ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

21.07.2014 - 27.07.2014

 

 

 

w okresie 21 – 27 lipca 2014 zrealizowano następujące prace:

 

 

1.       Prace rozbiórkowe:

 

·         Rozbiórka elementów drogowych:

 

·                    Trasa Główna

 

·                    Węzeł Powązkowska

 

·                    Węzeł Marymoncka

 

·                    Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska

 

·                    Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – zachód (Gdańsk – Poznań) na węźle Wisłostrada

 

              ·         Rozbiórka elementów mostowych:

 

·                    Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ (obiekty 4T i 5T) i zachód – północ z ulicą Modlińską (obiekt 6T)

 

 

2.       Roboty mostowe:

 

·         Most Grota-Roweckiego:

 

·                    Roboty hawerskie

 

·                    Układanie izolacji pod kapy betonowe

 

·                    Spawanie wsporników mostowych

 

·                    Montowanie torów pod wózki rewizyjne

 

·                    Ustawianie krawężników na moście

 

·                    Roboty przygotowawcze do wymieniany łożysk na podporach na nitce południowej

 

·                    Roboty przygotowawcze dla zakotwień sprężenia na nitce południowej

 

·                    Montaż desek gzymsowych na moście

 

·                    Montaż odwodnienia, wpustów

 

·                    Zbrojenie kap betonowych na moście

 

·                    Montaż konstrukcji pod dylatację palczastą

 

·                    Układanie izolacji pod kapy betonowe

 

·                    Montaż balustrad

 

·         Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK:

 

·                    Montaż ram

 

·                    Powłoki malarskie ram

 

·                    Szlifowanie ram

 

·                    Montaż rynien

 

·                    Montaż toru jezdnego wózka rewizyjnego

 

·                    Antykorozja

 

·                    Montaż kotew

 

·                    Betonowanie zabudowy chodnika

 

·                    Montaż zbrojenia

 

·                    Żywica na zabudowie

 

·                    Piaskowanie zabudowy

 

·         Remontowany wiadukt wschodni nad Trasą AK na węźle Powązkowska:

 

·                    Układanie nawierzchni kap i gzymsów murów oporowych

 

·                    Prace porządkowe

 

·         Kładka technologiczna:

 

·                    Oczyszczenie betonu dna komór przyczółków

 

·                    Zbrojenie betonu dna komór

 

·                    Deskowanie i zbrojenie koryt odwadniających

 

·                    Wykonywanie w-wy wyrównawczej płyty

 

·         Wiadukt nad Trasą AK na węźle Broniewskiego:

 

·                    Zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    Montaż deski gzymsowej od strony południowej

 

·                    Zasypki skrzydełek od strony zachodniej

 

·                    Montaż dylatacji

 

·                    Roboty związane z zabezpieczeniem antykorozyjnym spodu płyty i podpór

 

·         Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok:

 

·                    Montaż i scalanie elementów konstrukcji stalowej

 

·                    Deskowanie i zbrojenie ścian pochylni i schodów

 

·         Północna część wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem Łachą Potocką:

 

·                    Zakończono wykonywanie kap chodnikowych

 

·                    Montaż zbrojenia barier betonowych

 

·         Projektowany most nad kanałem Łacha Potocka:

 

·                    Betonowanie płyty przejściowej

 

·         Remontowany wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK:

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych

 

·                    Izolacja cienka muru oporowego przy schodach nr 3

 

·                    Zasypki przy obiekcie

 

·                    Prace porządkowe

 

·         Remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    Nawierzchnia z żywic na kapach chodnikowych

 

·                    Antykorozja betonu i naprawy powierzchni betonu spodu ustroju i podpór

 

·         Remontowana kładka wschodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    Izolacja gruba na płycie

 

·                    Antykorozja i naprawy powierzchni betonowej

 

·         Remontowana kładka zachodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka

 

·                    Izolacja gruba na płycie

 

·                    Antykorozja i naprawy powierzchni betonowych

 

·         Remontowany wiadukt wschodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    Ułożenie żywicy na kapach chodnikowych

 

·         Północna część wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą:

 

·                    Betonowanie gzymsów na pochylni dla niepełnosprawnych

 

·                    Zasypki za przyczółkiem w osi nr 8

 

·                    Zbrojenie i betonowanie kapy chodnikowej północnej i wewnętrznej

 

·         Remontowana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód – północ (Poznań – Gdańsk) na węźle Wisłostrada

 

·                    Naprawy i zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych ustroju niosącego i podpór.

 

·         Łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum) na węźle Wisłostrada

 

·                    Naprawy i zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych ustroju niosącego i podpór.

 

·         Odbudowywana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji wschód – północ (Marki – Gdańsk) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Wylanie chudego beton pod płytę przejściową w osi 1

 

·                    Zbrojenie płyty przejściowej

 

·                    Betonowanie kap chodnikowych wąskich

 

·         Odbudowywana łącznica zjazdowa w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada

 

·                    Montaż krawężników

 

·                    Roboty izolacyjne

 

·                    Zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    Betonowanie dylatacji

 

·         Północna części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 57T) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Formowanie skarp i stożków

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne betonu

 

·         Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Zbrojenie płyty nadbetonu w osiach 18-27

 

·                    Piaskowanie powierzchni betonowej

 

·                    Naprawa ubytków

 

·                    Szpachlowanie powierzchni betonowej

 

·                    Roboty rozbiórkowe w osiach 1-7

 

·         Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – zachód (Gdańsk – Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Roboty rozbiórkowe

 

·         Odbudowywany wiadukt środkowo-północny nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie):

 

·                    Wykonywanie muru z gruntu zbrojonego

 

·                    Wykonywanie zasypek

 

·                    Montaż dylatacji

 

·                    Zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    Wykonywanie płyty przejściowej

 

·                    Montaż desek gzymsowych

 

·                    Montaż krawężników

 

·         Odbudowywany wiadukt północny nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie):

 

·                    Montaż desek gzymsowych

 

·                    Układanie krawężników

 

·                    Wykonywanie kap na murach oporowych

 

·                    Zbrojenie schodów skarpowych

 

·                    Izolacja cienka murów oporowych i przyczółków

 

·                    Zasypka przyczółka

 

·                    Demontaż szalunków i rusztowań ustroju niosącego

 

·                    Montaż urządzeń dylatacyjnych

 

·                    Montaż podestów roboczych

 

·         Odbudowywany  tunel w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Modlińska – Marki) na węźle Modlińska:

 

·                    Izolacja cienka ścian tunelu

 

·                    Wykonywanie ścian oporowych z gruntu zbrojonego

 

·                    Zasypki przyczółków

 

·                    Izolacja gruba na stropie tunelu

 

·                    Beton ochronny na stropie tunelu

 

·                    Izolacja płyty przejściowej

 

·         Remontowana łącznica wjazdowa na most Grota w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań) na węźle Modlińska:

 

·                    izolacja gruba płyty ustroju niosącego

 

·                    Żywice na kapach chodnikowych

 

·                    Naprawy i antykorozja powierzchni betonowych

 

·                    Montaż barier ochronnych na obiekcie

 

·                    Uszczelnianie prefabrykatów gzymsowych

 

·         Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    Roboty rozbiórkowe

 

·                    Instalacja tymczasowych ścianek Przekopy kontrolne

 

3.       Roboty drogowe:

 

- w. Wisłostrada L05L + poszerzenie:

 

·                    Wykonanie nasypu

 

·                    Stabilizacji,

 

·                    Wykonanie warstwy mrozoochronnej

 

- w. Wisłostrada TG, ZR4al :

 

·                    wykop pod warstwy konstrukcyjne,

 

·                    wykonanie warstwy stabilizacji

 

- w. Wisłostrada ul. Wyb. Gdyńskie JP KP   zatoka autobusowa –

 

·                    rozbiórka warstwy mrozoochronnej,

 

·                    wymiana gruntu,

 

·                    wykonanie warstwy stabilizacji,

 

·                    wykonanie warstwy mrozoochronnej

 

- w. Modlińska L07L, L06L –wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej

 

·                    w. Wisłostrada ul. Wybrzeże Gdyńskie w km 0+075-0+185- wykonanie opaski

 

·                    w. Wisłostrada L06L – wykonanie opaski (płytki, obrzeża)

 

·                    T.G.J.L. odc. 0+340 – 0+600 – podbudowa bitumiczna,

 

·                    L02P i L03L w Węźle Powązkowska – roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, brukarskie,

 

·                    L02L w Węźle Broniewskiego – roboty brukarskie i nawierzchniowe,

 

·                    ZR2L – roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, brukarskie i nawierzchniowe - kontynuacja,

 

·                    ul. Włościańska – roboty rozbiórkowe, brukarskie i nawierzchniowe,

 

·                    T.G.J.L odc. 2+370 – 2+700 łącznie z zatoką autobusową i zjazdem do zatoki – roboty brukarskie i nawierzchniowe,

 

·                    Ciągi rowerowe C3a, C3b – roboty ziemne,

 

4.       Roboty branżowe:

 

·         Budowa studni teletechnicznych i kanalizacji dla CSZR

 

·         Wykonanie kanałów deszczowych i zbiorników retencyjnych

 

·         Przebudowa magistrali sieci ciepłowniczej przy ul. Kolektorskiej – prace montażowe oraz budowa komory T13

 

·         Wzmocnienie stropu przy ul. Kolektorskiej

 

·         Przebudowa kolizji energetycznych RWE STOEN

 

·         Montaż sieci wodno kanalizacyjnej – magistrala 1200

 

·         Montaż oświetlenia w pasie rozdziału  obiektach PT1 i 2T oraz węzłach drogowych i Trasie AK

 

·         Budowa zasilania dźwigów osobowych

 

·         Prace przygotowawcze przy przebudowie sieci CO na ul. Włościańska/Żelazowska

 

5.       Przeprowadzone zamknięcia:

 

·         W dniu 4 lipca zamknięto północno-zachodnią jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą na odcinku od węzła Marymoncka do ul. Gąbińskiej. Utrzymane zostały: dojazd do ul. Broniewskiego po jezdni głównej Trasy AK, wjazd na ul. Słowackiego poprzez przewiązkę. Utrudnienia potrwają do 31 sierpnia

 

·         W dniu 15 lipca (o godz. 22) przywrócono ruchu na jezdni zbiorczo-rozprowadzającej od ul. Broniewskiego w kierunku wschodnim (dojazd do stacji paliw BP).  Zamknięcie ul. Żelazowskiej zostanie utrzymane do dnia 3 sierpnia. Od dnia 18 lipca wyłączono z ruchu północną połowę ul. Włościańskiej na odcinku od pętli autobusowej do końca zakresu robót (ok. 50 m. za ul. Żelazowską) przy jednoczesnym utrzymaniu dojazdu do Targowiska z ul. Żelazowskiej. Taka organizacja ruchu pozwoli zakończyć przebudowy w rejonie skrzyżowania Włościańska – Żelazowska do 31 sierpnia.

 

·         W dniu 15 lipca została wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, która przewiduje naprzemienne połówkowe zawężenie jezdni zbiorczo – rozprowadzających: północnej jezdni zbiorczo – rozprowadzającej Trasy Armii Krajowej na odcinku od ul. Broniewskiego do ul. Gen. Maczka i południowej jezdni zbiorczo – rozprowadzającej Trasy Armii Krajowej na odcinku od ul. Powązkowskiej do ul. Broniewskiego. Tymczasowa organizacja ruchu pozwoli wykonać roboty drogowe i branżowe na wyłączonych z ruchu połowach jezdni zbiorczo – rozprowadzających. Utrudnienia potrwają do 31 lipca

 

·         W dniu 21 lipca 2014 Ul. Jagiellońska: przeprowadzono zajęcie skrajnego lewego pasa jezdni zachodniej w relacji północ-południe (Białołęka-Praga) oraz skrajnego prawego pasa ruchu jezdni wschodniej w relacji południe-północ (Praga-Białołęka) na wysokości fundamentów obiektu 6T. Utrzymane będą wszystkie relacje; Ścianki szczelne 6T. Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

·         W dniach 25 lipca przeprowadzono lewostronne zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań – Białystok oraz lewostronne zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Białystok – Poznań. Tymczasowa organizacja ruchu pozwoli na wbijanie ścianek szczelnych w celu prowadzenia prac związanych z budową nowych fundamentów podpór łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska. Utrudnienia potrwają do 27 lipca

 

6.       Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

 

 

·         W dniach 28 lipca – 8 sierpnia planowane jest lewostronne zawężenie jezdni zbiorczo-rozprowadzającej w kierunku Marki-Centrum. Ruch prowadzony dwoma pasami o szerokości 3 m. oraz prawostronne zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w relacji Białystok-Poznań. Organizacja ruchu pozwoli na skuwanie pozostałości istniejących podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych pod nowe fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska

 

·         W dniach 29 lipca 2014 – 30 marca 2015 planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu dla potrzeb remontu obiektu 5T – estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską. Tymczasowa organizacja ruchu przewiduje zawężenie o prawy skrajny pas zachodniej jezdni ul. Modlińskiej na wysokości ul. Elektronowej. Utrzymane będą dwa pasy ruchu w kierunku północnym (Legionowo) oraz skręt w lewo na Trasę Armii Krajowej. Dodatkowo w późniejszym terminie zawężona będzie do 6 m. ul. Elektronowa.

 

·         W dniach 31 lipca – 1 sierpnia planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje nocne zamknięcie skrzyżowania ul J. Waldorfa z ul. Powązkowską. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzana będzie na potrzeby ułożenia masy bitumicznej.

 

·         W dniach 2 – 31 sierpnia planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcia:

 

·                    południowej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej na dojeździe do Ronda Broniewskiego z kierunku zachodniego, na wysokości Ronda Ofiar Zbrodni Katyńskiej

 

·                    wjazdu z północnej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej na dojeździe do Ronda Ofiar Zbrodni Katyńskiej z kierunku wschodniego.

 

Utrzymane będą następujące relacje:

 

·                    relacja północ-zachód (Bielany-Poznań) od Ronda Broniewskiego ruch prowadzony będzie po części jezdni północnej zbiorczo-rozprowadzającej, a następnie po jezdni głównej

 

·                    relacja północ-południe, południe-północ (Centrum-Bemowo, Bemowo-Centrum) na Rondzie Ofiar Zbrodni Katyńskiej.

 

·                    relacja północ-zachód (Bemowo-Poznań) na Rondzie Ofiar Zbrodni Katyńskiej.

 

·                    relacja zachód-południe (Poznań-Centrum) na Rondzie Ofiar Zbrodni Katyńskiej.

 

·                    relacja zachód-północ (Poznań-Bemowo).

 

·         W dniach 3 – 31 sierpnia planowanej jest prawostronne zawężenie jezdni zbiorczo-rozprowadzającej w kierunku Marki-Centrum. Ruch prowadzony będzie jednym pasem. Organizacja ruchu pozwoli na skuwanie pozostałości istniejących podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych pod nowe fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska

 

·         W dniach 3 (ok. godz. 22) – 31 sierpnia planowane jest zamknięcie ul. Włościańskiej na wysokości skrzyżowania z ul. Żelazowską. Ruch od strony ul. Elbląskiej i Broniewskiego prowadzony będzie południową jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą Trasy Armii Krajowej do ul. Żelazowskiej, a następnie z powrotem ul. Włościańską. Będzie to ruch wyłącznie jednokierunkowy utrzymujący relację zachód-wschód. Zamknięty będzie również skręt w prawo z ul. Braci Załuskich. Utrzymany zostanie dojazd do pętli autobusowej. Powyższa organizacja ruchu pozwoli wykonać prace związane z układaniem wodociągu oraz roboty drogowe.

 

·         W dniach 3 (od godzin nocnych) – 31 sierpnia planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie:

 

·                    Południowej drogi zbiorczo-rozprowadzającej od zachodniej jezdni Ronda Ofiar Zbrodni Katyńskiej do zjazdu z trasy głównej Alei Armii Krajowej w celu dojazdu do Ronda Broniewskiego. Dojazd do ulicy Broniewskiego od węzła Powązkowska będzie poprowadzony (w relacji zachód-południe) ul. Powązkowską i ul. Krasińskiego oraz (w relacji zachód-północ) ul. Generała Maczka i ul. Rudnickiego.

 

·                    Północnej drogi zbiorczo-rozprowadzającej na dojeździe do Ronda Ofiar Zbrodni Katyńskiej od zjazdu na północną jezdnię główną Trasy Armii Krajowej. Dojazd do ul. Generała Maczka będzie poprowadzony ul. Broniewskiego i ul. Rudnickiego. Dojazd do ul. Powązkowskiej będzie poprowadzony ulicą Broniewskiego i ul. Krasińskiego.

 

Ponadto informujemy, że od Ronda Broniewskiego w kierunku zachodnim ruch będzie poprowadzony północną drogo zbiorczo-rozprowadzającą do zjazdu na trasę główną, a następnie północną jezdnią główną Trasy Armii Krajowej do Alei Prymasa Tysiąclecia (w kierunku Woli i Ochoty) oraz Alei Obrońców Grodna (w kierunku Poznania).

 

Bez mian na jezdni zachodniej węzła Powązkowska pozostają relacje:

 

·                    Północ-południe: Bemowo-Centrum

 

·                    Południe-północ: Centrum-Bemowo

 

·                    Zachód-północ: Poznań-Bemowo

 

·                    Północ-zachód: Bemowo-Poznań

 

Zachód-południe: Poznań-Centrum

 

·         W dniach 12 – 30 sierpnia planowane są obustronne, lewostronne zawężenia jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań-Białystok oraz w kierunku Białystok-Poznań. Ruch w obu kierunkach będzie prowadzony dwoma pasami. Organizacja ruchu pozwoli na skuwanie pozostałości istniejących podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych pod nowe fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska

 

·         W dniach 31 sierpnia – 20 września planowane jest prawostronne zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań-Białystok oraz lewostronne zawężenie jezdni zbiorczo-rozprowadzającej o jeden pas ruchu w kierunku Centrum-Marki. Organizacja ruchu pozwoli na skuwanie pozostałości istniejących podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych pod nowe fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska