ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

24.02.2014 - 02.03.2014

 

w okresie 24 lutego – 2 marca 2014 zrealizowano następujące prace:

 

    Prace rozbiórkowe:

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanym wiadukcie wschodnim ul. Słowackiego nad Trasą AK.

 

·         Kontynuowano demontaż i montaż toru tramwajowego na remontowanym wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka.

 

·         Kontynuowano rozbiórkę obiektu nad ul. Hłaski na trasie AK.

 

·         Kontynuowano rozbiórkę nasypu oraz fragmentu jezdni południowej Trasy AK w okolicach planowanych półtunelowych ekranów akustycznych przy Osiedlu Potok.

 

·         Rozpoczęto rozbiórkę gzymsów na remontowanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

·         Rozpoczęto montaż: rusztowań przy w przęśle 6 i 7 oraz zakotwień (przęsło 4 oraz podpora 2, 3 i 4) na moście Grota.

 

·         Rozpoczęto spawanie zakotwień (przęsło 3 oraz podpora 2) oraz podnoszenie podpory 1 wraz zwymianą łożysk na moście Grota.

 

·         Rozpoczęto montaż rur HDPE na moście Grota.

 

·         Kontynuowano prace przygotowawcze do montażu zakotwień i dewiatorów sprężenia,uzupełnianie roboczych krat pomostowych z jezdni północnej, montaż żeber wzmacniających zakotwienia oraz dokucie i szalowanie stropu przyczółku „warszawskiego”na moście Grota.

 

·         Kontynuowano montaż ścianek szczelnych traconych na projektowanym murze oporowym północno-wschodnim na węźle Broniewskiego.

 

·         Rozpoczęto zbrojenie gzymsów na projektowanych murach oporowych północno-wschodnim i południowo-wschodnim na węźle Broniewskiego.

 

·         Rozpoczęto rozdeskowywanie ścian projektowanego przejścia dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód (ul. Marymoncka – Poznań) na węźle Marymoncka.

 

·         Kontynuowano wykucie dylatacji na remontowanym wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK nawęźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto montaż muru oporowego w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto montaż ścianki szczelnej tymczasowej przy wyburzanym tunelu w ciągu ulic  Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK.

 

·         Kontynuowano wykopy pod półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK.

 

·         Rozpoczęto wylewanie betonu na oczepy i zabudowę, montaż kotew, ustawianie krawężnika i odwodnienia pod półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK.

 

·         Rozpoczęto montaż stali zbrojeniowej, wylewanie betonu fundamentów w deskowaniu orazszalowanie ściany (typ6) przy odbudowywanej kładce nad Trasą AK przy Osiedlu Potok.

 

·         Kontynuowano wylewanie betonu podkładowego przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą oraz projektowanym moście nad kanałem Łacha Potocka.

 

·         Kontynuowano kucie pali przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą, projektowanym moście nad kanałem Łacha Potocka oraz odbudowywanejpółnocnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.

 

·         Kontynuowano zbrojenie przyczółków odbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano zbrojenie ław przy północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Rozpoczęto zbrojenie łącznicy zjazdowej z Trasy AK w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano wykopy pod montaż ścianek Larsena przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie) i odbudowywanejłącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

·         Rozpoczęto kucie pali, montaż opinki drewnianej oraz wylewanie betonu podkładowego przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie) i odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.

 

·         Wykonano prace związane z wstawieniem i wykuciem studni oraz wprowadzeniem rur na kolizjach 1, 3A i 3C.

 

·         W dniu 25 lutego nastąpiło zwężenie o 0,5 metra ul. Mickiewicza w rejonie stacji benzynowej Shell. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb budowy tymczasowego dojazdu do stacji paliw i planowana jest do 15 marca.

 

·         W nocy z 26 na 27 lutego (w godzinach 22:00 – 5:00) zwężono wschodnią jezdnię Wisłostrady (relacja Centrum – Gdańsk) pod Trasą AK do jednego pasa ruchu. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb budowy fundamentów północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.

 

·         W dniach 3 marca – 15 kwietnia planowane jest zamknięcie lewego pasa ruchu północnej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej na dojeździe do ul. Broniewskiego w kierunku zachodnim. Tymczasowa organizacja ruchu zostanie wprowadzona dla potrzeb wbijania ścianek szczelnych dla budowy murów oporowych na Trasie S8 przy węźle Broniewskiego.

 

·         W dniach 7 marca – 30 września planowane jest zamknięcie jezdni wschodniej na Rondzie Ofiar Zbrodni Katyńskiej (węzeł Powązkowska). Ruch w obydwu kierunkach będzie się odbywał jezdnią zachodnią ronda oraz przewiązkami w pasie rozdziału ulic Powązkowskiej i Gen. Maczka. W godzinach szczytu porannego ruch w kierunku Centrum będzie prowadzony dwoma pasami, a w kierunku Bemowa – jednym. W godzinach szczytu popołudniowego nastąpi zamiana: ruch w kierunku Bemowa będzie prowadzony dwoma pasami, a w kierunku Centrum – jednym. Tymczasowa organizacja ruchu zostanie wprowadzona dla potrzeb remontu wschodniego wiaduktu ul. Powązkowskiej nad Trasą AK.

 

·         W dniach 8 – 13 marca w godzinach 22:00 – 6:00 planowane jest wprowadzenie przekierowań geometrycznych ruchu na pasach południowej jezdni Trasy AK(kierunek wschodni) na wysokości węzła Powązkowska. Tymczasowa organizacja ruchu zostanie wprowadzona dla potrzeb rozbiórki gzymsów wschodniego wiaduktu ul. Powązkowskiej nad Trasą AK.

 

·         W dniach 14 marca – 30 września planowane jest zamknięcie całości jezdni północnej Trasy AK od węzła Powązkowska do węzła Modlińska. Planowane jest utrzymanie ruchu pojazdów na następujących łącznicach:

 

·                     łącznica wjazdowa w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada – do końca marca 2014;

 

·                     łącznica wjazdowa w relacji południe – wschód (Centrum – Marki) na węźle Wisłostrada – do października 2014;

 

·                     łącznica wjazdowa w relacji północ – zachód (Gdańsk – Poznań) na węźle Wisłostrada – do połowy maja 2014;

 

·                     zjazd w relacji wschód – północ na węźle Marymoncka – do września 2014.