ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

18.05.2015-24.05.2015


Roboty mostowe:

 

        Most Grota-Roweckiego:

 

        Nitka Północna

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni konstrukcji stalowej wewnątrz przęseł

 

        Nitka południowa

 

·                    prace hawerskie – w przęśle nr 4 i 5

 

·                    scalanie konstrukcji w przęśle nr 5, 6, 7

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne wewnątrz konstrukcji przęsło nr 1, 2, 4, 5, 6, 7,

 

·                    montaż deskowania stropu nad komorą P8

 

·                    montaż prefabrykowanych elementów muru oporowego w rejonie podpory P8

 

·                    prace wykończeniowe na płycie ustroju niosącego (montaż balustrady, montaż prefabrykowanych gzymsów, ustawianie krawężnika kamiennego, zbrojenie kap chodnikowych)

 

·                    prace związane z montażem dylatacji palczastej na podporze P1 oraz z montażem belki dylatacyjnej na podporze P8

 

·                    prace hawerskie

 

        Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK na nitce południowej:

 

·                    Montaż ram konstrukcji na odcinku posadowionym na palach (poza obiektem 9T)

 

·                    Antykorozja styków ram

 

·                    Zakończono szpachlowanie barier betonowych

 

·                    Montaż poszycia

 

·                    Wykonanie pala fundamentowego w rejonie obiektu 9T

 

        Remontowany wiadukt zachodni nad Trasą AK na węźle Powązkowska

 

·                    Zabetonowano płytę nadbetonu

 

·                    montaż desek gzymsowych muru płn.-zach. i płd.-zach.

 

·                    zbrojenie i deskowanie oczepu muru płn.-zach. i płd.-zach.     

   

·                    izolacja z papy termozgrzewalnej pod kapami

 

        Mur oporowy po południowej stronie łącznicy wjazdowej zachód-wschód węzła Powązkowska

 

·                    drenaż

 

·                    antykorozja oczepu

 

·                    nawierzchnia na oczepie

 

        Mur oporowy po północnej stronie łącznicy wjazdowej zachód-wschód węzła Powązkowska

 

·                    zbrojenie fundamentu pod okładziny z paneli

 

·                    zbrojenie oczepu muru

 

        Remontowany wiadukt południowy nad ulicą Broniewskiego:

 

·                    Izolacja termozgrzewalna pod jezdnią

 

·                    warstwa wiążąca z asfaltu lanego

 

·                    uszczelnienie desek gzymsowych

 

·                    nawierzchnia na kapach

 

        Remontowana estakada w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Marymoncka – Marki) na węźle Marymoncka:

 

·                    Zbrojenie nadbetonu

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

        Remontowana estakada w ciągu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – ul. Słowackiego) na węźle Marymoncka (L04L)

 

·                    Zbrojenie dylatacji

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

        Remontowany wiadukt zachodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

·                    wklejanie zbrojenie kotwiącego nadbeton płyty

 

·                    zbrojenie płyty nadbetonu

 

        Nowobudowane przejście pod łącznicą południe – wschód na węźle Marymoncka:

 

·                    zbrojenie i betonowanie kap

 

·                    warstwa wiążąca z asfaltu lanego              

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i przyczółków

 

        Tunel w ciągu ulic Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i przyczółków

 

        Remontowany zachodni wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK

 

·                    zbrojenie nadbetonu schodów płd.      

 

·                    zbrojenie nadbetonu schodów płn.

 

·                    nawierzchnia na kapach         

 

·                    montaż barier

 

        Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok

 

·                    montaż zbrojenia płyty pomostu

 

        Mur oporowy po południowej stronie półtunelowych ekranów akustycznych

 

·                    Wykonywanie drenażu

 

·                    antykorozja grodzic stalowych

 

        Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    Zakończenie zbrojenia poprzecznic i przęseł UN

 

·                    Zakończenie montażu sączków, wpustów, kotew talerzowych, prowadnic do betonowania

 

·                    Betonowanie ustroju niosącego

 

        Mur oporowy po stornie południowo – zachodniej  wiaduktu nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    spawanie kotew do wykonania gzymsu

 

·                    montaż rusztowania i deskowania gzymsu

 

       Południowa część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 53T) na węźle Wisłostrada

 

·                    zakończono montaż urządzenia dylatacyjnego – p. 2

 

·                    montaż desek gzymsowych

 

        Remontowana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – wschód (Gdańsk – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    w trakcie napraw betonu słupów i ustroju od spodu

 

·                    zabetonowano gzymsy na skrzydłach – p. 8

 

        Odbudowywana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – wschód (Centrum – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    rozpoczęcie wykonywania muru oporowego z gruntu zbrojonego

 

·                    wykonanie izolacji korpusu przyczółku – p .1

 

        Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    remont schodów

 

·                    remont płyt przejściowych

 

·                    – demontaż podestów roboczych

 

        Łącznica zjazdowa w relacji wschód – północ (Marki – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    układanie płyt pod rusztowania ustroju nośnego – p. 7-8

 

·                    montaż rusztowania i deskowania ustroju nośnego – p. 7-8      

                                          

·                    izolacja ściany korpusu do poziomu zasypki    

                                                                    

        Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska

 

·                    montaż zbrojenia i betonowanie ustroju nośnego – p. 15-21

 

·                    beton podkładowy pod ławę fundamentową muru oporowego za przyczółkiem – p. 21 

 

·                    montaż rusztowania i deskowania ustroju nośnego – p. 11-12

 

·                    demontaż deskowania i rusztowania – p. 17/5T-6/6T 

 

·                    montaż zbrojenia i deskowanie ławy fundamentowej muru oporowego za przyczółkiem p.21

 

        Remontowana łącznica w relacji zachód – południe na węźle Modlińska

 

·                    montaż krawężnika i kotew barier na gzymsie murów oporowych przed p. 1     

                    

·                    montaż zbrojenia i betonowanie kap na murach oporowych przed p. 1      

 

·                    demontaż podestów roboczych

 

·                    rekonstrukcja ścianki zaplecznej – p. 1

 

·                    montaż urządzenia dylatacyjnego p. 1 ( nad podporą bez łącznika z 6T)

 

        Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską:

 

·                    zbrojenie, deskowanie, betonowanie i izolacja płyty przejściowej – p. 1

 

·                    montaż krawężników i desek gzymsowych p. 1 -11 

 

·                    zbrojenie kap chodnikowych   p. 1-11                                                            

    

                                                                                

Roboty drogowe:

 

ROBOTY ROZBIÓRKOWE

 

1.                  rozbiórka krawężnika oraz cięcie asfaltu W. Wislostrada ul. Wybrerze Gdyńskie JP KP 0+400 – 0+500 KP

 

2.                  rozbiórka krawężnika oraz cięcie asfaltu W. Wislostrada ul. Wybrerze Gdyńskie JP KL 0+370 – 0+450 KL

 

3.                  Kontynuacja rozbiórki w rejone TG międzi ul. Hłąski i ul. Mickiewicza KP km 2+200 – 2+500

 

4.                  frezowanie korekcyjne W. Broniewskiego, L01P

 

5.                  frezowanie korekcyjne ZR1P km 0+550 – 0+780

 

6.                  rozbiórka krawężnika oraz cięcie asfaltu ul. Modlinska JP KL km ok. 0+320 – 0+850

 

7.                  rozbiórka krawężnika oraz opaski W. Marymoncka, L01P od początku opracowanie przy zjazde z ul. Słowackigo w kierunku TG

 

ROBOTY ZIELENIARSKIE

 

1.                  humusowanie w rejone C10

 

2.                  humusowanie ZR1P, str. L pas rozdziału międzi ZR1P i TG

 

3.                  humusowanie oraz rekultywacja terenu W. Wislostrada w okolicach C16

 

ROBOTY ZIEMNE/BRUKARSKIE

 

1.                  Ciąg p-r C1a km 0+040-0+340 - Roboty ziemne/ wykop pod obrzeże

 

2.                  C9a km 0+020 - 0+240 – Obrzeże, w-wa mrozoochronna

 

3.                  Cp-r C13  0+020 -0+088.5 - Ustawienie obrzeży, Wykonanie warstwy mrozoochronnej

 

4.                  Cp-r C11a 0+020-0+120- Ustawienie obrzeży

 

5.                  C11  km 0+085-0+170- ustawienie obrzeży, warstwa mrozoochronna

 

6.                  C10 km 0+150-0+200 - Roboty ziemne – nasyp

 

7.                  L01P w. Broniewskiego k.p.k.l. km 0+106-0+270 - Krawężnik kamienny, Podbudowa pomocnicza, km 0+035-0+270- Ściek przykrawężnikowy, opaska chodnikowa

 

8.                  L01P w. Broniewskiego k.p. km 0+040-0+110 - Krawężnik kamienny tymczasowy Obrzeże betonowe, Nawierzchnia chodnika

 

9.                  L01P Broniewskiego km 0+270-0+320 -  Podbudowa z kruszywa

 

10.               ul. Marymoncka JP km 0+120-0+170- Prace przygotowawcze pod krawężnik

 

11.               ul. Marymoncka JP km 0+070-0+085 - Roboty ziemne/wykop

 

12.               L01P Marymoncka km 0+200-0+215 - Wykop, ulepszone podłoże, w-wa technologiczna

 

13.               L05L Marymoncka km 0+000-0+070 - Roboty ziemne/wykop

 

14.               TG j.p.k.p. km 1+100-1+350 - Roboty ziemne (nasyp z wykopu; wykop w nasyp)

 

15.               TG j.p.k.p. km 1+450-1+500 ; km 1+800-1+850 - Podłoże z kruszywa pod krawężnik, Krawężnik kamienny

 

16.               TG j.p.k.p. km -0+125-0+360 - Opaska chodnikowa – płytka, Obrzeże betonowe - zabruk, ściek skarpowy

 

17.               TG JP KP km 0+030-0+130 - Ściek skarpowy

 

18.               TG JP KP km 2+050-2+400- Prace przygotowawcze pod krawężnik

 

19.               ZR1P str.P km 0+705-0+805 - Obrzeże betonowe - opaska chodnikowa

 

20.               ZR1P KP km 0+580-0+597; 0+669-0+697- Ściek przykrawężnikowy, Krawężnik kamienny

 

21.               ZR1P KP km 0+705-0+790 - Nasyp + w-wa mrozoochronna

 

22.               L02P Marymoncka str.L km 0+110-0+275 - Krawężnik kamienny

 

23.               L04P str. prawa 0+000-103 - Ustawienie krawężnika kamiennego, Wykonanie warstwy niezwiązanej 0/31,5 mm

 

24.               ul. Modlińska km 0+354-0-400;  0+536-0-700- podłoże pod krawężnik 0/31,5Ustawienie krawężnika kamiennego

 

25.               ul. Modlińska km 0+800-0+905 – Zabruk, Ściek z kostki polbruk

 

26.               ul. Wybrzeże Gdyńskie -str. lewa km 0+390-0+455 - Podłoże pod krawężnik 0/31,5mm, ustawienie krawężnika

 

27.               9T-53T - Roboty ziemne - wykonanie nasypu

 

ROBOTY BITUMICZNE

 

1.                  W. Powązkowska L03L układanie warstw bitumicznych – podbudowa II, wiążąca

 

2.                  W. Broniewskiego, poszerzenia

 

3.                  TG. -0+125 + 0+320 -  warstwa wiążąca

 

EKRANY AKUSTYCZNE CZĘŚCI DROGOWEJ

 

1.                  Wiercenie pali – ekran nr 9 ( nasyp na Broniewskiego str. wsch. )

 

2.                  Betonowanie głowic – ekran nr 9 ( nasyp na Broniewskiego str. zach.)

 

 

Roboty branżowe:

 

        Trasa AK – Budowa oświetlenia - Węzeł Powązkowska

 

        Trasa AK – Budowa oświetlenia - PT1 str. płd.

 

        Trasa AK – Budowa oświetlenia - Węzeł Marymoncka

 

        Budowa kanalizacji Deszczowej – kanał KD 40 w rejonie ul. Gwiazdzistej

 

        Budowa studni i wpustów w ul Modlińskiej

 

        Bieżące regulacje na trasie głównej

 

        Uruchomienie sygnalizacji na węzle Broniewskiego

 

        Budowa sygnalizacji na węźle Modlińska

 

 

Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

       W dniu 16 maja (od godz. 6:00 do godz. 22:00) planowane jest lokalne wyłączenie prawego pasa ruchu (na długości około 20 m.) wschodniej jezdni ulicy Modlińskiej (relacja Centrum-Tarchomin), za skrzyżowaniem z pętlą autobusową „Żerań”. Organizacja ruchu umożliwi wymianę 25-cio metrowego masztu oświetleniowego wraz z montażem nowego fundamentu (o głębokości ok. 3 m.). Ruch na tym odcinku będzie prowadzony dwoma pasami.

 

       W dniu 18 maja (ok. godz. 10:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje wydłużenie obecnego, lewostronnego zawężenia jezdni zachodniej ul. Wybrzeże Gdyńskie do 180 m. Wdrożona organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót brukarskich i branżowych na tym odcinku, pod Trasą Armii Krajowej. Ruch na węźle Wisłostrada w relacji Gdańsk-Centrum, tak jak obecnie będzie prowadzony dwoma pasami. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do 29 maja.

 

       W nocny 22 maja w godzinach 2.00 – 6.00 na budowanym obiekcie 10 T (kładka ciągu pieszo – rowerowego) będą prowadzone prace związane z  betonowaniem płyty ustroju niosącego. Dla bezpiecznego prowadzenia prac, planowane jest wdrażanie czasowej organizacji ruchu polegające na zawężaniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu:

 

·                    Zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Białystok – Poznań oraz zawężenie bus – pasa;

 

·                    Zamknięcie lewego pasa w kierunku Poznania  oraz zamknięcie lewego pasa w kierunku Białegostoku ;

 

·                    Zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Poznań – Białystok.

 

       W dniu 22 maja w godzinach wieczornych po wykonaniu remontu otwarte zostaną drogi zbiorczo-rozprowadzające umożliwiające zjazd z ronda ulicy Broniewskiego w kierunku ul. Żelazowskiej (L01P w relacji zachód-wschód) oraz w kierunku ul. Gen Maczka (L03L w relacji wschód-zachód) z możliwością wjazdu na jezdnię główną Trasy Armii Krajowej w kierunku Poznania i Alei Prymasa Tysiąclecia.

 

W nocy z 22 na 23 maja również zostanie zmieniona lokalizacja przystanków autobusowych zgodnie z:

 

·                    „Projektem czasowej organizacji ruchu dla potrzeb wykonania nawierzchni przystanku na południowej jezdni zbiorczej Trasy Armii Krajowej w Warszawie” – na jezdni zbiorczo-rozprowadzającej w kierunku ul. Żelazowskiej

 

·                    „Projektem czasowej organizacji ruchu dla potrzeb wykonania nawierzchni przystanku na północnej jezdni zbiorczej S-8 w pobliżu skrzyżowania z ul. St. Maczka w Warszawie”

 

Tymczasowe przystanki zostaną zlokalizowane w sąsiedztwie przystanków istniejących.

 

       W dniu 24 maja (w godzinach nocnych) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie jezdni wjazdowej L01P na skrzyżowanie Trasy Armii Krajowej z ulicą Powązkowską (od strony Poznania). Ruch w tej relacji (zachód-południe i zachód północ), tymczasowo będzie poprowadzony południową jezdnią Trasy Armii Krajowej  do ronda ul. Władysława Broniewskiego. Ul. Broniewskiego będzie możliwy dojazd do ul. St. Maczka (ul. Rudnickiego) oraz do ul Powązkowskiej (ul. Krasińskiego). Pozostałe relacje na węźle Powązkowska pozostaną bez zmian. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót inżynieryjnych, branżowych i drogowych na jezdni wyłączonej z ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu, w jej zasadniczym projekcie będzie obowiązywała do 31 lipca 2015

 

 

Przeprowadzone zmiany:

 

       W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji  ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony  jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

       W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.

 

        W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

        W dniu 20 stycznia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zamknięto jezdnię zachodnią ul. Słowackiego oraz łącznicę wjazdową L04L w relacji wschód-południe (Marki-Centrum), a także łącznicę zjazdową L02P na Trasę Armii Krajowej w relacji północ-wschód (Bielany-Marki). Ruch w obu kierunkach na ul. Słowackiego pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Włościańską prowadzony jest (poprzez przewiązki) jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18T. Relacja wschód południe (Marki-Centrum) jest prowadzona otwartą łącznicą L06L na węźle Wisłostrada. Relacja północ-wschód (Bielany-Marki) jest prowadzona ul. Włościańską, Żelazowską, jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą do Trasy Armii Krajowej. Ruch w relacji wschód-północ (Marki-Bielany) został utrzymany bez zmian. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia remont obiektu 11T w ciągu ul. Słowackiego, remonty łącznic L04L i L02P, a także obiektów 7T i 8T na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

       W dniu 22 stycznia (ok. godz. 14.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Gwiaździstej, która otwiera jezdnię zachodnią pod wiaduktami trasy Armii Krajowej. Wprowadzony został ruch jednokierunkowy w relacji północ – południe, w kierunku Centrum. Ruch w relacji południe – północ prowadzony jest dotychczasowym objazdem  ulicami: Potocką, Mickiewicza, Klaudyny oraz Podleśną. Taka organizacja ruchu umożliwia kontynuację budowy obiektu 9T nad ul. Gwiaździstą. Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu otwartej jezdni zachodniej na czas bezpiecznego montażu elementów konstrukcji nośnej i betonowania płyty obiektu 9 T w ciągu Trasy Armii Krajowej. Organizacja ta  będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

        W dniu 27 lutego (w godz. późnowieczornych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zachodnią węzła Powązkowska. Ruch prowadzony jest jezdnią wschodnią. W kierunku Centrum odbywa się w czasie szczytu porannego dwoma pasami, natomiast w czasie szczytu popołudniowego jednym pasem. Ruch w kierunku Bemowa odbywa się w czasie szczytu porannego jednym pasem, w czasie szczytu popołudniowego po dwóch pasach ruchu. Zmiana kierunku ruchu na środkowym pasie wprowadzana jest codziennie w godzinach 12.00 i 22.00. Ponadto na Węźle Powązkowska utrzymane są relacje:

 

·                    zachód – południe;

 

·                    zachód – wschód;

 

·                    zachód – północ;

 

·                    południe wschód;

 

·                    południe – północ;

 

·                    wschód – południe;

 

·                    wschód – zachód;

 

·                    wschód – północ;

 

·                    północ – zachód;

 

·                    północ – południe; 

 

W zależności od potrzeb dla prowadzonych robót przewidujemy również modyfikacje projektu, o wdrażaniu których będziemy powiadamiali Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz odpowiednie Służby Miejskie, zgodnie z procedurami kontraktowymi. Procesu wdrażania zakończył się dnia 28.02.2015 r. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, zgodnie z założeniami harmonogramowymi będzie obowiązywała do końca lipca 2015 roku.

 

       W dniu 10 kwietnia 2015 roku (godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnie zbiorczo-rozprowadzające na węźle Broniewskiego. Zamknięte zostały zjazdy z ulicy Broniewskiego

 

·                    W kierunku ul. Gen. Maczka (i Powązkowskiej) – wschód – zachód (L03L)

 

·                    W kierunku ul. Żelazowskiej (w relacji Centrum-Marki) – zachód-wschód (L01P)

 

Objazdy w tych relacjach prowadzone są ulicami: Rudnickiego i Krasińskiego w kierunku zachodnim oraz Włościańską w kierunku wschodnim. Powyższa organizacja ruchu pozwala wykonać prace związane z odwodnieniem korpusu drogi, wymianę konstrukcji jezdni oraz inne roboty drogowe i branżowe na jezdniach zbiorczych w układzie docelowym. Wyremontowana droga zbiorczo-rozprowadzająca od ul. Powązkowskiej do ul. Broniewskiego (L02P) została udostępniona do ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 15.05.2015

 

       W dniu 24 kwietnia na węźle Modlińska wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą w relacji Centrum-Bródno. Ruch w relacji Poznań-Białystok prowadzony jest dwoma pasami jezdni głównej trasy S8 oraz wydzielonym pasem w prawo w kierunku Bródna (powrót na jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą). Na węźle Modlińska są utrzymane wszystkie relacje wjazdowe i zjazdowe. Przystanek autobusowy w kierunku Bródna i Marek został usytuowany w tymczasowej lokalizacji. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót przy budowie kolejnych przęseł obiektu 6T na węźle Modlińska. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 3 czerwca 2015.

 

       W dniu 7 maja (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zmieniła geometrię wjazdu na północną jezdnię Trasy Armii Krajowej, poprzez przewiązkę na węźle Marymoncka. Zmiana geometrii wjazdu umożliwia wykonanie prac drogowych na południowej jezdni Trasy Armii Krajowej w bezpośrednim sąsiedztwie tymczasowej przewiązki. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 20 maja 2015 r.

 

       W dniu 8 maja (ok. godz. 22:00) prowadzono roboty brukarskie na zachodniej jezdni ul. Modlińskiej. W związku z powyższym, w dniu 8 maja wprowadzono organizację ruchu, która wyłączyła lewy pas ruchu jezdni ul. Modlińskiej w relacji Tarchomin-Centrum na odcinku ok. 90 m. za skrzyżowaniem z ul. Elektronową oraz na odcinku ok. 150 m. za skrzyżowaniem z pętlą autobusową „Żerań”. Na zawężonych odcinkach jezdni zachodniej ul. Modlińskiej ruch prowadzony był dwoma pasami. Wdrożona organizacja ruchu obowiązywała do 10 maja 2015.

 

        W dniu 11 maja prowadzono roboty brukarskie na zachodniej jezdni ul. Jagiellońskiej. W związku z powyższym w dniu 11 maja 2015 r. od godz. 6:00 wprowadzona została organizacja ruchu, która wyłączyła lewy pas jezdni zachodniej ul. Jagiellońskiej (w relacji Tarchomin-Centrum) na odcinku ok. 190 m. (za tymczasowym lewoskrętem w kierunku Marek). Na zawężonym odcinku jezdni zachodniej ul. Jagiellońskiej, ruch prowadzony był dwoma pasami. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do godzin wieczornych w dniu 15 maja 2015 r.

 

       W nocy z 11 na 12 maja na obiekcie 6T prowadzono prace związane z betonowaniem ustroju nośnego. Dla bezpiecznego prowadzenia robót, w godzinach nocnych (22:00–6:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu polegającą na lewostronnym zawężaniu wschodniej jezdni ul. Jagiellońskiej do jednego pasa ruchu (w relacji Centrum-Tarchomin), na długości ok. 80 m. pod obiektem 6T.

 

       W nocy z 12 na 13 maja (w godz. 22:00-6:00) na zachodnim wiadukcie ul. Mickiewicza były prowadzone prace związane z demontażem zabezpieczeń BHP obiektu 45T. Dla bezpieczeństwa prowadzenia prac, wdrożono czasową organizację ruchu polegającą na zawężeniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu:

 

·                    W godz. 22:00-00:00 – zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Białystok-Poznań oraz zawężenie bus-pasa

 

·                    W godz. 00:00-4:00 – zamknięcie lewego pasa w kierunku Poznania oraz zamknięcie lewego pasa w kierunku Białegostoku

 

·                    W godz. 4:00-6:00 – zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Poznań-Białystok

 

       W dniu 13 maja o godz. 22:00 wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła łącznicę zjazdową L02P na węźle Wisłostrada w relacji Poznań-Gdańsk. Objazd w tej relacji był poprowadzony ul. Wybrzeże Gdyńskie i zawróceniu na węźle Krasińskiego. Wprowadzona organizacja ruchu pozwoliła w sposób bezpieczny wykonać demontaż podpór tymczasowych belek typu Kujan oraz szalunków poprzecznic ustroju niosącego obiektu 55T w ciągu południowej jezdni Trasy Armii Krajowej. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do dnia 14 maja, do godz. 6:00