ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

17.03.2014 - 23.03.2014

 

w okresie 17 – 23 marca 2014 zrealizowano następujące prace:

 

 

    Prace rozbiórkowe:

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanym wiadukcie wschodnim nad Trasą AK na węźle Powązkowska.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe przy kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanych kładkach wschodniej i zachodniej przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto roboty ziemne przyodbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska oraz odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).

 

 

    Roboty mostowe:

 

·         Rozpoczęto scalanie wsporników wewnętrznych, sprężenie kabli na przęśle 1, spawanie żeber wzmacniających do podnoszenia (podpora 2), iniekcję zakotwień sprężenia na moście Grota.

 

·         Kontynuowano podparcie i rozbiórkę stropu na moście Grota, montaż żeber wzmacniających zakotwienia, montaż zakotwień (przęsło 5 i podpora 4, 5), spawanie zakotwień (przęsło 4 oraz podpora 3 i 4), deskowanie stropu przyczółku „warszawskiego” oraz montaż i spawanie dewiatorów sprężenia na moście Grota.

 

·         Rozpoczęto deskowanie gzymsów muru oporowego północno-zachodniego na węźle Broniewskiego.

 

·         Kontynuowano zbrojenie murów oporowych północno-wschodniego i południowo-wschodniego na węźle Broniewskiego.

 

·         Rozpoczęto deskowanie gzymsów murów oporowych wschodniego i zachodniego na węźle Marymoncka.

 

·         Kontynuowano montaż muru oporowego północno-zachodniego na węźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto naprawę betonu i wykonanie izolacji cienkiej na przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.

 

·         Trwa odwodnianie gruntu pod wykop przy odbudowywanym tunelu w ciągu ulic  Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK.

 

·         Kontynuowano roboty ziemne, skuwanie pali, wylewanie betonu podkładowego i próbne obciążenia statyczne pali przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka.

 

·         Kontynuowano deskowanie ścianki zaplecznej i skrzydełek odbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.

 

·         Rozpoczęto zbrojenie i deskowanie korpusów północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano roboty ziemne pod beton podkładowy, wylewanie betonu podkładowego i kucie pali przy odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska oraz odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).

 

 

    Roboty branżowe:

 

·         Rozpoczęto montaż linii oświetleniowej przy Wisłostradzie.

 

·         Rozpoczęto wciąganie kanalizacji wtórnej przy kolizjach 3a, 3b, 3c, 3d.

 

·         Rozpoczęto demontaż latarni w okolicach stacji paliw przy ul. Ogólnej i Mickiewicza.

 

·         Kontynuowano budowę studni i kanalizacji teletechnicznej.

 

 

    Planowane zwężenia i zamknięcia:

 

·         W dniach 18 – 26 marca planowane jest zwężenie jezdni wschodniej ronda ul. Broniewskiegopod wiaduktem Trasy AK do jednego pasa ruchu w ciągu nocy i do dwóch pasów ruchu w ciągu dnia. Natomiast w dniach 26 marca – 3 kwietnia planowane jest zwężenie jezdni zachodniej ronda ul. Broniewskiego pod wiaduktem Trasy AK do jednego pasa ruchu w ciągu nocy i do dwóch pasów ruchu w ciągu dnia. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona zostanie dla potrzeb remontu wiaduktu Trasy AK nad ul. Broniewskiego.