Styczeń 2011

Postęp robót drogowych:


 

Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty

drogowe:

- zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: 36+067-36+175;

- wykonanie wykopów: 1+800-2+010; 3+800-3+820; 4+800-4+900; 6+100-6+400; 9+100-

9+450; 9+700-9+750; 12+400-12+475; 19+475-19+575; 19+650-19+775; 21+365-21+480;

24+100-24+500; 32+000-32+200; 33+040-33+100; 35+940-36+021; DD5(A) 0+150-0+200;

DD16(B) 1+010-1+040;

- wykonanie nasypów: 5+000-5+050; 17+400-17+800; 2+300-2+350

- wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 12+400-12+475; 19+475-19+575; 19+650-

19+775; 21+365-21+480; 33+040-33+100; 35+940-36+021; DD5(A) 0+150-0+200; DD16(B)

1+010-1+040;

- wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 21+630-21+750;

- odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 14+400; 18+960; 19+040; 19+200;

19+500; 19+600; 21+400; 21+600; 22+000; 22+800; 30+900; 31+000; 32+800; 33+000;

Żwirownia Awajki;


Graficzna prezentacja postępu robót >>>


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>



 Postęp robót branżowych:


Drenaż i uzbrojenie


Drenaż i uzbrojenie

 

Opis robót

Wykonanie narastajaco na 31.01.2011

kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900

100,0%

kolizja teletechniczna nr 2 w km 0+000-0+900

100,0%

kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920

100,0%

kolizja teletechniczna nr 4 w km 3+550

100,0%

kolizja teletechniczna nr 5 w km 4+800

100,0%

kolizja teletechniczna nr 6 w km 4+800

100,0%

kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800

25,0%

kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990

100,0%

kolizja teletechniczna nr 9 w km 13+550

100,0%

kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100

100,0%

kolizja teletechniczna nr 11 w km 17+130

100,0%

kolizja teletechniczna nr 12 w km 17+850

100,0%

kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900-19+800

100,0%

kolizja teletechniczna nr 14 w km 20+980-21+200

100,0%

kolizja teletechniczna nr 15 w km 20+980-21+200

100,0%

kolizja teletechniczna nr 16 w km 21+200-21+300

100,0%

kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750

0,0%

kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250

100,0%

kolizja teletechniczna nr 19 w km 28+100-28+350

100,0%

kolizja teletechniczna nr 20 w km 30+310-30+360

100,0%

kolizja teletechniczna nr 21 w km 31+600-31+700

100,0%

kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700

100,0%

kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+220-34+280

100,0%

kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550

0,0%

kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200

0,0%

kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200

0,0%

kolizja energetyczna nr 4 w km 2+201

100,0%

kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400

100,0%

kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620

0,0%

kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260

0,0%

kolizja energetyczna nr 8 w km 9+700

100,0%

kolizja energetyczna nr 9 km 11+610

0,0%

kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040

0,0%

kolizja energetyczna nr 11 w km 12+980

0,0%

kolizja energetyczna nr 12 w km 14+540

0,0%

kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350

100,0%

kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190

0,0%

kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140

100,0%

kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090

70,0%

 

kolizja energetyczna nr 18 w km 29+630

100,0%

kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400

100,0%

kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200

100,0%

kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820

95,0%

kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550

20,0%

kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400

30,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371

100,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480

85,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884

85,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331

40,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556

85,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380

85,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650

85,0%

przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850

50,0%

przebudowa rowu RE-28 w km 21+185

10,0%

budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180

8,0%

budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039

7,0%

budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120

7,0%

montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983

50,0%

montaż przepustów stalowych P-7.1 w km 9+101

40,0%

montaż przepustów stalowych P-7.2 w km 9+101

40,0%

montaż przepustów stalowych P-9.1 w km 12+928

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-8 w km 8+850,00

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010

40,0%

montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101

20,0%

kolizja wodociągowa w km 10+550

100,0%

kolizja wodociągowa w km 13+000

70,0%

kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230

50,0%

kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161

100,0%

kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650

70,0%

kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170

90,0%

kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700

90,0%

kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500

90,0%

kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100

90,0%

kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262

100,0%

kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000

5,0%

Rów RJ w km 27+000

20,0%

Rzeka Brzezinka w km 3+000

20,0%

Przecisk pod DK7 w km 17+000

5,0%



Postęp robót mostowych


Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>>

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44461
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 
Linki