Maj 2011

Postęp robót drogowych:


 

 

 

Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

-  zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: 8+780-8+800; Ł-M0P4 0+525­0+600; DG 148016N 0+240-0+515;

-   wykonanie wykopów: 1+267-1+375; 2+300-2+800; 5+300-5+900; 6+710-6+770; 6+985­7+015; 11+200-11+300; 14+400-15+700; 16+500-17+300; 19+800-20+000; 20+350-20+370; 23+200-23+600; 23+760-23+800; 24+100-25+300; 25+800-26+100; 26+300-26+655; 26+750­26+850; 27+450-27+780; 28+050-28+100; 28+200-28+600; 34+200-34+300; DD6(A) 0+000­0+040;

-   wykonanie nasypów: 0+625-1+125; 1+600-1+900; 2+050-2+225; 4+900-5+150; 5+875­7+550; 8+450-8+575; 8+900-10+400; 10+500-12+300; 12+800-13+400; 17+400-18+900; 20+300-20+500; 23+900-23+950; 24+100-25+175; 25+230-25+850; 26+300-26+750; 27+394­-27+470; 27+820-27+885; 27+930-28+075; 31+000-31+200; 31+665-31+800; 32+000-32+060; 32+500-32+900; 33+100-34+650; 35+900-36+300; DD5(A) 1+200-2+175; DD6(A) 0+040­0+491; DD14(B) 1+096-1+185; Ł-M0P4 0+525-0+600; WMr-Ł3 0+200-0+700;

-  wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 19+800+20+000

-  wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 15+920-16+120; 26+990-27+135; 27+930-28+075; 32+000-32+220;

-  ułożenie geotkaniny: 0+625-1+100; 1+725-1+800; 4+900-5+150; 10+600-10+800; 13+050­13+250; 18+275-18+425; 26+600-26+725; 31+600-31+730; 33+975-34+050; 34+350-34+550; 36+025-36+300;

-  warstwa mrozoochronna: 7+040-7+550; 28+250-28+615;

-  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 7+050-7+550; DD5(A) 1+200-2+200;

-   podbudowa z BA o wysokim module sztywności: 7+150-7+550; DD5(A) 1+200-2+200; DD6(A) 0+000-0+300;

stabilizacja podłoża pod nasypy: 1+150-1+375; 2+225-2+800; 8+480-8+520; 8+850-9+100; 9+350-9+500; 11+200-11+350; 24+120-24+558; 28+250-28+615;

 

 

 


Graficzna prezentacja postępu robót >>>


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>



 Postęp robót branżowych:


 

 

 

Drenaż i uzbrojenie

Opis robót

Wykonanie narastająco na 31.05.2011

Informacja o zaawansowaniu prac

kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 2 w km 0+000-0+900

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 4 w km 3+550

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 5 w km 4+800

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 6 w km 4+800

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 9 w km 13+550

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 11 w km 17+130

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 12 w km 17+850

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900-19+800

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 14 w km 20+980-21+200

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 15 w km 20+980-21+200

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 16 w km 21+200-21+300

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 19 w km 28+100-28+350

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 20 w km 30+310-30+360

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 21 w km 31+600-31+700

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700

100,0%

zakończono

kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+220-34+280

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 4 w km 2+201

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 8 w km 9+700

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 9 km 11+610

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 11 w km 12+980

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 12 w km 14+540

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 18 w km 29+630

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200

100,0%

zakończono


kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550

100,0%

zakończono

kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400

100,0%

zakończono

przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371

100,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480

85,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884

85,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331

40,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556

85,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380

85,0%

w trakcie

przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650

85,0%

w trakcie

przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850

50,0%

w trakcie

przebudowa rowu RE-28 w km 21+185

80,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa w km 10+550

100,0%

zakończono

kolizja wodociągowa w km 13+000

80,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230

50,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161

100,0%

zakończono

kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650

70,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170

90,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700

90,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500

90,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100

90,0%

w trakcie

kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262

100,0%

zakończono

rurociąg w km 30+331

80,0%

w trakcie

rurociąg R-1 w km 11+800

50,0%

w trakcie

rów RE-33 w km 22+700

50,0%

w trakcie

rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520

50,0%

w trakcie

rurociąg RE w km 10+440-11+070

5,0%

w trakcie

rów RA-1 w km 7+750

70,0%

w trakcie

rów RE-36 w km 25+316

50,0%

w trakcie

rów RD w km 5+045

60,0%

w trakcie

kanalizacja deszczowa KD-12 km 16+000

15,0%

w trakcie

kanalizacja deszczowa KD-10 km 10+200

70,0%

w trakcie

kanalizacja deszczowa KD-10 km 13+500 - 13+640

50,0%

w trakcie

Rów RJ w km 27+000

20,0%

w trakcie

Rzeka Brzezinka w km 3+000

70,0%

w trakcie

Przecisk pod DK7 w km 17+800

40,0%

w trakcie

Ustawienie pojedyńczych wpustów fi 500 29+300 - 30+000

50,0%

w trakcie

Ustawienie pojedyńczych wpustów fi 500 11+900 - 12+000

50,0%

w trakcie

Przepusty z blachy falistej - przepusty o średnicy 80cm P1/DD5

90,0%

w trakcie

Przepusty z blachy falistej - przepusty o średnicy 1200cm Pd3

70,0%

w trakcie


 

 

 

 



Postęp robót mostowych


Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>> 

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44461
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 2 gości 
Linki