ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

10.11.2014-23.11.2014


1.            Prace rozbiórkowe:

 

             Trasa Główna jezdnia południowa

 

             Rozbiórka elementów mostowych - ujęto w robotach mostowych

 

 

2.            Roboty mostowe:

 

             Most Grota-Roweckiego:

 

Nitka północna:

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne istniejącej konstrukcji stalowej ustroju niosącego

 

·                    zabezpieczeniem antykorozyjne powierzchni betonowych na podporze P3 i P4

 

·                    zakończono prace hawerskie

 

Nitka południowa:

 

·                    zabezpieczeniem antykorozyjne powierzchni betonowych na podporze P3 i P4

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne nowej konstrukcji stalowej wsporników (roboty na malarni)

 

·                    sprężenie przęsła nr 1

 

·                    demontaż wsporników przęsło 4 i 5

 

·                    wymiana łożysk na podporach 1, 3, 5, 8

 

·                    prace hawerskie

 

·                    rozbiórka stropu przyczółka warszawskiego

 

             Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK na nitce południowej:

 

·                    Zakończono roboty palowe pod zabudową zewnętrzną

 

·                    Wykopy pod oczepy pali

 

             Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy osiedlu Potok (10T):

 

·                    roboty palowe na podporze południowej

 

             Mur oporowy po stronie południowej półtunelowych ekranów akustycznych (10T(A)):

 

·                    wbijanie ścianek szczelnych

 

             Remontowana kładka nad Trasą AK w ciągu ul. Żelazowskiej:

 

·                    Wykonanie nadbetonu na gzymsach

 

·                    Montaż dylatacji

 

·                    Wyrównanie płyty PCC

 

·                    Umocnienie stożka północnego

 

             Remontowany wiadukt południowy nad ulicą Broniewskiego:

 

·                    Roboty rozbiórkowe w zakresie nawierzchni i wyposażenia

 

             Odbudowywany wiadukt (cz. Południowa) nad ulicą Hłaski:

 

·                    Roboty rozbiórkowe w zakresie nawierzchni i wyposażenia

 

             Remontowany wiadukt zachodni ul. Słowackiego nad Trasą AK

 

·                    Antykorozja spodu ustroju niosącego i podpór

 

             Remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    Antykorozja gzymsów

 

·                    zakończenie montażu płytek rozpoznawalnych przez osoby niewidome

 

             Remontowana kładka wschodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    Asfalt lany na części północnej

 

·                    Nawierzchnia żywiczna na schodach północnych

 

·                    Antykorozja  gzymsów

 

             Remontowana kładka zachodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    Asfalt lany na części północnej

 

·                    Antykorozja gzymsów

 

             Remontowana kładka nad Trasą AK w ciągu ul. Kolektorskiej:

 

·                    Umocnienie skarpy po stronie północnej

 

             Remontowany wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK:          

 

·                    Antykorozja spodu ustroju niosącego widuktu zachodniego nad nitką południową Trasy

 

             Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    Roboty rozbiórkowe

 

·                    Instalacja  i kotwienie ścianek szczelnych tymczasowych

 

             Przejście dla pieszych na węźle Wisłostrada:

 

·                    Naprawa nawierzchni z płytek kamiennych w przejściu podziemnym

 

·                    Izolacja ustroju niosącego

 

·                    Płyty najazdowe

 

·                    zasypki płyt najazdowych i ustroju nośnym,

 

             Południowa część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 53T) na węźle Wisłostrada

 

·                    zakończenie warstwy transmisyjnej

 

·                    Wykonanie betonu podkładowego

 

·                    Zbrojenie ław fundamentowych

 

             Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·                    roboty antykorozyjne na powierzchniach betonowych,

 

·                    Zakończono nawierzchnię na zabudowach chodnikowych

 

             Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – zachód (Gdańsk – Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·                    roboty antykorozyjne na powierzchniach betonowych

 

             Odbudowywana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe - wschód (Centrum - Marki) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Wykonanie betonów podkładowych

 

·                    Skuwanie głowic pali

 

             Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad Wisłostradą

 

·                    Roboty rozbiórkowe

 

·                    Instalacja ścianek szczelnych tymczasowych

 

             Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    roboty rozbiórkowe

 

·                    Przygotowanie płyty do wykonania nadbetonu

 

·                    Montaż podestów roboczych na wspornikach

 

             Odbudowywany wiadukt środkowo południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    Roboty rozbiórkowe

 

·                    Instalacja ścianek szczelnych tymczasowych;

 

·                    Wykonanie betonów podkładowych

 

·                    Zbrojenie ławy fundamentowej

 

             Remontowana łącznica w relacji zachód – południe nad Traktem Nadwiślańskim:

 

·                    Roboty rozbiórkowe w zakresie nawierzchni, izolacji wyposażenia i kap

 

             Tunel (część południowa) nad łącznicą wjazdową w relacji północ – wschód (ul. Modlińska – Marki) na węźle Modlińska:

 

·                    Roboty ziemne

 

·                    Rozbiórka stropu i ścian tunelu

 

             Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    wykonywanie ław fundamentowych i podpór

 

·                    Izolacja ław fundamentowych

 

·                    Rozbiórka ławy podłożyskowej i skrzydła przyczółka zachodniego

 

             Łącznica zjazdowa w relacji wschód – północ (Marki – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    wykopy pod ławy fundamentowe

 

·                    Wykonanie betonów podkładowych

 

·                    Zbrojenie i betonowanie ław fundamentowych oraz słupów

 

·                    Kucie głowic pali nowych i istniejących

 

             Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską:

 

·                    izolacja ław fundamentowych

 

·                    Montaż rusztowania i deskowania ustroju niosącego

 

·                    Deskowanie, zbrojenie i betonowanie ścian murów oporowych

 

 

3.            Roboty drogowe:

 

             T.G.J.P. – odc. -0+125 – 2+150 – roboty rozbiórkowe

 

             TG j.p.k.p. KM 2+850 - 3+000 - Roboty ziemne – wykop

 

             TG j.p.k.l. km 2+100 - 2+450 - Korytowanie pod krawężnik

 

             Zjazd ul. Gąbińska k.l.k.p. km 0+000 - 0+045 - Korytowanie pod krawężnik, Podbudowa z kruszywa pod krawężnik

 

             L02L km 0+008 - 0+016 - Roboty ziemne – wykop, Warstwa wzmocnionego podłoża z kruszywa

 

             ZR2L - Nawierzchnia z kostki - chodnik (dojście do wind),

 

             ZR2L;  L05L w. Marymoncka - Opaska (odtworzenie)

 

             L03L w. Marymoncka w  km 0+000 - 0+345 – prace porządkowe

 

             C3a – roboty ziemne – nasyp

 

             C7 – podbudowa z kruszywa

 

             TG w km 2+000-3+000 –roboty rozbiórkowe

 

             W. Wisłostrada L06L :

 

§     Podłoże pod krawężnik kamienny (pospółka),

 

§     Ustawienie krawężnika kamiennego 20/35 na bet. C12/15

 

§     wykonanie opaski – obrzeża, płytki

 

§     Warstwa mrozoochronna z pospółki gr 15cm

 

             W. Wisłostrada ul. Wyb. Gdyńskie 0+560-0+600  zatoka –

 

§  wykonanie chodnika z kostki behaton gr.

 

§  8cm. Na pods. c/p ¼

 

§  Wykonanie opaski – obrzeża, płytki

 

             W. Wisłostrada  59T  km L03P 0+200-0+210 – Nasyp, Warstwa mrozoochronna z pospółki gr 15cm

 

             W. Wisłostrada L08L  KP 0+345-0+350 - Wykonanie schodów skarpowych – częściowo

 

             TG w km 2+000-3+000 – roboty ziemne, przygotowanie podłoża pod krawężnik

 

 

4.            Roboty branżowe:

 

             Poziomowanie i wyprawianie studni teletechnicznych

 

             Demontaż i Montaż  masztów - Węzeł Modlińska

 

             Demontaż i Montaż  masztów - Węzeł Wisłostrada

 

             Układanie kabli, montaż tablic w masztach

 

             Budowa kanalizacji deszczowej w rejonie obiektu PT1 – jezdnia południowa ul. Modlińska – wpusty

 

             Wzmocnienie stropu nad siecią CO pod trasą główną jezdnia pld

 

             Budowa CSZR – prace przewiertowe


5.            Przeprowadzone zmiany:

 

             W dniu 21 lipca 2014 Ul. Jagiellońska: przeprowadzono zajęcie skrajnego lewego pasa jezdni zachodniej w relacji północ-południe (Białołęka-Praga) oraz skrajnego prawego pasa ruchu jezdni wschodniej w relacji południe-północ (Praga-Białołęka) na wysokości fundamentów obiektu 6T. Utrzymane będą wszystkie relacje; Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

             W dniach 29 lipca 2014 wprowadzono tymczasową organizację ruchu dla potrzeb remontu obiektu 5T – estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską. Tymczasowa organizacja ruchu przewiduje zawężenie o prawy skrajny pas zachodniej jezdni ul. Modlińskiej na wysokości ul. Elektronowej. Utrzymane zostały dwa pasy ruchu w kierunku północnym (Legionowo) oraz skręt w lewo na Trasę Armii Krajowej. Dodatkowo w późniejszym terminie zawężona została do  8 m. ul. Elektronowa. Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

             W dniu 4 sierpnia wprowadzono tymczasową organizację ruchu, w związku z remontem kładki dla pieszych nad Trasą Armii Krajowej w ciągu ul. Żelazowskiej. Ruch pieszych poprowadzono nowo wybudowanym ciągiem po zachodniej stronie ul. Słowackiego do wiaduktu na węźle Marymoncka. Utrudnienia potrwają do grudnia 2014

 

             W dniu 23 września (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, otwarto jezdnię wschodnią węzła Powązkowska. Ruch jest prowadzony jezdnią zachodnią oraz wyremontowaną jezdnią wschodnią na obiekcie 410T. Na węźle utrzymane są wszystkie relacje (ruch po rondzie). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do czasu prac remontowych obiektu 411T, których rozpoczęcie planowane jest na wiosnę 2015 roku.

 

             W dniu 26 września (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Słowackiego, na węźle Marymoncka. Ruch został poprowadzony jezdnią zachodnią oraz jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18 T. Na węźle utrzymane są  wszystkie relacje (północ – południe, południe – północ, wschód – północ, wschód – południe, północ – wschód, południe – wschód). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do czasu przystąpienia do prac remontowych obiektu 11 T. Zamknięcie jezdni zachodniej ulicy Słowackiego dla remontu obiektu 11 T planowane jest jeszcze w listopadzie/grudniu 2014 roku.

 

             W dniu 5 listopada (po godz. 23:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zakłada zamknięcie ul. Gwiaździstej pod Trasą Armii Krajowej. Organizacja ta pozwala prowadzić prace związane z wyburzeniem obiektu 9T wraz z fundamentami oraz budową nowego obiektu (wbicie ścianek szczelnych dla robót palowych i fundamentowych oraz budowa podpór). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do stycznia 2015

 

             W nocy z 14 na 15 listopada (od godz. 22:00) oraz z 15 na 16 listopada (od godz. 22.00) wprowadzono zawężenie lewostronne jezdni wschodniej Wybrzeża Gdyńskiego w relacji południe-północ, kierunek Centrum-Gdańsk, ruch prowadzony był jednym pasem. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do 16.11.2014 (do godz. 6:00)

 

             W nocy z 16 na 17 listopada (od godz. 22:00) przeprowadzono zawężenie lewostronne jezdni zachodniej Wybrzeża Gdyńskiego w relacji północ-południe, kierunek Gdańsk-Centrum, ruch prowadzony był jednym pasem. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do 17.11.2014 (do godz. 6:00)

 

             W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej organizacji ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

                                                                                                                                                       

             W dniu 16 listopada (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka jezdnię zbiorczą na dojeździe do ulicy Władysława Broniewskiego od strony wschodniej. Objazd jest poprowadzony łącznicą wjazdową na ulicę Juliusza Słowackiego (na węźle Marymoncka) do ulicy Włościańskiej w kierunku ulicy W. Broniewskiego. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia prowadzenie robót drogowych polegających na wymianie konstrukcji jezdni oraz wykonanie  robót nawierzchniowych. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 30 listopada 2014.

 

             W dniu 18 listopada (o godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która wyłącza pas ruchu na jezdni zbiorczo-rozprowadzającej Alei Armii Krajowej (kierunek zachód-wschód, na dojeździe do ul. Powązkowskiej). Dla potrzeb budowy muru oporowego – obiekt 411T(A) – prawy pas jest wyłączany z ruchu w godzinach 22:00 – 5:00. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 21.11.2014 (godz. 5:00)

 

6.            Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

             W dniu 25 listopada (o godz. 10:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje wyłączenie lewego pasa ruchu na jezdni wschodniej ul. Wybrzeże Gdyńskie (kierunek południe-północ) na odcinku ok. 500 m. przed Trasą Armii Krajowej, dla potrzeb prowadzenia robót drogowych i branżowych. Ruch będzie prowadzony dwoma pasami. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 27.11.2014 (do godzin nocnych)

 

             W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje otwarcie wyremontowanej jezdni wschodniej wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch będzie prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta zostanie jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.

 

             W dniu 28 listopada (ok. godz. 20:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje otwarcie wyremontowanej jezdni łącznicy wjazdowej L08L wraz z wyremontowanym Obiektem 49T na węźle Wisłostrada w relacji Gdańsk-Poznań (północ-zachód).

 

             W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie łącznicy wjazdowej na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony będzie ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwoli wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.