w okresie 17 – 23 marca 2014 zrealizowano następujące prace:
Prace rozbiórkowe:
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanym wiadukcie wschodnim nad Trasą AK na węźle Powązkowska.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe przy kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanych kładkach wschodniej i zachodniej przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto roboty ziemne przyodbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska oraz odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).
Roboty mostowe:
· Rozpoczęto scalanie wsporników wewnętrznych, sprężenie kabli na przęśle 1, spawanie żeber wzmacniających do podnoszenia (podpora 2), iniekcję zakotwień sprężenia na moście Grota.
· Kontynuowano podparcie i rozbiórkę stropu na moście Grota, montaż żeber wzmacniających zakotwienia, montaż zakotwień (przęsło 5 i podpora 4, 5), spawanie zakotwień (przęsło 4 oraz podpora 3 i 4), deskowanie stropu przyczółku „warszawskiego” oraz montaż i spawanie dewiatorów sprężenia na moście Grota.
· Rozpoczęto deskowanie gzymsów muru oporowego północno-zachodniego na węźle Broniewskiego.
· Kontynuowano zbrojenie murów oporowych północno-wschodniego i południowo-wschodniego na węźle Broniewskiego.
· Rozpoczęto deskowanie gzymsów murów oporowych wschodniego i zachodniego na węźle Marymoncka.
· Kontynuowano montaż muru oporowego północno-zachodniego na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto naprawę betonu i wykonanie izolacji cienkiej na przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.
· Trwa odwodnianie gruntu pod wykop przy odbudowywanym tunelu w ciągu ulic Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK.
· Kontynuowano roboty ziemne, skuwanie pali, wylewanie betonu podkładowego i próbne obciążenia statyczne pali przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka.
· Kontynuowano deskowanie ścianki zaplecznej i skrzydełek odbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto zbrojenie i deskowanie korpusów północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.
· Kontynuowano roboty ziemne pod beton podkładowy, wylewanie betonu podkładowego i kucie pali przy odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska oraz odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).
Roboty branżowe:
· Rozpoczęto montaż linii oświetleniowej przy Wisłostradzie.
· Rozpoczęto wciąganie kanalizacji wtórnej przy kolizjach 3a, 3b, 3c, 3d.
· Rozpoczęto demontaż latarni w okolicach stacji paliw przy ul. Ogólnej i Mickiewicza.
· Kontynuowano budowę studni i kanalizacji teletechnicznej.
Planowane zwężenia i zamknięcia:
· W dniach 18 – 26 marca planowane jest zwężenie jezdni wschodniej ronda ul. Broniewskiegopod wiaduktem Trasy AK do jednego pasa ruchu w ciągu nocy i do dwóch pasów ruchu w ciągu dnia. Natomiast w dniach 26 marca – 3 kwietnia planowane jest zwężenie jezdni zachodniej ronda ul. Broniewskiego pod wiaduktem Trasy AK do jednego pasa ruchu w ciągu nocy i do dwóch pasów ruchu w ciągu dnia. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona zostanie dla potrzeb remontu wiaduktu Trasy AK nad ul. Broniewskiego.