Postęp robót drogowych:
Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: - zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: 8+780-8+800; Ł-M0P4 0+5250+600; DG 148016N 0+240-0+515; - wykonanie wykopów: 1+267-1+375; 2+300-2+800; 5+300-5+900; 6+710-6+770; 6+9857+015; 11+200-11+300; 14+400-15+700; 16+500-17+300; 19+800-20+000; 20+350-20+370; 23+200-23+600; 23+760-23+800; 24+100-25+300; 25+800-26+100; 26+300-26+655; 26+75026+850; 27+450-27+780; 28+050-28+100; 28+200-28+600; 34+200-34+300; DD6(A) 0+0000+040; - wykonanie nasypów: 0+625-1+125; 1+600-1+900; 2+050-2+225; 4+900-5+150; 5+8757+550; 8+450-8+575; 8+900-10+400; 10+500-12+300; 12+800-13+400; 17+400-18+900; 20+300-20+500; 23+900-23+950; 24+100-25+175; 25+230-25+850; 26+300-26+750; 27+394-27+470; 27+820-27+885; 27+930-28+075; 31+000-31+200; 31+665-31+800; 32+000-32+060; 32+500-32+900; 33+100-34+650; 35+900-36+300; DD5(A) 1+200-2+175; DD6(A) 0+0400+491; DD14(B) 1+096-1+185; Ł-M0P4 0+525-0+600; WMr-Ł3 0+200-0+700; - wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 19+800+20+000 - wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 15+920-16+120; 26+990-27+135; 27+930-28+075; 32+000-32+220; - ułożenie geotkaniny: 0+625-1+100; 1+725-1+800; 4+900-5+150; 10+600-10+800; 13+05013+250; 18+275-18+425; 26+600-26+725; 31+600-31+730; 33+975-34+050; 34+350-34+550; 36+025-36+300; - warstwa mrozoochronna: 7+040-7+550; 28+250-28+615; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 7+050-7+550; DD5(A) 1+200-2+200; - podbudowa z BA o wysokim module sztywności: 7+150-7+550; DD5(A) 1+200-2+200; DD6(A) 0+000-0+300; stabilizacja podłoża pod nasypy: 1+150-1+375; 2+225-2+800; 8+480-8+520; 8+850-9+100; 9+350-9+500; 11+200-11+350; 24+120-24+558; 28+250-28+615;
Graficzna prezentacja postępu robót >>>
Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>
Węzeł drogowy Marzewo >>>
Węzeł drogowy Małdyty >>>
Postęp robót branżowych:
Drenaż i uzbrojenie | Opis robót | Wykonanie narastająco na 31.05.2011 | Informacja o zaawansowaniu prac | kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 2 w km 0+000-0+900 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 4 w km 3+550 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 5 w km 4+800 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 6 w km 4+800 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 9 w km 13+550 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 11 w km 17+130 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 12 w km 17+850 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900-19+800 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 14 w km 20+980-21+200 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 15 w km 20+980-21+200 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 16 w km 21+200-21+300 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 19 w km 28+100-28+350 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 20 w km 30+310-30+360 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 21 w km 31+600-31+700 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700 | 100,0% | zakończono | kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+220-34+280 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 4 w km 2+201 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 8 w km 9+700 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 9 km 11+610 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 11 w km 12+980 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 12 w km 14+540 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 18 w km 29+630 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550 | 100,0% | zakończono | kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400 | 100,0% | zakończono | przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371 | 100,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480 | 85,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884 | 85,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331 | 40,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556 | 85,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380 | 85,0% | w trakcie | przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650 | 85,0% | w trakcie | przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850 | 50,0% | w trakcie | przebudowa rowu RE-28 w km 21+185 | 80,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa w km 10+550 | 100,0% | zakończono | kolizja wodociągowa w km 13+000 | 80,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230 | 50,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161 | 100,0% | zakończono | kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650 | 70,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170 | 90,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700 | 90,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500 | 90,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100 | 90,0% | w trakcie | kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262 | 100,0% | zakończono | rurociąg w km 30+331 | 80,0% | w trakcie | rurociąg R-1 w km 11+800 | 50,0% | w trakcie | rów RE-33 w km 22+700 | 50,0% | w trakcie | rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520 | 50,0% | w trakcie | rurociąg RE w km 10+440-11+070 | 5,0% | w trakcie | rów RA-1 w km 7+750 | 70,0% | w trakcie | rów RE-36 w km 25+316 | 50,0% | w trakcie | rów RD w km 5+045 | 60,0% | w trakcie | kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000 | 15,0% | w trakcie | kanalizacja deszczowa KD-10 km 10+200 | 70,0% | w trakcie | kanalizacja deszczowa KD-10 km 13+500 - 13+640 | 50,0% | w trakcie | Rów RJ w km 27+000 | 20,0% | w trakcie | Rzeka Brzezinka w km 3+000 | 70,0% | w trakcie | Przecisk pod DK7 w km 17+800 | 40,0% | w trakcie | Ustawienie pojedyńczych wpustów fi 500 29+300 - 30+000 | 50,0% | w trakcie | Ustawienie pojedyńczych wpustów fi 500 11+900 - 12+000 | 50,0% | w trakcie | Przepusty z blachy falistej - przepusty o średnicy 80cm P1/DD5 | 90,0% | w trakcie | Przepusty z blachy falistej - przepusty o średnicy 1200cm Pd3 | 70,0% | w trakcie |
Postęp robót mostowych
Graficzna prezentacja postępu robót mostowych >>>
|