ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

20.07.2015-26.07.2015


Roboty mostowe:

 

         Most Grota-Roweckiego – nitka południowa:

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni stalowych

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne komór przyczółków

 

·                    Montaż barier

 

·                    Montaż odwodnienia

 

·                    Montaż kabli oświetleniowych

 

·                    Izolacja nawierzchni chodników

 

·                    Próbne obciążenie statyczne mostu

 

          Mur oporowy na węźle Powązkowska po lewej stronie południowej drogi ZR:

 

·                    montaż desek gzymsowych

 

·                    zbrojenie i betonowanie gzymsu

 

·                    montaż paneli elewacyjnych

 

·                    Nawierzchnia na kapie i oczepie

 

·                    Profilowanie skarpy

 

         Wiadukt nad ulicą Broniewskiego – Węzeł Broniewskiego:

 

·                    Montaż wypełnienia ekranów akustycznych

 

·                    Umocnienie skarpy i stożka

 

·                    Antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

         Węzeł Marymoncka – remontowana łącznica zjazdowa z Trasy na kierunku wschód – południe:

 

·                    montaż barier

 

·                    montaż odwodnienia

 

         Węzeł Marymoncka – remontowana łącznica wjazdowa na Trasy na kierunku północ - wschód:

 

·                    Montaż barier

 

·                    Montaż odwodnienia

 

         Węzeł Marymoncka – remontowany wiadukt w ciągu zachodniej jezdni ulicy Marymonckiej:

·                    Montaż barier

 

·                    Montaż odwodnienia

 

·                    Nawierzchnia kap chodnikowych

 

·                    Montaż balustrad

 

         Węzeł Marymoncka – remontowana kładka przy zachodnim wiadukcie węzła:

 

·                    Asfalt lany

 

·                    Nawierzchnia schodów północnych

 

·                    Betonowanie fundamentów wind

 

·                    Montaż balustrad

 

·                    Montaż odwodnienia

 

·                    Montaż barier

 

         Węzeł Marymoncka – remontowany wiadukt tramwajowy w ciągu ulicy Marymonckiej oraz sąsiadujące z nim kładki:

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne betonu

 

·                    Antykorozja balustrad

 

         Wiadukt nad ulicą Gdańską / Hłaski:

 

·                    Montaż barier

 

·                    Wypełnienie paneli ekranów akustycznych

 

·                    Nawierzchnia kap chodnikowych

 

·                    Profilowanie skarp i układanie darniny

 

         Zachodni wiadukt w ciągu zachodniej jezdni ulicy Mickiewicza:

 

·                    Montaż balustrad

 

·                    Montaż windy

              

         Półtunelowe ekrany akustyczne nad południową jezdnią Trasy:

 

·                    Montaż elewacji

 

·                    Antykorozja styków montażowych

 

         10TA – mur oporowy od strony południowej TG pomiędzy ul. Mickiewicza i Gwiaździstą:

 

·                    Antykorozja grodzic

 

         Południowy wiadukt w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka:

 

·                    Wykonywanie barier betonowych na obiekcie

 

·                    Montaż ekranu akutycznego zakrzywionego na obiekcie

 

·                    Powłoki antykorozyjne powierzchni betonowych

 

         9T(B) mur oporowy od strony płd-zach obiektu 9T:

 

·                    Antykorozja grodzic stalowych

 

         Wiadukt w ciągu Trasy nad łącznicą zjazdową wschód – południe na Węźle Wisłostrada:

 

·                    Wykonywanie powłok antykorozyjnych betonu

 

         Wiadukt w ciągu łącznicy południe – wschód na węźle Wisłostrada:

 

·                    Izolacja i zasypki płyty przejściowej w osi 8

 

         Remontowane przejście dla pieszych pod łącznicą południe – zachód na węźle Wisłostrada:

 

·                    Naprawy powierzchni betonowych

 

         Południowy wiadukt w ciągu Trasy nad Wisłostradą:

 

·                    Izolacja i zasypki płyty przejściowej w osi 8

 

         Remontowana łącznica wjazdowa na Trasę na Węźle Wisłostrada w relacji północ - wschód:

 

·                    Powłoki antykorozyjne ustroju od spodu i podpór

 

         Wiadukt południowo środkowy nad Traktem Nadwiślańskim:

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych

 

·                    Izolacja z papy pod jezdnią

 

·                    Warstwa wiążąca nawierzchni

 

·                    Nawierzchnia na kapach chodnikowych

 

·                    Montaż barier

 

         Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim:

 

·                    Warstwa wiążąca nawierzchni

 

·                    Rekonstrukcja schodów       

  

·                    Naprawy PCC spodu ustroju nośnego i podpór

 

         Tunel prowadzący łącznicę północ – wschód na Węźle Modlińska:

 

·                    Zasypka przyczółków

 

·                    Montaż krawężników i desek gzymsowych na skrzydłach

 

·                    Zbrojenie i betonowanie kap na skrzydłach

 

·                    Wykonanie betonu ochronnego izolacji

 

         Nowobudowany obiekt w ciągu łącznicy wschód – północ na węźle Modlińska:

 

·                    Betonowanie kap chodnikowych od ob. 5T do osi  6 ob. 4T  

 

·                    Demontaż szalunków ustroju niosącego p. 7-9

 

·                    Deskowanie zbrojenie i betonowanie fundamentu podpory schodów

 

         Nowobudowany obiekt w ciągu łącznicy zachód – północ na węźle Modlińska:

 

·                    Zbrojenie ustroju niosącego w osiach 12-15

 

·                    Betonowanie ustroju niosącego w osiach 12-15

 

·                    Montaż desek gzymsowych i krawężników

 

·                    Zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    Betonowanie kap od 17/5T do osi 4

 

·                    Antykorozja spodu ustroju niosącego

 

·                    Montaż urządzenia dylatacyjnego p. 6

 

         Nowobudowany obiekt na węźle Modlińska prowadzący ruch z kierunków wschód – północ i zachód północ AK:

 

·                    Antykorozja powierzchni betonu spodu ustroju  p. 1-17

 

·                    Betonowanie dylatacji w osi 11 i 17.

 

·                    Montaż barier ochronnych

 

·                    Nawierzchnia kap chodnikowych

 

·                    Zbrojenie kap chodnikowych

 

 

Roboty drogowe:

 

ROBOTY ROZBIÓRKOWE

 

1.                  Ciecie nawierzchni asfaltu i rozbiórka krawężnika ul. Wisłostrada JL

 

2.                  Rozbiórka chodnika i ciągu p-r C1c

 

3.                  Rozbiórka krawężnika ul. Marymoncka JL i JP

 

4.                  Rozbiórka całej nawierzchni przy zjeździe z 5T

 

ROBOTY ZIELENIARSKIE

 

1.                  Humusowanie skarpy TG 2+000-2+400 oraz pasa rozdziału

 

2.                  Humusowanie TG 0+300-0+500 przy ekranie

 

3.                  Wykonanie muldy przy schodach z obiektu 12T

 

ROBOTY ZIEMNE/BRUKARSKIE

 

1.                  ul. Wybrzeże Gdyńskie km 0+200-0+300 - Stabilizacja C1,5/2,0 gr. 15 cm

 

2.                  L01P w. Modlińska km 0+069-0+085 - Odwodnienie liniowe ACO

 

3.                  L01P w. Modlińska km 0+069-0+085 - Studzienka ACO

 

4.                  ul. Wybrzeże Gdyńskie km 0+200-0+300-wykop, ściek przykrawężnikowy

 

5.                  L01P w.Marymoncka km 0+130 - 0+200 Roboty ziemne – nasyp,  Stabilizacja, warstwa technologiczna

 

6.                  TG j.p.k.l. km 1+950 - 2+150; 2+450-2+500– Roboty ziemne - nasyp Obrzeża, Warstwa mrozoochronna

 

7.                  TG j.p.k.p. km 1+140-1+300 - Nawierzchnia z kostki – zabruk

 

8.                  ul. Maczka j.p.k.l. km 0+045 - 0+065; 0+100 - 0+115 - Krawężnik kamienny podbudowa z kruszywa, obrzeża, ściek z kostki

 

9.                  L01P w.Powązkowska   km 0+960 - 1+060 - Podbudowa z kruszywa, Warstwa technologiczna

 

10.               L04L w.Powązkowska   km 1+115 - 1+185 - Podbudowa z kruszywa

 

11.               ul. Marymoncka j.p.k.p. km 0+020 - 0+060 - Korytka odwodnienia liniowego

 

12.               ZR1P k.l. km 0+120 - 0+170 - Nawierzchnia z kostki – zabruk

 

13.               TG/ZR3P – pomiędzy 2T-28T Podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm gr. 20 cm

 

14.               C6 km 0+600 - 0+740 - Warstwa mrozoochronna, Podbudowa z kruszywa

 

15.               C10 km 0+080-0+300 - Podbudowa z kruszywa

 

 

Roboty branżowe:

 

         Łączenie wpustów i odwodnień

 

         Regulacje

 

         Budowa kanałów węzeł Modlińska KD64,  KD49, KD50, KD51

 

         Podłączenie odwodnienia obiektów 28T, 29T, 30T, 6T, 5T, 4T

 

         Montaż latarń 16m Węzeł Marymoncka

 

         Montaż latarń parkowych  1+800 - 2+150 str. płd.

 

         Budowa oświetlenia parkowego przy ul. Gwiaździstej

 

         Budowa oświetlenia pas rozdziału 2+000 - 2+150

 

 

Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

         W nocy z 16 na 17 i z 17 na 18 lipca (w godz. 22.00 – 6.00) oraz w dniu 18 lipca (do godzin późnowieczornych), zostanie wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu wyłączająca prawy pas jezdni wschodniej ul. Modlińskiej (w kierunku Tarchomina), od wiaduktów Trasy Toruńskiej do skrzyżowania z wjazdem do „Domexpo” (ul. Modlińska 4). Ruch w kierunku Legionowa będzie odbywał się dwoma pasami. Taka organizacja pozwoli wykonać roboty brukarskie w tym rejonie.

 

         W dniu 17 lipca (ok. godz. 22.00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie jezdni zachodniej ulicy Gen. Maczka od skrzyżowania z ulicą Rudnickiego. Ruch na węźle Powązkowska w kierunku Bemowa będzie odbywał się dwoma pasami (relacja południe – północ), natomiast w kierunku Centrum oraz Poznania będzie prowadzony objazdem poprzez ulicę Rudnickiego do ulicy Broniewskiego (relacja północ – południe) i drogi zbiorczej do zjazdu na trasę S-8 (relacja północ – zachód). Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 20 lipca (do godz. 6.00) i pozwoli wykonać roboty związane z układaniem masy bitumicznej w tym rejonie.

 

         W dniu  18 lipca (od godz. 22.00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu która przewiduje przełożenie ruchu z jezdni zbiorczo-rozprowadzającej (ZR1P) na jezdnię południową Trasy Armii Krajowej pod wiaduktami ul. Słowackiego. Zmieniona zostanie geometria wjazdu na północną jezdnię Trasy Armii Krajowej (w kierunku wschodnim), ruch prowadzony będzie poprzez przewiązkę usytuowaną w pobliżu stacji paliw BP. Przystanek MZA zostanie przeniesiony na tymczasową lokalizację na jezdni południowej Trasy AK. Czasowa organizacja ruchu pozwoli wykonać docelowe roboty drogowe w tym rejonie. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 24 lipca 2015 r.

 

         Od dnia 20 lipca (od godz. porannych) do dnia 25 lipca (do godz. późnowieczornych), planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu wyłączającej prawy pas jezdni wschodniej ul. Modlińskiej (w kierunku Tarchomina), od zjazdu z ul. Jagiellońskiej w stronę Białegostoku, pod wiaduktami Trasy Toruńskiej do wyjazdu z kościoła przy ul. Modlińskiej 2. Tymczasowy przystanek MZA, spod estakad, zostanie zlokalizowany w sąsiedztwie kościoła. Ruch w kierunku Legionowa będzie odbywał się dwoma pasami. Taka organizacja pozwoli wykonać roboty brukarskie w tym rejonie.

 

         W dniu 23 lipca (o godz. 22.00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na węźle „Powązkowska”, która przewiduje prowadzenie ruchu wyremontowaną jezdnią zachodnią ulicy gen. Maczka, zjazdem z ronda w kierunku zachodnim (do trasy S-8 Alei Prymasa Tysiąclecia) oraz wyremontowanym zachodnim wiaduktem węzła „Powązkowska” w relacji Bemowo – Centrum. Ponadto, czasowa organizacja ruchu przewiduje prowadzenie ruchu wyremontowaną jezdnią wjazdową na węzeł „Powązkowska” z kierunku zachodniego (od strony Poznania i Alei Prymasa Tysiąclecia). Tymczasowy przejazd południową jezdnią główną Trasy Armii Krajowej do ronda Broniewskiego zostanie zamknięty. Ponadto na węźle Powązkowska będą możliwe wszystkie relacje wjazdowe i zjazdowe. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 18 października 2015 r.

 

         W dniu 24 lipca (od godz. 22.00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu w jej zasadniczym zakresie tj. zamknięcie dla ruchu skrzyżowania (ronda) ulicy Władysława Broniewskiego i Alei Armii Krajowej w celu prowadzenia robót bitumicznych. Zjazd z węzła „Powązkowska” do ulicy Broniewskiego będzie zamknięty. Objazd w tej relacji, z możliwością dojazdu do Wisłostrady (w relacji do Gdańska i Centrum) będzie poprowadzony ulicą Krasińskiego (do Centrum Olimpijskiego). Wjazd na przebudowywaną drogę S-8 w kierunku wschodnim (do Marek i Białegostoku) będzie poprowadzony ulicą Słowackiego do ulicy Włościańskiej, Żelazowskiej i przez przewiązkę na północną jezdnię główną Trasy Armii Krajowej. Objazd z Bemowa i Bielan w kierunku Gdańska i Centrum do Wisłostrady będzie poprowadzony ulicami Rudnickiego, Perzyńskiego, Podleśną do ulicy Gwiaździstej i Wybrzeża Gdyńskiego. Ponadto lokalne objazdy będą prowadzone ulicami: Gen. Maczka, Rudnickiego, Perzyńskiego, Żeromskiego, Słowackiego, Popiełuszki, Krasińskiego, Powązkowską. Ruch tramwajowy na ulicy Władysława Broniewskiego w obydwu kierunkach będzie utrzymany bez zmian. Planowana, wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 27 lipca (do godz. 6.00). Na wyłączonym z ruchu drogowego rondzie będą prowadzone docelowe roboty drogowe – frezowanie i układanie docelowych warstw nawierzchni bitumicznej.

 

 

Przeprowadzone zmiany:

 

         W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji  ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony  jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

         W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.

 

         W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

          W dniu 20 stycznia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zamknięto jezdnię zachodnią ul. Słowackiego oraz łącznicę wjazdową L04L w relacji wschód-południe (Marki-Centrum), a także łącznicę zjazdową L02P na Trasę Armii Krajowej w relacji północ-wschód (Bielany-Marki). Ruch w obu kierunkach na ul. Słowackiego pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Włościańską prowadzony jest (poprzez przewiązki) jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18T. Relacja wschód południe (Marki-Centrum) jest prowadzona otwartą łącznicą L06L na węźle Wisłostrada. Relacja północ-wschód (Bielany-Marki) jest prowadzona ul. Włościańską, Żelazowską, jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą do Trasy Armii Krajowej. Ruch w relacji wschód-północ (Marki-Bielany) został utrzymany bez zmian. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia remont obiektu 11T w ciągu ul. Słowackiego, remonty łącznic L04L i L02P, a także obiektów 7T i 8T na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

         W dniu 22 stycznia (ok. godz. 14.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Gwiaździstej, która otwiera jezdnię zachodnią pod wiaduktami trasy Armii Krajowej. Wprowadzony został ruch jednokierunkowy w relacji północ – południe, w kierunku Centrum. Ruch w relacji południe – północ prowadzony jest dotychczasowym objazdem  ulicami: Potocką, Mickiewicza, Klaudyny oraz Podleśną. Taka organizacja ruchu umożliwia kontynuację budowy obiektu 9T nad ul. Gwiaździstą. Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu otwartej jezdni zachodniej na czas bezpiecznego montażu elementów konstrukcji nośnej i betonowania płyty obiektu 9 T w ciągu Trasy Armii Krajowej. Organizacja ta  będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

          W dniu 27 lutego (w godz. późnowieczornych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zachodnią węzła Powązkowska. Ruch prowadzony jest jezdnią wschodnią. W kierunku Centrum odbywa się w czasie szczytu porannego dwoma pasami, natomiast w czasie szczytu popołudniowego jednym pasem. Ruch w kierunku Bemowa odbywa się w czasie szczytu porannego jednym pasem, w czasie szczytu popołudniowego po dwóch pasach ruchu. Zmiana kierunku ruchu na środkowym pasie wprowadzana jest codziennie w godzinach 12.00 i 22.00. Ponadto na Węźle Powązkowska utrzymane są relacje:

 

·                    zachód – południe;

 

·                    zachód – wschód;

 

·                    zachód – północ;

 

·                    południe wschód;

 

·                    południe – północ;

 

·                    wschód – południe;

 

·                    wschód – zachód;

 

·                    wschód – północ;

 

·                    północ – zachód;

 

·                    północ – południe; 

 

W zależności od potrzeb dla prowadzonych robót przewidujemy również modyfikacje projektu, o wdrażaniu których będziemy powiadamiali Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz odpowiednie Służby Miejskie, zgodnie z procedurami kontraktowymi. Procesu wdrażania zakończył się dnia 28.02.2015 r. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, zgodnie z założeniami harmonogramowymi będzie obowiązywała do końca lipca 2015 roku.

 

         W dniu 24 maja (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię wjazdową L01P na skrzyżowanie Trasy Armii Krajowej z ulicą Powązkowską (od strony Poznania). Ruch w tej relacji (zachód-południe i zachód północ), prowadzony jest południową jezdnią Trasy Armii Krajowej  do ronda ul. Władysława Broniewskiego. Ul. Broniewskiego jest możliwy dojazd do ul. St. Maczka (ul. Rudnickiego) oraz do ul Powązkowskiej (ul. Krasińskiego). Pozostałe relacje na węźle Powązkowska pozostaną bez zmian. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót inżynieryjnych, branżowych i drogowych na jezdni wyłączonej z ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu, w jej zasadniczym projekcie będzie obowiązywała do 31 lipca 2015.

 

         W dniu 25 maja została wdrożona tymczasowa organizacja ruchu. Oznakowanie pionowe na jezdni północnej Trasy Armii Krajowej, w relacji zachód – wschód (Poznań – Białystok) zostało uzupełnione znakiem pionowym A-15 (śliska nawierzchnia) z tabliczką T-2 (100 m) i będzie obowiązywało do września 2015 r.

 

         Od dnia 3 lipca (ok. godz. 22.00) wprowadzono zmienno-czasową organizację ruchu zgodnie z „Projektem czasowej organizacji ruchu dla potrzeb wykonania robót drogowych na wschodniej jezdni  ulicy Wybrzeże Gdyńskie w Warszawie”, zatwierdzonym pod nr IR/IC/2701/15. Zmienno-czasowa organizacja prowadzi ruch na poniższych zasadach:  

 

·                    od poniedziałku do piątku :

 

          w godzinach 13-ta – 23-cia ruch prowadzony dwoma pasami w kierunku Gdańska oraz jednym w kierunku Centrum ;

 

          w godzinach 23-cia – 13-ta ruch prowadzony dwoma pasami w kierunku Centrum oraz jednym w kierunku Gdańska;

 

·                    w weekendy:

 

         od godziny 13-tej w piątki do godziny 13-tej w niedziele ruch prowadzony dwoma pasami w kierunku Gdańska (wyjazdy) oraz jednym w kierunku Centrum;

 

         od godziny 13-tej w niedziele do godziny 13-tej w poniedziałki ruch prowadzony dwoma pasami w kierunku Centrum (powroty) oraz jednym w kierunku Gdańska;

 

Ponadto na węźle Wisłostrada został zamknięty tymczasowy zjazd z jezdni głównej Trasy Armii Krajowej w kierunku Gdańska (łącznica L02P z obiektem 47T) oraz w kierunku Centrum (łącznica L01P z obiektem 48T). Objazdy w tych relacjach poprowadzone są ulicą Broniewskiego oraz Krasińskiego do Wisłostrady. Możliwy jest również objazd Trasą Armii Krajowej, zawrócenie na węźle Marywilska i zjazd na ulicę Wybrzeże Gdyńskie na węźle Wisłostrada utrzymanymi dla ruchu: łącznicą L05L (w relacji wschód – północ) w kierunku Gdańska oraz łącznicą L06L (w relacji wschód – południe) w kierunku Centrum. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 17 sierpnia 2015 r. Na wyłączonych z ruchu odcinkach będą prowadzone docelowe roboty branżowe oraz drogowe, łącznie z wymianą konstrukcji drogowej.

 

         W dniu 13 lipca (w godzinach rannych) wdrożono tymczasową organizację ruchu, która pozwoli na prowadzenie robót brukarskich i branżowych na ulicy Modlińskiej. Tymczasowa organizacja ruchu przewiduje prawostronne wygrodzenie jezdni wschodniej ulicy Modlińskiej na długości ok. 350 m za ulicą Elektronową. Zamknięty został wjazd z ulicy Modlińskiej do Centrum Handlowego Auchan przez rondo oraz wyjazd w kierunku Tarchomina. Wjazd i wyjazd z ulicy Elektronowej pozostaje bez zmian. Przystanek autobusowy w kierunku Tarchomina został usytuowany w tymczasowej lokalizacji przed ulicą Elektronową. Ruch na ulicy Modlińskiej w relacji Centrum – Tarchomin, tak jak obecnie, będzie prowadzony dwoma pasami. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 14 sierpnia 2015 r.

 

         W dniach od 13 do 17 lipca (w godz. 22:00 – 6:00) na obiektach 11T, 11TK prowadzone były prace związane z wykonaniem antykorozji betonu. Dla bezpieczeństwa prowadzenia prac, wprowadzono czasową organizację ruchu polegającą na zawężeniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu, w następującej kolejności:

 

·                    W nocy z 13 na 14 lipca oraz z 14 na 15 lipca (w godz. 22:00 – 6:00) – zamknięcie prawych pasów ruchu w kierunku Poznania oraz w kierunku Białegostoku;

 

·                    W nocy z 15 na 16 oraz z 16 na 17 lipca (w godz. 22:00 – 6:00) – zamknięcie środkowych pasów ruchu w kierunku Poznania oraz w kierunku Białegostoku.

 

         W nocy z 14 na 15 lipca (w godz. 20.00 – 6.00), zgodnie z „Projektem czasowej organizacji ruchu zamknięcia wjazdu na Trasę S8 z ul. Jagiellońskiej dla potrzeb betonowania obiektu 6T”, dla bezpiecznego prowadzenia prac związanych z betonowaniem płyty głównej ustroju nośnego obiektu 6T, wprowadzono czasową organizację ruchu polegającą na nocnym zamknięciu łącznicy wjazdowej z ul. Jagiellońskiej na Trasę Toruńską w kierunku wschodnim (kierunek Białystok, Bródno). Objazd prowadzony był poprzez pętlę autobusową Żerań, do łącznicy wjazdowej L08L w kierunku wschodnim.