Wrzesień 2010

 

POSTĘP ROBÓT DROGOWYCH

Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

- mechaniczne zdjęcie warstwy humusu w km drogi S7, dróg dojazdowych oraz węzłów: 1+600-1+650; 1+770-1+800; 2+000-2+300; 2+145-5+400; 5+700-9+500; DD6(A) 0+000-0+491 

- wykonanie wykopów: 0+000-1+140; 1+200-1+820; 1+970-2+030; 4+700-4+900; 5+650-5+725; 6+550-6+650; 7+600-7+700; 8+380-8+490; 10+800-11+000; 11+035-11+200; 13+100-13+200; 13+800-14+100; 14+600-15+200; 21+800-21+940; 22+800+23+300; 24+100-24+200; 24+600-24+650; 25+875-25+950; 26+000-26+150; 28+380-28+900; 32+150-32+375; 33+400-33+475; WPPD Ł3 0+000-0+200;

- wykonanie nasypów: 1+140-1+225; 1+575-1+900; 6+600-6+650; 7+350-7+560; 10+420-11+000; 11+200-12+000; 12+900-13+825; 16+350-16+400; 21+500-21+560; 21+830-21+890;

22+200-22+425; 23+050-23+170; 24+600-25+330; 25+600-25+800; 25+900-25+950; 29+100-29+150; 30+150-30+200; 31+850-31+925; 32+100-32+250; 32+550-33+300; 34+100-34+600; WPPD Ł3 0+000-0+200; WPPD Ł1: 0+000-0+120; DD5(A) 1+400-1+900

- wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 8+380-8+490; 10+800-11+000; 11+035-11+200; 13+100-13+200; 26+600-26+675;

- wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 4+930-5+100; 10+420-10+570; 15+920-16+120; 35+620-35+940;

- ułożenie geotkaniny: 32+725-32+800; 32+835-32+895; 32+905-32+925; 33+005-33+095; 33+105-33+175; 34+150-34+230; 34+300-34+450; 34+600-34+675; 

- warstwa mrozoochronna gr. 40cm: 29+900-31+100; 31+250-31+500

 

- odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 14+200-14+450; 19+300-19+700; 8+430-8+700

 

Graficzna prezentacja postępu robót >>>


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>> 


Węzeł drogowy Małdyty >>>

 

POSTĘP ROBÓT BRANŻOWYCH

kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800  0,0%

kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700  0,0% 

kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550  0,0% 

kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200  0,0% 

kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200  0,0% 

kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400  0,0% 

kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620  0,0% 

kolizja energetyczna nr 7a w km 9+200  100,0% 

kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260  0,0% 

kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040  0,0% 

kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190  0,0% 

kolizja energetyczna nr 15 w km 24+780  100,0% 

kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400  30,0% 

kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200  100,0% 

kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820  100,0% 

kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550  20,0% 

kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400  30,0% 

kolizja energetyczna nr 25 w km 36+050  100,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480  85,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884  85,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331  40,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556  85,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380  85,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650  0,0% 

przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850  50,0% 

przebudowa rowu RE-28 w km 21+185  10,0% 

budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180  8,0% 

budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039  7,0% 

budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120  7,0% 

montaż przepustów stalowych P-1 w km 0+317  0,0% 

montaż przepustów stalowych PE-1 w km 1+770  0,0% 

montaż przepustów stalowych Pd-2 w km 10+472  0,0% 

montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983  50,0% 

montaż przepustów stalowych P-5.2 w km 6+084  0,0% 

montaż przepustów stalowych P-7 w km 9+101  40,0%  

montaż przepustów stalowych P-9 w km 12+928  40,0% 

montaż przepustów stalowych P-9.2 w km 12+928  0,0% 

montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431  0,0% 

montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720  40,0% 

montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250  40,0% 

montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350  40,0% 

montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101  20,0% 

montaż przepustów stalowych PE-12 w km 11+075  0,0% 

montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010  40,0% 

montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720  40,0% 

kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500  90,0% 

kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100  90,0% 

kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262  100,0% 

kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650  70,0% 

kolizja wodociągowa w km 10+550  100,0% 

kolizja wodociągowa w km 13+000  70,0% 

rów R-5 km 12+030-13+020  0,0% 

rurociąg R-1 w km 11+800  0,0% 

rów RR-34 w km 35+800  0,0% 

rów R-4 w km 13+020-13+100  0,0% 

rów RR-39 w km 35+450  0,0% 

rów RA w km 12+430  0,0% 

rów RR-38 w km 35+490  0,0% 

rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520  0,0% 

rurociąg RE w km 10+440-11+070  0,0% 

rów kolejowy w km 17+770 (przewiert)  0,0% 

rów RR-41 w km 35+360  0,0% 

 rów R-46.1 w km 34+700  0,0% 

rów RE-53.2 w km 34+400  0,0% 

rów RA-1 w km 7+750  0,0% 

rów RR-56.4 w km 32+660  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-54 km  12+490-13+500  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-17 km 23+160-24+070  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-56 km 13+150-13+470  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-37 km 32+660-33+400  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-63 km 13+650-15+780  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-44 km 34+890-35+300  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-35 km 7+070-7+120  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-52 km 12+400-12+480  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-36 km 7+150-7+720  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-33 km 31+040-31+640  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-37a km 32+250-32+610  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-38 km 33+470-34+210  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-45 km 35+300-35+530  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-46 km 35+530-35+760  0,0%

 

 

Postęp robót mostowych

Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>> 

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44465
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 4 gości 
Linki