Roboty mostowe:
· Most Grota-Roweckiego:
Nitka Północna
· Zakończono zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni konstrukcji stalowej wewnątrz przęseł
Nitka południowa
· Zabezpieczenie antykorozyjne:
- wewnętrzna część prace prowadzone są w 3 przęśle, w piątym przęśle trwa montaż zestawu technologicznego
- zewnętrzna część prace prowadzone są w przęśle nr 6 i 7
· zamontowano dylatację modułową na podporze P8
· trwa montaż dylatacji palczastej na podporze P8
· montaż zbrojenia kapy chodnikowej w pasie rozdziału od podpory P5 do podpory P8
· układanie izolacji powłokowej jezdnia lokalna, zagruntowano całą płytę
· trwa śrutowanie i gruntowanie powierzchni chodnika zewnętrznego
· wykonano płytę przejściową na podporze P8 oraz zakończono mur oporowy przy podporze P8
· zabezpieczenie antykorozyjne komór przyczółka na podporze P8 nitka południowa w trakcie
· iniekcje rys w komorach przyczółka na podporze P1
· montaż drzwi stalowych w komorach, przygotowanie do wykonania wewnątrz powłok malarskich
· prace hawerskie zostały zakończone pozostały do wykonania reinspekcje prac podczas robót malarskich.
· Mur oporowy na węźle Powązkowska po lewej stronie południowej drogi ZR:
· zbrojenie oczepu muru oporowego
· piaskowanie grodzic stalowych
· Mur oporowy na węźle Powązkowska po prawej stronie południowej drogi ZR:
· drenaż
· antykorozja grodzic
· Wiadukt w ciągu zachodniej jezdni ulicy Powązkowska / Maczka na węźle Powązkowska wschód – południe na Węźle Wisłostrada:
· zasypka murów
· montaż barier
· Mur oporowy w południowo wschodniej części węzła Broniewskiego:
· układanie darniny
· Wiadukt nad ulicą Broniewskiego – Węzeł Broniewskiego:
· Montaż słupów ekranów akustycznych
· Węzeł Marymoncka – remontowana łącznica zjazdowa z Trasy na kierunku wschód - południe:
· montaż barier
· Węzeł Marymoncka – remontowana łącznica wjazdowa na Trasy na kierunku północ - wschód:
· izolacja z papy termozgrzewalnej pod kapy
· ustawianie krawężnika na płycie
· zbrojenie kap na płycie
· Węzeł Marymoncka – remontowany wiadukt w ciągu zachodniej jezdni ulicy Marymonckiej:
Rama południowa
· izolacja z papy termozgrzewalnej pod kapy
· ustawianie krawężnika
· zbrojenie kapy wsch.
· zbrojenie kapy zach.
Rama środkowa
· izolacja z papy termozgrzewalnej pod kapy
· ustawianie krawężnika
· zbrojenie i betonowanie kapy wsch.
· zbrojenie kapy zach.
Rama północna
· zbrojenie i betonowanie oczepów słupów podpory -7
· montaż łożysk na słupach podpory -7
· zbrojenie i betonowanie nadbetonu płyty i dylatacji na podporze -7
· izolacja z papy termozgrzewalnej pod kapy
· ustawianie krawężnika
· Węzeł Marymoncka – remontowana kładka przy zachodnim wiadukcie węzła:
· zbrojenie nadbetonu płyty
· montaż i zbrojenie dylatacji podłużnej
· nawierzchnia na schodach płd.
· Wiadukt nad ulicą Gdańską / Hłaski:
· ustawianie krawężnika na długości skrzydeł
· antykorozja betonu spodu ustroju i przyczółków
· wykonanie pali pod ekrany na długości skrzydeł
· zbrojenie kap na długości skrzydeł
· Zachodni wiadukt w ciągu zachodniej jezdni ulicy Mickiewicza:
· oblicówka kamienna przy schodach płd.-zach.
· układanie kostki kamiennej przy schodach płd.-zach.
· montaż windy przy schodach płd.-zach.
· Półtunelowe ekrany akustyczne nad południową jezdnią Trasy:
· montaż ram konstrukcji na obiekcie mostowym nad ulicą Gwiaździstą
· montaż elewacji
· 10TA – mur oporowy od strony południowej TG pomiędzy ul. Mickiewicza i Gwiaździstą:
· antykorozja grodzic
· piaskowanie oczepu pod wykonanie nawierzchni i zabezpieczenia antykorozyjnego
· Południowy wiadukt w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka:
· montaż konstrukcji PT1 na obiekcie
· zbrojenie i szalunek kap skrzydeł
· wykonywanie barier betonowych na obiekcie
· 9T(B) mur oporowy od strony płd-zach obiektu 9T:
· przygotowanie powierzchni pod roboty antykorozyjne grodzic
· Wiadukt w ciągu Trasy nad łącznicą zjazdową wschód – południe na Węźle Wisłostrada:
· wykonywania powłok antykorozyjnych betonu
· zasypki płyt przejściowych przed zbrojeniem gzymsów murów oporowych
· Wiadukt w ciągu łącznicy południe – wschód na węźle Wisłostrada:
· izolacja termozgrzewalna pod kapami
· układanie krawężników
· dozbrajanie oraz montaż dylatacji w osi 1
· stabilizacja podłoża muru oporowego w osi 8
· wykonano ławę muru oporowego w osi 8
· Remontowane przejście dla pieszych pod łącznicą południe – zachód na węźle Wisłostrada:
· naprawy powierzchni betonowych
· Południowy wiadukt w ciągu Trasy nad Wisłostradą:
· zbrojenie i betonowanie kap
· szalunek i zbrojenie biegu schodów w osiach 7-8
· Remontowana łącznica wjazdowa na Trasę na Węźle Wisłostrada w relacji północ wchód:
· powłoki antykorozyjne ustroju od spodu i podpór
· wykonano papę termozgrzewalną na płycie pod jezdnią
· Wiadukt południowo środkowy nad Traktem Nadwiślańskim:
· wykonano płytę przejściową w osi 5
· Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim:
· rekonstrukcja schodów
· naprawy PCC spodu ustroju nośnego i podpór
· Remontowany wiadukt na łącznicy zjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – ulica Jagiellońska) na Węźle Modlińska:
· naprawy PCC spodu ustroju nośnego i podpór
· rekonstrukcja ścianki zaplecznej P1
· beton podkładowy pod płytę przejściową P 1
· Tunel prowadzący łącznicę północ – wschód na Węźle Modlińska:
· zasypka za ścianami po obydwu stronach tunelu
· antykorozja powierzchni betonowych wewnątrz tunelu i skrzydeł strona południowa
· wykonanie betonu podkładowego kap przejściowych str. zachodnia i wschodnia
· wykonanie bariery energochłonnej w tunelu
· wykonanie stożków (strona południowa)
· Nowobudowany obiekt w ciągu łącznicy wschód – północ na węźle Modlińska:
· montaż zbrojenia ustroju nośnego – p. 7-9
· izolacja z papy termozgrzewalnej pod kapy chodnikowe – od ob. 5T do osi 7 ob. 4T
· ustawienie krawężników – od ob. 5T do osi 7 ob. 4T
· Nowobudowany obiekt w ciągu łącznicy zachód – północ na węźle Modlińska:
· betonowanie płyty przejściowej za p. 21
· przygotowanie podłoża i montaż rusztowań pod deskowanie ustroju – p. 12-15
· izolacja z papy termozgrzewalnej pod kapy chodnikowe – p.17/5T- p.4 i 6-9
· montaż desek gzymsowych i krawężników - p. 17/5T-4/6T
· montaż desek gzymsowych i antykorozja spodu ustroju – p.8-10
· Nowobudowany obiekt na węźle Modlińska prowadzący ruch z kierunków wschód – północ i zachód północ AK:
· montaż krawężników i desek gzymsowych p.11-17
· zbrojenie i betonowanie kap chodnikowych p. 11-17
· ułożenie żywicy na kapach chodnikowych – p. 1-17
· montaż krawężników wzdłuż murów oporowych p. 1
· antykorozja powierzchni betonu spodu ustroju p. 1-17
Roboty drogowe:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
· Rozbiórka całej konstrukcji TG między obiektem 31T, 30T,6T
· Rozbiórka krawężnika, opaski i całej konstrukcji ul. Maczka JP KP
· Rozbiórka krawężnika i opaski rondo Broniewskiego zewnętrzne strony
· Cięcie nawierzchni asfaltu i rozbiórka podbudowy w. Wisłostrada ul Wybrzeże Gdyńskie JL KP
· Cięcie nawierzchni asfaltu i rozbiórka podbudowy TG 1+850-2+000 KP
ROBOTY ZIELENIARSKIE
· Humusowanie w rejonie chodników i ciągów pieszo-rowerowych C2
· Humusowanie skarpy przy L08L w. Modlińska
· Odhumusowanie pomiędzy obiektami 30T – 31T
· Usunięcie karp drzew w rejonie obiektu 9T i 47T
· Humusowanie terenu płaskiego za ekranem nr 17
· Uzupełnienie usterek na Włościańska, Żelazowska
ROBOTY ZIEMNE/BRUKARSKIE
· C3a km 0+205 - 0+240 – profilowanie skarpy, 0+237-0+255- wykop
· Ścieżka c9a- 0+088-0+096- podbudowa zjazdu do posesji
· C1 0+000-0+050- warstwa mrozoochronna
· TG j.p. 2+000-2+010, 2+020-2+030- roboty ziemne, warstwa technologiczna
· TG j.p. 0+790-1+060 –ściek z kostki
· TG j.p.k.p. 2+400-2+550, 1+850-2+000- podbudowa z kruszywa pod krawężnik
· ul. Broniewskiego 0+050-0+110- podbudowa z kruszywa pod krawężnik, krawężnik
· ul. Maczka j.p.k.l. 0+000-0+035- podbudowa z kruszywa pod krawężnik, krawężnik
· TG 1+450-1+720 j.p.k.p.- ściek z kostki, 1+100-1+450- poprawki przy ścieku
· TG 2+785-2+880 j.p.k.p.- nawierzchnia z kostki
· TG 2+740-3+000 j.p.k.p.- roboty ziemne-wykop, podbudowa z mieszanki związanej cementem, miniposzerzenie z betonu,
· TG 2+050-2+400 j.p.k.p.- ustawienie obrzeża opaski
· L01P węzeł Marymoncka 0+000-0+100- krawężnik kamienny k.p., profilowanie i zagęszczanie nasypu z pospółki
· TG j.p. 0+360-0+660, 0+780-1+100- podbudowa z kruszywa
· L04L Powązkowska 1+116-1+167- nawierzchnia z kostki- chodnik
· TG j.p.k.p. 0+780-1+040- roboty ziemne-nasyp
· TG j.p.k.p. 2+600-2+880 – roboty ziemne, warstwa mrozoochronna, ustawienie obrzeża, nawierzchnia z kostki brukowej
· TG/ZR3P 3+280-3+320-stabilizacja C1,5/2,0, podbudowa z mieszanki niezwiązanej
· Zatoka autobusowa L03P Wisłostrada- wykop, stabilizacja C1,5/2,0
· L08L 0+210-0+460- korytko pod opaskę str. prawa, ,0+210-0+277- korytko pod opaskę str. lewa, 0+205-0+447- opaska, 0+210-0+460- obrzeża str. prawa,0+210-0+277- obrzeża str. lewa, 0+340-0+400-zabruk
· Ul. Maczka 0+047-0+155- podbudowa z kruszywa
· TG j.p.k.p. 0+780-0+790- ściek skarpowy
· TG str.L od 55T do przejazdu awaryjnego- krawężnik kamienny, podbudowa z mieszanki niezwiązanej
· 53T- od początku do płyty przejściowej- warstwa technologiczna
· Ul. Modlińska j.p.k.p. L05L 0+287-0+326, 0+673-0+763- krawężnik kamienny
ROBOTY BITUMICZNE
· TG j.p. 1+100-1+723- oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy AC 16WMS i warstwy wiążącej
· Układanie mma na ścieżkach rowerowych C13b, C2
Roboty branżowe:
· Kanał deszczowy
· Prace porządkowe
· podłączenie wpustów odwodnień
· Ustawienie studni
· Regulacje
· Montaż oświetlenia półtunelowych ekranów akustycznych,
· Montaż nowego sterownika sygnalizacji świetlnej – ul. Broniewskiego
Planowane zamknięcia i otwarcia:
· W dniach od 19 do 27 czerwca w godzinach 22.00 – 6.00 kontynuowane będą prace związane z wykonaniem antykorozji betonu obiektu 6 T. Dla bezpiecznego prowadzenia prac, planowane jest wdrażanie czasowej organizacji ruchu polegające na zawężaniu jezdni głównej Trasy Toruńskiej do jednego pasa ruchu:
· w nocy z 19 na 20 oraz 20 na 21.06.2015 r. w godzinach 22:00 – 6:00 - zamknięcie lewych pasów ruchu w kierunku Poznania;
· w nocy z 21 na 22, 22 na 23 oraz 23 na 24.06.2015 r. w godzinach 22:00 – 6:00 - zamknięcie lewych pasów ruchu w kierunku Białegostoku;
· w nocy 24 na 25, 25 na 26 oraz 26 na 27.06.2015 r. w godzinach 22:00 – 6:00 - zamknięcie prawych pasów ruchu w kierunku Białegostoku;
· W dniu 20 czerwca (w godzinach rannych) planowane jest prowadzenie robót brukarskich i branżowych na wschodniej ulicy Wybrzeże Gdyńskie na długości ok. 300 m, na dojeździe do węzła Wisłostrada od strony południowej. Ruch na węźle Wisłostrada w relacji Centrum – Gdańsk będzie prowadzony dwoma pasami. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do 3 lipca.
· W nocy z 22 na 23 czerwca (w godz. 22.00-6.00) planowane jest prowadzenie robót związanych z wykonywaniem robót bitumicznych na ulicy Ogólnej. W związku z tym wprowadzona będzie organizacja ruchu, która przewiduje nocne zamknięcie ulicy.
· W dniu 26 czerwca (ok. godziny 22.00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na węźle Modlińska, która przewiduje zamknięcie jezdni zachodniej ulic Modlińskiej i Jagiellońskiej w kierunku Centrum. Objazd w tej relacji będzie prowadzony z ulicy Modlińskiej łącznicą w kierunku Bródna, Marek Białegostoku na Trasę Toruńską do ulicy Wysockiego, Odrowąża, do ulicy i Ronda Starzyńskiego. Podobnie będzie poprowadzony ruch w relacji wschód – południe poprzez węzeł Marywilska (dojazd do ulicy Jagiellońskiej). Ruch w relacji wschód – północ (dojazd do ulicy Modlińskiej) będzie poprowadzony mostem Grota do Wisłostrady i Trasy Mostu Marii Skłodowskiej-Curie. Relacja północ – zachód (Tarchomin – Poznań) pozostanie utrzymana bez zmian. Podobnie ruch w relacji południe – północ (Centrum – Tarchomin) na wschodniej jezdni ulicy Jagiellońskiej i Modlińskiej pozostaje bez zmian. Autobusowa linia zastępcza na ulicy Jagiellońskiej będzie utrzymana. Końcowy przystanek będzie zlokalizowany na parkingu Fabryki Samochodów Osobowych w sąsiedztwie pętli „Żerań”. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do godziny 6.00 dnia 29.06.2015r. Na zamkniętej zachodniej jezdni ulicy Modlińskiej i Jagiellońskiej prowadzone będą docelowe roboty bitumiczne.
· W dniu 28 czerwca (ok. godz. 22:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na węźle Powązkowska, która przewiduje zamknięcie jezdni zachodniej ul. Gen. Maczka oraz zjazdu z ronda w kierunku zachodnim. Objazd w tej relacji będzie poprowadzony ul. Rudnickiego, Broniewskiego oraz drogą zbiorczo-rozprowadzającą do zjazdu na trasę S8. Pozostałe relacje na węźle Powązkowska pozostają utrzymane bez zmian. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 24 lipca. Na wyłączonym z ruchu odcinkach będą prowadzone roboty drogowe łącznie z wymianą konstrukcji drogowej.
Przeprowadzone zmiany:
· W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.
· W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.
· W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.
· W dniu 20 stycznia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zamknięto jezdnię zachodnią ul. Słowackiego oraz łącznicę wjazdową L04L w relacji wschód-południe (Marki-Centrum), a także łącznicę zjazdową L02P na Trasę Armii Krajowej w relacji północ-wschód (Bielany-Marki). Ruch w obu kierunkach na ul. Słowackiego pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Włościańską prowadzony jest (poprzez przewiązki) jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18T. Relacja wschód południe (Marki-Centrum) jest prowadzona otwartą łącznicą L06L na węźle Wisłostrada. Relacja północ-wschód (Bielany-Marki) jest prowadzona ul. Włościańską, Żelazowską, jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą do Trasy Armii Krajowej. Ruch w relacji wschód-północ (Marki-Bielany) został utrzymany bez zmian. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia remont obiektu 11T w ciągu ul. Słowackiego, remonty łącznic L04L i L02P, a także obiektów 7T i 8T na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku.
· W dniu 22 stycznia (ok. godz. 14.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Gwiaździstej, która otwiera jezdnię zachodnią pod wiaduktami trasy Armii Krajowej. Wprowadzony został ruch jednokierunkowy w relacji północ – południe, w kierunku Centrum. Ruch w relacji południe – północ prowadzony jest dotychczasowym objazdem ulicami: Potocką, Mickiewicza, Klaudyny oraz Podleśną. Taka organizacja ruchu umożliwia kontynuację budowy obiektu 9T nad ul. Gwiaździstą. Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu otwartej jezdni zachodniej na czas bezpiecznego montażu elementów konstrukcji nośnej i betonowania płyty obiektu 9 T w ciągu Trasy Armii Krajowej. Organizacja ta będzie obowiązywała do października 2015 roku.
· W dniu 27 lutego (w godz. późnowieczornych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zachodnią węzła Powązkowska. Ruch prowadzony jest jezdnią wschodnią. W kierunku Centrum odbywa się w czasie szczytu porannego dwoma pasami, natomiast w czasie szczytu popołudniowego jednym pasem. Ruch w kierunku Bemowa odbywa się w czasie szczytu porannego jednym pasem, w czasie szczytu popołudniowego po dwóch pasach ruchu. Zmiana kierunku ruchu na środkowym pasie wprowadzana jest codziennie w godzinach 12.00 i 22.00. Ponadto na Węźle Powązkowska utrzymane są relacje:
· zachód – południe;
· zachód – wschód;
· zachód – północ;
· południe wschód;
· południe – północ;
· wschód – południe;
· wschód – zachód;
· wschód – północ;
· północ – zachód;
· północ – południe;
W zależności od potrzeb dla prowadzonych robót przewidujemy również modyfikacje projektu, o wdrażaniu których będziemy powiadamiali Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz odpowiednie Służby Miejskie, zgodnie z procedurami kontraktowymi. Procesu wdrażania zakończył się dnia 28.02.2015 r. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, zgodnie z założeniami harmonogramowymi będzie obowiązywała do końca lipca 2015 roku.
· W dniu 24 kwietnia na węźle Modlińska wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą w relacji Centrum-Bródno. Ruch w relacji Poznań-Białystok prowadzony jest dwoma pasami jezdni głównej trasy S8 oraz wydzielonym pasem w prawo w kierunku Bródna (powrót na jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą). Na węźle Modlińska są utrzymane wszystkie relacje wjazdowe i zjazdowe. Przystanek autobusowy w kierunku Bródna i Marek został usytuowany w tymczasowej lokalizacji. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót przy budowie kolejnych przęseł obiektu 6T na węźle Modlińska. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 3 czerwca 2015.
· W dniu 24 maja (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię wjazdową L01P na skrzyżowanie Trasy Armii Krajowej z ulicą Powązkowską (od strony Poznania). Ruch w tej relacji (zachód-południe i zachód północ), prowadzony jest południową jezdnią Trasy Armii Krajowej do ronda ul. Władysława Broniewskiego. Ul. Broniewskiego jest możliwy dojazd do ul. St. Maczka (ul. Rudnickiego) oraz do ul Powązkowskiej (ul. Krasińskiego). Pozostałe relacje na węźle Powązkowska pozostaną bez zmian. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót inżynieryjnych, branżowych i drogowych na jezdni wyłączonej z ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu, w jej zasadniczym projekcie będzie obowiązywała do 31 lipca 2015.
· W dniu 25 maja została wdrożona tymczasowa organizacja ruchu. Oznakowanie pionowe na jezdni północnej Trasy Armii Krajowej, w relacji zachód – wschód (Poznań – Białystok) zostało uzupełnione znakiem pionowym A-15 (śliska nawierzchnia) z tabliczką T-2 (100 m) i będzie obowiązywało do września 2015 r.
· W dniach 27 maja ok. godz. 10:00 (po porannym szczycie) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która pozwoli wykonać nawierzchnię przystanku autobusowego na ul. Broniewskiego w relacji Bielany-Centrum. Przystanek tymczasowy został przeniesiony w bezpośrednie sąsiedztwo przebudowywanego. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 10 lipca 2015.
· W dniu 29 maja ok. godziny 22.00 wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która przewiduje przełożenie ruchu na wyremontowaną jezdnię zbiorczo - rozprowadzającą (ZR1P) pod ulicą J. Słowackiego oraz zmianę geometrii wjazdu na północną jezdnię Trasy Armii Krajowej (w kierunku wschodnim), poprzez przewiązkę na węźle Marymoncka. Zmiana geometrii wjazdu umożliwi docelowe wykonanie prac drogowych na południowej jezdni Trasy Armii Krajowej w bezpośrednim sąsiedztwie tymczasowej przewiązki. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywała do 19 czerwca 2015 roku.
· W nocy z 2 na 3 czerwca (od godz. 22.00) otwarto południową jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą na węźle Modlińska w relacji Centrum – Bródno. Jezdnia była wyłączona z ruchu dla potrzeb budowy obiektu 6T. Po otwarciu jezdni na węźle Modlińska obowiązuje organizacja ruchu zgodna z projektem „Zamknięcie południowej jezdni Trasy Armii Krajowej na odc. Węzeł Modlińska – Hłaski” zatwierdzonym pod nr IR/IC/3685/14. Przystanek autobusowy w kierunku Bródna i Marek powrócił do lokalizacji docelowej.
· W dniu 5 czerwca (w godzinach 22.00-6.00) prowadzono roboty brukarskie na rondzie ulicy Władysława Broniewskiego. W związku z tym jezdnie na rondzie są zawężane naprzemiennie do dwóch pasów ruchu. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 26 czerwca.
· W nocy z 8 na 9 czerwca, 9 na 10 czerwca oraz 11 na 12 czerwca (od godziny 22.00 do 6.00) prowadzono roboty związane z wykonywaniem warstw antykorozyjnych betonu na obiekcie 6T na węźle Modlińska. W związku z tym wprowadzana była organizacja ruchu, która przewidywała nocne, naprzemienne wyłączanie z ruchu pasów północnej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej (w relacji Marki – Centrum). Ruch w relacji wchód-zachód odbywał się jednym pasem.
· W nocy z 10 na 11 czerwca oraz z 11 na 12 czerwca (od godziny 22.00 do 6.00) zawężono północną jezdnię zbiorczo-rozprowadzająca pod obiektem 17T (kładka pieszo-rowerowa w ciągu ulicy Żelazowskiej).
· W nocy z 9 na 10 czerwca, 10 na 11 czerwca oraz 11 na 12 czerwca (w godz. 22.00 do godz. 6.00) prowadzono roboty instalacyjne związane z odwodnieniem zachodniej jezdni ulicy Modlińskiej. Wprowadzona była organizacja ruchu, która przewidywała wyłączanie prawego pasa jezdni ulicy Modlińskiej w relacji Tarchomin – Centrum na odcinku ok. 120 m bezpośrednio pod obiektami mostowymi Trasy Toruńskiej. Na zawężonym odcinku jezdni zachodniej ulicy Modlińskiej ruch prowadzony był dwoma pasami.
· W dniu 12 czerwca (od godz. 22.00) do 13 czerwca (do godzin nocnych) prowadzono roboty brukarskie na zachodniej jezdni ulicy Modlińskiej. Wprowadzona była organizacja ruchu, która przewidywała wyłączanie prawego pasa jezdni ulicy Modlińskiej w relacji Tarchomin – Centrum na odcinku ok. 120 m bezpośrednio pod obiektami mostowymi Trasy Toruńskiej. Na zawężonym odcinku jezdni zachodniej ulicy Modlińskiej ruch prowadzony był dwoma pasami.
· W dniu 15 czerwca wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która przewiduje wyłączenie lewego pasa ruchu jezdni wschodniej ul. Wybrzeże Gdyńskie na długości ok. 300 m. na dojeździe do węzła Wisłostrada od strony południowej. Wdrożona organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót brukarskich i branżowych na tym odcinku. Ruch na ulicy Wybrzeże Gdyńskie w relacji Centrum – Gdańsk, tak jak obecnie, będzie prowadzony dwoma pasami. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do 26 czerwca 2015.
· W nocy z 15 na 16 czerwca (w godz. 22.00-6.00) w związku z koniecznością usunięcia awarii odwodnienia korpusu drogowego na wschodniej jezdni Juliusza Słowackiego na węźle Marymoncka wdrożono czasową organizację ruchu polegającą na prawostronnym zawężeniu jezdni wschodniej w kierunku Centrum – Bielany, na długości ok. 20m.
· W dniach od 15 – 19 czerwca (w godzinach 22.00 – 6.00) prowadzono prace związane z wykonaniem antykorozji betonu obiektu 6 T. Dla bezpiecznego prowadzenia prac, wdrożono czasową organizację ruchu polegającą na zawężaniu jezdni głównej Trasy Toruńskiej do jednego pasa ruchu:
· w noce z 15 na 16, 16 na 17 oraz 17 na 18.06.2015 r. w godzinach 22:00 – 6:00 - zamknięto prawe pasy ruchu w kierunku Poznania;
· w nocy z 18 na 19 w godzinach 22:00 – 6:00 - zamknięto lewe pasy ruchu w kierunku Poznania;