Październik 2011
Postęp robót drogowych: Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: - wykonanie wykopów: 0+450 - 1+150, 2+800 - 2+970, 3+100 - 3+500, 4+500 - 4+700, 5+400 - 5+700, 6+800 - 7+000, 7+600 - 7+900, 8+300 - 8+400, DP 1181N, DD4, 13+850-14+000; 14+200-15+050; 15+890-15+920; 20+500-20+750, 32+900- 32+950, mop4: 33+600-33+635 - zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: DP1181N 0+400 - 0+700, - wykonanie nasypów: DP1181N, DD4, 2+800 - 2+970, 4+800 - 5+200, WPPD Ł1, WPPD Ł2, WPPD Ł3, WPPD Ł4, 5+300 - 5+900, 6+800 - 7+000, DK7 5+300 - 5+700, DK7 3+000, 1+400 - 2+000, 8+700-9+700; 9+750-10+500; 10+530-10+600; 12+220-12+300; 12+38012+475; 13+580-13+700; 16+070-16+495; 18+700-18+870; 20+270-20+495; 20+950-21+200; 21+250-21+450; 22+700-22+725; 23+800-23+850; 25+300-25+800; 26+575-26+750; 27+20027+420; 27+850-27+950; DP1179N 0+000-0+120; WMr:Ł3 0+000-0+360; DG:Ł2 0+1000+183; 35+320- 35+474, 35+675- 35+725, 36+070- 36+070, 36+050- 36+540, 34+20034+240, dd14, dd16, mop3: 0+000-0+150, mop3: 0+480-0+595, mop4: 0+375-0+450, str. P DP DK7 - Jaśkowo: 0+000-0+210, - wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 13+950-14+000; 14+600-14+800; 23+80023+850; - profilowanie i zagęszczanie podłoża: 20+500-20+750; 20+875-20+950; 21+775-21+850; - wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC i BMC: 22+500-22+610; 26+99027+135; MOP Sople 22+700-22+860; DD12 1+920-2+060; - ułożenie geotkaniny: 1+800 - 2+000, 2+900 - 2+970, 4+900 - 5+100, 6+000 - 6+400, 6+800 - 7+000, 10+425-10+500; 13+850-13+950; 14+200-14+600; 14+800-15+050; 15+890-15+920; 16+080-16+120; 20+280-20+420; 27+850-27+950; DK7 0+740-0+860; WMr:Ł3 0+280-0+360; WMr:Ł3 0+040-0+140; DG:Ł2 0+140-0+180; 34+200-34+240, 35+675-35+725 - warstwa mrozoochronna: DP 1181N, DK7 5+300 - 5+800, DK7 3+000, S7 1+400 - 2+000, S7 4+000 - 4+500, 5+300 - 5+800, 8+725-9+700; 10+530-10+600; 13+445-13+580; 15+05015+650; 19+480-19+800; 22+900-23+905; DP1169N 0+030-0+137; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 0+600 - 0+700, 0+800 -0+900, 1+400 - 2+000, 8+725-9+700; 10+530-10+680; 12+270-12+300; 13+580-13+695; 17+400-18+100; 18+870-19+070; DK7 0+190-0+260; DK7 11+840-12+140; - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: 7+800 - 8+300, 14+030-15+050; 22+850-23+900; 26+745-26+940; dd17: 0+370-0+460 - podbudowa z betonu asfaltowego: 0+670 - 0+930, 1+400 - 1+960, 2+000 - 2+350, 12+22012+300; 16+975-17+175; 17+400-18+600; 18+900-19+750; DK7 0+160-0+260; DK7 11+83112+140; DP1190N 0+000-0+340; 34+330-34+600, 34+060-34+200, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego: 0+670 - 1+020, 1+300 - 2+350, 12+170-12+300; 12+800-13+400; 16+500-18+600; 18+900-19+750; 20+000-20+080; 24+180-25+180; DK7 0+190-0+260; DK7 11+840-12+140; DP1190N 0+000-0+340; - umocnienie skarp i pasa dzielącego przez humusowanie: 10+500-12+200; 12+220-12+300; DK7 0+190-0+400;
Graficzna prezentacja postępu robót Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>
Postęp wykonania przepustów: Sekcja I
3.4.2. Sekcja II
3.4.3. Sekcja III
Postęp robót mostowych Graficzna prezentacja postępu robót mostowych >>>
|