w okresie 31 marca – 6 kwietnia 2014 zrealizowano następujące prace:
1. Prace rozbiórkowe:
· Kontynuowano rozbiórkę elementów drogowych na Trasie AK.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe przy remontowanej kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Broniewskiego.
· Rozpoczęto roboty rozbiórkowe na remontowanej łącznicy wjazdowej w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada.
· Kontynuowano rozbiórkę płyty przyczółku „praskiego” mostu Grota.
2. Roboty mostowe:
· Kontynuowano scalanie i montaż wsporników wewnętrznych na moście Grota.
· Wykonano betonowanie stropu przyczółku „warszawskiego” na moście Grota.
· Kontynuowano montaż zakotwień (przęsło 6 i podpora 5), spawanie zakotwień (podpora 5),montaż i spawanie dewiatorów sprężenia i uchwytów oraz montaż i spawanie wzmocnień do zakotwień na moście Grota.
· Rozpoczęto montaż wpustów odwodnieniowych (przęsła 5 i 6) na moście Grota.
· Rozpoczęto montaż mocowań odwodnienia oraz montaż łożysk (podpora 1 i 8) na moście Grota.
· Rozpoczęto wpychanie osłonek i kabli sprężających (podpora 4) na moście Grota.
· Kontynuowano deskowanie murów oporowych: północno-zachodniego, północno-wschodniego i południowo-wschodniego na węźle Broniewskiego.
· Rozpoczęto deskowanie gzymsów muru oporowego zachodniego na węźle Marymoncka.
· Kontynuowano montaż oraz zasypkę ściany muru oporowego północno-zachodniego na węźle Marymoncka.
· Wykonano izolację termozgrzewalną, zabezpieczenie antykorozyjne oraz zbrojenie gzymsów izasypki na przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto odwadnianie gruntu pod wykop, zbrojenie fundamentu (dla podpory 1L) orazdeskowanie fundamentu (dla podpory 1L i 2L)odbudowywanego tunelu w ciągu ul. Hłaski i Gdańskiej pod Trasą AK.
· Kontynuowano kucie pali, montaż zbrojenia i kotew, wylewanie betonu zabudowy chodnikowej oraz układanie krawężnika przy projektowanych półtunelowych ekranach akustycznych przy Osiedlu Potok na Trasie AK.
· Kontynuowano kucie pali, wylewanie betonu podkładowego i roboty ziemne przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka.
· Kontynuowano deskowanie ustroju nośnego oraz montaż i deskowanie podparcia płytyodbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)nawęźle Wisłostrada.
· Kontynuowano deskowanie i betonowanie korpusów północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.
· Kontynuowano demontaż oczepu i rozpór oraz zasypki fundamentów przy odbudowywanymwiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).
· Kontynuowano próbne obciążenia statyczne i zasypki fundamentów przy odbudowywanejłącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.
· Rozpoczęto demontaż ścianki berlińskiej przy odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińskaorazodbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)
· Rozpoczęto rozbiórkę przyczółku i roboty porządkowe na łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań) na węźle Modlińska.
3. Roboty branżowe:
· Rozpoczęto montaż fundamentów i rur ochronnych pod linię oświetleniową w pasie rozdziału Trasy AK od ul. Mickiewicza w kierunku ul. Słowackiego.
· Rozpoczęto montaż linii oświetleniowej na wysokości Wisłostrady.
· Rozpoczęto demontaż latarni od ul. Słowackiego w kierunku ul. Broniewskiego (od strony północnej).
· Rozpoczęto wciąganie kabli światłowodowych przy kolizjach 3A, 3B, 3D i 4A.
· Kontynuowano wciąganie kanalizacji wtórnej przy kolizjach 3A, 3B, 3C i 3D.
· Kontynuowano budowę studni i kanalizacji teletechnicznej.
· Kontynuowano montaż kanałów deszczowych.
4. Planowane zamknięcia:
· W dniach 7 kwietnia – 9 maja planowane jest zamknięcie kładki dla pieszych nad Trasą AK w ciągu ul. Kolektorskiej. Zamknięcie związane jest z planowanym remontem obiektu. Po zakończeniu remontu i otwarciu ww. kładki Wykonawca rozpocznie remont kładki dla pieszych przy ul. Żelazowskiej (planowane zamknięcie w dniach 12 maja – 23 czerwca).