Styczeń 2012

Postęp robót drogowych:


Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

- wykonanie wykopów: S7 4+600 - 4+750, 3+900 - 3+925, 7+800 - 8+200, 1+900, DW 526;

- wykonanie nasypów: S7 6+800 - 7+025, 6+650 - 6+850, 6+025 - 6+600, 3+800 - 3+925, 7+800 - 8+200, 0+000 - 0+450, DW 526; 9+700-9+900; 10+100-10+300; 12+375-12+600; 15+875-15+950; 19+691-19+709; 21+250-21+600; 24+000-24+100; 26+975-27+175; 27+875­27+925; WMr:Ł3 0+040-0+420; DD7 0+489-0+600; DP1179N 0+140-0+300;

- profilowanie i zagęszczanie podłoża: MOP II;

- wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: DK7 1+805 - 1+965,

- ułożenie geotkaniny: 3+815 - 3+900; 12+475-12+600; 15+875-15+950; 19+691-19+709; 26+975-27+175; DD7 0+450-0+550; DP1179N 0+140-0+300;

- warstwa mrozoochronna: S7 4+910 - 5+025, DP1181N; DP1179N 0+000-0+140;

- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: DW 526, DP1181N; DP1179N 0+000-0+140;

- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: 12+920-13+120; 24+095-24+150; WMr:Ł2 0+120-0+210; DK7 11+400-11+840;

- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego: 15+000-15+830;

- podbudowa z betonu asfaltowego: 23+025-23+850; S7 7+520 - 8+000,

- umocnienie skarp i pasa dzielącego przez humusowanie: 9+300-10+500;

- bariery ochronne stalowe: 8+600-10+500;

- ekrany akustyczne: WS24


Graficzna prezentacja postępu robót

Odcinek I 0+000 – 8+583

Odcinek II 8+583 – 28+270

Odcinek III 28+270 – 36+540                                                                                                                


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>



Postęp robót branżowych:

 

 

Postęp wykonania przepustów:

Sekcja I 0+000 – 8+603

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z

zagęszczeniem

1

P-1

S7

0+317

100%

-

-

-

100%

100%

2

Pd-1

S7

2+034

100%

-

-

-

100%

100%

3

P-2

S7

1+933

61%

-

-

-

61%

61%

4

P-3.1

S7

3+983

100%

-

-

-

100%

100%

5

P-3.2

DD2(A)

0+432

100%

-

-

-

100%

100%

6

P-4.1

S7

5+043

100%

-

-

-

100%

100%

7

P-4.2

DD5(A)

0+322

100%

-

-

-

100%

100%

8

P-5.1

S7

6+084

100%

-

-

-

100%

100%

9

P-5.2

DK7

5+390

100%

-

-

-

100%

100%

10

P-5.3

DD5(A)

1+340

100%

-

-

-

100%

100%

11

PE-1

S7

1+770

100%

-

-

-

100%

100%

12

PE-1.1

DK7

0+872

100%

-

-

-

0%

0%

13

PE-2

S7

1+840

100%

-

-

-

100%

100%

14

PE-2.1

DK7

0+943

0%

-

-

-

0%

0%

15

PE-3

S7

5+140

100%

-

-

-

100%

100%

16

PE-4

S7

8+440

100%

-

-

-

100%

100%

17

PE-5

S7

8+480

100%

-

-

-

100%

100%

18

PE-6

S7

8+520

100%

-

-

-

100%

100%

 

3.4.2. Sekcja II 8+603-28+200

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z

zagęszczeniem

1

P-6.1

S7

8+795

100%

-

100%

100%

100%

100%

2

P-6.2

DD7(A)

0+679

100%

-

-

-

100%

100%

3

P-7.1

S7

9+101

100%

-

-

-

100%

100%

4

P-7.2

DD7(A)

0+991

100%

-

-

-

100%

100%

5

P-8.1

S7

12+431

100%

-

-

-

100%

100%

6

P-8.2

DK7

11+844

100%

-

-

-

100%

100%

7

P-9.1

S7

12+928

100%

-

100%

100%

100%

100%

8

P-9.2

DD8(A)

0+573

100%

-

-

-

100%

100%

9

P-10.1

S7

13+101

100%

-

100%

100%

100%

100%

10

P-10.2

DD8(A)

0+746

100%

-

-

-

100%

100%

11

PE-7

S7

8+720

100%

-

-

-

100%

100%

12

PE-8

S7

8+850

100%

-

-

-

100%

100%

13

PE-9

S7

9+250

100%

-

-

-

100%

100%

14

PE-10

S7

9+350

100%

-

-

-

100%

100%

15

PE-11

S7

11+025

100%

-

-

-

100%

100%

16

PE-12

S7

11+075

100%

-

-

-

100%

100%

17

PE-13

S7

13+010

100%

-

-

-

100%

100%

18

PE-14

S7

16+370

100%

-

-

-

100%

100%

19

PE-15

S7

16+470

100%

-

-

-

100%

100%

20

P-11

S7

18+743

100%

100%

100%

100%

-

100%

21

P-12

S7

19+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

22

P-13

S7

19+910

100%

75%

42%

27%

-

0%

23

P-14

S7

20+360

100%

100%

100%

100%

-

100%

24

P-15

S7

20+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

25

P-16

S7

21+390

100%

100%

100%

100%

-

100%

26

P-17

S7

21+700

100%

100%

100%

100%

-

100%

27

P-18

S7

22+340

100%

100%

100%

100%

-

100%

 

28

P-19

S7

22+710

100%

100%

100%

100%

-

100%

29

P-20

S7

24+073

100%

100%

100%

100%

-

100%

30

P-21

S7

25+316

100%

100%

100%

100%

-

100%

31

P-22

S7

26+655

100%

100%

100%

100%

-

100%

32

P-23

S7

27+085

100%

100%

100%

100%

-

100%

33

P-24

S7

27+394

100%

100%

100%

100%

-

100%

34

P-25

S7

28+000

100%

56%

40%

13%

-

0%

35

PR-15

S7

18+840

100%

100%

100%

100%

-

100%

36

PE-16

S7

18+960

100%

100%

100%

100%

-

100%

37

PE-17

S7

19+040

100%

100%

100%

100%

-

100%

38

PE-18

S7

19+120

100%

100%

100%

100%

-

100%

39

PE-19

S7

19+200

100%

100%

100%

100%

-

100%

40

PE-20

S7

19+700

-

100%

100%

100%

-

-

41

PE-21

S7

19+800

100%

100%

100%

100%

-

0%

42

PE-22

S7

20+265

100%

100%

100%

100%

-

100%

43

PE-23

S7

20+435

100%

100%

100%

100%

-

100%

44

PE-24

S7

20+495

100%

100%

100%

100%

-

100%

45

PR-25

S7

21+600

100%

86%

96%

95%

-

0%

46

PE-26

S7

21+760

100%

100%

100%

100%

-

100%

47

PE-27

S7

22+650

100%

100%

100%

100%

-

100%

48

PE-28

S7

22+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

49

PE-29

S7

22+850

100%

100%

100%

100%

-

100%

50

PR-30

S7

23+932

100%

100%

100%

100%

-

100%

51

PE-31

S7

25+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

52

PE-32

S7

25+600

100%

100%

100%

100%

-

100%

53

PE-33

S7

25+700

100%

100%

100%

100%

-

100%

54

PE-34

S7

27+185

100%

100%

100%

100%

-

100%

55

PE-35

S7

27+250

100%

100%

100%

100%

-

100%

56

PR-36

S7

27+888

100%

100%

100%

100%

-

100%

 

3.4.3. Sekcja III 28+200 – 36+540

 

 

 

 

Wykopy pod

Beton

 

Beton

Konstrukcje stalowe z rur

Zasypka wraz z

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

fundament

wyrównawczy

Zbrojenie

konstrukcyjny

karbowanych

zagęszczeniem

54

P-26

S7

28+930

100%

100%

100%

100%

-

100%

55

P-27

S7

30+677

100%

100%

100%

100%

-

100%

56

P-28

S7

31+180

100%

100%

100%

100%

-

100%

57

P-29

S7

31+740

100%

100%

100%

100%

-

100%

58

P-30

S7

32+060

100%

100%

100%

100%

-

100%

59

P-31

S7

32+660

100%

100%

100%

100%

-

100%

60

P-32

S7

33+440

100%

100%

100%

100%

-

100%

61

P-33

S7

34+385

100%

100%

100%

100%

-

100%

62

P-34

S7

35+302

100%

100%

100%

100%

-

100%

63

P-35

S7

35+494

100%

100%

100%

100%

-

100%

64

P-36

DD25(B)

0+423

0%

0%

0%

0%

-

0%

65

P-37

DD24(B)

0+227

0%

0%

0%

0%

-

0%

66

P-38

DD24(B)

0+000

100%

100%

100%

100%

-

0%

89

PE-37

S7

28+810

100%

100%

100%

100%

-

100%

90

PE-38

S7

28+860

100%

100%

100%

100%

-

100%

91

PE-39

S7

29+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

92

PE-40

S7

29+070

100%

100%

100%

100%

-

100%

93

PE-41

S7

29+150

100%

100%

100%

100%

-

100%

94

PE-42

S7

31+039

100%

100%

100%

100%

-

100%

 

95

PE-43

S7

31+120

100%

100%

100%

100%

-

100%

96

PE-44

S7

32+900

100%

100%

100%

100%

-

100%

97

PE-45

S7

33+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

98

PE-46

S7

33+100

100%

100%

100%

100%

-

100%

99

PE-47

S7

34+300

100%

100%

100%

100%

-

100%

100

PE-48

S7

34+465

100%

100%

100%

100%

-

100%

101

PE-49

S7

34+900

100%

100%

100%

100%

-

100%

102

PE-50

S7

34+980

100%

100%

100%

100%

-

100%

 

 

Postęp robót mostowych


Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>> 

 

 

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44462
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 
Linki