Wrzesień 2010
POSTĘP ROBÓT DROGOWYCH Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: - mechaniczne zdjęcie warstwy humusu w km drogi S7, dróg dojazdowych oraz węzłów: 1+600-1+650; 1+770-1+800; 2+000-2+300; 2+145-5+400; 5+700-9+500; DD6(A) 0+000-0+491 - wykonanie wykopów: 0+000-1+140; 1+200-1+820; 1+970-2+030; 4+700-4+900; 5+650-5+725; 6+550-6+650; 7+600-7+700; 8+380-8+490; 10+800-11+000; 11+035-11+200; 13+100-13+200; 13+800-14+100; 14+600-15+200; 21+800-21+940; 22+800+23+300; 24+100-24+200; 24+600-24+650; 25+875-25+950; 26+000-26+150; 28+380-28+900; 32+150-32+375; 33+400-33+475; WPPD Ł3 0+000-0+200; - wykonanie nasypów: 1+140-1+225; 1+575-1+900; 6+600-6+650; 7+350-7+560; 10+420-11+000; 11+200-12+000; 12+900-13+825; 16+350-16+400; 21+500-21+560; 21+830-21+890; 22+200-22+425; 23+050-23+170; 24+600-25+330; 25+600-25+800; 25+900-25+950; 29+100-29+150; 30+150-30+200; 31+850-31+925; 32+100-32+250; 32+550-33+300; 34+100-34+600; WPPD Ł3 0+000-0+200; WPPD Ł1: 0+000-0+120; DD5(A) 1+400-1+900 - wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 8+380-8+490; 10+800-11+000; 11+035-11+200; 13+100-13+200; 26+600-26+675; - wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC: 4+930-5+100; 10+420-10+570; 15+920-16+120; 35+620-35+940; - ułożenie geotkaniny: 32+725-32+800; 32+835-32+895; 32+905-32+925; 33+005-33+095; 33+105-33+175; 34+150-34+230; 34+300-34+450; 34+600-34+675; - warstwa mrozoochronna gr. 40cm: 29+900-31+100; 31+250-31+500
- odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 14+200-14+450; 19+300-19+700; 8+430-8+700
Graficzna prezentacja postępu robót >>> Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>> Węzeł drogowy Małdyty >>>
POSTĘP ROBÓT BRANŻOWYCH kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900 0,0% kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920 0,0% kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800 0,0% kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990 0,0% kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100 0,0% kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750 0,0% kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250 0,0% kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700 0,0% kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550 0,0% kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200 0,0% kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200 0,0% kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400 0,0% kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620 0,0% kolizja energetyczna nr 7a w km 9+200 100,0% kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260 0,0% kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040 0,0% kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190 0,0% kolizja energetyczna nr 15 w km 24+780 100,0% kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400 30,0% kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200 100,0% kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820 100,0% kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550 20,0% kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400 30,0% kolizja energetyczna nr 25 w km 36+050 100,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480 85,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884 85,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331 40,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556 85,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380 85,0% przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650 0,0% przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850 50,0% przebudowa rowu RE-28 w km 21+185 10,0% budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180 8,0% budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039 7,0% budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120 7,0% montaż przepustów stalowych P-1 w km 0+317 0,0% montaż przepustów stalowych PE-1 w km 1+770 0,0% montaż przepustów stalowych Pd-2 w km 10+472 0,0% montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983 50,0% montaż przepustów stalowych P-5.2 w km 6+084 0,0% montaż przepustów stalowych P-7 w km 9+101 40,0% montaż przepustów stalowych P-9 w km 12+928 40,0% montaż przepustów stalowych P-9.2 w km 12+928 0,0% montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431 0,0% montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720 40,0% montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250 40,0% montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350 40,0% montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101 20,0% montaż przepustów stalowych PE-12 w km 11+075 0,0% montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010 40,0% montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720 40,0% kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500 90,0% kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100 90,0% kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262 100,0% kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650 70,0% kolizja wodociągowa w km 10+550 100,0% kolizja wodociągowa w km 13+000 70,0% rów R-5 km 12+030-13+020 0,0% rurociąg R-1 w km 11+800 0,0% rów RR-34 w km 35+800 0,0% rów R-4 w km 13+020-13+100 0,0% rów RR-39 w km 35+450 0,0% rów RA w km 12+430 0,0% rów RR-38 w km 35+490 0,0% rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520 0,0% rurociąg RE w km 10+440-11+070 0,0% rów kolejowy w km 17+770 (przewiert) 0,0% rów RR-41 w km 35+360 0,0% rów R-46.1 w km 34+700 0,0% rów RE-53.2 w km 34+400 0,0% rów RA-1 w km 7+750 0,0% rów RR-56.4 w km 32+660 0,0% kanalizacja deszczowa KD-54 km 12+490-13+500 0,0% kanalizacja deszczowa KD-17 km 23+160-24+070 0,0% kanalizacja deszczowa KD-56 km 13+150-13+470 0,0% kanalizacja deszczowa KD-37 km 32+660-33+400 0,0% kanalizacja deszczowa KD-63 km 13+650-15+780 0,0% kanalizacja deszczowa KD-44 km 34+890-35+300 0,0% kanalizacja deszczowa KD-35 km 7+070-7+120 0,0% kanalizacja deszczowa KD-52 km 12+400-12+480 0,0% kanalizacja deszczowa KD-36 km 7+150-7+720 0,0% kanalizacja deszczowa KD-33 km 31+040-31+640 0,0% kanalizacja deszczowa KD-37a km 32+250-32+610 0,0% kanalizacja deszczowa KD-38 km 33+470-34+210 0,0% kanalizacja deszczowa KD-45 km 35+300-35+530 0,0% kanalizacja deszczowa KD-46 km 35+530-35+760 0,0%
Postęp robót mostowych |