Lipiec 2010
Postęp robót drogowych: Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: - mechaniczne zdjęcie warstwy humusu w km drogi S7, dróg dojazdowych oraz węzłów:
8+400-8+700; 9+750-10+515; 12+020-12+100; 16+150-19+700; 22+350-22+450; 24+350-24+690; 26+450-27+700; 28+730+28+940; 32+150-32+350; DD7 (A) 0+200-0+340;
3+800-3+880; 9+970-10+030; 10+800-10+900; 13+000-13+200;14+000-15+700; 18+500-19+700; 21+500-22+300; 22+550-22+600; 22+740-22+820; 22+870; 23+100; 23+170-23+550; 25+850-25+870; 26+100-26+150; 28+550-28+810; 29+140-29+770; 30+000-30+400; Węzeł Marzewo: Ł3 0+300-0+315; Ł30+460-0+500; Ł4 0+180-0+240; DD(A) 1+200-2+380; DD11 (A) 0+120-0+200; DD19 (B) 0+070-0+180
10+570-11+000; 11+250-12+300; 13+200-13+795; 21+300-21+600; 22+150-22+610; 24+450-25+540; 25+600-25+820; 29+100-29+125; 29+450-29+605; 29+770; 29+975; 30+450-30+550; 31+200-31+250; 31+500-31+600; 31+800-31+970; 34+265-34+630 35+280-35+620;
9+970-10+030; 10+800-10+900; 13+050; 13+200; 26+100-26+150; Węzeł Marzewo: Ł3 0+300-0+315; Ł3 0+460-0+500; Ł4 0+180-0+240; DD11 (A) 0+120-0+200; DD19 (B) 0+070-0+180
28+850-28+975; 30+725-30+990; Węzeł Pasłęk Południe: Ł3 0+010-0+150; Ł4 0+260-0+383; DD2 (A) 0+020-0+400; DD7 (A) 0+200-0+610; DD7 (A) 0+746-2+380; DD14 (B) 0+510-0+761; DG-Ł2 0+005-0+160
4+930-5+100; 15+920-16+120; 31+640-31+800; 35+620-35+940;
14+200-14+450; 19+300-19+700; 8+430-8+700
Graficzna prezentacja postępu robót >>> Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>> Węzeł drogowy Małdyty >>> Postęp robót branżowych: Drenaż i uzbrojenie
Z uwagi na prace archeologiczne i brak dostępu do działek prace związane z melioracją, odwodnieniem i uzbrojeniem terenu zostały rozpoczęte tylko na odcinku drugim (km 10+513-22+560) oraz trzecim (km 22+560-36+540). W lipcu zostały usunięte lub rozpoczęte następujące kolizje:· kolizja teletechniczna nr 24 w km 35+820-36+050: 100% · kolizja teletechniczna nr 13 w km 17+900-19+800: 25% · kolizja teletechniczna nr 5+6 w km 4+800-4+950: 25% · kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350: 100% · kolizja energetyczna nr 15 w km 24+780: 30% · kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140: 100% · kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090: 100% · kolizja energetyczna nr 20 w km 31+200: 10% · kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820: 10% · kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550: 30% · przebudowa linii WN 110 kV w km 21+400: 100% · przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371: 70% · przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480: 85% · przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884: 85% · przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556: 30% · przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380: 95% · przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650: 100% · przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850: 20% · przebudowa rowu RE-28 w km 21+185: 10% · montaż przepustów stalowych P-7 w km 9+101: 85% · montaż przepustów stalowych P-9 w km 12+928: 85% · montaż przepustów stalowych P-9.2 w km 12+928: 50% · montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431: 20% · montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720: 20% · montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250: 85% · montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350: 50% · montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101: 20% · montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010: 60% · montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720: 85% · kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+160: 100% · kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262: 70% · kolizja wodociągowa w km 10+550: 70% · kolizja wodociągowa w km 13+000: 70% · kolizja wodociągowa w km 24+650: 50% Postęp robót mostowych |