1. Prace rozbiórkowe:
. Rozbiórka elementów mostowych:
· Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód - północ (obiekty 4T i 5T) i
zachód - północ z ulicą Modlińską (obiekt 6T)
2. Roboty mostowe:
. Most Grota-Roweckiego:
· Roboty hawerskie + prace antykorozyjne na konstrukcji stalowej
· Układanie izolacji na pomoście stalowym
· Montowanie torów pod wózki rewizyjne
· Układanie izolacji na krawężniku stalowym + układanie nawierzchni na
chodniku betonowym
· Montaż desek gzymsowych na moście i przyczółku praskim
· Deskowanie wnęki pod dylatację palczastą przyczółek żoliborski
· Montaż bloków kotwiących pod sprężanie
· Montaż dylatacji palczastej P8
. Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK:
· Powłoki malarskie ram
· Spawanie ram
· Montaż ram konstrukcji stalowej
. Północny Wiadukt nad Trasą AK na węźle Broniewskiego:
· Piaskowanie kapy chodnikowej
· Rozbiórka nawierzchni wraz z podbudową
. Kładka Technologiczna:
· Piaskowanie powierzchni betonowej komór
. Remontowana kładka nad Trasą AK w ciągu ul. Żelazowskiej:
· Piaskowanie powierzchni betonowej osie 2-3
· Roboty rozbiórkowe
. Północna część wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem
Łachą Potocką:
· Uprzątnięcie terenu budowy pod obiektem i w jego otoczeniu
· Deskowanie barier betonowych
· Betonowanie barier betonowych
· Betonowanie dylatacji
. Projektowany most nad kanałem Łacha Potocka:
· Uprzątnięcie terenu budowy pod obiektem i w jego otoczeniu
· Montaż desek gzymsowych
· Układanie izolacji
· Układanie krawężnika
. Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok:
· Szalowanie i zbrojenie stropów
· Montaż i scalanie elementów konstrukcji stalowej
· Szalowanie i zbrojenie stropu spocznika
. Remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka:
· Antykorozja betonu od spodu płyty i podpór
· Zasypki fundamentów
. Remontowana kładka wschodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą
AK na węźle Marymoncka:
· Antykorozja betonu (spód ustroju+podpory)
· Uzupełnianie ubytków schodów, wyrównywanie powierzchni schodów przy osi
+2
· Korekta wysokościowa stopni schodów przy osi +5
· Izolacja cienka podpór
· Zasypywanie podpór
. Remontowana kładka zachodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą
AK na węźle Marymoncka:
· Antykorozja betonu (spód ustroju+podpory)
· Izolacja cienka podpór
· Zasypywanie podpór
. Remontowany wiadukt wschodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:
· Antykorozja betonu ustroju nośnego (spód ustroju+podpory)
. Remontowany wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK:
· Układanie oblicówki kamiennej
· Układanie warstwy żywicznej na schodach
. Północna część wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą:
· Uprzątnięcie terenu budowy pod obiektem i w jego otoczeniu
· Rozdeskowanie kap po betonowaniu
· Wykonanie warstwy wiążącej
· Przygotowanie powierzchni do ułożenia powłoki antykorozyjnej
. Remontowana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód - północ
(Poznań - Gdańsk) na węźle Wisłostrada:
· Uszczelnianie szczelin wzdłuż kap gzymsowych
. Północna część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej
w relacji wschód - południe (Marki - Centrum, tj. 52T) na węźle Wisłostrada:
· Antykorozja betonu
· Demontaż deskowania kap muru oporowego
. Łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód - południe (Poznań -
Centrum) na węźle Wisłostrada:
· Uszczelnianie szczelin wzdłuż kap chodnikowych
· Roboty wykończeniowe
. Odbudowywana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji wschód -
północ (Marki - Gdańsk) na węźle Wisłostrada:
· Uprzątnięcie terenu budowy pod obiektem i w jego otoczeniu
· Wykonanie warstwy wiążącej
· Przygotowanie powierzchni do ułożenia powłoki antykorozyjnej
. Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ - zachód (Gdańsk -
Poznań) na węźle Wisłostrada:
· Zbrojenie kotwiące 1-5
· Deskowanie płyty 1-5
· Zbrojenie płyty 5-8
. Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe - zachód (Centrum
- Poznań) na węźle Wisłostrada:
· Zbrojenie kotwiące 1-4
· Zbrojenie płyty 7-11
· Układanie krawężnika 18-24
· Montaż dylatacji
· Piaskowanie ustroju od spodu
· Szpachlowanie ustroju od spodu
. Remontowany tunel w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ -
wschód (ul. Modlińska - Marki) na węźle Modlińska:
· Wykonywanie zasypek
· Wykonanie chudego betonu pod kapę cd,
· Zbrojenie i szalowanie kapy
. Odbudowywany wiadukt środkowo-północny nad Traktem Nadwiślańskim
(ul. Wybrzeże Puckie):
· Kosmetyka betonu
· Antykorozja betonu
· Zbrojenie i szalowanie kapy 27T/P5.
. Odbudowywany wiadukt północny nad Traktem Nadwiślańskim (ul.
Wybrzeże Puckie):
· Kosmetyka betonu
· Montaż barier
· Gruntowanie kap pod żywicę
· Antykorozja betonu
3. Roboty drogowe:
. Wykonanie warstwy podbudowy AC WMS 16P o gr 19cm (10+9cm) na
węźle Modlińska
. Skropienie warstwy podbudowy AC WMS 16P na węźle Wisłostrada
. Wykonanie warstwy wiążącej z AC WMS 16W o gr 8cm na węźle
Wisłostrada
. Uzupełnienie krawężników w rejonach kratek ściekowych oraz ich
regulacja na węźle Wisłostrada
. Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki holland gr 8cm na
pods. c/p gr 3cm na węźle Wisłostrada
. Wykonanie opaski - obrzeża na węźle Wisłostrada
. Wykonanie warstw nasypu na węźle Modlińska
. Wykonanie warstwy mrozoochornnej na węźle Modlińska
. Wykonanie wykopu - L03L w.Marymoncka km 0+100 - 0+140
. Montaż krawężnika kamiennego na Trasie Głównej j.l.k.l. km 1+620 -
1+720
. Ul. Włościańska/ ul. Żelazowska:
· Roboty rozbiórkowe i demontażowe
· Roboty ziemne
4. Roboty branżowe:
. Podłączenia wykonanych już zbiorników retencyjnych do sieci
kanalizacji deszczowej
. Montaż linii oświetleniowej pas rozdziału na węźle Broniewskiego
przy ul. Gąbińskiej
. Montaż fundamentów pod maszty na węźle Wisłostrada
. Montaż skrzynek rozdzielczych do zasilenia wind przy ul.
Mickiewicza i ul. Słowackiego
. Ul. Kolektorska:
· Siec cieplna preizolowana 2 x 800/1000 mm odc: od kanału do załamania 60
st. L= 30,0 m
· Siec cieplna preizolowana 2 x 800/1000 mm odc. od załamania 60 st. Do
K-T-13 L= 37 m + rury osłonowe GRP DN 1100 mm
· Sieć cieplna w komorze T-13
· Sieć cieplna w komorze T-12A
· Siec cieplna w kanale na odc: T-12A do załamania 90 st. L= 62 m
· Instalacja alarmowa – Brandes
. Ul. Włościańska/ ul. Żelazowska:
· Siec cieplna przeizolowana - 2 x 200/ 315 mm
· Instalacja alarmowa – Brandes
· Kanalizacja dla sieci teletechnicznej
· Zabezpieczenie kabli energetycznych
. Montaż oświetlenia obiektu PT1 oraz 2T (Most Grota)
. Montaż linii kablowej zasilającej pas rozdziału od OS818 na Trasie
Głównej
. Przebudowa magistrali wodociągowej DN 1200 na Węźle Marymoncka
5. Przeprowadzone zmiany:
-W dniu 4 lipca zamknięto północno-zachodnią jezdnię
zbiorczo-rozprowadzającą na odcinku od węzła Marymoncka do ul. Gąbińskiej.
Utrzymane zostały: dojazd do ul. Broniewskiego po jezdni głównej Trasy AK,
wjazd na ul. Słowackiego poprzez przewiązkę. Utrudnienia potrwają do 31
sierpnia
-W dniu 15 lipca (o godz. 22) przywrócono ruchu na jezdni
zbiorczo-rozprowadzającej od ul. Broniewskiego w kierunku wschodnim (dojazd
do stacji paliw BP). Zamknięcie ul. Żelazowskiej zostanie utrzymane do dnia
6 sierpnia. Od dnia 18 lipca wyłączono z ruchu północną połowę ul.
Włościańskiej na odcinku od pętli autobusowej do końca zakresu robót (ok. 50
m. za ul. Żelazowską) przy jednoczesnym utrzymaniu dojazdu do Targowiska z
ul. Żelazowskiej. Taka organizacja ruchu pozwoli zakończyć przebudowy w
rejonie skrzyżowania Włościańska - Żelazowska do 31 sierpnia.
-W dniu 21 lipca 2014 Ul. Jagiellońska: przeprowadzono zajęcie
skrajnego lewego pasa jezdni zachodniej w relacji północ-południe
(Białołęka-Praga) oraz skrajnego prawego pasa ruchu jezdni wschodniej w
relacji południe-północ (Praga-Białołęka) na wysokości fundamentów obiektu
6T. Utrzymane będą wszystkie relacje; Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015
-W dniach 29 lipca 2014 wprowadzono tymczasową organizację ruchu
dla potrzeb remontu obiektu 5T - estakada łącząca zjazdy w relacji wschód -
północ i zachód - północ z ulicą Modlińską. Tymczasowa organizacja ruchu
przewiduje zawężenie o prawy skrajny pas zachodniej jezdni ul. Modlińskiej
na wysokości ul. Elektronowej. Utrzymane zostały dwa pasy ruchu w kierunku
północnym (Legionowo) oraz skręt w lewo na Trasę Armii Krajowej. Dodatkowo w
późniejszym terminie zawężona będzie do 6 m. ul. Elektronowa. Utrudnienia
potrwają do 30 marca 2015
-W dniu 6 sierpnia (ok. godz. 22) przeprowadzono zamknięcie ul.
Włościańskiej na wysokości skrzyżowania z ul. Żelazowską. Ruch od strony ul.
Elbląskiej i Broniewskiego prowadzony jest południową jezdnią
zbiorczo-rozprowadzającą Trasy Armii Krajowej do ul. Żelazowskiej, a
następnie z powrotem ul. Włościańską. Jest to ruch wyłącznie jednokierunkowy
utrzymujący relację zachód-wschód. Zamknięty jest również skręt w prawo z
ul. Braci Załuskich. Utrzymany został dojazd do pętli autobusowej. Powyższa
organizacja ruchu pozwoli wykonać prace związane z budową sieci C.O. oraz
roboty drogowe. Utrudnienia potrwają do 31 sierpnia
-W dniu 3 sierpnia (od godzin nocnych) wprowadzono tymczasową
organizację ruchu, która zakłada zamknięcie:
· Południowej drogi zbiorczo-rozprowadzającej od zachodniej jezdni Ronda
Ofiar Zbrodni Katyńskiej do zjazdu z trasy głównej Alei Armii Krajowej w
celu dojazdu do Ronda Broniewskiego. Dojazd do ulicy Broniewskiego od węzła
Powązkowska będzie poprowadzony (w relacji zachód-południe) ul. Powązkowską
i ul. Krasińskiego oraz (w relacji zachód-północ) ul. Generała Maczka i ul.
Rudnickiego.
· Północnej drogi zbiorczo-rozprowadzającej na dojeździe do Ronda Ofiar
Zbrodni Katyńskiej od zjazdu na północną jezdnię główną Trasy Armii
Krajowej. Dojazd do ul. Generała Maczka będzie poprowadzony ul.
Broniewskiego i ul. Rudnickiego. Dojazd do ul. Powązkowskiej będzie
poprowadzony ulicą Broniewskiego i ul. Krasińskiego.
Ponadto informujemy, że od Ronda Broniewskiego w kierunku zachodnim ruch
jest poprowadzony północną drogo zbiorczo-rozprowadzającą do zjazdu na trasę
główną, a następnie północną jezdnią główną Trasy Armii Krajowej do Alei
Prymasa Tysiąclecia (w kierunku Woli i Ochoty) oraz Alei Obrońców Grodna (w
kierunku Poznania).
Bez mian na jezdni zachodniej węzła Powązkowska pozostają relacje:
· Północ-południe: Bemowo-Centrum
· Południe-północ: Centrum-Bemowo
· Zachód-północ: Poznań-Bemowo
· Północ-zachód: Bemowo-Poznań
· Zachód-południe: Poznań-Centrum. Utrudnienia potrwają do 31 sierpnia
-W dniu 4 sierpnia wprowadzono tymczasową organizację ruchu, w
związku z remontem kładki dla pieszych nad Trasą Armii Krajowej w ciągu ul.
Żelazowskiej. Ruch pieszych zostanie poprowadzony nowo wybudowanym ciągiem
po zachodniej stronie ul. Słowackiego do wiaduktu na węźle Marymoncka.
Utrudnienia potrwają do 31 października
-W dniu 12 sierpnia przeprowadzano obustronne, lewostronne
zawężenia jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań-Białystok oraz
w kierunku Białystok-Poznań. Ruch w obu kierunkach prowadzony jest dwoma
pasami. Organizacja ruchu pozwala na skuwanie pozostałości istniejących
podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych pod nowe
fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód - północ
(Poznań - ul. Modlińska) na węźle Modlińska. Utrudnienia potrwają do 30
sierpnia
-W dniu 22 (od godzin późnowieczornych) wprowadzono tymczasową
organizację ruchu, która zakłada zamknięcie jezdni zachodniej Wisłostrady na
odcinku pomiędzy ul. Gwiaździstą i węzłem Wisłostrada. Ruch w obu kierunkach
prowadzony jest jezdnią wschodnią Wisłostrady w kierunku Gdańska oraz w
kierunku Centrum. Utrzymany został zjazd z Trasy Armii Krajowej w kierunku
Gdańska (relacja zachód-północ). Na wyłączonej z ruchu jezdni prowadzone są
prace związane z frezowaniem oraz układaniem docelowych warstw bitumicznych.
Utrudnienia potrwają do 25 sierpnia (do godzin 6:00)
6. Planowane zamknięcia i otwarcia:
-W dniach 29 (ok. godz. 23) - 1 września (ok. godz. 4) planowane
jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje weekendowe
zamknięcie łącznicy L04L na wjeździe z Trasy Armii Krajowej na ul.
Słowackiego. Objazd prowadzony będzie jezdnią główną Trasy Armii Krajowej
poprzez Rondo Broniewskiego.
-W dniach 31 sierpnia - 20 września planowane jest prawostronne
zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań-Białystok oraz
lewostronne zawężenie jezdni zbiorczo-rozprowadzającej o jeden pas ruchu w
kierunku Centrum-Marki. Organizacja ruchu pozwoli na skuwanie pozostałości
istniejących podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych
pod nowe fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód
- północ (Poznań - ul. Modlińska) na węźle Modlińska