ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

07.07.2014 - 13.07.2014

 

 

 

w okresie 7 – 13 lipca 2014 zrealizowano następujące prace:

 

 

1.       Prace rozbiórkowe:

 

·         Rozbiórka elementów drogowych:

 

·                    Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską

 

·                    Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska

 

·                    Węzeł Wisłostrada

 

·                    Węzeł Marymoncka

 

·                    Węzeł Broniewskiego

 

·                    Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – zachód (Gdańsk – Poznań) na węźle Wisłostrada

 

·                    Ul. Kolektorska

 

 

2.       Roboty mostowe:

 

·         Most Grota-Roweckiego:

 

·                    Rozdeskowanie stropu

 

·                    Montaż i spawanie zakotwień

 

·                    Montaż i spawanie wzmocnień do zakotwień

 

·                    Montaż i spawanie wpustów odwodnieniowych

 

·                    Montaż i spawanie dewiatorów sprężenia i uchwytów

 

·                    Przygotowanie powierzchni betonu korpusu przyczółka praskiego

 

·                    Zbrojenie ciosów

 

·                    Montaż mocowań odwodnienia

 

·                    Roboty przy zabezpieczeniu istniejącej konstrukcji stalowej

 

·                    Zbrojenie wieńców ścian przyczółka praskiego

 

·                    Deskowanie i zbrojenie wieńców

 

·                    Malowanie nowej konstrukcji stalowej

 

·                    Wymiana łożysk

 

·         Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK:

 

·                    Montaż i spawanie ram stalowych

 

·                    Wykonanie powłoki malarskiej konstrukcji stalowej

 

·                    Montaż poszycia szklanego

 

·                    Powłoki malarskie ram

·                     

Montaż szkła

 

·                    Montaż płatwi

 

·                    Montaż kotew

 

·                    Montaż zbrojenia

 

·                    Układanie krawężnika

 

·                    Piaskowanie zabudowy

 

·                    Wykonanie betonowej zabudowy chodnika

 

·                    Antykorozja

 

·         Montaż desek gzymsowych i krawężników na wiadukcie nad Trasą AK na węźle Broniewskiego

 

·         Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok:

 

·                    Deskowanie i zbrojenie stropu

 

·                    Deskowanie i zbrojenie ścian

 

·         Północna część wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem Łachą Potocką:

 

·                    Deskowanie kap chodnikowych

 

·                    Układanie krawężników

 

·                    Rozdeskowanie ustroju

 

·                    Montaż zbrojenia kap chodnikowych

 

·         Remontowany wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK:

 

·                    Demontaż podestów BHP

 

·                    Przygotowywanie powierzchni schodów pod nawierzchnię żywiczną

 

·                    Ułożenie zaprawy PCC

 

·         Powłoki antykorozyjne na projektowanym przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka

 

·         Powłoki antykorozyjne projektowany mur oporowy w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka

 

·         Powłoki antykorozyjne betonu ustroju i podpór remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka

 

·         Prace zbrojarskie i przygotowanie do betonowania płyty na remontowanych kładkach: wschodniej i zachodniej przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka

 

·         Odkopywanie i piaskowanie podpór na remontowanym wiadukcie wschodnim ul. Słowackiego nad Trasą AK

 

·         Projektowany most nad kanałem Łacha Potocka:

 

·                    Rozdeskowanie ustroju

 

·                    Układanie krawężników

 

·                    Deskowanie kap chodnikowych

 

·                    Zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    Izolacja płyty pomostu z papy zgrzewalnej

 

·                    Zasypki za przyczółkami

 

·         Północna część wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą:

 

·                    Pielęgnacja ustroju nośnego pochylni

 

·                    Rozdeskowanie ustroju

 

·                    Zasypki za przyczółkiem

 

·                    Układanie krawężników

 

·                    Deskowanie kap chodnikowych

 

·         Remontowana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód – północ (Poznań – Gdańsk) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Szpachlowanie spodu ustroju nośnego i słupów

 

·                    Czyszczenie łożysk przy podporach skrajnych

 

·         Łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum)na węźle Wisłostrada

 

·                    Szpachlowanie ustroju nośnego i słupów

 

·                    Renowacja łożysk

 

·         Odbudowywana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji wschód – północ (Marki – Gdańsk) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Zasypki za przyczółkiem

 

·                    Układanie krawężników

 

·                    Zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    Montaż desek gzymsowych

 

·         Północna część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 57T) na węźle Wisłostrada

 

·                    Montaż płyt przejściowych

 

·                    Montaż okładzin muru

 

·                    Zbrojenie płyt przejściowych

 

·                    Beton podkładowy pod płyty przejściowe

 

·                    Izolacja termozgrzewalna

 

·         Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań)na węźle Wisłostrada:

 

·                    Zbrojenie płyty nadbetonowej

 

·                    Deskowanie płyty w osiach

 

·                    Wiercenie otworów na sączki

 

·                    Deskowanie płyty nad czynną jezdnią

 

·         Odbudowywana łącznica zjazdowa w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada:

 

·                    Zasypki stożków

 

·                    Antykorozja betonu

 

·                    Wykonanie nawierzchni na chodnikach

 

 

3.       Roboty drogowe:

 

·         Wykonanie podłoża pod krawężniki na węźle Wisłostrada

 

·         Wykonanie podłoża gruntowego na węźle Wisłostrada

 

·         Wykonanie warstwy ścieralnej i wiążącej na Wisłostradzie

 

·         Wykonanie nasypów na węźle Wisłostrada i Modlińska

 

·         Wykonanie wykopów na Wisłostradzie

 

·         Wykonanie warstwy wyrównawczej na Wisłostradzie

 

·         Ustawienie krawężnika na ławie betonowej na węźle Wisłostrada i Wisłostradzie

 

·         Wykonanie warstwy mrozoochornnej pod krawężniki na węźle Wisłostrada

 

 

4.       Roboty branżowe:

 

·         Budowa studni teletechnicznej

 

·         Wykonanie kanałów deszczowych

 

·         Prace energetyczne Kolizja RWE – węzeł Wisłostrada

 

·         Budowa oświetlenia na węzłach Wisłostrada i Marymoncka

 

·         Roboty ziemne na północnej jezdni Trasy AK

 

·         Wykonanie i montaż zbrojenia na północnej jezdni Trasy AK

 

·         Roboty ziemne, demontażowe i budowlane przy ul. Kolektorskiej

 

 

5.       Przeprowadzone zamknięcia:

 

·         W dniach 27 czerwca – 3 lipca została zwężona jezdna wschodnia Wisłostrady (kierunek południe – północ) o lewy pas ruchu na długości 200 metrów od węzła Wisłostrada do północnej granicy robót. Ruch pojazdów na tym odcinku odbywał się dwoma pasami.

 

·         W dniach 4 lipca zwężono jezdnie wschodnią Wisłostrady (kierunek południe – północ) o skrajny, prawy pas ruchu na długości 200 metrów od węzła Wisłostrada do północnej granicy robót. Ruch pojazdów na tym odcinku odbywa się dwoma pasami. Utrudnienia trwały do 10 lipca

 

·         W dniach 4 lipca zamknięto północno-zachodnią jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą na odcinku od węzła Marymoncka do ul. Gąbińskiej. Utrzymane zostały: dojazd do ul. Broniewskiego po jezdni głównej Trasy AK, wjazd na ul. Słowackiego poprzez przewiązkę oraz przystanek autobusowy. Utrudnienia potrwają do 31 sierpnia

 

·         W dniu 6 lipca przeprowadzono nocne zamknięcie jezdni zbiorczo – rozprowadzającej oraz prawego skrajnego pasa ruchu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej, pod łącznicą zjazdową w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska. W dniu 7 lipca (ok godz. 6:00) udrożniono jeden pasa ruchu jezdni zbiorczo – rozprowadzającej oraz prawy pas jezdni głównej. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do godzin nocnych w dniu 7 lipca.

 

·         W nocy z 6 na 7 lipca przeprowadzono zamknięcie obu pasów południowo-wschodniej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej (kierunek Poznań – Białystok) pod łącznicą zjazdową w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska. Natomiast w dniu 7 lipca od godzinny 6:00 do godzin wieczornych przeprowadzono zamknięcie jednego pasa ww. jezdni (ruch pojazdów odbywał się drugim pasem). Tymczasowa organizacja ruchu była związana z rozbiórką łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ na węźle Modlińska.

 

·         W dniu 7 lipca (ok. godz. 22) przeprowadzono nocne zamknięcie jezdni głównej Trasy Armii Krajowej na węźle Modlińska pod obiektem 6T (kierunek Poznań–Marki–Białystok) oraz lewego pasa jezdni zbiorczo – rozprowadzającej w kierunku Poznań-Marki-Białystok, a także lewego pasa jezdni głównej w kierunku Białystok-Poznań. W dniu 8 lipca (ok. godz. 6:00) udrożniono jeden pas ruchu jezdni głównej kierunek Poznań-Białystok oraz lewy pas jezdni głównej kierunek Białystok-Poznań. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do 8 lipca do godzin nocnych.

 

·         W nocy z 7 na 8 lipca przeprowadzono zamknięcie obu pasów południowo-wschodniej jezdni głównej Trasy Toruńskiej (kierunek Poznań – Białystok) pod łącznicą zjazdową w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska. Natomiast w dniu 8 lipca, od godziny 6:00 do godzin wieczornych przeprowadzono zamknięcie jednego pasa ww. jezdni (ruch pojazdów odbywać się będzie drugim pasem). Tymczasowa organizacja ruchu była związana z rozbiórką łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ na węźle Modlińska.

 

·         W dniu 8 lipca przeprowadzono nocne zamknięcie (ok. godz. 19) jezdni głównej Trasy Armii Krajowej na węźle Modlińska pod obiektem 6T (kierunek Białystok-Marki-Poznań) oraz lewego pasa jezdni zbiorczo – rozprowadzającej kierunek Marki – Poznań, a także lewego pasa jezdni głównej kierunek Poznań-Białystok. W dniu 9 lipca ok. godz. 6:00 udrożniono dwa pasów jezdni głównej, kierunek Białystok-Poznań oraz lewy pas ruchu jezdni głównej kierunek Poznań-Białystok. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do godzin nocnych w dniu 8 lipca

 

·         W dniu 9 lipca przeprowadzono nocne zamknięcie (ok. godz. 19) jezdni zbiorczo – rozprowadzającej (Marki-Centrum) oraz prawego pasa jezdni głównej kierunek Białystok-Poznań Trasy Armii Krajowej na węźle Modlińska pod obiektem 6T. W dniu 10 lipca (ok. godz. 6:00) udrożniono jeden pas ruchu jezdni zbiorczo – rozprowadzającej kierunek Marki-Poznań. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do godzin nocnych 10 lipca.

 

 

6.       Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

·         W dniach 10 – 14 lipca (do godz. 6 rano) planowane jest zamknięcie wschodniej jezdni (kierunek południe – północ) Wisłostrady na odcinku od ul. Krasińskiego do granicy robót od strony północnej (przed ul. Gwiaździstą). Ruch w obu kierunkach prowadzony będzie jezdnią zachodnią Wisłostrady: w kierunku Centrum jednym pasem, natomiast w kierunku Gdańska dwoma pasami. Utrzymany zostanie zjazd z Trasy Armii Krajowej w relacji Poznań – Gdańsk (zachód – północ) oraz wjazd w relacji Centrum – Praga objazdem przez ul. Gwiaździstą i wjazd na Most Grota-Roweckiego łącznicą w relacji północ – wschód (w rejonie dawnego salonu Hondy). Na wyłączonej z ruchu jezdni prowadzone będą prace związane z układaniem masy bitumicznej.

 

·         W dniu 11 lipca planowane jest nocne zamknięcie (ok. godz. 20) jezdni zbiorczo – rozprowadzającej (Marki-Centrum) oraz prawy pas jezdni głównej kierunek Białystok – Poznań Trasy Armii Krajowej na węźle Modlińska pod łącznicą zjazdową w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska). W dniu12 lipca od godz. ok. 6 rano planowane jest udrożnienie jednego pasa jezdni zbiorczo – rozprowadzającej (kierunek Marki – Centrum). W ciągu dnia (do godziny ok. 15) planowane jest udrożnienie pozostałych pasów ruchu. Wdrożona organizacja ruchu pozwoli prowadzić prace związane z wyburzeniem łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska, w sposób bardziej bezpieczny i mniej uciążliwy dla użytkowników trasy.

 

·         W dniach 11–15 lipca planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zawężające jezdnie, polegające na naprzemiennym zamykaniu prawych i lewych pasów zarówno na jezdniach głównych jak i zbiorczo – rozprowadzających w obu kierunkach ruchu (wschód-zachód oraz zachód-wschód). Ta organizacja ruchu pozwoli na wbijanie ścianek szczelnych oraz prowadzenie prac związanych z budową nowych fundamentów podpór łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska.

·         W dniach 14 – 16 lipca planowane jest prawostronne zawężenie jezdni zbiorczo – rozprowadzającej w kierunku Marki – Centrum. Ruch prowadzony będzie dwoma pasami o szerokości 3 m. Tymczasowa organizacja ruchu pozwoli na wbijanie ścianek szczelnych w celu prowadzenia prac związanych z budową nowych fundamentów podpór łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska.

 

·         W dniu 15 lipca (ok. godz. 22) planowane jest przywrócenie ruchu na jezdni zbiorczo – rozprowadzającej od ul. Broniewskiego w kierunku wschodnim (dojazd do stacji paliw BP).  Zamknięcie ul. Żelazowskiej zostanie utrzymane do dnia 3 sierpnia. Od dnia 18 lipca planowane jest wyłączenie z ruchu północnej połowy ul. Włościańskiej na odcinku od pętli autobusowej do końca zakresu robót (ok. 50 m. za ul. Żelazowską) przy jednoczesnym utrzymaniu dojazdu do Targowiska z ul. Żelazowskiej. Taka organizacja ruchu pozwoli zakończyć przebudowy w rejonie skrzyżowania Włościańska – Żelazowska do 31 sierpnia.

 

·         W dniach 15 – 31 lipca planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje naprzemienne połówkowe zawężenie jezdni zbiorczo – rozprowadzających: północnej jezdni zbiorczo – rozprowadzającej Trasy Armii Krajowej na odcinku od ul. Broniewskiego do ul. Gen. Maczka i południowej jezdni zbiorczo – rozprowadzającej Trasy Armii Krajowej na odcinku od ul. Powązkowskiej do ul. Broniewskiego. Tymczasowa organizacja ruchu pozwoli na wykonywanie robót drogowych i branżowych na wyłączonych z ruchu połowach jezdni zbiorczo – rozprowadzających.

 

·         W dniach 17 – 20 lipca planowane jest lewostronne zawężenie jezdni zbiorczo – rozprowadzającej w kierunku Marki – Centrum. Ruch prowadzony będzie dwoma pasami o szerokości 3 m. oraz prawostronne zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Białystok – Poznań. Tymczasowa organizacja ruchu pozwoli na wbijanie ścianek szczelnych w celu prowadzenia prac związanych z budową nowych fundamentów podpór łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska.

 

·         W dniach 25 – 27 lipca planowane jest lewostronne zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań – Białystok oraz lewostronne zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Białystok – Poznań. Tymczasowa organizacja ruchu pozwoli na wbijanie ścianek szczelnych w celu prowadzenia prac związanych z budową nowych fundamentów podpór łącznicy zjazdowej w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska.