ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

10.02.2014 - 16.02.2014

 

W okresie 10 – 16 lutego 2014 zrealizowano następujące prace:

 

 

    Prace rozbiórkowe:

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe (demontaż ekranów akustycznych) w pasie rozdziału Trasy AK.

 

·         Kontynuowano rozbiórkę obiektu nad ul. Hłaski na trasie AK (kucie podbudowy, odkopanie obiektu).

 

·         Kontynuowano frezowanie izolacji na remontowanej łącznicy zjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Rozpoczęto rozbiórkę krawężników na remontowanym wiadukcie wschodnim ul. Słowackiego nad Trasą AK.

 

·         Rozpoczęto rozbiórkę nasypu pod półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK.

 

·         Rozpoczęto demontaż oświetlenia (latarnie, kable) w pasie rozdziału Trasy AK pomiędzy węzłem Marymoncka a ul. Mickiewicza.

 

·         Rozpoczęto rozbiórkę zbiorników stacji paliw przy węźle Wisłostrada.

 

    Roboty mostowe:

 

·         Kontynuowano montaż: rusztowań przy w przęśle 5, żeber wzmacniających zakotwienia orazzakotwień (przęsło 1+2 oraz podpora 2 i 3) na moście Grota.

 

·         Kontynuowano prace przygotowawcze do montażu zakotwień i dewiatorów sprężenia,uzupełnianie roboczych krat pomostowych z jezdni północnej oraz demontaż galerii zewnętrznej i wieszaków okablowania na moście Grota.

 

·         Kontynuowano dokucie oraz montaż zbrojenia ścian przyczółku „warszawskiego” na moście Grota.

 

·         Rozpoczęto rozbiórkę fundamentu po przyczółku przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie) i odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

·         Rozpoczęto montaż rozpór i oczepów przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie) i odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

·         Kontynuowano zbrojenie fundamentów w osiach 3, 4 i 5 oraz montaż szalunków fundamentu w osi 5 przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).

 

·         Rozpoczęto rozbiórkę gzymsów na remontowanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

·         Kontynuowano prace rozbiórkowe przy przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji wschód – południe (Marki – ul. Jagiellońska) na węźle Modlińska.

 

·         Rozpoczęto kucie pali przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.

 

·         Rozpoczęto betonowanie ław fundamentowych odbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano wzmacnianie gruntu kolumnami CMC oraz wykonywanie betonu chudego przypółnocnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano roboty palowe przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą.

 

·         Kontynuowano przygotowanie betonu do wykonania oczepów fazy pierwszej oraz wykonanozasypkę pasa rozdziału, izolację i montaż zbrojenia przy półtunelowych ekranach akustycznych przy Osiedlu Potok na Trasie AK.

 

·         Rozpoczęto montaż ścianek szczelnych traconych na murach oporowych remontowanej łącznicy zjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Marymoncka – Marki) na węźle Marymoncka.

 

·         Kontynuowano deskowanie ścian i zbrojenie ustroju pod projektowane przejście dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód (ul. Marymoncka – Poznań) na węźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto proces wiercenia, iniekcji i naprężania kotew przy wyburzanym tunelu w ciągu ulic  Gdańskiej i Hłaski.

 

    Roboty branżowe:

 

·         Kontynuowano wykonywanie kanalizacji teletechnicznej przy kolizjach 3A, 3C i 3D.

 

·         Rozpoczęto roboty przygotowawcze do wykonania kanalizacji deszczowej przy jezdni północnej Trasy AK.

 

    Roboty drogowe:

 

·         Rozpoczęto wykonywanie wykopów na poszerzeniach Trasy AK.

 

    Przeprowadzone zwężenia i zamknięcia:

 

·         W dniach 10 – 16 lutego w godzinach nocnych zwężono o lewe skrajne pasy ruchu ul. Modlińską w rejonie remontowanej łącznicy wjazdowej w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań).

 

·         W dniach 12 – 14 lutego zwężono o lewy pas ruchu północną jezdnię zbiorczo-rozprowadzająca na dojeździe do ul. Broniewskiego w kierunku zachodnim. Ponadto w godzinach nocnych zajęto równocześnie pas środkowy tej jezdni.

 

·         W dniu 12 lutego wprowadzono przekierowania geometryczne ruchu na pasach jezdni południowej Trasy AK w okolicach węzła Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzana jest dla potrzeb rozbiórki gzymsów wschodniej części wiaduktu ul. Słowackiego nad Trasą AK. Zmiany wprowadzane są w godzinach nocnych (22:00 – 6:00) i planowane są 19 lutego.

 

·         W dniu 12 lutego wprowadzono przekierowania geometryczne ruchu na pasach jezdni południowej Trasy AK w okolicach wiaduktu ul. Mickiewicza. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzana jest dla potrzeb rozbiórki gzymsów wyżej wymienionego wiaduktu. Zmiany wprowadzane są w godzinach nocnych (22:00 – 6:00) i planowane są do 19 lutego.

 

·         W dniu 14 lutego zamknięto pas pętli autobusowej w pobliżu łącznicy zjazdowej w relacji północ – wschód (u. Marymoncka – Marki) na węźle Marymoncka. Zamknięcie związane jest z planowanym wbijaniem ścianek szczelnych wyżej wymienionej łącznicy i planowane są do 17 lutego.

 

    Planowane zwężenia i zamknięcia:

 

·         W dniu 19 lutego o godz. 14:00 planowane jest zwężenie obu (zachodniej i wschodniej) jezdni ul. Modlińskiej o lewe skrajne pasy ruchu w okolicach wjazdu na łącznicę w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań). Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona zostanie dla potrzeb remontu wyżej wymienionej łącznicy i będzie obowiązywała do 15 lipca.

 

·         W nocy z 19 na 20 lutego (w godzinach 22:00 – 5:00) planowane jest zwężenie do jednego pasa ruchu wschodniej jezdni Wisłostrady pod Trasą AK (relacja Centrum – Gdańsk). Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona zostanie dla potrzeb budowy fundamentów północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.

 

·         W dniach 19 – 23 lutego w godzinach nocnych (22:00 – 6:00) planowane są przekierowania geometryczne ruchu na pasach jezdni północnej (kierunek zachodni) Trasy AK w okolicach węzła Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzana jest dla potrzeb rozbiórki gzymsów wschodniej części wiaduktu ul. Słowackiego nad Trasą AK. W dniach 21 – 23 lutego prace nad przystankiem autobusowym prowadzone będą w godzinach 0:00 – 4:00.

 

·         W dniach 21 lutego (godz. 22:00) – 24 lutego (godz. 6:00) planowane jest zamknięcie łącznicy wjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – ul. Słowackiego) na węźle Marymoncka. Zamknięcie związane jest z planowaną budową rury osłonowej wodociągu średnicy 1200.

 

·         W dniach 14 marca – 30 września planowane jest zamknięcie całości jezdni północnej Trasy AK od węzła Powązkowska do węzła Modlińska. Planowane jest utrzymanie ruchu pojazdów na następujących łącznicach:

 

·         łącznica wjazdowa w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada – do końca marca 2014;

 

·         łącznica wjazdowa w relacji południe – wschód (Centrum – Marki) na węźle Wisłostrada – do października 2014;

 

·         łącznica wjazdowa w relacji północ – zachód (Gdańsk – Poznań) na węźle Wisłostrada – do połowy maja 2014;

 

·         zjazd w relacji wschód – północ na węźle Marymoncka – do września 2014.