ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

18.08.2014-24.08.2014

 

 

1.       Prace rozbiórkowe:

 

.         Rozbiórka elementów mostowych:

 

·         Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód - północ (obiekty 4T i 5T) i

zachód - północ z ulicą Modlińską (obiekt 6T)

 

 

2.       Roboty mostowe:

 

.         Most Grota-Roweckiego:

 

·         Roboty hawerskie + prace antykorozyjne na konstrukcji stalowej

 

·         Układanie izolacji na pomoście stalowym

 

·         Montowanie torów pod wózki rewizyjne

 

·         Układanie izolacji na krawężniku stalowym + układanie nawierzchni na

chodniku betonowym

 

·         Montaż desek gzymsowych na moście i przyczółku praskim

 

·         Deskowanie wnęki pod dylatację palczastą przyczółek żoliborski

 

·         Montaż bloków kotwiących pod sprężanie

 

·         Montaż dylatacji palczastej P8

 

.         Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK:

 

·         Powłoki malarskie ram

 

·         Spawanie ram

 

·         Montaż ram konstrukcji stalowej

 

.         Północny Wiadukt nad Trasą AK na węźle Broniewskiego:

 

·         Piaskowanie kapy chodnikowej

 

·         Rozbiórka nawierzchni wraz z podbudową

 

.         Kładka Technologiczna:

 

·         Piaskowanie powierzchni betonowej komór

 

.         Remontowana kładka nad Trasą AK w ciągu ul. Żelazowskiej:

 

·         Piaskowanie powierzchni betonowej osie 2-3

 

·         Roboty rozbiórkowe

 

.         Północna część wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem

Łachą Potocką:

 

·         Uprzątnięcie terenu budowy pod obiektem i w jego otoczeniu

 

·         Deskowanie barier betonowych

 

·         Betonowanie barier betonowych

 

·         Betonowanie dylatacji

 

.         Projektowany most nad kanałem Łacha Potocka:

 

·         Uprzątnięcie terenu budowy pod obiektem i w jego otoczeniu

 

·         Montaż desek gzymsowych

 

·         Układanie izolacji

 

·         Układanie krawężnika

 

.         Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok:

 

·         Szalowanie i zbrojenie stropów

 

·         Montaż i scalanie elementów konstrukcji stalowej

 

·         Szalowanie i zbrojenie stropu spocznika

 

.         Remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·         Antykorozja betonu od spodu płyty i podpór

 

·         Zasypki fundamentów

 

.         Remontowana kładka wschodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą

AK na węźle Marymoncka:

 

·         Antykorozja betonu (spód ustroju+podpory)

 

·         Uzupełnianie ubytków schodów, wyrównywanie powierzchni schodów przy osi

+2

 

·         Korekta wysokościowa stopni schodów przy osi +5

 

·         Izolacja cienka podpór

 

·         Zasypywanie podpór

 

.         Remontowana kładka zachodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą

AK na węźle Marymoncka:

 

·         Antykorozja betonu (spód ustroju+podpory)

 

·         Izolacja cienka podpór

 

·         Zasypywanie podpór

 

.         Remontowany wiadukt wschodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·         Antykorozja betonu ustroju nośnego (spód ustroju+podpory)

 

.         Remontowany wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK:

 

·         Układanie oblicówki kamiennej

 

·         Układanie warstwy żywicznej na schodach

 

.         Północna część wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą:

 

·         Uprzątnięcie terenu budowy pod obiektem i w jego otoczeniu

 

·         Rozdeskowanie kap po betonowaniu

 

·         Wykonanie warstwy wiążącej

 

·         Przygotowanie powierzchni do ułożenia powłoki antykorozyjnej

 

.         Remontowana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód - północ

(Poznań - Gdańsk) na węźle Wisłostrada:

 

·         Uszczelnianie szczelin wzdłuż kap gzymsowych

 

.         Północna część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej

w relacji wschód - południe (Marki - Centrum, tj. 52T) na węźle Wisłostrada:

 

·         Antykorozja betonu

 

·         Demontaż deskowania kap muru oporowego

 

.         Łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód - południe (Poznań -

Centrum) na węźle Wisłostrada:

 

·         Uszczelnianie szczelin wzdłuż kap chodnikowych

 

·         Roboty wykończeniowe

 

.         Odbudowywana łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji wschód -

północ (Marki - Gdańsk) na węźle Wisłostrada:

 

·         Uprzątnięcie terenu budowy pod obiektem i w jego otoczeniu

 

·         Wykonanie warstwy wiążącej

 

·         Przygotowanie powierzchni do ułożenia powłoki antykorozyjnej

 

.         Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ - zachód (Gdańsk -

Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·         Zbrojenie kotwiące 1-5

 

·         Deskowanie płyty 1-5

 

·         Zbrojenie płyty 5-8

 

.         Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe - zachód (Centrum

- Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·         Zbrojenie kotwiące 1-4

 

·         Zbrojenie płyty 7-11

 

·         Układanie krawężnika 18-24

 

·         Montaż dylatacji

 

·         Piaskowanie ustroju od spodu

 

·         Szpachlowanie ustroju od spodu

 

.         Remontowany tunel w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ -

wschód (ul. Modlińska - Marki) na węźle Modlińska:

 

·         Wykonywanie zasypek

 

·         Wykonanie chudego betonu pod kapę cd,

 

·         Zbrojenie i szalowanie kapy

 

.         Odbudowywany wiadukt środkowo-północny nad Traktem Nadwiślańskim

(ul. Wybrzeże Puckie):

 

·         Kosmetyka betonu

 

·         Antykorozja betonu

 

·         Zbrojenie i szalowanie kapy 27T/P5.

 

.         Odbudowywany wiadukt północny nad Traktem Nadwiślańskim (ul.

Wybrzeże Puckie):

 

·         Kosmetyka betonu

 

·         Montaż barier

 

·         Gruntowanie kap pod żywicę

 

·         Antykorozja betonu

 

3.       Roboty drogowe:

 

.         Wykonanie  warstwy podbudowy AC WMS 16P  o gr 19cm (10+9cm) na

węźle Modlińska

 

.         Skropienie warstwy  podbudowy AC WMS 16P na węźle Wisłostrada

 

.         Wykonanie  warstwy wiążącej z  AC WMS 16W  o gr 8cm na węźle

Wisłostrada

 

.         Uzupełnienie krawężników w rejonach kratek ściekowych oraz ich

regulacja na węźle Wisłostrada

 

.         Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki holland gr 8cm na

pods. c/p gr 3cm na węźle Wisłostrada

 

.         Wykonanie opaski - obrzeża na węźle Wisłostrada

 

.         Wykonanie warstw nasypu na węźle Modlińska

 

.         Wykonanie warstwy mrozoochornnej na węźle Modlińska

 

.         Wykonanie wykopu - L03L w.Marymoncka km 0+100 - 0+140

 

.         Montaż krawężnika kamiennego na Trasie Głównej j.l.k.l. km 1+620 -

1+720

 

.         Ul. Włościańska/ ul. Żelazowska:

 

·         Roboty rozbiórkowe i demontażowe

 

·         Roboty ziemne

 

4.       Roboty branżowe:

 

.         Podłączenia wykonanych już zbiorników retencyjnych do sieci

kanalizacji deszczowej

 

.         Montaż linii oświetleniowej pas rozdziału na węźle Broniewskiego

przy ul. Gąbińskiej

 

.         Montaż fundamentów pod maszty na węźle Wisłostrada

 

.         Montaż skrzynek rozdzielczych do zasilenia wind przy ul.

Mickiewicza i ul. Słowackiego

 

.         Ul. Kolektorska:

 

·         Siec cieplna preizolowana 2 x 800/1000 mm odc: od kanału do załamania 60

st. L= 30,0 m

 

·         Siec cieplna preizolowana 2 x 800/1000 mm odc. od załamania 60 st. Do

K-T-13 L= 37 m + rury osłonowe GRP DN 1100 mm

 

·         Sieć cieplna w komorze T-13

 

·         Sieć cieplna w komorze T-12A

 

·         Siec cieplna w kanale na odc: T-12A do załamania 90 st. L= 62 m

 

·         Instalacja alarmowa – Brandes

 

.         Ul. Włościańska/ ul. Żelazowska:

 

·         Siec cieplna przeizolowana - 2 x 200/ 315 mm

 

·         Instalacja alarmowa – Brandes

 

·         Kanalizacja dla sieci teletechnicznej

 

·         Zabezpieczenie kabli energetycznych

 

.         Montaż oświetlenia obiektu PT1 oraz 2T (Most Grota)

 

.         Montaż linii kablowej zasilającej pas rozdziału od OS818 na Trasie

Głównej

 

.         Przebudowa magistrali wodociągowej DN 1200 na Węźle Marymoncka

 

 

5.       Przeprowadzone zmiany:

 

-W dniu 4 lipca zamknięto północno-zachodnią jezdnię

zbiorczo-rozprowadzającą na odcinku od węzła Marymoncka do ul. Gąbińskiej.

Utrzymane zostały: dojazd do ul. Broniewskiego po jezdni głównej Trasy AK,

wjazd na ul. Słowackiego poprzez przewiązkę. Utrudnienia potrwają do 31

sierpnia

 

-W dniu 15 lipca (o godz. 22) przywrócono ruchu na jezdni

zbiorczo-rozprowadzającej od ul. Broniewskiego w kierunku wschodnim (dojazd

do stacji paliw BP).  Zamknięcie ul. Żelazowskiej zostanie utrzymane do dnia

6 sierpnia. Od dnia 18 lipca wyłączono z ruchu północną połowę ul.

Włościańskiej na odcinku od pętli autobusowej do końca zakresu robót (ok. 50

m. za ul. Żelazowską) przy jednoczesnym utrzymaniu dojazdu do Targowiska z

ul. Żelazowskiej. Taka organizacja ruchu pozwoli zakończyć przebudowy w

rejonie skrzyżowania Włościańska - Żelazowska do 31 sierpnia.

 

-W dniu 21 lipca 2014 Ul. Jagiellońska: przeprowadzono zajęcie

skrajnego lewego pasa jezdni zachodniej w relacji północ-południe

(Białołęka-Praga) oraz skrajnego prawego pasa ruchu jezdni wschodniej w

relacji południe-północ (Praga-Białołęka) na wysokości fundamentów obiektu

6T. Utrzymane będą wszystkie relacje; Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

-W dniach 29 lipca 2014 wprowadzono tymczasową organizację ruchu

dla potrzeb remontu obiektu 5T - estakada łącząca zjazdy w relacji wschód -

północ i zachód - północ z ulicą Modlińską. Tymczasowa organizacja ruchu

przewiduje zawężenie o prawy skrajny pas zachodniej jezdni ul. Modlińskiej

na wysokości ul. Elektronowej. Utrzymane zostały dwa pasy ruchu w kierunku

północnym (Legionowo) oraz skręt w lewo na Trasę Armii Krajowej. Dodatkowo w

późniejszym terminie zawężona będzie do 6 m. ul. Elektronowa. Utrudnienia

potrwają do 30 marca 2015

 

-W dniu 6 sierpnia (ok. godz. 22) przeprowadzono zamknięcie ul.

Włościańskiej na wysokości skrzyżowania z ul. Żelazowską. Ruch od strony ul.

Elbląskiej i Broniewskiego prowadzony jest południową jezdnią

zbiorczo-rozprowadzającą Trasy Armii Krajowej do ul. Żelazowskiej, a

następnie z powrotem ul. Włościańską. Jest to ruch wyłącznie jednokierunkowy

utrzymujący relację zachód-wschód. Zamknięty jest również skręt w prawo z

ul. Braci Załuskich. Utrzymany został dojazd do pętli autobusowej. Powyższa

organizacja ruchu pozwoli wykonać prace związane z budową sieci C.O. oraz

roboty drogowe. Utrudnienia potrwają do 31 sierpnia

 

-W dniu 3 sierpnia (od godzin nocnych) wprowadzono tymczasową

organizację ruchu, która zakłada zamknięcie:

 

·                    Południowej drogi zbiorczo-rozprowadzającej od zachodniej jezdni Ronda

Ofiar Zbrodni Katyńskiej do zjazdu z trasy głównej Alei Armii Krajowej w

celu dojazdu do Ronda Broniewskiego. Dojazd do ulicy Broniewskiego od węzła

Powązkowska będzie poprowadzony (w relacji zachód-południe) ul. Powązkowską

i ul. Krasińskiego oraz (w relacji zachód-północ) ul. Generała Maczka i ul.

Rudnickiego.

 

·                    Północnej drogi zbiorczo-rozprowadzającej na dojeździe do Ronda Ofiar

Zbrodni Katyńskiej od zjazdu na północną jezdnię główną Trasy Armii

Krajowej. Dojazd do ul. Generała Maczka będzie poprowadzony ul.

Broniewskiego i ul. Rudnickiego. Dojazd do ul. Powązkowskiej będzie

poprowadzony ulicą Broniewskiego i ul. Krasińskiego.

 

Ponadto informujemy, że od Ronda Broniewskiego w kierunku zachodnim ruch

jest poprowadzony północną drogo zbiorczo-rozprowadzającą do zjazdu na trasę

główną, a następnie północną jezdnią główną Trasy Armii Krajowej do Alei

Prymasa Tysiąclecia (w kierunku Woli i Ochoty) oraz Alei Obrońców Grodna (w

kierunku Poznania).

 

Bez mian na jezdni zachodniej węzła Powązkowska pozostają relacje:

 

·                    Północ-południe: Bemowo-Centrum

 

·                    Południe-północ: Centrum-Bemowo

 

·                    Zachód-północ: Poznań-Bemowo

 

·                    Północ-zachód: Bemowo-Poznań

 

·                    Zachód-południe: Poznań-Centrum. Utrudnienia potrwają do 31 sierpnia

 

-W dniu 4 sierpnia wprowadzono tymczasową organizację ruchu, w

związku z remontem kładki dla pieszych nad Trasą Armii Krajowej w ciągu ul.

Żelazowskiej. Ruch pieszych zostanie poprowadzony nowo wybudowanym ciągiem

po zachodniej stronie ul. Słowackiego do wiaduktu na węźle Marymoncka.

Utrudnienia potrwają do 31 października

 

-W dniu 12 sierpnia przeprowadzano obustronne, lewostronne

zawężenia jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań-Białystok oraz

w kierunku Białystok-Poznań. Ruch w obu kierunkach prowadzony jest dwoma

pasami. Organizacja ruchu pozwala na skuwanie pozostałości istniejących

podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych pod nowe

fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód - północ

(Poznań - ul. Modlińska) na węźle Modlińska. Utrudnienia potrwają do 30

sierpnia

 

-W dniu 22 (od godzin późnowieczornych) wprowadzono tymczasową

organizację ruchu, która zakłada zamknięcie jezdni zachodniej Wisłostrady na

odcinku pomiędzy ul. Gwiaździstą i węzłem Wisłostrada. Ruch w obu kierunkach

prowadzony jest jezdnią wschodnią Wisłostrady w kierunku Gdańska oraz w

kierunku Centrum. Utrzymany został zjazd z Trasy Armii Krajowej w kierunku

Gdańska (relacja zachód-północ). Na wyłączonej z ruchu jezdni prowadzone są

prace związane z frezowaniem oraz układaniem docelowych warstw bitumicznych.

Utrudnienia potrwają do 25 sierpnia (do godzin 6:00)

 

 

6.       Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

-W dniach 29 (ok. godz. 23) - 1 września (ok. godz. 4) planowane

jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje weekendowe

zamknięcie łącznicy L04L na wjeździe z Trasy Armii Krajowej na ul.

Słowackiego. Objazd prowadzony będzie jezdnią główną Trasy Armii Krajowej

poprzez Rondo Broniewskiego.

 

-W dniach 31 sierpnia - 20 września planowane jest prawostronne

zawężenie jezdni głównej o jeden pas ruchu w kierunku Poznań-Białystok oraz

lewostronne zawężenie jezdni zbiorczo-rozprowadzającej o jeden pas ruchu w

kierunku Centrum-Marki. Organizacja ruchu pozwoli na skuwanie pozostałości

istniejących podpór i ław fundamentowych oraz na prowadzenie robót palowych

pod nowe fundamenty podpór Obiektu 6T - łącznicy zjazdowej w relacji zachód

- północ (Poznań - ul. Modlińska) na węźle Modlińska