ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

24.03.2014 - 30.03.2014

 

 

 

w okresie 24 – 30 marca 2014 zrealizowano następujące prace:

 

    Prace rozbiórkowe:

 

·         Kontynuowano rozbiórkę ekranów i elementów drogowych na Trasie AK.

 

·         Rozpoczęto rozbiórki na przyczółku „praskim”  mostu Grota.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe przy remontowanej kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Broniewskiego.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanych kładkach wschodniej i zachodniej przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka.

 

 

    Roboty mostowe:

 

·         Rozpoczęto montaż wpustów i mocowań odwodnienia na moście Grota.

 

·         Zakończono zbrojenie i zabetonowano strop przyczółku „warszawskiego” na moście Grota.

 

·         Kontynuowano scalanie wsporników wewnętrznych, montaż żeber wzmacniających zakotwienia, montaż zakotwień (przęsło 6 i podpora 5), spawanie zakotwień (przęsło 4 oraz podpora 5) oraz montaż i spawanie dewiatorów sprężenia na moście Grota.

 

·         Kontynuowano deskowanie muru oporowego północno-zachodniego na węźle Broniewskiego.

 

·         Rozpoczęto deskowanie murów oporowych północno-wschodniego i południowo-wschodniego na węźle Broniewskiego.

 

·         Rozpoczęto zbrojenie gzymsów murów oporowych wschodniego i zachodniego na węźle Marymoncka.

 

·         Kontynuowano wylewanie fundamentów oraz montaż muru oporowego północno-zachodniego na węźle Marymoncka.

 

·         Kontynuowano wykonanie izolacji cienkiej na przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto zasypki obiektu, zbrojenie gzymsów i instalację izolacji termozgrzewalnej na przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.

 

·         Wykonano beton podkładowy oraz rozpoczęto zbrojenie ław fundamentowych odbudowywanego tunelu w ciągu ul. Hłaski i Gdańskiej pod Trasą AK.

 

·         Kontynuowano kucie pali i prace wykończeniowe przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka.

 

·         Rozpoczęto wyciąganie ścianki szczelnej przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.

 

·         Kontynuowano zbrojenie remontowanej łącznicy zjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Rozpoczęto deskowanie ustroju nośnego odbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano zbrojenie i deskowanie korpusów oraz zasypki fundamentu północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.

 

·         Rozpoczęto demontaż oczepu i rozpór oraz zasypki fundamentów przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).

 

·         Kontynuowano kucie pali i próbne obciążenia statyczne pali oraz zasypki fundamentów przy odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań)na węźle Modlińska.

 

·         Wykonano betonowanie płyty wzmacniającej przy remontowanej  łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

 

    Roboty branżowe:

 

·         Rozpoczęto wciąganie rur wtórnych przy kolizjach 3A, 3B i 3D.

 

·         Kontynuowano budowę studni i kanalizacji teletechnicznej.

 

·         Kontynuowano montaż kanałów deszczowych.

 

    Planowane zwężenia i zamknięcia:

 

·         W dniu 28 marca o godz. 22:00 zamknięto łącznicę wjazdową w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada. Tymczasowa organizacja ruchu związana jest z remontem wyżej wymienionej łącznicy i planowana jest do 30 września.