w okresie 24 – 30 marca 2014 zrealizowano następujące prace:
Prace rozbiórkowe:
· Kontynuowano rozbiórkę ekranów i elementów drogowych na Trasie AK.
· Rozpoczęto rozbiórki na przyczółku „praskim” mostu Grota.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe przy remontowanej kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Broniewskiego.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanych kładkach wschodniej i zachodniej przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka.
Roboty mostowe:
· Rozpoczęto montaż wpustów i mocowań odwodnienia na moście Grota.
· Zakończono zbrojenie i zabetonowano strop przyczółku „warszawskiego” na moście Grota.
· Kontynuowano scalanie wsporników wewnętrznych, montaż żeber wzmacniających zakotwienia, montaż zakotwień (przęsło 6 i podpora 5), spawanie zakotwień (przęsło 4 oraz podpora 5) oraz montaż i spawanie dewiatorów sprężenia na moście Grota.
· Kontynuowano deskowanie muru oporowego północno-zachodniego na węźle Broniewskiego.
· Rozpoczęto deskowanie murów oporowych północno-wschodniego i południowo-wschodniego na węźle Broniewskiego.
· Rozpoczęto zbrojenie gzymsów murów oporowych wschodniego i zachodniego na węźle Marymoncka.
· Kontynuowano wylewanie fundamentów oraz montaż muru oporowego północno-zachodniego na węźle Marymoncka.
· Kontynuowano wykonanie izolacji cienkiej na przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto zasypki obiektu, zbrojenie gzymsów i instalację izolacji termozgrzewalnej na przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.
· Wykonano beton podkładowy oraz rozpoczęto zbrojenie ław fundamentowych odbudowywanego tunelu w ciągu ul. Hłaski i Gdańskiej pod Trasą AK.
· Kontynuowano kucie pali i prace wykończeniowe przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka.
· Rozpoczęto wyciąganie ścianki szczelnej przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.
· Kontynuowano zbrojenie remontowanej łącznicy zjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum) na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto deskowanie ustroju nośnego odbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.
· Kontynuowano zbrojenie i deskowanie korpusów oraz zasypki fundamentu północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto demontaż oczepu i rozpór oraz zasypki fundamentów przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).
· Kontynuowano kucie pali i próbne obciążenia statyczne pali oraz zasypki fundamentów przy odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań)na węźle Modlińska.
· Wykonano betonowanie płyty wzmacniającej przy remontowanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań) na węźle Modlińska.
Roboty branżowe:
· Rozpoczęto wciąganie rur wtórnych przy kolizjach 3A, 3B i 3D.
· Kontynuowano budowę studni i kanalizacji teletechnicznej.
· Kontynuowano montaż kanałów deszczowych.
Planowane zwężenia i zamknięcia:
· W dniu 28 marca o godz. 22:00 zamknięto łącznicę wjazdową w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada. Tymczasowa organizacja ruchu związana jest z remontem wyżej wymienionej łącznicy i planowana jest do 30 września.