w okresie 10 – 16 marca 2014 zrealizowano następujące prace:
Prace rozbiórkowe:
· Rozpoczęto roboty rozbiórkowe na remontowanym wiadukcie wschodnim nad Trasą AK na węźle Powązkowska.
· Rozpoczęto frezowanie nawierzchni i izolacji przy remontowanej kładce technologicznej nad Trasą AK w okolicach węzła Powązkowska.
· Rozpoczęto rozbiórkę nawierzchni na remontowanej kładce nad Trasą AK w ciągu ul. Żelazowskiej.
· Rozpoczęto roboty rozbiórkowe na remontowanych kładkach wschodniej i zachodniej przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto rozbiórkę schodów kładki nad Trasą AK przy Osiedlu Potok.
· Kontynuowano roboty rozbiórkowe na remontowanej łącznicy zjazdowej z Trasy AK w relacji zachód – północ (Poznań – Gdańsk) na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto roboty rozbiórkowe przy przyczółkach remontowanej łącznicy wjazdowej w relacji południe – zachód (ul. Jagiellońska – Poznań) na węźle Modlińska.
Roboty mostowe:
· Rozpoczęto iniekcję zakotwień sprężenia, montaż żeber wzmacniających zakotwienia, montaż i spawanie dewiatorów sprężenia, podparcie stropu oraz szalowanie stropu przyczółku „warszawskiego” na moście Grota.
· Przeprowadzono spawanie żeber wzmacniających do podnoszenia (podpora 2), montaż zakotwień (przęsło 5 oraz podpora 4 i 5), spawanie zakotwień (przęsło 4 oraz podpora 3 i 4) namoście Grota.
· Kontynuowano montaż zbrojenia pod projektowane mury oporowe północno-wschodni i południowo-wschodni na węźle Broniewskiego.
· Rozpoczęto deskowanie projektowanych murów oporowych wschodniego i zachodniego nawęźle Marymoncka.
· Kontynuowano montaż muru oporowego północno-zachodniego na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto zasypki za przyczółkiem projektowanego przejścia dla pieszych pod łącznicą w relacji północ – zachód na węźle Marymoncka.
· Rozpoczęto deskowanie ścianki zaplecznej i skrzydełek odbudowywanego fragmentu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto zbrojenie przyczółków północnej części wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum)na węźle Wisłostrada.
· Rozpoczęto montaż: szalunków i zbrojenia fundamentu (oś 1. i 4.) oraz betonowanie: filarów w osi 3. i ławy pod mur oporowy przy odbudowywanej łącznicy wjazdowej na most Grota w relacji północ – zachód (ul. Modlińska – Poznań) na węźle Modlińska.
· Rozpoczęto montaż szalunków i betonowanie fundamentu w osi 2. przy odbudowywanymwiadukcie środkowo-północnym nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie).
· Kontynuowano montaż szalunków i zbrojenia ścian segmentu 1. oraz zbrojenia płyty dennej segmentu 2A przy remontowanym tunelu w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ – wschód(ul. Modlińska – Marki) na węźle Modlińska.
Roboty branżowe:
· Rozpoczęto montaż fundamentów i rur – oświetlenie w pasie rozdziału (odc. 0+100 do 0+300).
· Zakończono prace za stacją paliw przy ul. Mickiewicza.
Przeprowadzone zwężenia i zamknięcia:
· W dniach 8 – 14 marca w godzinach 22:00 – 6:00 wprowadzano przekierowania geometryczne ruchu na pasach południowej jezdni Trasy AK (kierunek wschodni) na wysokości węzła Powązkowska. Tymczasowa organizacja ruchu związana była z rozbiórkami gzymsów wschodniego wiaduktu ul. Powązkowskiej nad Trasą AK.
· W dniach 10 – 13 marca w godzinach 22:00 – 6:00 oraz w nocy z 13 na 14 marca w godzinach 0:00 – 4:00 wprowadzano przekierowania geometryczne ruchu na pasach południowej jezdni Trasy AK (kierunek wschodni) na wysokości węzła Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu związana była z rozbiórkami gzymsów wschodniego wiaduktu ul. Słowackiego nad Trasą AK.
· W dniu 11 marca o godz. 22:00 zamknięto południową połowę peronów przystankowych(zachodniego i wschodniego) na wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu związana jest z remontem wiaduktu tramwajowego i planowana jest do 30 maja.
· W dniu 14 marca o godz. 22:00 rozpoczęto zamykanie całości jezdni północnej Trasy AK od węzła Powązkowska do węzła Modlińska. Ruch na tym odcinku prowadzony jest jezdnią południową, dwoma pasami w obu kierunkach. Tymczasowa organizacja ruchu planowana jest do 30 września.
· W dniu 14 marca zamknięto kładkę dla pieszych nad Trasą AK w ciągu ul. Żelazowskiej. Zamknięcie związane jest z remontem obiektu i planowane jest do 30 września.
· W dniach 14/15, 15/16 i 16/17 marca w godzinach 22:00 – 5:00 dokonanozwężeń następujących jezdni Wisłostrady:
· w nocy z 14 na 15 marca – zwężenie jezdni zachodniej do jednego pasa – ruch poprowadzono lewym skrajnym pasem;
· w nocy z 15 na 16 marca – zwężenie jezdni zachodniej do jednego pasa – ruch poprowadzono prawym skrajnym pasem;
· w nocy z 16 na 17 marca – zwężenie jezdni wschodniej do jednego pasa – ruch poprowadzono prawym skrajnym pasem.
Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona została dla potrzeb budowy fundamentów północnej części wiaduktu Trasy AK nad Wisłostradą.
Planowane zwężenia i zamknięcia:
· W dniach 18 – 26 marca planowane jest zwężenie jezdni wschodniej ronda ul. Broniewskiegopod wiaduktem Trasy AK do jednego pasa ruchu w ciągu nocy i do dwóch pasów ruchu w ciągu dnia. Natomiast w dniach 26 marca – 3 kwietnia planowane jest zwężenie jezdni zachodniej ronda ul. Broniewskiego pod wiaduktem Trasy AK do jednego pasa ruchu w ciągu nocy i do dwóch pasów ruchu w ciągu dnia. Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzona zostanie dla potrzeb remontu wiaduktu Trasy AK nad ul. Broniewskiego.