Październik 2010
ROBOTY DROGOWE Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: - mechaniczne zdjęcie warstwy humusu w km drogi S7, dróg dojazdowych oraz węzłów: 0+900 -1+000; 1+570-1+670; 2+100-3+000; 4+800-7+600; - wykonanie wykopów: 0+900-1+000; 1+300-1+500; 2+200-2+750; 4+800-6+500; 7+150-7+200; 7+600-7+700; 8+700-8+800; 13+100-13+200; 14+000-14+400; 14+500-15+300; 16+120-16+175; 17+350-17+400; 17+600-17+700; 20+280+20+420; 21+700-22+070; 22+150-22+250; 22+425-22+500; 22+800-22+950; 23+060-23+750; 24+100-24+500; 26+075-26+175; 27+460-27+850; 28+100-28+750; 29+070-29+100; 32+200-32+450; 32+820-32+840; W.Marzewo:Ł2 0+200-0+300; Ł3 0+550-0+700; DD5(A) 0+825-0+900; - wykonanie nasypów: 0+900-0+950; 1+300-1+850; 2+000-2+200; 5+050-5+150; 5+825-6+100; 7+000-7+570; 8+800-10+500; 10+700-11+700; 12+050-12+200; 12+900-13+400; 13+700-13+830; 17+400-17+500; 17+600-17+800; 21+400-21+600; 21+800-21+900; 22+150-22+250; 22+350-22+500; 23+860-24+120; 25+350-25+400; 27+050-27+880; 28+900-29+200; 32+000-32+375; 32+550-33+600; 34+150-34+750; DD5(A) 1+400-1+660; - wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 10+420-10+500; 13+100-13+200; 14+300-14+425; 16+120-16+175; 17+600-17+650; 28+690-28+720; 29+070-29+100; 32+820-32+840; 33+400-33+475; W.Marzewo: Ł3 0+550-0+700; - wzmocnienie podłoża gruntowego środkiem Tefra 15: 5+925-6+040; 7+050-7+570; 16+925-17+250; 23+875-24+000; DD5(A) 0+470-0+740; DD5(A) 1+083-1+320; DD7(A) 3+350-3+900; - wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 4+930-5+100; 10+420-10+570; 20+280-20+420; 27+880-28+050; 35+620-35+940; - ułożenie geotkaniny: 11+000-11+200; 34+300-34+550 - warstwa mrozoochronna gr. 40cm: 29+200-30+300; 30+400-30+620; - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie: 29+163-30+300; 30+400-30+620; - wykonanie stabilizacji w-wa gr. 15 cm: 29+170-30+300 - podbudowa z BA o wysokim module sztywności w-wa gr. 16 cm: 30+400-30+650; 31+260-31+490 P; 31+310-31+490 L; - odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 14+200-14+450; 19+300-19+700; 8+430-8+700 Graficzna prezentacja postępu robót >>> Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>> DRENAŻ I UZBROJENIE kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900 75,0% kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920 75,0% kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800 0,0% kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990 0,0% kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750 0,0% kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250 0,0% kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700 0,0% kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550 0,0% kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200 0,0% kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200 0,0% kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400 0,0% kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620 0,0% kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260 0,0% kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040 0,0% kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350 10,0% kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190 0,0% kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140 90,0% kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090 70,0% kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400 30,0% kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820 95,0% kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550 20,0% kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400 30,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371 100,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480 85,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884 85,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331 40,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556 85,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380 85,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650 85,0% przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850 50,0% przebudowa rowu RE-28 w km 21+185 10,0% budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180 8,0% budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039 7,0% budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120 7,0% montaż przepustów stalowych P-1 w km 0+317 0,0% montaż przepustów stalowych PE-1 w km 1+770 0,0% montaż przepustów stalowych P-DD5 w km 2+023,14 0,0% montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983 0,0% montaż przepustów stalowych Pd-2 w km 10+472 0,0% montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983 50,0% montaż przepustów stalowych P-5.2 w km 6+084 0,0% montaż przepustów stalowych P-7.1 w km 9+101 40,0% montaż przepustów stalowych P-7.2 w km 9+101 40,0% montaż przepustów stalowych P-9.1 w km 12+928 40,0% montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431 0,0% montaż przepustów stalowych PE-3 w km 5+140 0,0% montaż przepustów stalowych PE-6 w km 8+520 0,0% montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720 40,0% montaż przepustów stalowych PE-8 w km 8+850,00 40,0% montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250 40,0% montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350 40,0% montaż przepustów stalowych PE-11 w km 11+025 0,0% montaż przepustów stalowych PE-12 w km 11+075 0,0% montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010 40,0% montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101 20,0% montaż przepustów stalowych PE-14 w km 16+370,00 0,0% montaż przepustów stalowych PE-15 w km 16+470,00 0,0% kolizja wodociągowa w km 10+550 100,0% kolizja wodociągowa w km 13+000 70,0% kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230 50,0% kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161 100,0% kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650 70,0% kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170 90,0% kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700 90,0% kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500 90,0% kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100 90,0% kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262 100,0% rurociąg w km 30+331 0,0% rurociąg RE-28 w km 21+185 0,0% Rzeka Rybna w km 34+880-35+800 0,0% rów R-5 km 12+030-13+020 0,0% rurociąg R-1 w km 11+800 0,0% rów RR-34 w km 35+800 0,0% rów R-4 w km 13+020-13+100 0,0% rów RR-39 w km 35+450 0,0% rów RA w km 12+430 0,0% rów RR-38 w km 35+490 0,0% rurociąg w km 26+600 0,0% rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520 0,0% rurociąg RE w km 10+440-11+070 0,0% rów kolejowy w km 17+770 (przewiert) 0,0% rów RR-41 w km 35+360 0,0% rów R-46.1 w km 34+700 0,0% rów RE-53.2 w km 34+400 0,0% rów RA-1 w km 7+750 0,0% rów RR-56.4 w km 32+660 0,0% kanalizacja deszczowa KD-54 km 12+490-13+500 0,0% kanalizacja deszczowa KD-17 km 23+160-24+070 0,0% kanalizacja deszczowa KD-56 km 13+150-13+470 0,0% kanalizacja deszczowa KD-37 km 32+660-33+400 0,0% kanalizacja deszczowa KD-63 km 13+650-15+780 0,0% kanalizacja deszczowa KD-44 km 34+890-35+300 0,0% kanalizacja deszczowa KD-35 km 7+070-7+120 0,0% kanalizacja deszczowa KD-52 km 12+400-12+480 0,0% kanalizacja deszczowa KD-36 km 7+150-7+720 0,0% kanalizacja deszczowa KD-33 km 31+040-31+640 0,0% kanalizacja deszczowa KD-37a km 32+250-32+610 0,0% kanalizacja deszczowa KD-38 km 33+470-34+210 0,0% kanalizacja deszczowa KD-45 km 35+300-35+530 0,0% kanalizacja deszczowa KD-46 km 35+530-35+760 0,0% kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000 0,0% kanalizacja deszczowa KD-10 km 10+300 0,0% kanalizacja deszczowa KD-10 km 13+500 - 13+640 0,0% Postęp robót mostowych |