Maj 2012

Postęp robót drogowych:


 

Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

-zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: DP1181N;

-wykonanie wykopów: S7 3+300 – 3+500, 7+000 – 7+200, 7+550 – 8+500, DP1181N, DD3, DD7, DG Pólko-Sakówko;                                    DD20 0+000-1+498 (rowy);

-wykonanie nasypów: S7 3+860 – 3+975, 6+600 – 7+000, 4+450 – 5+800, DD2, DD3, DD5, DK7 6+300 – 6+500,                                             0+960 – 1+060, 6+646, DP1181N, WPPD Ł1, DG Majki-Nowa Wieś; DD20 0+000-1+498 (nasyp pas dzielący);

-ułożenie geotkaniny: DK7 0+960 – 1+400;

-podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: DK7 6+464, 6+221, 6+470, 0+750, 1+080 – 1+160,                        S7 1+267, 5+970 – 6+050, 3+770 – 4+070, 6+600 – 7+050, DD4, DP1181N; WD-20 0+000 – 0+373; DD23 0+000-0+122;

-ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: DK7 6+200 – 6+300;

-podbudowa z BA o wysokim module sztywności: S7 3+245 – 3+760, 4+415 – 4+840, 6+000 – 6+060, 3+760 – 4+090,                                 6+550 – 7+050, 21+247 – 21+840; 21+247 – 21+840; MOPIV 0+200-0+400;

-warstwa wiążąca z BA o wysokim module sztywności: S7 4+385 – 4+890, 3+775 – 4+090, 6+580 – 7+275 P,                                                 6+575 – 7+140 L, 7+000, WPPD Ł1, Rondo; 21+840 – 22+660; DD18 0+000-2+640;

-ścieki betonowe trójkątne: S7 4+828 – 4+841 P, S7 3+949 – 4+050 P, 3+920 – 4+050 L, 6+590 – 7+070,                                                       WPPD Ł1 0+120 – 0+169; 22+100 – 22+700; 25+500 – 26+800;

-warstwa ścieralna SMA grub. 4 cm w km S7 13+400 – 20+200 lewa strona;

-warstwa ścieralna SMA grub. 4 cm w km S7 12+600 – 13+400 prawa strona;

-warstwa ścieralna SMA na obiekcie WS-11;

-chodniki z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm w km DK7 20+200 – 20+800;

-krawężniki betonowe prostokątne 20x30cm na ławie betonowej z oporem w km DK7 20+200 – 20+800;

-obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej w km Dk7 20+200 – 20+800;

-ogrodzenie w km S7 18+800 – 19+600 oraz 25+400 – 25+800 prawa strona;

-górna warstwa nasypu 30 cm CBR 30 w km S7 27+925 – 28+125;

-ekrany akustyczne w km S7 15+750 – 16+400 oraz 24+650 – 24+950;

 

 


Graficzna prezentacja postępu robót

Odcinek I 0+000 – 8+583

Odcinek II 8+583 – 28+270

Odcinek III 28+270 – 36+540                                                                                                                


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>



Postęp robót branżowych:

Przepusty

Sekcja I

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z zagęszczeniem

1

P-1

S7

0+317

100%

-

-

-

100%

100%

2

Pd-1

S7

2+034

100%

-

-

-

100%

100%

3

P-2

S7

1+933

100%

-

-

-

100%

100%

4

P-3.1

S7

3+983

100%

-

-

-

100%

100%

5

P-3.2

DD2(A)

0+432

100%

-

-

-

100%

100%

6

P-4.1

S7

5+043

100%

-

-

-

100%

100%

7

P-4.2

DD5(A)

0+322

100%

-

-

-

100%

100%

8

P-5.1

S7

6+084

100%

-

-

-

100%

100%

9

P-5.2

DK7

5+390

100%

-

-

-

100%

100%

10

P-5.3

DD5(A)

1+340

100%

-

-

-

100%

100%

11

P-6.1

S7

8+795

-

-

-

-

-

-

12

P-6.2

DD7(A)

0+679

-

-

-

-

-

-

13

P-7.1

S7

9+101

-

-

-

-

-

-

14

P-7.2

DD7(A)

0+991

-

-

-

-

-

-

15

P-8.1

S7

12+431

-

-

-

-

-

-

16

P-8.2

DK7

11+844

-

-

-

-

-

-

17

P-9.1

S7

12+928

-

-

-

-

-

-

18

P-9.2

DD8(A)

0+573

-

-

-

-

-

-

19

P-10.1

S7

13+101

-

-

-

-

-

-

20

P-10.2

DD8(A)

0+746

-

-

-

-

-

-

21

P-DD5

DD5(A)

2+023

-

-

-

-

-

-

22

PE-1

S7

1+770

100%

-

-

-

100%

100%

23

PE-1.1

DK7

0+872

100%

-

-

-

100%

100%

24

PE-2

S7

1+840

100%

-

-

-

100%

100%

25

PE-2.1

DK7

0+943

100%

-

-

-

100%

100%

26

PE-3

S7

5+140

100%

-

-

-

100%

100%

27

PE-4

S7

8+440

100%

-

-

-

100%

100%

28

PE-5

S7

8+480

100%

-

-

-

100%

100%

29

PE-6

S7

8+520

100%

-

-

-

100%

100%

 Sekcja II

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z zagęszczeniem

1

P-6.1

S7

8+795

100%

-

100%

100%

100%

100%

2

P-6.2

DD7(A)

0+679

100%

-

-

-

100%

100%

3

P-7.1

S7

9+101

100%

-

-

-

100%

100%

4

P-7.2

DD7(A)

0+991

100%

-

-

-

100%

100%

5

P-8.1

S7

12+431

100%

-

-

-

100%

100%

6

P-8.2

DK7

11+844

100%

-

-

-

100%

100%

7

P-9.1

S7

12+928

100%

-

100%

100%

100%

100%

8

P-9.2

DD8(A)

0+573

100%

-

-

-

100%

100%

9

P-10.1

S7

13+101

100%

-

100%

100%

100%

100%

10

P-10.2

DD8(A)

0+746

100%

-

-

-

100%

100%

11

PE-7

S7

8+720

100%

-

-

-

100%

100%

12

PE-8

S7

8+850

100%

-

-

-

100%

100%

13

PE-9

S7

9+250

100%

-

-

-

100%

100%

14

PE-10

S7

9+350

100%

-

-

-

100%

100%

15

PE-11

S7

11+025

100%

-

-

-

100%

100%

16

PE-12

S7

11+075

100%

-

-

-

100%

100%

17

PE-13

S7

13+010

100%

-

-

-

100%

100%

18

PE-14

S7

16+370

100%

-

-

-

100%

100%

19

PE-15

S7

16+470

100%

-

-

-

100%

100%

20

P-11

S7

18+743

100%

100%

100%

100%

-

100%

21

P-12

S7

19+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

22

P-13

S7

19+910

100%

100%

100%

100%

-

100%

23

P-14

S7

20+360

100%

100%

100%

100%

-

100%

24

P-15

S7

20+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

25

P-16

S7

21+390

100%

100%

100%

100%

-

100%

26

P-17

S7

21+700

100%

100%

100%

100%

-

100%

27

P-18

S7

22+340

100%

100%

100%

100%

-

100%

28

P-19

S7

22+710

100%

100%

100%

100%

-

100%

29

P-20

S7

24+073

100%

100%

100%

100%

-

100%

30

P-21

S7

25+316

100%

100%

100%

100%

-

100%

31

P-22

S7

26+655

100%

100%

100%

100%

-

100%

32

P-23

S7

27+085

100%

100%

100%

100%

-

100%

33

P-24

S7

27+394

100%

100%

100%

100%

-

100%

34

P-25

S7

28+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

35

PR-15

S7

18+840

100%

100%

100%

100%

-

100%

36

PE-16

S7

18+960

100%

100%

100%

100%

-

100%

37

PE-17

S7

19+040

100%

100%

100%

100%

-

100%

38

PE-18

S7

19+120

100%

100%

100%

100%

-

100%

39

PE-19

S7

19+200

100%

100%

100%

100%

-

100%

40

PE-20

S7

19+700

-

100%

100%

100%

-

-

41

PE-21

S7

19+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

42

PE-22

S7

20+265

100%

100%

100%

100%

-

100%

43

PE-23

S7

20+435

100%

100%

100%

100%

-

100%

44

PE-24

S7

20+495

100%

100%

100%

100%

-

100%

45

PR-25

S7

21+600

100%

100%

100%

100%

-

100%

46

PE-26

S7

21+760

100%

100%

100%

100%

-

100%

47

PE-27

S7

22+650

100%

100%

100%

100%

-

100%

48

PE-28

S7

22+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

49

PE-29

S7

22+850

100%

100%

100%

100%

-

100%

50

PR-30

S7

23+932

100%

100%

100%

100%

-

100%

51

PE-31

S7

25+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

52

PE-32

S7

25+600

100%

100%

100%

100%

-

100%

53

PE-33

S7

25+700

100%

100%

100%

100%

-

100%

54

PE-34

S7

27+185

100%

100%

100%

100%

-

100%

55

PE-35

S7

27+250

100%

100%

100%

100%

-

100%

56

PR-36

S7

27+888

100%

100%

100%

100%

-

100%

 3.4.3. Sekcja III

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z zagęszczeniem

1

P-26

S7

28+930

100%

100%

100%

100%

-

100%

2

P-27

S7

30+677

100%

100%

100%

100%

-

100%

3

P-28

S7

31+180

100%

100%

100%

100%

-

100%

4

P-29

S7

31+740

100%

100%

100%

100%

-

100%

5

P-30

S7

32+060

100%

100%

100%

100%

-

100%

6

P-31

S7

32+660

100%

100%

100%

100%

-

100%

7

P-32

S7

33+440

100%

100%

100%

100%

-

100%

8

P-33

S7

34+385

100%

100%

100%

100%

-

100%

9

P-34

S7

35+302

100%

100%

100%

100%

-

100%

10

P-35

S7

35+494

100%

100%

100%

100%

-

100%

11

P-36 – przepust zamieniony na stalowy

DD25(B)

0+423

-

-

-

-

-

100%

12

P-37 – rezygnacja z przepustu

DD24(B)

0+227

-

-

-

-

-

0%

13

P-38

DD24(B)

0+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

14

PE-37

S7

28+810

100%

100%

100%

100%

-

100%

15

PE-38

S7

28+860

100%

100%

100%

100%

-

100%

16

PE-39

S7

29+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

17

PE-40

S7

29+070

100%

100%

100%

100%

-

100%

18

PE-41

S7

29+150

100%

100%

100%

100%

-

100%

19

PE-42

S7

31+039

100%

100%

100%

100%

-

100%

20

PE-43

S7

31+120

100%

100%

100%

100%

-

100%

21

PE-44

S7

32+900

100%

100%

100%

100%

-

100%

22

PE-45

S7

33+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

23

PE-46

S7

33+100

100%

100%

100%

100%

-

100%

24

PE-47

S7

34+300

100%

100%

100%

100%

-

100%

25

PE-48

S7

34+465

100%

100%

100%

100%

-

100%

26

PE-49

S7

34+900

100%

100%

100%

100%

-

100%

27

PE-50

S7

34+980

100%

100%

100%

100%

-

100%

Postęp robót mostowych


Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>> 

 

 

 

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44463
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gość 
Linki