w okresie 17 – 23 lutego 2014 zrealizowano następujące prace:
Prace rozbiórkowe:
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanym wiadukcie wschodnim ul. Słowackiego nad Trasą AK.
· Rozpoczęto demontaż i montaż toru tramwajowego na remontowanym wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka.
· Kontynuowano rozbiórkę obiektu nad ul. Hłaski na trasie AK.
· Rozpoczęto rozbiórkę fragmentu jezdni południowej Trasy AK w okolicach planowanychpółtunelowych ekranów akustycznych przy Osiedlu Potok.
· Kontynuowano demontaż oświetlenia w pasie rozdziału Trasy AK.
· Kontynuowano montaż: rusztowań przy w przęśle 5, żeber wzmacniających zakotwienia orazzakotwień (przęsło 1+2 oraz podpora 2 i 3) na moście Grota.
· Kontynuowano prace przygotowawcze do montażu zakotwień i dewiatorów sprężenia,uzupełnianie roboczych krat pomostowych z jezdni północnej oraz demontaż galerii zewnętrznej i wieszaków okablowania na moście Grota.
· Kontynuowano dokucie oraz montaż zbrojenia ścian przyczółku „warszawskiego” na moście Grota.
· Rozpoczęto deskowanie wsporników projektowanego muru oporowego północno-zachodniego na węźle Broniewskiego.
· Rozpoczęto montaż ścianek szczelnych traconych na projektowanych murach oporowych północno-wschodnim i południowo-wschodnim na węźle Broniewskiego.
· Kontynuowano deskowanie ścian i zbrojenie ustroju pod projektowane przejście dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód (ul. Marymoncka – Poznań) na węźle Marymoncka.
· Kontynuowano montaż ścianki szczelnej traconej na murze oporowym wschodnimremontowanej łącznicy zjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Marymoncka – Marki) na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto wykucie dylatacji na remontowanym wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK nawęźle Marymoncka.
· Rozpoczęto roboty ziemnie i wymianę gruntu przy projektowanym pieszo-rowerowym przejściu podziemnym pod łącznicą w relacji południe – wschód (ul. Słowackiego – Marki) nawęźle Marymoncka
· Kontynuowano kucie pali przy odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą, projektowanym moście nad kanałem Łacha Potocka oraz odbudowywanejpółnocnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.
· Rozpoczęto zbrojenie przyczółków odbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.
· Kontynuowano wykonywanie betonu chudego oraz zbrojenie ław przy północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto betonowanie fundamentu w osi 3, betonowanie filara w osi 4 oraz wykonywanie izolacji fundamentów w osi 4 i 5 przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).
· Rozpoczęto wykopy pod montaż ścianek Larsena przy odbudowywanym wiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie) i odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.
· Rozpoczęto betonowanie filara w osi 2, betonowanie fundamentu w osi 3, betonowanie korpusu przyczółka oraz wykonywanie izolacji fundamentów w osi 2 przy odbudowywanejłącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.
· Rozpoczęto zbrojenie ustrojów, roboty ziemne oraz wymianę gruntu przy remontowanym przejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji wschód – południe (Marki – ul. Jagiellońska) na węźle Modlińska.
· Rozpoczęto wykonywanie drenażu i obsypki pod płytę fundamentową przy remontowanymtunelu w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Modlińska – Marki) pod Trasą Toruńską na węźle Modlińska.
· Wykonano przełożenia instalacji elektrycznych przy projektowanych obiektach na węźle Marymoncka.
· Zakończono wykonywanie przewiertu pod kanalizację teletechniczną przy kolizji 3A.
· Rozpoczęto wykopy pod półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK.
· W dniu 19 lutego o godz. 14:00 zwężono obie (zachodnią i wschodnią) jezdnie ul. Modlińskiej o lewe skrajne pasy ruchu w okolicach wjazdu na łącznicę w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań). Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb remontu wyżej wymienionej łącznicy i potrwa do 15 lipca.
· W nocy z 19 na 20 lutego (w godzinach 22:00 – 5:00) zwężono do jednego pasa ruchu wschodnią jezdnię Wisłostrady (relacja Centrum – Gdańsk) pod Trasą AK. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb budowy fundamentów północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.
· W dniach 19 – 23 lutego w godzinach nocnych (22:00 – 6:00) wprowadzono przekierowania geometryczne ruchu na pasach jezdni północnej (kierunek zachodni) Trasy AK w okolicach wiaduktu ul. Mickiewicza. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzana została dla potrzeb rozbiórki gzymsów wyżej wymienionego wiaduktu.
· W dniach 19 – 23 lutego w godzinach nocnych (22:00 – 6:00) wprowadzono przekierowania geometryczne ruchu na pasach jezdni północnej (kierunek zachodni) Trasy AK w okolicach węzła Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzana została dla potrzeb rozbiórki gzymsów wschodniej części wiaduktu ul. Słowackiego nad Trasą AK.
· W nocy z 24 na 25 lutego (w godzinach 22:00 – 5:00) planowane jest zwężenie wschodniej jezdni Wisłostrady (relacja Centrum – Gdańsk) pod Trasą AK do jednego pasa ruchu. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzana zostanie dla potrzeb budowy fundamentów północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą. W ciągu dnia ruch odbywać się będzie po obu pasach.
· W dniach 14 marca – 30 września planowane jest zamknięcie całości jezdni północnej Trasy AK od węzła Powązkowska do węzła Modlińska. Planowane jest utrzymanie ruchu pojazdów na następujących łącznicach:
· łącznica wjazdowa w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada – do końca marca 2014;
· łącznica wjazdowa w relacji południe – wschód (Centrum – Marki) na węźle Wisłostrada – do października 2014;
· łącznica wjazdowa w relacji północ – zachód (Gdańsk – Poznań) na węźle Wisłostrada – do połowy maja 2014;
· zjazd w relacji wschód – północ na węźle Marymoncka – do września 2014.