.L. - roboty ziemne , brukarskie

 

·                    ul. Włościańska oraz ul. Braci Załuskich- roboty brukarskie

 

·                    ul. Mickiewicza J.L.- roboty ziemne, brukarskie

 

·                    W. Wisłostrada L05L,

 

·                    W. Modlińska przy obiekcie 26T - rozbiórka płytek

 

·                    W. Wisłostrada ul. Wybrzeże Gdyńskie - rozbiórka zatoki autobusowej

 

·                    W. Wisłostrada L05L, Trasa Główna  JL KP 3+530-3+545, w. Modlińska ul.

Modlińska pas rozdziału - Podłoże pod krawężnik kamienny z kruszywa 0/31.5mm

 

·                    W. Modlińska TG JL + ZR4aL  3+530 - 3+545 - Wykonanie warstwy

technologicznej + wykonanie warstwy z mieszanki niezwiązanej

 

·                    W. Wisłostrada L05L, Trasa Główna  JL KP 3+530-3+545 - Ustawienie

krawężnika kamiennego na ławie z bet. C12/15

 

·                    W. Modlińska ZR4aL , TG JL 4+390 - 4+450 - Wykonanie  warstwy podbudowy

AC WMS 16P

 

·                    W. Wisłostrada ul. Wyb. Gdyńskie JP -0+015-0+400 - Skropienie warstwy

zfrezowanej + podbudowy ACWMS16, Wykonanie warstwy wyrównawczej AC11W,

Skropienie warstwy wyrównawczej AC11W, Wykonanie warstwy wiążącej AC WMS16W,

Skropienie warstwy wiążącej AC WMS16W, Wykonanie warstwy ścieralnej SMA 8

 

·                    W. Modlińska C21,C20 - Prace porządkowe oraz przygotowanie podłoża pod

wartwę humusu

 

·                    W. Wisłostrada - Wykonanie przewiązki

 

·                    Oznakowanie poziome - W. Wisłostrada ul. Wyb. Gdyńskie JP -0+015-0+400

 

4.       Roboty branżowe:

 

-Podłączenia wykonanych już zbiorników retencyjnych do sieci

kanalizacji deszczowej

 

-Montaż linii oświetleniowej pas rozdziału na węźle Broniewskiego

przy ul. Gąbińskiej

 

-Montaż fundamentów pod maszty na węźle Wisłostrada

 

-Montaż skrzynek rozdzielczych do zasilenia wind przy ul.

Mickiewicza i ul. Słowackiego

 

-Wykonanie kanałów deszczowych

 

-Regulacje studni

 

-Przebudowa sieci w ul. Kolektorskiej - prace porządkowe , izolacja

 

-Ul. Włościańska/ ul. Żelazowska: - prace porządkowe ,

 

·                    Zabezpieczenie kabli energetycznych

 

-Montaż oświetlenia obiektu PT1 oraz 2T (Most Grota)

 

-Montaż linii kablowej zasilającej pas rozdziału od OS818 na Trasie

Głównej

 

-Przebudowa magistrali wodociągowej DN 1200 na Węźle Marymoncka

 

5.       Przeprowadzone zmiany:

 

-W dniu 4 lipca zamknięto północno-zachodnią jezdnię

zbiorczo-rozprowadzającą na odcinku od węzła Marymoncka do ul. Gąbińskiej.

Utrzymane zostały: dojazd do ul. Broniewskiego po jezdni głównej Trasy AK,

wjazd na ul. Słowackiego poprzez przewiązkę. Utrudnienia potrwają do 30

września

 

-W dniu 21 lipca 2014 Ul. Jagiellońska: przeprowadzono zajęcie

skrajnego lewego pasa jezdni zachodniej w relacji północ-południe

(Białołęka-Praga) oraz skrajnego prawego pasa ruchu jezdni wschodniej w

relacji południe-północ (Praga-Białołęka) na wysokości fundamentów obiektu

6T. Utrzymane będą wszystkie relacje; Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

-W dniach 29 lipca 2014 wprowadzono tymczasową organizację ruchu

dla potrzeb remontu obiektu 5T - estakada łącząca zjazdy w relacji wschód -

północ i zachód - północ z ulicą Modlińską. Tymczasowa organizacja ruchu

przewiduje zawężenie o prawy skrajny pas zachodniej jezdni ul. Modlińskiej

na wysokości ul. Elektronowej. Utrzymane zostały dwa pasy ruchu w kierunku

północnym (Legionowo) oraz skręt w lewo na Trasę Armii Krajowej. Dodatkowo w

późniejszym terminie zawężona będzie do 6 m. ul. Elektronowa. Utrudnienia

potrwają do 30 marca 2015

 

-W dniu 6 sierpnia (ok. godz. 22) przeprowadzono zamknięcie ul.

Włościańskiej na wysokości skrzyżowania z ul. Żelazowską. Ruch od strony ul.

Elbląskiej i Broniewskiego prowadzony jest południową jezdnią

zbiorczo-rozprowadzającą Trasy Armii Krajowej do ul. Żelazowskiej, a

następnie z powrotem ul. Włościańską. Jest to ruch wyłącznie jednokierunkowy

utrzymujący relację zachód-wschód. Zamknięty jest również skręt w prawo z

ul. Braci Załuskich. Utrzymany został dojazd do pętli autobusowej. Powyższa

organizacja ruchu pozwolą wykonać prace związane z budową sieci C.O. oraz

roboty drogowe. Utrudnienia potrwają do 5 września

 

-W dniu 3 sierpnia (od godzin nocnych) wprowadzono tymczasową

organizację ruchu, która zakłada zamknięcie:

 

·                    Południowej drogi zbiorczo-rozprowadzającej od zachodniej jezdni Ronda

Ofiar Zbrodni Katyńskiej do zjazdu z trasy głównej Alei Armii Krajowej w

celu dojazdu do Ronda Broniewskiego. Dojazd do ulicy Broniewskiego od węzła

Powązkowska będzie poprowadzony (w relacji zachód-południe) ul. Powązkowską

i ul. Krasińskiego oraz (w relacji zachód-północ) ul. Generała Maczka i ul.

Rudnickiego.

 

·                    Północnej drogi zbiorczo-rozprowadzającej na dojeździe do Ronda Ofiar

Zbrodni Katyńskiej od zjazdu na północną jezdnię główną Trasy Armii

Krajowej. Dojazd do ul. Generała Maczka będzie poprowadzony ul.

Broniewskiego i ul. Rudnickiego. Dojazd do ul. Powązkowskiej będzie

poprowadzony ulicą Broniewskiego i ul. Krasińskiego.

 

Ponadto informujemy, że od Ronda Broniewskiego w kierunku zachodnim ruch

jest poprowadzony północną drogo zbiorczo-rozprowadzającą do zjazdu na trasę

główną, a następnie północną jezdnią główną Trasy Armii Krajowej do Alei

Prymasa Tysiąclecia (w kierunku Woli i Ochoty) oraz Alei Obrońców Grodna (w

kierunku Poznania).

 

Bez mian na jezdni zachodniej węzła Powązkowska pozostają relacje:

 

·                    Północ-południe: Bemowo-Centrum

 

·                    Południe-północ: Centrum-Bemowo

 

·                    Zachód-północ: Poznań-Bemowo

 

·                    Północ-zachód: Bemowo-Poznań

 

·                    Zachód-południe: Poznań-Centrum. Utrudnienia potrwają do 5 września

 

-W dniu 4 sierpnia wprowadzono tymczasową organizację ruchu, w

związku z remontem kładki dla pieszych nad Trasą Armii Krajowej w ciągu ul.

Żelazowskiej. Ruch pieszych zostanie poprowadzony nowo wybudowanym ciągiem

po zachodniej stronie ul. Słowackiego do wiaduktu na węźle Marymoncka.

Utrudnienia potrwają do 31 października

 

-W dniu 12 sierpnia przeprowadzano obustronne, lewostronne

zawężenia jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań-Białystok oraz

w kierunku Białystok-Poznań. Ruch w obu kierunkach prowadzony jest dwoma

pasami. Organizacja ruchu pozwala na skuwanie pozostałości istniejących

podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych pod nowe

fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód - północ

(Poznań - ul. Modlińska) na węźle Modlińska. Utrudnienia potrwają do 30

sierpnia

 

6.       Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

-W dniach 29 (ok. godz. 23) - 1 września (ok. godz. 4) planowane

jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje weekendowe

zamknięcie łącznicy L04L na wjeździe z Trasy Armii Krajowej na ul.

Słowackiego. Objazd prowadzony będzie jezdnią główną Trasy Armii Krajowej

poprzez Rondo Broniewskiego.

 

-W dniach 1 września (ok. godz. 10) - 20 września planowane jest

prawostronne zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku

Poznań-Białystok oraz lewostronne zawężenie jezdni zbiorczo-rozprowadzającej

o jeden pas ruchu w kierunku Centrum-Marki. Organizacja ruchu pozwoli na

skuwanie pozostałości istniejących podpór i ław fundamentowych oraz na

prowadzenie robót palowych pod nowe fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy

zjazdowej w relacji zachód - północ (Poznań - ul. Modlińska) na węźle

Modlińska

 

-W dniach 3 - 25 września (ok. godz. 10) planowane jest lewostronne

zawężenie jezdni zbiorczo-rozprowadzającej w kierunku Marki-Centrum - ruch

prowadzony będzie dwoma pasami o szerokości 3 m. oraz prawostronne zawężenie

jezdni głównej o jeden pas ruchu w relacji Białystok-Poznań.

 

-W dniu 5 września (w godz. późnowieczornych) planowane jest

wprowadzenie tymczasowej, zmiennej organizacji ruchu, która przewiduje

zamknięcie jezdni zachodniej węzła Powązkowska. Ruch będzie prowadzony

jezdnią wschodnią . W kierunku Centrum odbywał się będzie w czasie szczytu

porannego dwoma pasami, natomiast w czasie szczytu popołudniowego jednym

pasem. Ruch w kierunku Bielan odbywał się będzie w czasie szczytu porannego

jednym pasem, w czasie szczytu popołudniowego po dwóch pasach ruchu. Zmiana

kierunku na środkowym pasie będzie wprowadzana codziennie w godzinach 12:00

i 22:00. Na węźle Powązkowska utrzymane będą relacje:

 

o   Zachód-południe;

 

o   Zachód-wschód;

 

o   Zachód-północ;

 

o   Południe-wschód;

 

o   Południe-północ;

 

o   Wschód-południe;

 

o   Wschód-zachód;

 

o   Wschód-północ;

 

o   Północ-zachód;

 

o   Północ-południe;

 

Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku w

jej zasadniczych, przedstawionych wyżej założeniach. W zależności od potrzeb

dla powadzonych robót przewidujemy również modyfikację projektu, o wdrażaniu

których będziemy powiadamiali zgodnie z procedurami kontraktowymi.