Postęp robót drogowych:
Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: - zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: 6+100-6+200; 9+600-9+700; 11+800-12+150; 20+000-20+500; 33+750-33+900; 36+200-36+540; DD10(A) 0+000-0+951; - wykonanie wykopów: 2+200-3+000; 3+500-3+850; 4+000-4+500; 5+300-5+800; 6+6006+900; 6+985+7+015; 7+700-8+400; 12+600-12+900; 13+800-15+200; 16+500-17+525; 18+100-18+250; 18+500-19+000; 19+075-19+475; 19+950-21+150; 23+200-24+000; 24+40026+655; 26+770-26+940; 27+450-27+780; 28+150-28+200; 31+000-31+200; 35+100-35+150; DK7 0+300-0+500; DK7 11+890-12+100; - wykonanie nasypów: 0+150-1+100; 1+600-2+250; 3+800-3+875; 3+925-3+975; 4+0004+100; 4+900-5+250; 5+900-7+015; 8+850-10+400; 10+800-12+300; 12+800-13+700; 17+500-18+500; 18+700-18+875; 19+000-19+075; 19+500-20+000; 20+175-20+225; 20+75020+875; 20+950-21+300; 23+900-24+000; 26+575-26+750; 26+990-27+135; 27+300-27+450; 27+800-28+050; 31+000-31+200; 31+665-31+825; 32+000-32+220; 33+100-33+440; 33+60034+200; 34+500-34+675; 35+720-35+740; 36+000-36+540; W.Marzewo:Ł3 0+200-0+500; DK7 0+200-0+600; - wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 24+675-24+750; DK7 0+300-0+500; - wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 6+650-6+980; 10+420-10+570; 15+920-16+120; 24+000-24+100; 26+990-27+135; 32+000-32+220; - ułożenie geotkaniny: 0+150-0+600; 0+700-1+100; 3+925-3+985; 6+150-6+350; 10+50010+600; 17+625-17+975; 18+000-18+775; 31+600-31+665; 31+730-31+780; 36+100-36+450; - warstwa mrozoochronna: 1+150-1+375; 2+250-2+830; 8+480-8+570; 10+600-12+300; 33+600-34+070; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 1+150-1+375; 2+2502+830; 5+950-6+025; 8+480-8+570; 10+500-12+300; 28+250-28+800; - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: 0+150-0+600; 1+250-1+600; 2+2252+800; 5+700-5+950; 9+610-9+700; 24+160-24+708; 27+450-27+800; - podbudowa z BA o wysokim module sztywności: 1+150-1+380; 5+960-6+020; 7+050-7+550; 10+500-12+300; 28+250-28+800; - warstwa wiążąca z BA o wysokim module sztywności: 28+250-28+800; - stabilizacja podłoża pod nasypy: 24+650-25+250; 27+449-27+600; DK7 0+525-0+625; - ścieki betonowe trójkątne: 1+155-1+190; 1+320-1+385; 7+150-7+220 L; 7+070-7+150 L; 7+250-7+480 L; 11+250-11+640 P; 10+680-11+250 P; 11+640-12+230 P; 12+200-12+250 L; 29+450-29+550 L;
Graficzna prezentacja postępu robót >>>
Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>
Węzeł drogowy Marzewo >>>
Węzeł drogowy Małdyty >>>
Postęp robót branżowych:
Drenaż i uzbrojenie | Opis robót | Wykonanie narastająco na 30.06.2011 | Informacja o zaawansowaniu prac | kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 2 w km 0+000-0+900 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 4 w km 3+550 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 5 w km 4+800 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 6 w km 4+800 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 9 w km 13+550 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 11 w km 17+130 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 12 w km 17+850 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900-19+800 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 14 w km 20+980-21+200 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 15 w km 20+980-21+200 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 16 w km 21+200-21+300 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 19 w km 28+100-28+350 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 20 w km 30+310-30+360 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 21 w km 31+600-31+700 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+220-34+280 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550 | 0,0% | nierozpoczęto | kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 4 w km 2+201 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 8 w km 9+700 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 9 km 11+610 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 11 w km 12+980 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 12 w km 14+540 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 18 w km 29+630 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 22 w km 35+060 | 80,0% | w trakcie | kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400 | 100,0% | zakończono | przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371 | 100,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480 | 85,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884 | 85,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331 | 40,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556 | 95,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380 | 85,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650 | 85,0% | w trakcie | przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850 | 60,0% | w trakcie | przebudowa rowu RE-28 w km 21+185 | 80,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa w km 10+550 | 100,0% | zakończono | kolizja wodociągowa w km 13+000 | 100,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230 | 100,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161 | 100,0% | zakończono | kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650 | 100,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170 | 100,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700 | 100,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500 | 100,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100 | 100,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262 | 100,0% | zakończono | rurociąg w km 30+331 | 80,0% | w trakcie | rurociąg R-1 w km 11+800 | 100,0% | w trakcie | rów RE-33 w km 22+700 | 50,0% | w trakcie | rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520 | 50,0% | w trakcie | rurociąg RE w km 10+440-11+070 | 20,0% | w trakcie | rów RA-1 w km 7+750 | 70,0% | w trakcie | rów RE-36 w km 25+316 | 50,0% | w trakcie | rów RD w km 5+045 | 60,0% | w trakcie | kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000 | 50,0% | w trakcie | kanalizacja deszczowa KD-10 km 10+200 | 70,0% | w trakcie | kanalizacja deszczowa KD-10 km 13+500 - 13+640 | 60,0% | w trakcie | Rów RJ w km 27+000 | 50,0% | w trakcie | Rzeka Brzezinka w km 3+000 | 70,0% | w trakcie | Przecisk pod DK7 w km 17+800 | 70,0% | w trakcie | Ustawienie pojedyńczych wpustów fi 500 29+300 - 30+000 | 80,0% | w trakcie | Ustawienie pojedyńczych wpustów fi 500 11+900 - 12+000 | 80,0% | w trakcie | Przepusty z blachy falistej - przepusty o średnicy 80cm P1/DD5 | 90,0% | w trakcie | Przepusty z blachy falistej - przepusty o średnicy 1200cm Pd3 | 70,0% | w trakcie |
Postęp robót mostowych
Graficzna prezentacja postępu robót mostowych >>>
|