Sierpień 2010

Postęp robót drogowych:

Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

·                       mechaniczne zdjęcie warstwy humusu w km drogi S7, dróg dojazdowych oraz węzłów:

1+100-1+600; 6+600-7+700; 9+750-10+000; 11+160-11+230; 18+500-21+200; 27+650-28+100; 31+000-31+200; 32+400-34+000; 34+625-34+800; DD5(A) 1+400-2+200; DD12(B) 0+000-2+236; DD13(B) 0+940-1+043; DD14(B) 0+000-0+040; DD18(B) 1+133-1+558; 

·         wykonanie wykopów:

2+280-2+440; 6+600-7+700; 8+380-8+490; 9+800-9+900; 10+800-11+000; 14+000-15+700; 16+120-16+400; 21+165-21+325; 21+600-21+700; 21+775-21+875; 22+050-22+150; 22+230-22+260; 22+600-22+700; 23+150-23+600; 23+675-23+740; 24+850-25+000; 26+100-26+165; 26+600-27+650; 28+380-28+810; 30+330-30+365; 

·         wykonanie nasypów:

11+115-11+800; 12+800-13+250; 22+065-22+400; 22+500-22+610; 23+080-23+090; 23+475-23+500;  23+900-24+100; 25+350-25+597; 28+900-28+975; 29+100-29+500; 29+600-29+650; 31+200-31+300; 31+850-31+900; 34+100-34+500; 

·         wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów:

8+380-8+490; 10+800-11+000; 16+120-16+175; 16+350-16+400

·         stabilizacja podłoża popiołami (TEFRA 15):

 16+175-16+400; 28+150-28+200; 30+390-30+600; 

·         wzmocnienie podłoża gruntowego metodą kolumn CMC:

4+930-5+100; 15+920+16+120; 35+620-35+940

·         ułożenie geotkaniny:

 22+300-22+400; 32+850-33+095

·         profilowanie i zagęszczanie podłoża: 

·         warstwa mrozoochronna gr. 40cm:

30+700-31+000; 31+250-31+500

·         podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie:

30+700-31+000

·         ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem:

29+625-30+290; 30+400-30+625; 31+250-31+500

·         podbudowa z BA o wysokim module sztywności:

30+750-30+950

·         odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych:

14+200-14+450; 19+300-19+700; 8+430-8+700 


Graficzna prezentacja postępu robót >>>


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>

 Postęp robót branżowych:


Drenaż i uzbrojenie

 

kolizja teletechniczna nr 23 w km 34+250  100,0% 

kolizja teletechniczna nr 20 w km 29+950  100,0% 

kolizja teletechniczna nr 21 w km 29+880  100,0%   

kolizja teletechniczna nr 19 w km 29+880  100,0% 

kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900-19+800  100,0% 

kolizja teletechniczna nr 5+6 w km 4+800-4+950  100,0% 

kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990  0,0%   

kolizja teletechniczna nr 10 w km 13+850-14+100  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750  0,0% 

kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250  0,0%   

kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700  0,0%  

kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550  0,0% 

kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200  0,0% 

kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200  0,0%   

kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400  0,0% 

kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620  0,0%   

kolizja energetyczna nr 7a w km 9+200  100,0% 

kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260  0,0% 

kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040  0,0% 

kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190  0,0% 

kolizja energetyczna nr 15 w km 24+780  100,0%   

kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400  30,0% 

kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200  100,0% 

kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820  100,0% 

kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550  10,0%   

kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400  30,0% 

kolizja energetyczna nr 25 w km 36+050  10,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371  100,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480  85,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884  85,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331  40,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556  85,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380  85,0% 

przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650  85,0% 

przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850  50,0% 

przebudowa rowu RE-28 w km 21+185  10,0% 

budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180  8,0% 

budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039  7,0% 

budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120  7,0% 

montaż przepustów stalowych P-1 w km 0+317  0,0% 

montaż przepustów stalowych PE-1 w km 1+770  0,0% 

montaż przepustów stalowych Pd-2 w km 10+472  0,0% 

montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983  50,0% 

montaż przepustów stalowych P-5.2 w km 6+084  0,0% 

montaż przepustów stalowych P-7 w km 9+101  40,0% 

montaż przepustów stalowych P-9 w km 12+928  40,0% 

montaż przepustów stalowych P-9.2 w km 12+928  0,0% 

montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431  0,0% 

montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720  40,0% 

montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250  40,0% 

montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350  40,0% 

montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101  20,0% 

montaż przepustów stalowych PE-12 w km 11+075  0,0% 

montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010  40,0% 

montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720  40,0% 

kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500  90,0% 

kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100  90,0% 

kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262  100,0% 

kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650  70,0% 

kolizja wodociągowa w km 10+550  100,0% 

kolizja wodociągowa w km 13+000  70,0% 

rurociąg w km 30+331  0,0% 

rurociąg RE-28 w km 21+185  0,0% 

Rzeka Rybna w km 34+880-35+800  0,0% 

rów R-5 km 12+030-13+020  0,0% 

rurociąg R-1 w km 11+800  0,0% 

rów RR-34 w km 35+800  0,0% 

rów R-4 w km 13+020-13+100  0,0% 

rów RR-39 w km 35+450  0,0% 

rów RA w km 12+430  0,0% 

rów RR-38 w km 35+490  0,0% 

rurociąg RE-34 w km 24+100-24+520  0,0% 

rurociąg RE w km 10+440-11+070  0,0% 

rów kolejowy w km 17+770 (przewiert)  0,0% 

rów RR-41 w km 35+360  0,0% 

rów R-46.1 w km 34+700  0,0% 

rów RE-53.2 w km 34+400  0,0% 

rów RA-1 w km 7+750  0,0% 

rów RR-56.4 w km 32+660  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-54 km  12+490-13+500  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-17 km 23+160-24+070  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-56 km 13+150-13+470  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-37 km 32+660-33+400  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-63 km 13+650-15+780  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-44 km 34+890-35+300  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-35 km 7+070-7+120  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-52 km 12+400-12+480  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-36 km 7+150-7+720  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-33 km 31+040-31+640  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-37a km 32+250-32+610  0,0%

kanalizacja deszczowa KD-38 km 33+470-34+210  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-45 km 35+300-35+530  0,0% 

kanalizacja deszczowa KD-46 km 35+530-35+760  0,0%  

Postęp robót mostowych

Zmieniony (Czwartek, 14 Październik 2010 10:23)

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44465
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 5 gości 
Linki