ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

25.05.2015-31.05.2015


Roboty mostowe:

 

        Most Grota-Roweckiego:

 

        Nitka Północna

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni konstrukcji stalowej wewnątrz przęseł

 

        Nitka południowa

 

·                    Prace hawerskie

 

·                    Betonowanie ustroju płyty przyczółka praskiego po stronie południowej

 

·                    Betonowanie kapy chodnikowej do osi 5

 

·                    Montaż krawężnika

 

·                    Montaż balustrad

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji przęsła 1, 2, 6

 

        Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK na nitce południowej:

 

·                    Antykorozja styków ram

 

·                    Szpachlowanie barier betonowych

 

·                    Montaż poszycia

 

        Remontowany wiadukt zachodni nad Trasą AK na węźle Powązkowska

 

·                    Zbrojenie i szalowanie i betonowanie oczepu murku oporowego

 

·                    Ustawianie krawężnika

 

·                    Montaż desek gzymsowych

 

        Mur oporowy po południowej stronie łącznicy wjazdowej zachód-wschód węzła Powązkowska

 

·                    Beton wyrównawczy pod fundament pod okładziny z paneli

 

·                    Montaż podparcia pod oczep

 

·                    Zbrojenie oczepu muru

 

        Remontowany wiadukt południowy nad ulicą Broniewskiego:

 

·                    nawierzchnia na kapach

 

·                    montaż kotew słupów ekranów akustycznych

 

        Remontowana estakada w ciągu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – ul. Słowackiego) na węźle Marymoncka (L04L)

 

·                    Betonowanie kap

 

·                    Zbrojenie dylatacji

 

        Remontowany wiadukt zachodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    Zbrojenie nadbetonu płyty

 

·                    Przygotowanie podłoża pod podparcie ustroju przy podporze -7

 

        Tunel w ciągu ulic Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK:

 

·                    betonowanie dylatacji

 

·                    Betonowanie wsporników pod słupy ekranów akustycznych

 

·                    Wykonanie izolacji na ustroju

 

·                    Wykonanie antykorozji betonu na spodzie ustroju

 

        Remontowany zachodni wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK

 

·                    Zbrojenie i szalowanie schodów

 

·                    Betonowanie schodów

 

·                    Wykonanie izolacji z papy pod jezdniąWykonanie nawierzchni na kapach

 

        Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    Zakończenie montażu sączków, wpustów, kotew talerzowych, prowadnic do betonowania

 

·                    Betonowanie ustroju niosącego

 

·                    Betonowanie płyty przejściowej w osi 1P

 

        Mur oporowy po stornie południowo – zachodniej  wiaduktu nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    Wykonano beton wyrównawczy

 

·                    Spawanie kotew i deskowanie gzymsu

 

        Południowa część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 53T) na węźle Wisłostrada

 

·                    Śrutowanie płyty pod izolację grubą

 

·                    Wykonanie izolacji płyty pod kapami

 

·                    Wykonanie betonu wyrównawczego pod płytę przejściową w osi 2

 

        Remontowana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – wschód (Gdańsk – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    Kontynuacja napraw betonu słupów i ustroju od spodu płyty

 

·                    Betonowanie gzymsów skrzydeł

 

·                    Śrutowanie płyty pod izolację w części jezdniowej

 

        Odbudowywana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – wschód (Centrum – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    Przygotowanie płyty pod izolację

 

·                    Rozbiórka szalunków ustroju niosącego

 

        Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    remont schodów

 

·                    remont płyt przejściowych

 

·                    wykonanie nawierzchni na kapach

 

        Łącznica zjazdowa w relacji wschód – północ (Marki – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    układanie płyt pod rusztowania ustroju nośnego

 

·                    montaż rusztowania i deskowania ustroju nośnego

 

        Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska

 

·                    Betonowanie ławy fundamentowej muru oporowego za przyczółkiem p21

 

·                    montaż rusztowania, deskowania i zbrojenia  ustroju nośnego

 

·                    demontaż deskowania i rusztowania p. 17/5T – 6/6T

 

        Remontowana łącznica w relacji zachód – południe na węźle Modlińska

 

·                    montaż zbrojenia i betonowanie kap na murach oporowych przed p. 1    

 

·                    montaż oblicówki kamiennej na murach oporowych za podporą P8

 

·                    naprawy spodu ustroju niosącego i podpór

 

        Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską:

 

·                    montaż krawężników i desek gzymsowych    

                                                 

·                    zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    betonowanie kap chodnikowych

 

·                    przygotowanie powierzchni spodu ustroju pod antykorozję

 

        Estakada południowa w ciągu TG nad Traktem Nadwiślańskim w relacji zachód - wschód:

 

·                    Zbrojenie ustroju nośnego

 

·                    Montaż odwodnienia

 

·                    Wykonanie płyty przejściowej w osi 1

 

        Tunel w ciągu łącznicy północ – wschód na węźle Modlińska:

 

·                    Zasypka po obu stronach tunelu

 

·                    Wykonanie betonu wyrównawczego na płycie dennej wraz z odwodnieniem

 

·                    Antykorozja powierzchni betonowych wewnątrz tunelu i na skrzydłach seg. 3

 

 

Roboty drogowe:

 

       C1i km 0+000-0+050 - Roboty ziemne - profilowanie podłoża, obrzeża betonowe, Roboty ziemne/wykop

 

       CR C9a - Podbudowa z kruszywa

 

       Cp-r C13 km 0+030-0+080 - Podbudowa z mieszanki niezwiązanej -kruszywo 0/31,5mm, Chodnik z kostki

 

       C11  km 0+107-0+220 - Podbudowa z mieszanki niezwiązanej -kruszywo 0/31,5mm

 

       C14 str. lewa km 0+000-0+040 - Ustawienie obrzeży

 

       C1a km 0+040 - 0+340 - Roboty ziemne - nasyp / wykop, warstwa mrozoochronna, nawierzchnia z kostki- chodnik

 

       9T-53T - Roboty ziemne - wykonanie nasypu

 

       ul. Wybrzeże Gdyńskie JP str. lewa km 0+380-0+480 - Ustawienie krawężnika kamiennego

 

       L05L Marymoncka km 0+000-0+085 - w-wa mrozoochronna, stabilizacja

 

       L01P Broniewskiego km 0+035-0+270 KP – Opaska

 

       L01P Broniewskiego km 0+010-0+035 - Podbudowa z kruszywa,

 

       TG j.p.k.p. km 1+720-1+850 - Ściek przykrawężnikowy

 

       TG j.p.k.p. km 1+450-1+500 - Podłoże pod krawężnik

 

       TG j.p.k.p.km 2+050-2+400 - Roboty ziemne - wykop poszerzenia, Podłoże pod krawężnik, stabilizacja Warstwa technologiczna,

 

       ZR1P km 0+780-0+805; zabruk

 

       ZR1P k.p. km 0+595 - 0+670 - Nawierzchnia z kostki – chodnik

 

       ZR1P str.P km 0+550-0+580 - Krawężnik kamienny

 

       TG j.p.k.p. 1+720-1+800 - w-wa podbudowy kruszywa

 

       TG JP k.p. km -0+125-0+340 - Nasyp z wykopu za opaską, opaska

 

       zjazd L02P str.P i L; L02P Marymoncka str.L km 0+110-0+275 - Krawężnik kamienny, Str L. Mini poszerzenie z betonu

 

       ul. Jagiellońska JP str. lewa km 0+860-0+950 - Ustawienie krawężnika kamiennego

 

       L01P Marymoncka km 0+000-0+100 - Prace przygotowawcze pod wykonanie robót ziemnych, warstwa mrozoochronna

 

       L03P - Roboty ziemne - profilowanie podłoża - zatoka autobusowa

 

       L08 0+046-0+117 w. Modlińska - Roboty ziemne (rów pod krawężnik)

 

       ul. Marymoncka j.p.k.p. km 0+030 - 0+070 - Roboty ziemne – wykop, Stabilizacja

 

 

Roboty branżowe:

 

        Trasa AK – Budowa oświetlenia - Węzeł Powązkowska

 

        Trasa AK – Budowa oświetlenia - PT1

 

        Prace przy sygnalizacji świetlnej na węźle Modlińska

 

        Prace związane z budową kanalizacji na węźle Modlińska

 

        Drobne prace

 

        Regulacje

 

        Łączenie wpustów

 

 

Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

       Prace związane z  betonowaniem płyty ustroju niosącego obiekcie 10 T (kładka ciągu pieszo – rowerowego) zostają przełożone. O nowym terminie powiadomimy bez zbędnej zwłoki. Dla bezpiecznego prowadzenia prac, planowane jest wdrażanie czasowej organizacji ruchu polegające na zawężaniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu:

 

·                    Zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Białystok – Poznań oraz zawężenie bus – pasa;

 

·                    Zamknięcie lewego pasa w kierunku Poznania  oraz zamknięcie lewego pasa w kierunku Białegostoku ;

 

·                    Zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Poznań – Białystok.

 

       W dniu 22 maja w godzinach wieczornych po wykonaniu remontu otwarte zostaną drogi zbiorczo-rozprowadzające umożliwiające zjazd z ronda ulicy Broniewskiego w kierunku ul. Żelazowskiej (L01P w relacji zachód-wschód) oraz w kierunku ul. Gen Maczka (L03L w relacji wschód-zachód) z możliwością wjazdu na jezdnię główną Trasy Armii Krajowej w kierunku Poznania i Alei Prymasa Tysiąclecia.

 

W nocy z 22 na 23 maja również zostanie zmieniona lokalizacja przystanków autobusowych zgodnie z:

 

·                    „Projektem czasowej organizacji ruchu dla potrzeb wykonania nawierzchni przystanku na południowej jezdni zbiorczej Trasy Armii Krajowej w Warszawie” – na jezdni zbiorczo-rozprowadzającej w kierunku ul. Żelazowskiej

 

·                    „Projektem czasowej organizacji ruchu dla potrzeb wykonania nawierzchni przystanku na północnej jezdni zbiorczej S-8 w pobliżu skrzyżowania z ul. St. Maczka w Warszawie”

 

Tymczasowe przystanki zostaną zlokalizowane w sąsiedztwie przystanków istniejących.

 

       W dniu 24 maja (w godzinach nocnych) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie jezdni wjazdowej L01P na skrzyżowanie Trasy Armii Krajowej z ulicą Powązkowską (od strony Poznania). Ruch w tej relacji (zachód-południe i zachód północ), tymczasowo będzie poprowadzony południową jezdnią Trasy Armii Krajowej  do ronda ul. Władysława Broniewskiego. Ul. Broniewskiego będzie możliwy dojazd do ul. St. Maczka (ul. Rudnickiego) oraz do ul Powązkowskiej (ul. Krasińskiego). Pozostałe relacje na węźle Powązkowska pozostaną bez zmian. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót inżynieryjnych, branżowych i drogowych na jezdni wyłączonej z ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu, w jej zasadniczym projekcie będzie obowiązywała do 31 lipca 2015

 

       W dniach 25 – 29 maja na obiekcie 6T planowane jest prowadzenie prac związanych z demontażem deskowań i demontażem rusztowań ustroju niosącego. Dla bezpieczeństwa prowadzenia prac, w godzinach nocnych od 22:00 do 6:00 planowane jest wdrażanie czasowej organizacji ruchu polegające na naprzemiennym zawężaniu zachodniej jezdni ul. Jagiellońskiej do jednego pasa ruchu. Przewidywane jest również chwilowe, operacyjne wstrzymywanie ruchu.

W godzinach nocnych od poniedziałku 25 maja do godzin porannych dnia 29 maja zawężana będzie jezdnia zachodnia ul. Jagiellońskiej (w relacji Tarchomin-Centrum)

 

       W dniu 25 maja (ok. godz. 10:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która wydłuży obecne, lewostronne zawężenia jezdni zachodniej ul. Wybrzeże Gdyńskie do 180 m. Wdrożona organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót brukarskich i branżowych na tym odcinku, pod Trasą Armii Krajowej. Ruch na węźle Wisłostrada w relacji Gdańsk-Centrum, tak jak obecnie będzie prowadzony dwoma pasami. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do 29 maja.

 

       W dniach 25 – 29 maja w godzinach 22:00 – 6:00 na zachodnim wiadukcie ul. Mickiewicza będą prowadzone prace związane z wykonaniem antykorozji betonu obiektu 45T. Dla bezpiecznego prowadzenia prac, planowane jest wdrażanie czasowej organizacji ruchu polegające na zawężaniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu:

 

·                    W nocy z 25 na 26 maja (22:00-6:00) planowane jest zamknięcie prawego pasa ruchu w kierunku Poznania oraz zawężenie bus-pasa

 

·                    W nocy z 26 na 27 maja (22:00-6:00) planowane jest zamknięcie lewego pasa ruchu w kierunku Poznania oraz zamknięcie lewego pasa w kierunku Białegostoku.

 

·                    W nocy z 27 na 28 maja (22:00-6:00) planowane jest zamknięcie prawego pasa ruchu w kierunku Białegostoku

 

·                    W nocy z 28 na 29 maja (22:00-6:00):

 

1.                  W godzinach 22:00-00:00 planowane jest zamknięcie prawego pasa ruchu w kierunku Poznania

 

2.                  W godzinach 00:00-4:00 planowane jest zamknięcie lewego pasa ruchu w kierunku Poznania oraz zamknięcie lewego pasa ruchu w kierunku Białegostoku

 

3.                  W godzinach 4:00-6:00 planowane jest zamknięcie prawego pasa ruchu w kierunku Białegostoku.

 

       W dniach 27 maja ok. godz. 10:00 (po porannym szczycie) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która pozwoli wykonać nawierzchnię przystanku autobusowego na ul. Broniewskiego w relacji Bielany-Centrum. Przystanek tymczasowy zostanie przeniesiony w bezpośrednie sąsiedztwo przebudowywanego. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 10 lipca 2015.

 

       W dniu 29 maja ok. godziny 22.00 planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje przełożenie ruchu na wyremontowaną jezdnię zbiorczo - rozprowadzającą (ZR1P) pod ulicą J. Słowackiego oraz zmianę geometrii wjazdu na północną jezdnię Trasy Armii Krajowej (w kierunku wschodnim), poprzez przewiązkę na węźle Marymoncka. Zmiana geometrii wjazdu umożliwi docelowe wykonanie prac drogowych na południowej jezdni Trasy Armii Krajowej w bezpośrednim sąsiedztwie tymczasowej przewiązki. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywała do 19 czerwca 2015 roku

 

 

Przeprowadzone zmiany:

 

       W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji  ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony  jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

       W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.

 

       W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

        W dniu 20 stycznia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zamknięto jezdnię zachodnią ul. Słowackiego oraz łącznicę wjazdową L04L w relacji wschód-południe (Marki-Centrum), a także łącznicę zjazdową L02P na Trasę Armii Krajowej w relacji północ-wschód (Bielany-Marki). Ruch w obu kierunkach na ul. Słowackiego pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Włościańską prowadzony jest (poprzez przewiązki) jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18T. Relacja wschód południe (Marki-Centrum) jest prowadzona otwartą łącznicą L06L na węźle Wisłostrada. Relacja północ-wschód (Bielany-Marki) jest prowadzona ul. Włościańską, Żelazowską, jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą do Trasy Armii Krajowej. Ruch w relacji wschód-północ (Marki-Bielany) został utrzymany bez zmian. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia remont obiektu 11T w ciągu ul. Słowackiego, remonty łącznic L04L i L02P, a także obiektów 7T i 8T na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

       W dniu 22 stycznia (ok. godz. 14.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Gwiaździstej, która otwiera jezdnię zachodnią pod wiaduktami trasy Armii Krajowej. Wprowadzony został ruch jednokierunkowy w relacji północ – południe, w kierunku Centrum. Ruch w relacji południe – północ prowadzony jest dotychczasowym objazdem  ulicami: Potocką, Mickiewicza, Klaudyny oraz Podleśną. Taka organizacja ruchu umożliwia kontynuację budowy obiektu 9T nad ul. Gwiaździstą. Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu otwartej jezdni zachodniej na czas bezpiecznego montażu elementów konstrukcji nośnej i betonowania płyty obiektu 9 T w ciągu Trasy Armii Krajowej. Organizacja ta  będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

        W dniu 27 lutego (w godz. późnowieczornych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zachodnią węzła Powązkowska. Ruch prowadzony jest jezdnią wschodnią. W kierunku Centrum odbywa się w czasie szczytu porannego dwoma pasami, natomiast w czasie szczytu popołudniowego jednym pasem. Ruch w kierunku Bemowa odbywa się w czasie szczytu porannego jednym pasem, w czasie szczytu popołudniowego po dwóch pasach ruchu. Zmiana kierunku ruchu na środkowym pasie wprowadzana jest codziennie w godzinach 12.00 i 22.00. Ponadto na Węźle Powązkowska utrzymane są relacje:

 

·                    zachód – południe;

 

·                    zachód – wschód;

 

·                    zachód – północ;

 

·                    południe wschód;

 

·                    południe – północ;

 

·                    wschód – południe;

 

·                    wschód – zachód;

 

·                    wschód – północ;

 

·                    północ – zachód;

 

·                    północ – południe; 

 

W zależności od potrzeb dla prowadzonych robót przewidujemy również modyfikacje projektu, o wdrażaniu których będziemy powiadamiali Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz odpowiednie Służby Miejskie, zgodnie z procedurami kontraktowymi. Proces wdrażania zakończył się dnia 28.02.2015 r. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, zgodnie z założeniami harmonogramowymi będzie obowiązywała do końca lipca 2015 roku.

 

       W dniu 10 kwietnia 2015 roku (godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnie zbiorczo-rozprowadzające na węźle Broniewskiego. Zamknięte zostały zjazdy z ulicy Broniewskiego

 

·                    W kierunku ul. Gen. Maczka (i Powązkowskiej) – wschód – zachód (L03L)

 

·                    W kierunku ul. Żelazowskiej (w relacji Centrum-Marki) – zachód-wschód (L01P)

 

Objazdy w tych relacjach prowadzone są ulicami: Rudnickiego i Krasińskiego w kierunku zachodnim oraz Włościańską w kierunku wschodnim. Powyższa organizacja ruchu pozwala wykonać prace związane z odwodnieniem korpusu drogi, wymianę konstrukcji jezdni oraz inne roboty drogowe i branżowe na jezdniach zbiorczych w układzie docelowym. Wyremontowana droga zbiorczo-rozprowadzająca od ul. Powązkowskiej do ul. Broniewskiego (L02P) została udostępniona do ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 15.05.2015

 

       W dniu 24 kwietnia na węźle Modlińska wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą w relacji Centrum-Bródno. Ruch w relacji Poznań-Białystok prowadzony jest dwoma pasami jezdni głównej trasy S8 oraz wydzielonym pasem w prawo w kierunku Bródna (powrót na jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą). Na węźle Modlińska są utrzymane wszystkie relacje wjazdowe i zjazdowe. Przystanek autobusowy w kierunku Bródna i Marek został usytuowany w tymczasowej lokalizacji. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót przy budowie kolejnych przęseł obiektu 6T na węźle Modlińska. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 3 czerwca 2015.

 

       W dniu 7 maja (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zmieniła geometrię wjazdu na północną jezdnię Trasy Armii Krajowej, poprzez przewiązkę na węźle Marymoncka. Zmiana geometrii wjazdu umożliwia wykonanie prac drogowych na południowej jezdni Trasy Armii Krajowej w bezpośrednim sąsiedztwie tymczasowej przewiązki. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 20 maja 2015 r.

 

       W dniu 8 maja (ok. godz. 22:00) prowadzono roboty brukarskie na zachodniej jezdni ul. Modlińskiej. W związku z powyższym, w dniu 8 maja wprowadzono organizację ruchu, która wyłączyła lewy pas ruchu jezdni ul. Modlińskiej w relacji Tarchomin-Centrum na odcinku ok. 90 m. za skrzyżowaniem z ul. Elektronową oraz na odcinku ok. 150 m. za skrzyżowaniem z pętlą autobusową „Żerań”. Na zawężonych odcinkach jezdni zachodniej ul. Modlińskiej ruch prowadzony był dwoma pasami. Wdrożona organizacja ruchu obowiązywała do 10 maja 2015.

 

       W dniu 11 maja prowadzono roboty brukarskie na zachodniej jezdni ul. Jagiellońskiej. W związku z powyższym w dniu 11 maja 2015 r. od godz. 6:00 wprowadzona została organizacja ruchu, która wyłączyła lewy pas jezdni zachodniej ul. Jagiellońskiej (w relacji Tarchomin-Centrum) na odcinku ok. 190 m. (za tymczasowym lewoskrętem w kierunku Marek). Na zawężonym odcinku jezdni zachodniej ul. Jagiellońskiej, ruch prowadzony był dwoma pasami. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do godzin wieczornych w dniu 15 maja 2015 r.

 

       W nocy z 11 na 12 maja na obiekcie 6T prowadzono prace związane z betonowaniem ustroju nośnego. Dla bezpiecznego prowadzenia robót, w godzinach nocnych (22:00–6:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu polegającą na lewostronnym zawężaniu wschodniej jezdni ul. Jagiellońskiej do jednego pasa ruchu (w relacji Centrum-Tarchomin), na długości ok. 80 m. pod obiektem 6T.

 

       W nocy z 12 na 13 maja (w godz. 22:00-6:00) na zachodnim wiadukcie ul. Mickiewicza były prowadzone prace związane z demontażem zabezpieczeń BHP obiektu 45T. Dla bezpieczeństwa prowadzenia prac, wdrożono czasową organizację ruchu polegającą na zawężeniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu:

 

·                    W godz. 22:00-00:00 – zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Białystok-Poznań oraz zawężenie bus-pasa

 

·                    W godz. 00:00-4:00 – zamknięcie lewego pasa w kierunku Poznania oraz zamknięcie lewego pasa w kierunku Białegostoku

 

·                    W godz. 4:00-6:00 – zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Poznań-Białystok

 

       W dniu 13 maja o godz. 22:00 wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła łącznicę zjazdową L02P na węźle Wisłostrada w relacji Poznań-Gdańsk. Objazd w tej relacji był poprowadzony ul. Wybrzeże Gdyńskie i zawróceniu na węźle Krasińskiego. Wprowadzona organizacja ruchu pozwoliła w sposób bezpieczny wykonać demontaż podpór tymczasowych belek typu Kujan oraz szalunków poprzecznic ustroju niosącego obiektu 55T w ciągu południowej jezdni Trasy Armii Krajowej. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do dnia 14 maja, do godz. 6:00

 

       W dniu 16 maja (od godz. 6:00 do godz. 22:00) lokalne wyłączono prawy pas ruchu (na długości około 20 m.) wschodniej jezdni ulicy Modlińskiej (relacja Centrum-Tarchomin), za skrzyżowaniem z pętlą autobusową „Żerań”. Organizacja ruchu umożliwiła wymianę 25-cio metrowego masztu oświetleniowego wraz z montażem nowego fundamentu (o głębokości ok. 3 m.). Ruch na tym odcinku był prowadzony dwoma pasami.

 

       W związku z koniecznością poprawienia zabezpieczeń BHP na obiekcie 411T (wiadukt zachodni węzła Powązkowska) została wdrożona tymczasowa organizacja ruchu awaryjnego zajęcia pasów ruchu w kierunku Białegostoku, zgodnie ze schematem zabezpieczenia robót. W związku z czym w nocy z 18 na 19 maja:

 

·                    W godz. 22:00 do 2:00 wdrożono czasową organizację ruchu polegającą na prawostronnym zawężeniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej w kierunku Białegostoku na długości ok. 200 m.

 

·                    W godz. 2:00 do 6:00 wdrożono czasową organizację ruchu polegającą na lewostronnym zawężeniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej w kierunku Białegostoku na długości ok. 200 m.

 

       W związku wymiany uszkodzonych barier liniowych w wyniku zderzenia komunikacyjnego, została wdrożona tymczasowa organizacja ruchu, która na długości 30 m. prawostronnie zawężała jezdnię główną Trasy Armii Krajowej (w relacji Poznań-Białystok) na zjeździe z obiektu mostowego 416T na ul. Władysława Broniewskiego. Prace były prowadzone w dniu 22 maja od godz. 10:00 i trwały ok. 2 godz.