Postęp robót drogowych: Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: - zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: 36+067-36+175; - wykonanie wykopów: 1+800-2+010; 3+800-3+820; 4+800-4+900; 6+100-6+400; 9+100- 9+450; 9+700-9+750; 12+400-12+475; 19+475-19+575; 19+650-19+775; 21+365-21+480; 24+100-24+500; 32+000-32+200; 33+040-33+100; 35+940-36+021; DD5(A) 0+150-0+200; DD16(B) 1+010-1+040; - wykonanie nasypów: 5+000-5+050; 17+400-17+800; 2+300-2+350 - wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 12+400-12+475; 19+475-19+575; 19+650- 19+775; 21+365-21+480; 33+040-33+100; 35+940-36+021; DD5(A) 0+150-0+200; DD16(B) 1+010-1+040; - wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 21+630-21+750; - odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 14+400; 18+960; 19+040; 19+200; 19+500; 19+600; 21+400; 21+600; 22+000; 22+800; 30+900; 31+000; 32+800; 33+000; Żwirownia Awajki; Graficzna prezentacja postępu robót >>> Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>> Węzeł drogowy Marzewo >>> Węzeł drogowy Małdyty >>> Postęp robót branżowych: Drenaż i uzbrojenie
Drenaż i uzbrojenie | Opis robót | Wykonanie narastajaco na 31.01.2011 | kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 2 w km 0+000-0+900 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 4 w km 3+550 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 5 w km 4+800 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 6 w km 4+800 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800 | 25,0% | kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 9 w km 13+550 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 11 w km 17+130 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 12 w km 17+850 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900-19+800 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 14 w km 20+980-21+200 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 15 w km 20+980-21+200 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 16 w km 21+200-21+300 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750 | 0,0% | kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 19 w km 28+100-28+350 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 20 w km 30+310-30+360 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 21 w km 31+600-31+700 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700 | 100,0% | kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+220-34+280 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 4 w km 2+201 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 8 w km 9+700 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 9 km 11+610 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 11 w km 12+980 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 12 w km 14+540 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090 | 70,0% | kolizja energetyczna nr 18 w km 29+630 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200 | 100,0% | kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820 | 95,0% | kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550 | 20,0% | kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400 | 30,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371 | 100,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480 | 85,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884 | 85,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331 | 40,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556 | 85,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380 | 85,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650 | 85,0% | przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850 | 50,0% | przebudowa rowu RE-28 w km 21+185 | 10,0% | budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180 | 8,0% | budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039 | 7,0% | budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120 | 7,0% | montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983 | 50,0% | montaż przepustów stalowych P-7.1 w km 9+101 | 40,0% | montaż przepustów stalowych P-7.2 w km 9+101 | 40,0% | montaż przepustów stalowych P-9.1 w km 12+928 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-8 w km 8+850,00 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010 | 40,0% | montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101 | 20,0% | kolizja wodociągowa w km 10+550 | 100,0% | kolizja wodociągowa w km 13+000 | 70,0% | kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230 | 50,0% | kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161 | 100,0% | kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650 | 70,0% | kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170 | 90,0% | kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700 | 90,0% | kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500 | 90,0% | kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100 | 90,0% | kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262 | 100,0% | kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000 | 5,0% | Rów RJ w km 27+000 | 20,0% | Rzeka Brzezinka w km 3+000 | 20,0% | Przecisk pod DK7 w km 17+000 | 5,0% | Postęp robót mostowych Graficzna prezentacja postępu robót mostowych >>>
|