Październik 2011

Postęp robót drogowych:


Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

- wykonanie wykopów: 0+450 - 1+150, 2+800 - 2+970, 3+100 - 3+500, 4+500 - 4+700, 5+400

- 5+700, 6+800 - 7+000, 7+600 - 7+900, 8+300 - 8+400, DP 1181N, DD4, 13+850-14+000; 14+200-15+050; 15+890-15+920; 20+500-20+750, 32+900- 32+950, mop4: 33+600-33+635

- zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: DP1181N 0+400 - 0+700,

- wykonanie nasypów: DP1181N, DD4, 2+800 - 2+970, 4+800 - 5+200, WPPD Ł1, WPPD Ł2, WPPD Ł3, WPPD Ł4, 5+300 - 5+900, 6+800 - 7+000, DK7 5+300 - 5+700, DK7 3+000, 1+400 - 2+000, 8+700-9+700; 9+750-10+500; 10+530-10+600; 12+220-12+300; 12+380­12+475; 13+580-13+700; 16+070-16+495; 18+700-18+870; 20+270-20+495; 20+950-21+200; 21+250-21+450; 22+700-22+725; 23+800-23+850; 25+300-25+800; 26+575-26+750; 27+200­27+420; 27+850-27+950; DP1179N 0+000-0+120; WMr:Ł3 0+000-0+360; DG:Ł2 0+100­0+183; 35+320- 35+474, 35+675- 35+725, 36+070- 36+070, 36+050- 36+540, 34+200­34+240, dd14, dd16, mop3: 0+000-0+150, mop3: 0+480-0+595, mop4: 0+375-0+450, str. P DP DK7 - Jaśkowo: 0+000-0+210,

- wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 13+950-14+000; 14+600-14+800; 23+800­23+850;

- profilowanie i zagęszczanie podłoża: 20+500-20+750; 20+875-20+950; 21+775-21+850;

- wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC i BMC: 22+500-22+610; 26+990­27+135; MOP Sople 22+700-22+860; DD12 1+920-2+060;

- ułożenie geotkaniny: 1+800 - 2+000, 2+900 - 2+970, 4+900 - 5+100, 6+000 - 6+400, 6+800 - 7+000, 10+425-10+500; 13+850-13+950; 14+200-14+600; 14+800-15+050; 15+890-15+920; 16+080-16+120; 20+280-20+420; 27+850-27+950; DK7 0+740-0+860; WMr:Ł3 0+280-0+360; WMr:Ł3 0+040-0+140; DG:Ł2 0+140-0+180; 34+200-34+240, 35+675-35+725

- warstwa mrozoochronna: DP 1181N, DK7 5+300 - 5+800, DK7 3+000, S7 1+400 - 2+000, S7 4+000 - 4+500, 5+300 - 5+800, 8+725-9+700; 10+530-10+600; 13+445-13+580; 15+050­15+650; 19+480-19+800; 22+900-23+905; DP1169N 0+030-0+137;

- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 0+600 - 0+700, 0+800 -0+900, 1+400 - 2+000, 8+725-9+700; 10+530-10+680; 12+270-12+300; 13+580-13+695; 17+400-18+100; 18+870-19+070; DK7 0+190-0+260; DK7 11+840-12+140;

- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: 7+800 - 8+300, 14+030-15+050; 22+850-23+900; 26+745-26+940; dd17: 0+370-0+460

- podbudowa z betonu asfaltowego: 0+670 - 0+930, 1+400 - 1+960, 2+000 - 2+350, 12+220­12+300; 16+975-17+175; 17+400-18+600; 18+900-19+750; DK7 0+160-0+260; DK7 11+831­12+140; DP1190N 0+000-0+340; 34+330-34+600, 34+060-34+200,

- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego: 0+670 - 1+020, 1+300 - 2+350, 12+170-12+300; 12+800-13+400; 16+500-18+600; 18+900-19+750; 20+000-20+080; 24+180-25+180; DK7 0+190-0+260; DK7 11+840-12+140; DP1190N 0+000-0+340;

- umocnienie skarp i pasa dzielącego przez humusowanie: 10+500-12+200; 12+220-12+300; DK7 0+190-0+400;

 


Graficzna prezentacja postępu robót

Odcinek I 0+000 – 8+583

Odcinek II 8+583 – 28+270

Odcinek III 28+270 – 36+540                                                                                                                 


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>



Postęp robót branżowych:

 


Postęp wykonania przepustów:

Sekcja I

 

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z

zagęszczeniem

1

P-1

S7

0+317

48%

 

 

 

48%

48%

2

Pd-1

S7

2+034

100%

 

 

 

100%

100%

3

P-2

S7

1+933

61%

 

 

 

61%

61%

4

P-3.1

S7

3+983

100%

 

 

 

100%

80%

5

P-3.2

DD2(A)

0+432

100%

 

 

 

100%

100%

6

P-4.1

S7

5+043

100%

 

 

 

100%

100%

7

P-4.2

DD5(A)

0+322

100%

 

 

 

100%

100%

8

P-5.1

S7

6+084

100%

 

 

 

100%

100%

9

P-5.2

DK7

5+390

100%

 

 

 

100%

100%

10

P-5.3

DD5(A)

1+340

100%

 

 

 

100%

100%

22

PE-1

S7

1+770

100%

 

 

 

100%

100%

23

PE-1.1

DK7

0+872

0%

 

 

 

0%

0%

24

PE-2

S7

1+840

100%

 

 

 

100%

100%

25

PE-2.1

DK7

0+943

0%

 

 

 

0%

0%

26

PE-3

S7

5+140

100%

 

 

 

100%

100%

27

PE-4

S7

8+440

100%

 

 

 

100%

100%

28

PE-5

S7

8+480

100%

 

 

 

100%

100%

29

PE-6

S7

8+520

100%

 

 

 

100%

100%

 

3.4.2. Sekcja II

 

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z

zagęszczeniem

 

11

P-6.1

S7

8+795

100%

-

0%

0%

100%

100%

 

12

P-6.2

DD7(A)

0+679

100%

-

-

-

100%

100%

 

13

P-7.1

S7

9+101

100%

-

-

-

100%

100%

 

14

P-7.2

DD7(A)

0+991

100%

-

-

-

100%

100%

 

15

P-8.1

S7

12+431

58%

-

-

-

53%

53%

 

16

P-8.2

DK7

11+844

100%

-

-

-

100%

100%

 

17

P-9.1

S7

12+928

100%

-

100%

100%

100%

100%

 

18

P-9.2

DD8(A)

0+573

100%

-

-

-

100%

74%

 

19

P-10.1

S7

13+101

100%

-

100%

100%

100%

100%

 

20

P-10.2

DD8(A)

0+746

100%

-

-

-

100%

100%

 

30

PE-7

S7

8+720

100%

-

-

-

100%

100%

 

31

PE-8

S7

8+850

100%

-

-

-

100%

100%

 

32

PE-9

S7

9+250

100%

-

-

-

100%

100%

 

33

PE-10

S7

9+350

100%

-

-

-

100%

100%

 

34

PE-11

S7

11+025

100%

-

-

-

100%

100%

 

35

PE-12

S7

11+075

100%

-

-

-

100%

100%

 

36

PE-13

S7

13+010

100%

-

-

-

100%

100%

 

37

PE-14

S7

16+370

100%

-

-

-

100%

100%

 

38

PE-15

S7

16+470

100%

-

-

-

100%

100%

 

39

P-11

S7

18+743

100%

76%

54%

58%

-

47%

 

40

P-12

S7

19+500

100%

100%

66%

80%

-

0%

 

41

P-13

S7

19+910

0%

0%

0%

0%

-

0%

 

42

P-14

S7

20+360

100%

100%

100%

100%

-

63%

 

43

P-15

S7

20+800

100%

100%

100%

85%

-

0%

 

44

P-16

S7

21+390

100%

100%

79%

78%

-

100%

 

45

P-17

S7

21+700

100%

0%

0%

0%

-

42%

 

46

P-18

S7

22+340

100%

100%

100%

100%

-

0%

 

47

P-19

S7

22+710

100%

100%

100%

100%

-

100%

 

48

P-20

S7

24+073

100%

83%

49%

62%

-

0%

 

49

P-21

S7

25+316

100%

100%

100%

100%

-

100%

 

50

P-22

S7

26+655

100%

88%

100%

100%

-

100%

 

51

P-23

S7

27+085

100%

100%

100%

100%

-

0%

 

52

P-24

S7

27+394

100%

100%

90%

97%

-

100%

 

53

P-25

S7

28+000

0%

0%

0%

0%

-

0%

 

67

PR-15

S7

18+840

100%

100%

100%

100%

-

42%

 

68

PE-16

S7

18+960

100%

100%

100%

100%

-

30%

 

69

PE-17

S7

19+040

100%

100%

93%

85%

-

70%

 

70

PE-18

S7

19+120

100%

100%

100%

100%

-

19%

 

71

PE-19

S7

19+200

100%

100%

100%

100%

-

58%

 

72

PE-20

S7

19+700

-

100%

96%

73%

-

-

 

73

PE-21

S7

19+800

100%

74%

87%

96%

-

0%

 

74

PE-22

S7

20+265

100%

100%

100%

100%

-

51%

 

75

PE-23

S7

20+435

100%

100%

100%

100%

-

0%

 

76

PE-24

S7

20+495

100%

100%

100%

100%

-

0%

 

77

PR-25

S7

21+600

100%

86%

96%

95%

-

0%

 

78

PE-26

S7

21+760

100%

84%

90%

76%

-

0%

 

79

PE-27

S7

22+650

100%

100%

100%

100%

-

50%

 

80

PE-28

S7

22+800

100%

100%

100%

100%

-

0%

81

PE-29

S7

22+850

100%

100%

100%

100%

-

0%

82

PR-30

S7

23+932

100%

100%

100%

100%

-

24%

83

PE-31

S7

25+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

84

PE-32

S7

25+600

100%

100%

100%

100%

-

100%

85

PE-33

S7

25+700

100%

100%

100%

100%

-

88%

86

PE-34

S7

27+185

100%

100%

100%

100%

-

100%

87

PE-35

S7

27+250

100%

100%

100%

100%

-

100%

88

PR-36

S7

27+888

100%

100%

100%

100%

-

0%

 

3.4.3. Sekcja III

 

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z zagęszczeniem

54

P-26

S7

28+930

100%

100%

100%

100%

 

100%

55

P-27

S7

30+677

100%

100%

100%

100%

 

100%

56

P-28

S7

31+180

100%

100%

100%

100%

 

100%

57

P-29

S7

31+740

100%

100%

100%

100%

 

100%

58

P-30

S7

32+060

100%

100%

100%

100%

 

100%

59

P-31

S7

32+660

100%

100%

100%

100%

 

100%

60

P-32

S7

33+440

100%

100%

100%

100%

 

100%

61

P-33

S7

34+385

100%

100%

100%

100%

 

100%

62

P-34

S7

35+302

100%

100%

100%

100%

 

100%

63

P-35

S7

35+494

100%

100%

100%

97%

 

0%

64

P-36

DD25(B)

0+423

0%

0%

0%

0%

 

0%

65

P-37

DD24(B)

0+227

0%

0%

0%

0%

 

0%

66

P-38

DD24(B)

0+000

0%

0%

0%

0%

 

0%

89

PE-37

S7

28+810

100%

100%

100%

100%

 

100%

90

PE-38

S7

28+860

100%

100%

100%

100%

 

100%

91

PE-39

S7

29+000

100%

100%

100%

100%

 

100%

92

PE-40

S7

29+070

100%

100%

100%

100%

 

100%

93

PE-41

S7

29+150

100%

100%

100%

100%

 

100%

94

PE-42

S7

31+039

100%

100%

100%

100%

 

100%

95

PE-43

S7

31+120

100%

100%

100%

100%

 

100%

96

PE-44

S7

32+900

100%

100%

100%

100%

 

100%

97

PE-45

S7

33+000

100%

100%

100%

100%

 

100%

98

PE-46

S7

33+100

100%

100%

100%

100%

 

100%

99

PE-47

S7

34+300

100%

100%

100%

100%

 

100%

100

PE-48

S7

34+465

100%

100%

100%

100%

 

100%

101

PE-49

S7

34+900

100%

100%

100%

100%

 

100%

102

PE-50

S7

34+980

100%

100%

100%

100%

 

100%

 

Postęp robót mostowych


Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>> 

 

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44462
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 4 gości 
Linki