ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

14.04.2014 - 27.04.2014

 

w okresie 14 – 27 kwietnia 2014 zrealizowano następujące prace:

 

 

1.     Prace rozbiórkowe:

 

·         Kontynuowano rozbiórkę elementów drogowych, ekranów, bramownic i krawężników na Trasie AK.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe przy kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.

 

·         Rozpoczęto roboty rozbiórkowe na remontowanej kładce nad Trasą AK w ciągu ul. Kolektorskiej.

 

·         Rozpoczęto rozbiórkę wind przy remontowanym wiadukcie wschodnim ul. Słowackiego nad Trasą AK.

 

·         Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanej łącznicy wjazdowej w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano odhumusowanie na terenie całej budowy.

 

·         Kontynuowano wykonywanie krawężników kamiennych i betonowych przy północnej jezdni Trasy AK oraz przy węźle Modlińska.

 

·         Most Grota-Roweckiego:

 

o   Rozpoczęto przygotowanie powierzchni betonu korpusu przyczółku praskiego.

 

o   Zakończono rozdeskowanie stropu ustroju przyczółku warszawskiego.

 

o   Kontynuowano scalanie i montaż wsporników wewnętrznych.

 

o   Kontynuowano montaż i spawanie wpustów odwodnieniowych.

 

o   Kontynuowano zbrojenie ciosów.

 

o   Kontynuowano montaż i spawanie zakotwień.

 

o   Kontynuowano montaż i spawanie wzmocnień do zakotwień.

 

o   Kontynuowano montaż i spawanie dewiatorów sprężenia i uchwytów.

 

o   Kontynuowano montaż mocowań odwodnienia.

 

·         Półtunelowe ekrany akustyczne:

 

o   Rozpoczęto montaż zbrojenia

 

o   Rozpoczęto skuwanie i odkopywanie pali

 

o   Rozpoczęto wylewanie betonu pod pale

 

·         Kontynuowano betonowanie gzymsu projektowanego muru oporowego północno-zachodniego na węźle Broniewskiego.

 

·         Kontynuowano montaż zbrojenia murów oporowych: północno-wschodniego i południowo-wschodniego na węźle Broniewskiego.

 

·         Kontynuowano zbrojenie gzymsów, betonowanie gzymsów (etap I) i montaż krawężnika kamiennego przy murze oporowym północno-zachodnim na węźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto wykonanie izolacji pod krawężnik oraz czyszczenie strumieniowo ścierne przyprzejściu dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.

 

·         Rozpoczęto montaż zbrojenia, skuwanie i odkopywanie pali oraz wylewanie betonu pod pale przy projektowanych półtunelowych ekranach akustycznych przy Osiedlu Potok na Trasie AK.

 

·         Kontynuowano zbrojenie ustroju nośnego i zasypki za przyczółkiem odbudowywanego fragmentułącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano betonowanie łącznicy zjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Rozpoczęto piaskowanie łącznicy zjazdowej z Trasy AK w relacji zachód – północ (Poznań – Gdańsk) na węźle Wisłostrada.

 

·         Kontynuowano zbrojenie, deskowanie i betonowanie poprzecznicy przy północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum) na węźle Wisłostrada.

 

·         Rozpoczęto montaż belek prefabrykowanych ustroju nośnego wiaduktu w ciągu Trasy AK nawęźle Wisłostrada.

 

·         Rozpoczęto wciąganie kabla światłowodowego przy kolizji 4A.

 

·         Rozpoczęto montaż fundamentów i rur ochronnych pod linię oświetleniową pas rozdziału 0-100 – 0+000; 0+320 – 0+450.

 

·         Rozpoczęto montaż rur ochronnych i kabla przy węźle Marymoncka.

 

·         Kontynuowano montaż kabli i słupów przy Wisłostradzie.

 

·         Kontynuowano budowę studni i kanalizacji teletechnicznej.

 

·         W dniach 25 – 26 kwietnia zamknięto ul. Gwiaździstą. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb montażu belek stanowiących element odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą.

 

·         W dniach 25 – 26 kwietnia zamknięto jezdnię zachodnią Wisłostrady (w kierunku Centrum) i poprowadzono ruch przez przewiązki jezdnią wschodnią Wisłostrady (po jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb montażu belek stanowiących element odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.

 

·         W dniach 26 – 27 kwietnia zamknięto jezdnię wschodnią Wisłostrady (w kierunku Gdańska) i poprowadzono ruchu przez przewiązki jezdnią zachodnią Wisłostrady (dwoma pasami ruchu w kierunku Centrum i jednym pasem w kierunku Gdańska). Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb montażu belek stanowiących element odbudowywanej północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.

 

·         W dniu 25 kwietnia zwężono o lewy pas ruchu jezdnię zachodnią ul. Modlińskiej na długości 200 metrów przed dojazdem do ul. Elektronowej. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb prowadzenia robót drogowych przy ul. Modlińskiej i potrwa do 10 maja.

 

·         Do 30 kwietnia planowane jest wyłączenie lewego pasa ruchu jezdni zachodniej (w kierunku Centrum) od węzła Wisłostrada do wysokości Centrum Olimpijskiego oraz zawężenie 3 metrów wewnętrznego pasa ruchu (w kierunku Gdańska). Dodatkowo w godzinach nocnych (22:00 – 6:00)planowane jest wyłączanie lewego pasa ruchu w kierunku Gdańska.

 

·         Do 7 maja planowane jest zwężenie o prawy pas ruchu jezdni zachodniej ul. Modlińskiej przed dojazdem do węzła Modlińska dla potrzeb prowadzenia robót drogowych i branżowych.

 

·         W dniu 9 maja w godzinach nocnych planowane jest zamknięcie ul. Gąbińskiej przy dojeździe do skrzyżowania z drogą zbiorczo-rozprowadzającą Trasy AK. Tymczasowa organizacja ruchu związana jest z planowaną budową sieci kanalizacyjnej i potrwa do 11 maja.

 

·         W dniu 9 maja planowane jest zamknięcie jezdni zachodniej ul. Modlińskiej na odcinku od ul. Kowalczyka do ul. Elektronowej. Tymczasowa organizacja ruchu związana jest z planowanymi robotami drogowymi (frezowaniem i układaniem warstwy ścieralnej) i potrwa do 11 maja.