Czerwiec 2011

Postęp robót drogowych:


 Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

-  zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: 6+100-6+200; 9+600-9+700; 11+800-12+150; 20+000-20+500; 33+750-33+900; 36+200-36+540; DD10(A) 0+000-0+951;

-   wykonanie wykopów: 2+200-3+000; 3+500-3+850; 4+000-4+500; 5+300-5+800; 6+600­6+900; 6+985+7+015; 7+700-8+400; 12+600-12+900; 13+800-15+200; 16+500-17+525; 18+100-18+250; 18+500-19+000; 19+075-19+475; 19+950-21+150; 23+200-24+000; 24+400­26+655; 26+770-26+940; 27+450-27+780; 28+150-28+200; 31+000-31+200; 35+100-35+150; DK7 0+300-0+500; DK7 11+890-12+100;

-   wykonanie nasypów: 0+150-1+100; 1+600-2+250; 3+800-3+875; 3+925-3+975; 4+000­4+100; 4+900-5+250; 5+900-7+015; 8+850-10+400; 10+800-12+300; 12+800-13+700; 17+500-18+500; 18+700-18+875; 19+000-19+075; 19+500-20+000; 20+175-20+225; 20+750­20+875; 20+950-21+300; 23+900-24+000; 26+575-26+750; 26+990-27+135; 27+300-27+450; 27+800-28+050; 31+000-31+200; 31+665-31+825; 32+000-32+220; 33+100-33+440; 33+600­34+200; 34+500-34+675; 35+720-35+740; 36+000-36+540; W.Marzewo:Ł3 0+200-0+500; DK7 0+200-0+600;

-  wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 24+675-24+750; DK7 0+300-0+500;

-  wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 6+650-6+980; 10+420-10+570; 15+920-16+120; 24+000-24+100; 26+990-27+135; 32+000-32+220;

-  ułożenie geotkaniny: 0+150-0+600; 0+700-1+100; 3+925-3+985; 6+150-6+350; 10+500­10+600; 17+625-17+975; 18+000-18+775; 31+600-31+665; 31+730-31+780; 36+100-36+450;

-  warstwa mrozoochronna: 1+150-1+375; 2+250-2+830; 8+480-8+570; 10+600-12+300; 33+600-34+070;

-  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 1+150-1+375; 2+250­2+830; 5+950-6+025; 8+480-8+570; 10+500-12+300; 28+250-28+800;

-  ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: 0+150-0+600; 1+250-1+600; 2+225­2+800; 5+700-5+950; 9+610-9+700; 24+160-24+708; 27+450-27+800;

-  podbudowa z BA o wysokim module sztywności: 1+150-1+380; 5+960-6+020; 7+050-7+550; 10+500-12+300; 28+250-28+800;

-  warstwa wiążąca z BA o wysokim module sztywności: 28+250-28+800;

-   stabilizacja podłoża pod nasypy: 24+650-25+250; 27+449-27+600; DK7 0+525-0+625;

-   ścieki betonowe trójkątne: 1+155-1+190; 1+320-1+385; 7+150-7+220 L; 7+070-7+150 L; 7+250-7+480 L; 11+250-11+640 P; 10+680-11+250 P; 11+640-12+230 P; 12+200-12+250 L; 29+450-29+550 L;



Graficzna prezentacja postępu robót >>>


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>



 Postęp robót branżowych:


 

 

 

Drenaż i uzbrojenie

Opis robót

Wykonanie narastająco na 30.06.2011

Informacja o zaawansowaniu prac

kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 2 w km 0+000-0+900

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 4 w km 3+550

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 5 w km 4+800

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 6 w km 4+800

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 9 w km 13+550

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 11 w km 17+130

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 12 w km 17+850

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900-19+800

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 14 w km 20+980-21+200

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 15 w km 20+980-21+200

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 16 w km 21+200-21+300

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 19 w km 28+100-28+350

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 20 w km 30+310-30+360

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 21 w km 31+600-31+700

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+220-34+280

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550

0,0%

nierozpoczęto

kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 4 w km 2+201

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 8 w km 9+700

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 9 km 11+610

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 11 w km 12+980

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 12 w km 14+540

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 18 w km 29+630

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400

100,0%

zakończono

 

kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 22 w km 35+060

80,0%

w trakcie

kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400

100,0%

zakończono

przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371

100,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480

85,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884

85,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331

40,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556

95,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380

85,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650

85,0%

w trakcie

przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850

60,0%

w trakcie

przebudowa rowu RE-28 w km 21+185

80,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa w km 10+550

100,0%

zakończono

kolizja wodociągowa w km 13+000

100,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230

100,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161

100,0%

zakończono

kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650

100,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170

100,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700

100,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500

100,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100

100,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262

100,0%

zakończono

rurociąg w km 30+331

80,0%

w trakcie

rurociąg R-1 w km 11+800

100,0%

w trakcie

rów RE-33 w km 22+700

50,0%

w trakcie

rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520

50,0%

w trakcie

rurociąg RE w km 10+440-11+070

20,0%

w trakcie

rów RA-1 w km 7+750

70,0%

w trakcie

rów RE-36 w km 25+316

50,0%

w trakcie

rów RD w km 5+045

60,0%

w trakcie

kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000

50,0%

w trakcie

kanalizacja deszczowa KD-10 km 10+200

70,0%

w trakcie

kanalizacja deszczowa KD-10 km 13+500 - 13+640

60,0%

w trakcie

Rów RJ w km 27+000

50,0%

w trakcie

Rzeka Brzezinka w km 3+000

70,0%

w trakcie

Przecisk pod DK7 w km 17+800

70,0%

w trakcie

Ustawienie pojedyńczych wpustów fi 500 29+300 - 30+000

80,0%

w trakcie

Ustawienie pojedyńczych wpustów fi 500 11+900 - 12+000

80,0%

w trakcie

Przepusty z blachy falistej - przepusty o średnicy 80cm P1/DD5

90,0%

w trakcie

Przepusty z blachy falistej - przepusty o średnicy 1200cm Pd3

70,0%

w trakcie

 

 

 

 



Postęp robót mostowych


Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>> 

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44465
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gość 
Linki