ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

19.01.2015-25.01.2015


 

1.                  Roboty mostowe:

 

             Most Grota-Roweckiego:

 

Nitka północna:

 

·                    Roboty antykorozyjne wewnątrz przęsła nr43

 

·                    Przygotowanie przyczółka w osi 8 pod reprofilację

 

Nitka południowa:

 

·                    montaż sprężenia konstrukcji

 

·                    prace związane z wymianą łożysk w osi 6

 

·                    montaż konstrukcji stalowej wsporników

 

·                    malowanie nowej konstrukcji mostu (prace na malarni)

 

·                    prace związane ze wzmocnieniem płyty w rejonie wpustów

 

·                    szalowanie stropu przyczółka  w osi 1

 

·                    prace hawerskie w przęśle 7

 

             Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK na nitce południowej:

 

·                    prace ziemne i żelbetowe w obrębie oczepów pali

 

·                    wykonywanie zabudowy chodnikowej

 

             Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok:

 

·                    Izolacja cienka podpory południowej

 

             Mur oporowy wzdłuż południowej krawędzi półtunelowych ekranów akustycznych:

 

·                    Spawanie łączników do zespolenia gzymsu;

 

·                    Beton podkładowy pod oczep muru

 

             Remontowany wiadukt południowy nad ulicą Broniewskiego:

 

·                    Zbrojenie płyty nadbetonu

 

             Mur oporowy po stronie południowo wschodniej wiaduktu nad ulicą Broniewskiego:

 

·                    Beton podkładowy pod drenaż

 

             Remontowany wiadukt zachodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    Roboty rozbiórkowe

 

             Remontowana estakada w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Marymoncka – Marki) na węźle Marymoncka:

 

·                    Roboty rozbiórkowe

 

             Remontowana estakada w ciągu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – ul. Słowackiego) na węźle Marymoncka :

 

·                    roboty rozbiórkowe

 

             Nowoprojektowane przejście dla pieszych pod łącznicą południe – wschód na węźle Marymoncka

 

·                    Deskowanie i zbrojenie konstrukcji ramy

 

             Tunel w ciągu ulic Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK:

 

·                    Roboty żelbetowe w obrębie przyczółków

 

·                    Betonowanie korpusu 1P

 

             Remontowany zachodni wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK

 

·                    Zbrojenie kotwiące płyty nadbetonu

 

             Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    Betonowanie ławy fundamentowej 7P

 

·                    naprawa pali franki w osiach 3P, 4P

 

·                    zbrojenie ław 1P,3P,4P

 

·                    skuwanie głowic pali w osi 2P

 

·                    montaż instalacji odwodnieniowej wykopu w osi 5P

 

·                    beton podkładowy w osi 6P

 

             Południowa część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 53T) na węźle Wisłostrada

 

·                    Zbrojenie poprzecznic

 

·                    Osadzanie łożysk – oś 1

 

             Łącznica wjazdowa na most Grota w relacji południe – wschód (Centrum – Marki) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Wykop w osi 8

 

·                    Betonowanie ławy fundamentowej w osi 1

 

·                    Betonowanie słupów

 

             Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad Wisłostradą

 

·                    Betonowanie ławy oś 5

 

·                    Zbrojenie ławy oś 4

 

·                    Zbrojenie słupów w osi 5

 

·                    Skuwanie głowic pali w osi 2

 

·                    Wykop w osi 7 i 8

 

             Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – wschód (Gdańsk – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    Zbrojenie kotwiące płyty nadbetonu

 

             Wiadukt na łącznicy zjazdowej z Trasę AK w relacji wschód – południe ( Marki - Centrum) na węźle Wisłostrada

 

·                    Pozwolenie na użytkowanie i oddanie do ruchu

 

             Przejście dla pieszych na węźle Wisłostrada (59T):

 

·                    Roboty remontowe

 

             Odbudowywany wiadukt środkowo–południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    wbijanie ścianek szczelnych – podpora 2

 

·                    wykop podpora 1

 

·                    zasypka fundamentu podpora 5

 

             Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    Montaż podestów roboczych na murach oporowych

 

             Remontowana łącznica w relacji zachód – południe nad Traktem Nadwiślańskim:

 

·                    Deskowanie i zbrojenie płyty nadbetonu

 

·                    Rozbiórka kap murów oporowych

 

             Tunel (część południowa) nad łącznicą wjazdową w relacji północ – wschód (ul. Modlińska – Marki) na węźle Modlińska:

 

·                    Zbrojenie i betonowanie płyty dennej seg. 2b

 

·                    Zbrojenie, deskowanie ściany wschodniej  – seg. 3       

                  

             Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    Roboty żelbetowe w obrębie podpór;

 

·                    Montaż płyt po rusztowanie ustroju niosącego w osiach 8-9

 

·                    Ustawianie rusztowania ustroju w osiach 8 – 9

 

             Łącznica zjazdowa w relacji wschód – północ (Marki – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    roboty żelbetowe w obrębie ław fundamentowych i podpór

 

             Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską:

 

·                    Szalowanie ustroju niosącego w osiach 7-11

 

 

2.            Roboty drogowe:

 

1.                  Roboty rozbiórkowe

 

- Rozbiórka krawężnika i opaski TG km -0+125 – 0+050 s. prawa

 

- Rozbiórka krawężnika – W. Powązkowska zjazd L02P km 0+060 – 0+080

 

- Rozbiórka krawężnika i opaski – W. Marymoncka, L01P km -0+000 – objekt 18T[A]

 

- Rozbiórka obrzeze i bariery – W. Marymoncka, L01P km od objektu 18T[A]

 

- Rozbiórka ciąg p-r C6, odc. 30 m przy hlaski

 

- Rozbiórka krawężnika , opaski i bariery – ul. Mickiewicza jezdnia prawa 

 

2.                  Roboty zieleniarskie

 

- Odhumusowanie ciąg p-r C6

 

- Odhumusowanie TG km 1+030 – 1+460 [ pas dzielący międzi TG i ZR1P ]

 

- Wycinki drew, W. Wislostrada

 

- Cięcie technologiczne krzewów przeszkadzających w wykonaniu ekranu nr 21. ( ekran położony pomiędzy ul. Mickiewicza a ul. Gdańską )

 

3.                  Roboty przygotowawcze pod krawężnik 2+100-2+500

 

4.                  Roboty drenarskie Dren 5s - TG j.p.k.l. km 0+240 - 0+374, 

 

5.                  Roboty ziemne - wykop/nasyp - C6 km 0+000 - 0+120

 

6.                  Profilowanie i zagęszczanie warstwy nasypu (w-wa 7) - TG j.p. km 0+550 - 0+660

 

7.                  Podbudowa z kruszywa pod krawężnik - TG j.p.k.l. km 1+800 - 2+000

 

 

3.            Roboty branżowe:

 

Kanalizacja deszczowa

 

·                    łączenie wpustów i odwodnień

 

·                    uzbrojenie kanałów

 

Teletechnika

 

Budowa CSZR w okolicy Kolektorskiej

 

Oświetlenie

 

Demontaż i montaż masztów na węźle Marymoncka i Wisłostrada

 

 

4.            Przeprowadzone zmiany:

 

             W dniu 21 lipca 2014 Ul. Jagiellońska: przeprowadzono zajęcie skrajnego lewego pasa jezdni zachodniej w relacji północ-południe (Białołęka-Praga) oraz skrajnego prawego pasa ruchu jezdni wschodniej w relacji południe-północ (Praga-Białołęka) na wysokości fundamentów obiektu 6T. Utrzymane będą wszystkie relacje; Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

             W dniach 29 lipca 2014 wprowadzono tymczasową organizację ruchu dla potrzeb remontu obiektu 5T – estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską. Tymczasowa organizacja ruchu przewiduje zawężenie o prawy skrajny pas zachodniej jezdni ul. Modlińskiej na wysokości ul. Elektronowej. Utrzymane zostały dwa pasy ruchu w kierunku północnym (Legionowo) oraz skręt w lewo na Trasę Armii Krajowej. Dodatkowo w późniejszym terminie zawężona została do  8 m. ul. Elektronowa. Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

             W dniu 23 września (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, otwarto jezdnię wschodnią węzła Powązkowska. Ruch jest prowadzony jezdnią zachodnią oraz wyremontowaną jezdnią wschodnią na obiekcie 410T. Na węźle utrzymane są wszystkie relacje (ruch po rondzie). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do czasu prac remontowych obiektu 411T, których rozpoczęcie planowane jest na wiosnę 2015 roku.

 

             W dniu 5 listopada (po godz. 23:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zakłada zamknięcie ul. Gwiaździstej pod Trasą Armii Krajowej. Organizacja ta pozwala prowadzić prace związane z wyburzeniem obiektu 9T wraz z fundamentami oraz budową nowego obiektu (wbicie ścianek szczelnych dla robót palowych i fundamentowych oraz budowa podpór). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do końca stycznia 2015

 

             W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji  ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony  jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

             W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.

 

             W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

Tymczasowa organizacja ruchu jezdni wschodniej i zachodniej na rondzie Broniewskiego:

 

             W dniu 5 grudnia (ok. godz. 20:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię łącznicy wjazdowej L08L wraz z wyremontowanym obiektem 49T na węźle Wisłostrada w relacji Gdańsk-Poznań (północ-zachód).

 

             W dniu 9 stycznia 2015 roku (ok. godz. 22:00) na wysokości przystanku autobusowego jezdni zbiorczej w stronę Centrum wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zakłada zamknięcie jezdni zbiorczo-rozprowadzającej w relacji Marki-Centrum oraz zawężenie jezdni głównej w relacji Białystok-Poznań o prawy pas ruchu. Ruch w tych relacjach prowadzony jest dwoma pasami jezdni głównej. Z Trasy Toruńskiej (w relacji Marki - Centrum) utrzymany jest zjazd na ulicę Modlińską (poprzez pętlę autobusową „Żerań”) oraz ulicę Jagiellońską (poprzez łącznicę L05L). Przystanek autobusowy jest usytuowany na jezdni głównej w tymczasowej lokalizacji. Organizacja ruchu pozwala na prowadzenie robót przy budowie przęseł obiektu 6T na węźle Modlińska. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do końca lutego 2015.

 

             W dniu 12 stycznia (ok. godz.10:00 – po szczycie porannym) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zawęża jezdnię zachodnią ul. Jagiellońskiej o prawy pas ruchu na długości ok. 150 m. (kierunek północ-południe). Ruch na tym odcinku jest prowadzony dwoma pasami. Organizacja ruchu pozwala prowadzić prace remontowe obiektu 31T oraz łącznicy L01L (zjazd z mostu Grota w kierunku Centrum) na węźle Modlińska. Przystanek autobusowy w kierunku Centrum pozostał w tymczasowej lokalizacji bez zmian. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do końca marca 2015.

 

             W dniu 12 stycznia (ok. godz. 11.00 – po szczycie porannym) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zawęża o lewy pas ruchu północną jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą, na dojeździe z ul. Broniewskiego do ul. Maczka, do wysokości wyjazdu na trasę główną Armii Krajowej. Powyższa organizacja obowiązywała do dnia 14 stycznia 2015 roku, do godzin wieczornych i pozwoliła wykonać roboty branżowe (drenaż) w tym rejonie.

 

             W dniach 14 stycznia (ok. godz. 23:00) do 15 stycznia (ok. godz. 5:00) wprowadzono tymczasową ej organizację ruchu, która przewidywała nocne zamknięcie ul. Elektoralnej, przy skrzyżowaniu z ul. Modlińską i w sposób bezpieczny wykonano demontaż deskowania ustroju nośnego obiektu 5T.

 

             W dniu 19 stycznia (ok. godz. 22.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Wisłostrada, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną łącznicę L06L oraz obiekt 57 T w relacji Marki – Centrum (zjazdu z Mostu Grota na ul. Wybrzeże Gdyńskie). Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu łącznicy na czas budowy elementów konstrukcji nośnej obiektu 53 T w ciągu Trasy Armii Krajowej.

 

             W dniu 20 stycznia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zamknięto jezdnię zachodnią ul. Słowackiego oraz łącznicę wjazdową L04L w relacji wschód-południe (Marki-Centrum), a także łącznicę zjazdową L02P na Trasę Armii Krajowej w relacji północ-wschód (Bielany-Marki). Ruch w obu kierunkach na ul. Słowackiego pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Włościańską prowadzony jest (poprzez przewiązki) jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18T. Relacja wschód południe (Marki-Centrum) jest prowadzona otwartą łącznicą L06L na węźle Wisłostrada. Relacja północ-wschód (Bielany-Marki) jest prowadzona ul. Włościańską, Żelazowską, jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą do Trasy Armii Krajowej. Ruch w relacji wschód-północ (Marki-Bielany) został utrzymany bez zmian. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia remont obiektu 11T w ciągu ul. Słowackiego, remonty łącznic L04L i L02P, a także obiektów 7T i 8T na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

             W dniu 22 stycznia (od godzin porannych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która przewiduje sukcesywne zawężenia ciągów pieszych i rowerowych oraz prawego pasa wzdłuż południowej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej na odcinku Powązkowska-Broniewskiego. Tymczasowa organizacja ruchu pozwala na prowadzenie robót przy budowie ekranów dźwiękochłonnych Nr. 2, 7a, 8 oraz 11. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do 30.04.2015 roku.

 

             W dniu 22 stycznia (ok. godz. 14.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Gwiaździstej, która otwiera jezdnię zachodnią pod wiaduktami trasy Armii Krajowej. Wprowadzony został ruch jednokierunkowy w relacji północ – południe, w kierunku Centrum. Ruch w relacji południe – północ prowadzony jest dotychczasowym objazdem  ulicami: Potocką, Mickiewicza, Klaudyny oraz Podleśną. Taka organizacja ruchu umożliwia kontynuację budowy obiektu 9T nad ul. Gwiaździstą. Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu otwartej jezdni zachodniej na czas bezpiecznego montażu elementów konstrukcji nośnej i betonowania płyty obiektu 9 T w ciągu Trasy Armii Krajowej. Organizacja ta  będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

 

5.            Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

Wdrażanie organizacji ruchu w planowanych terminach w dużym stopniu uzależnione jest od warunków atmosferycznych. Przy wystąpieniu opadów, a także spadku temperatur poniżej 0˚ C, ze względów technologicznych niemożliwe jest wykonywanie oznakowania mającego bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo ruchu. Dlatego też terminy wprowadzanych organizacji ruchu mogą ulec zmianom do zaplanowanych, podanych poniżej.

                       

             W dniach z 23 na 24 stycznia oraz z 24 na 25 stycznia planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje wyłączenie pasa ruchu na jezdni zbiorczo-rozprowadzającej Alei Armii Krajowej (kierunek zachód-wschód, na dojeździe do ul. Powązkowskiej). Dla potrzeb wbijania ścianek szczelnych przy budowie muru oporowego 411 T(B) – strona lewa, środowy pas będzie wyłączony z ruchu w godzinach 22:00-5:00.

 

             W dniu 29 stycznia (czwartek) ok. godz. 10.00 (po porannym szczycie) planowane jest wyłączanie lewego pasa ruchu (na długości około 30m) północnej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej, na dojeździe do Ronda Broniewskiego (za zjazdem z jezdni głównej Trasy Armii Krajowej). Organizacja ruchu umożliwi wykonanie umocnienia skarpy oraz schodów skarpowych w tym rejonie. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 08.02.2015 roku.

 

             W dniu 31 stycznia (ok. godz. 6:00) do 1 lutego (ok. godz. 22) oraz przez kolejne dwa weekendy tj. 7 – 8 lutego oraz 14 – 15 lutego planowane jest lokalne wyłączenie prawego pasa ruchu (na długości około 20 m.) wschodniej jezdni ul. Modlińskiej, na odcinku od Trasy Armii Krajowej do ul. Elektronowej. Organizacja ruchu umożliwi wymianę 25-cio metrowych masztów oświetleniowych wraz z wyburzeniem istniejących oraz montażem nowych fundamentów o głębokości ok. 3 m.