ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

31.03.2014 - 06.04.2014

 

w okresie 31 marca – 6 kwietnia 2014 zrealizowano następujące prace:

 

1.       Prace rozbiórkowe:

 

·         Kontynuowano rozbiórkę elementów drogowych na Trasie AK.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe przy remontowanej kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Broniewskiego.

 

·         Rozpoczęto roboty rozbiórkowe na remontowanej łącznicy wjazdowej w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano rozbiórkę płyty przyczółku „praskiego” mostu Grota.

 

2.     Roboty mostowe:

 

·         Kontynuowano scalanie i montaż wsporników wewnętrznych na moście Grota.

 

·         Wykonano betonowanie stropu przyczółku „warszawskiego” na moście Grota.

 

·         Kontynuowano montaż zakotwień (przęsło 6 i podpora 5), spawanie zakotwień (podpora 5),montaż i spawanie dewiatorów sprężenia i uchwytów oraz montaż i spawanie wzmocnień do zakotwień na moście Grota.

 

·         Rozpoczęto montaż wpustów odwodnieniowych (przęsła 5 i 6) na moście Grota.

 

·         Rozpoczęto montaż mocowań odwodnienia oraz montaż łożysk (podpora 1 i 8) na moście Grota.

·         Rozpoczęto wpychanie osłonek i kabli sprężających (podpora 4) na moście Grota.

 

·         Kontynuowano deskowanie murów oporowych: północno-zachodniego, północno-wschodniego i południowo-wschodniego na węźle Broniewskiego.

 

·         Rozpoczęto deskowanie gzymsów muru oporowego zachodniego na węźle Marymoncka.

 

·         Kontynuowano montaż oraz zasypkę ściany muru oporowego północno-zachodniego na węźle Marymoncka.

 

·         Wykonano izolację termozgrzewalną, zabezpieczenie antykorozyjne oraz zbrojenie gzymsów izasypki na przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto odwadnianie gruntu pod wykop, zbrojenie fundamentu (dla podpory 1L) orazdeskowanie fundamentu (dla podpory 1L i 2L)odbudowywanego tunelu w ciągu ul. Hłaski i Gdańskiej pod Trasą AK.

 

·         Kontynuowano kucie pali, montaż zbrojenia i kotew, wylewanie betonu zabudowy chodnikowej oraz układanie krawężnika przy projektowanych półtunelowych ekranach akustycznych przy Osiedlu Potok na Trasie AK.

 

·         Kontynuowano kucie pali, wylewanie betonu podkładowego i roboty ziemne przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka.

 

·         Kontynuowano deskowanie ustroju nośnego oraz montaż i deskowanie podparcia płytyodbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)nawęźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano deskowanie i betonowanie korpusów północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano demontaż oczepu i rozpór oraz zasypki fundamentów przy odbudowywanymwiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).

 

·         Kontynuowano próbne obciążenia statyczne i zasypki fundamentów przy odbudowywanejłącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

·         Rozpoczęto demontaż ścianki berlińskiej przy odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińskaorazodbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·         Rozpoczęto rozbiórkę przyczółku i roboty porządkowe na łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

 

3.     Roboty branżowe:

 

·         Rozpoczęto montaż fundamentów i rur ochronnych pod linię oświetleniową w pasie rozdziału Trasy AK od ul. Mickiewicza w kierunku ul. Słowackiego.

·         Rozpoczęto montaż linii oświetleniowej na wysokości Wisłostrady.

·         Rozpoczęto demontaż latarni od ul. Słowackiego w kierunku ul. Broniewskiego (od strony północnej).

·         Rozpoczęto wciąganie kabli światłowodowych przy kolizjach 3A, 3B, 3D i 4A.

·         Kontynuowano wciąganie kanalizacji wtórnej przy kolizjach 3A, 3B, 3C i 3D.

·         Kontynuowano budowę studni i kanalizacji teletechnicznej.

·         Kontynuowano montaż kanałów deszczowych.

 

4.     Planowane zamknięcia:

 

·         W dniach 7 kwietnia – 9 maja planowane jest zamknięcie kładki dla pieszych nad Trasą AK w ciągu ul. Kolektorskiej. Zamknięcie związane jest z planowanym remontem obiektu. Po zakończeniu remontu i otwarciu ww. kładki Wykonawca rozpocznie remont kładki dla pieszych przy ul. Żelazowskiej (planowane zamknięcie w dniach 12 maja – 23 czerwca).