w okresie 14 – 27 kwietnia 2014 zrealizowano następujące prace:
1. Prace rozbiórkowe:
· Kontynuowano rozbiórkę elementów drogowych, ekranów, bramownic i krawężników na Trasie AK.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe przy kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.
· Rozpoczęto roboty rozbiórkowe na remontowanej kładce nad Trasą AK w ciągu ul. Kolektorskiej.
· Rozpoczęto rozbiórkę wind przy remontowanym wiadukcie wschodnim ul. Słowackiego nad Trasą AK.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanej łącznicy wjazdowej w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada.
· Kontynuowano odhumusowanie na terenie całej budowy.
· Kontynuowano wykonywanie krawężników kamiennych i betonowych przy północnej jezdni Trasy AK oraz przy węźle Modlińska.
· Most Grota-Roweckiego:
o Rozpoczęto przygotowanie powierzchni betonu korpusu przyczółku praskiego.
o Zakończono rozdeskowanie stropu ustroju przyczółku warszawskiego.
o Kontynuowano scalanie i montaż wsporników wewnętrznych.
o Kontynuowano montaż i spawanie wpustów odwodnieniowych.
o Kontynuowano zbrojenie ciosów.
o Kontynuowano montaż i spawanie zakotwień.
o Kontynuowano montaż i spawanie wzmocnień do zakotwień.
o Kontynuowano montaż i spawanie dewiatorów sprężenia i uchwytów.
o Kontynuowano montaż mocowań odwodnienia.
· Półtunelowe ekrany akustyczne:
o Rozpoczęto montaż zbrojenia
o Rozpoczęto skuwanie i odkopywanie pali
o Rozpoczęto wylewanie betonu pod pale
· Kontynuowano betonowanie gzymsu projektowanego muru oporowego północno-zachodniego na węźle Broniewskiego.
· Kontynuowano montaż zbrojenia murów oporowych: północno-wschodniego i południowo-wschodniego na węźle Broniewskiego.
· Kontynuowano zbrojenie gzymsów, betonowanie gzymsów (etap I) i montaż krawężnika kamiennego przy murze oporowym północno-zachodnim na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto wykonanie izolacji pod krawężnik oraz czyszczenie strumieniowo ścierne przyprzejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto montaż zbrojenia, skuwanie i odkopywanie pali oraz wylewanie betonu pod pale przy projektowanych półtunelowych ekranach akustycznych przy Osiedlu Potok na Trasie AK.
· Kontynuowano zbrojenie ustroju nośnego i zasypki za przyczółkiem odbudowywanego fragmentułącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.
· Kontynuowano betonowanie łącznicy zjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum) na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto piaskowanie łącznicy zjazdowej z Trasy AK w relacji zachód – północ (Poznań – Gdańsk) na węźle Wisłostrada.
· Kontynuowano zbrojenie, deskowanie i betonowanie poprzecznicy przy północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto montaż belek prefabrykowanych ustroju nośnego wiaduktu w ciągu Trasy AK nawęźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto wciąganie kabla światłowodowego przy kolizji 4A.
· Rozpoczęto montaż fundamentów i rur ochronnych pod linię oświetleniową pas rozdziału 0-100 – 0+000; 0+320 – 0+450.
· Rozpoczęto montaż rur ochronnych i kabla przy węźle Marymoncka.
· Kontynuowano montaż kabli i słupów przy Wisłostradzie.
· Kontynuowano budowę studni i kanalizacji teletechnicznej.
· W dniach 25 – 26 kwietnia zamknięto ul. Gwiaździstą. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb montażu belek stanowiących element odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą.
· W dniach 25 – 26 kwietnia zamknięto jezdnię zachodnią Wisłostrady (w kierunku Centrum) i poprowadzono ruch przez przewiązki jezdnią wschodnią Wisłostrady (po jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb montażu belek stanowiących element odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.
· W dniach 26 – 27 kwietnia zamknięto jezdnię wschodnią Wisłostrady (w kierunku Gdańska) i poprowadzono ruchu przez przewiązki jezdnią zachodnią Wisłostrady (dwoma pasami ruchu w kierunku Centrum i jednym pasem w kierunku Gdańska). Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb montażu belek stanowiących element odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.
· W dniu 25 kwietnia zwężono o lewy pas ruchu jezdnię zachodnią ul. Modlińskiej na długości 200 metrów przed dojazdem do ul. Elektronowej. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb prowadzenia robót drogowych przy ul. Modlińskiej i potrwa do 10 maja.
· Do 30 kwietnia planowane jest wyłączenie lewego pasa ruchu jezdni zachodniej (w kierunku Centrum) od węzła Wisłostrada do wysokości Centrum Olimpijskiego oraz zawężenie 3 metrów wewnętrznego pasa ruchu (w kierunku Gdańska). Dodatkowo w godzinach nocnych (22:00 – 6:00)planowane jest wyłączanie lewego pasa ruchu w kierunku Gdańska.
· Do 7 maja planowane jest zwężenie o prawy pas ruchu jezdni zachodniej ul. Modlińskiej przed dojazdem do węzła Modlińska dla potrzeb prowadzenia robót drogowych i branżowych.
· W dniu 9 maja w godzinach nocnych planowane jest zamknięcie ul. Gąbińskiej przy dojeździe do skrzyżowania z drogą zbiorczo-rozprowadzającą Trasy AK. Tymczasowa organizacja ruchu związana jest z planowaną budową sieci kanalizacyjnej i potrwa do 11 maja.
· W dniu 9 maja planowane jest zamknięcie jezdni zachodniej ul. Modlińskiej na odcinku od ul. Kowalczyka do ul. Elektronowej. Tymczasowa organizacja ruchu związana jest z planowanymi robotami drogowymi (frezowaniem i układaniem warstwy ścieralnej) i potrwa do 11 maja.