1. Roboty mostowe:
• Most Grota-Roweckiego:
Nitka północna:
· zabezpieczenie antykorozyjne istniejącej konstrukcji stalowej ustroju niosącego (wewnątrz konstrukcji stalowej)
·
Nitka południowa:
· prowadzono roboty związane ze sprężeniem ustroju niosącego
· prowadzono prace związane z wymianą łożysk
· prowadzono prace hawerskie w rejonie miejsc trudno dostępnych (miejsca montażu zakotwień i kabli sprężających)
· zbrojenie i deskowanie ścian komory przyczółka P1
· montaż konstrukcji wsporników
· prowadzono prace związane z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego nowej konstrukcji wsporników (na malarni) w zakresie metalizacji i powłoki malarskiej
• Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK na nitce południowej:
· roboty ziemne i żelbetowe w obrębie oczepów pali na zewnętrznej południowej zabudowie
• Mur oporowy południowy 411T(A) na węźle Powązkowska
· zbrojenie i deskowanie oczepu muru oporowego
• Remontowany wiadukt południowy nad ulicą Broniewskiego:
· Roboty rozbiórkowe
• Remontowany wiadukt północny nad ulicą Broniewskiego:
· umocnienie skarpy po stronie wschodniej
• Wiadukt południowy w ciągu ulic Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK:
· roboty rozbiórkowe
· wykopy
· beton podkładowy
• Nowoprojektowane przejście dla pieszych pod łącznicą południe – wschód na węźle Marymoncka
· wykopy;
· beton podkładowy
• Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:
· roboty rozbiórkowe
· Roboty palowe
• Południowa część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 53T) na węźle Wisłostrada
· zbrojenie przyczółka zachodniego
· Deskowanie i betonowanie przyczółka wschodniego
• Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada:
· roboty żelbetowe w obrębie ław fundamentowych
• Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad Wisłostradą
· roboty rozbiórkowe
· ścianki szczelne;
· beton podkładowy
• Przejście dla pieszych na węźle Wisłostrada (59T):
· Roboty remontowe
• Odbudowywany wiadukt środkowo południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)
· zbrojenie, deskowanie i betonowanie filarów
· zbrojenie, deskowanie i betonowanie przyczółka wschodniego
• Remontowany południowy wiadukt nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)
· Zbrojenie płyty nadbetonu
· Osadzanie wpustów
• Tunel (część południowa) nad łącznicą wjazdową w relacji północ – wschód (ul. Modlińska – Marki) na węźle Modlińska:
· beton podkładowy
· Deskowanie ławy fundamentowej
• Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:
· Roboty żelbetowe w obrębie podpór
· Izolacja i zasypki ław fundamentowych
• Remontowana łącznica w relacji zachód – południe na węźle Modlińska:
· Montaż zabezpieczeń BHP
· Roboty rozbiórkowe
• Łącznica zjazdowa w relacji wschód – północ (Marki – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:
· Roboty żelbetowe w obrębie ław fundamentowych i podpór
· Izolacja i zasypki ław fundamentowych
• Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską:
· deskowanie i zbrojenie ław fundamentowych
2. Roboty drogowe:
• Nasyp - ścieżka rowerowa C19.
• Zabruk ul. Modlińska 0+430 – 0+510
• L06L Węzeł Wisłostrada – roboty brukarskie i ustawienie barier betonowych.
• Ul. Wybrzeże Gdyńskie odc. 1+150 – 1+300 pas rozdziału, strona zachodnia – roboty brukarskie.
• Roboty rozbiórkowe T.G.J.P,
• Roboty przygotowawcze T.G.J.P
• Nasyp T.G.J.P – odc. 0+600 - 1+100,
• Chodnik przy drodze 1L.
• Dreny 3P i 4P.
3. Roboty branżowe:
• trasa AK – Montaż masztów, montaż tabliczek w masztach - Węzeł Wisłostrada str. płd.
• trasa AK – Demontaż masztów Węzeł Marymoncka
• trasa AK – montaż rur osłonowych i uziemień
• KD 4 – budowa kanału i montaż wpustów
• KD 11 – łączenie wpustów i odwodnieni, regulacja kratek
• CSZR – Wprowadzanie rur kanalizacji po przewiercie sterowanym st 35
• CSZR – Budowa kanalizacji teletechnicznej
4. Przeprowadzone zmiany:
• W dniu 21 lipca 2014 Ul. Jagiellońska: przeprowadzono zajęcie skrajnego lewego pasa jezdni zachodniej w relacji północ-południe (Białołęka-Praga) oraz skrajnego prawego pasa ruchu jezdni wschodniej w relacji południe-północ (Praga-Białołęka) na wysokości fundamentów obiektu 6T. Utrzymane będą wszystkie relacje; Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015
• W dniach 29 lipca 2014 wprowadzono tymczasową organizację ruchu dla potrzeb remontu obiektu 5T – estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską. Tymczasowa organizacja ruchu przewiduje zawężenie o prawy skrajny pas zachodniej jezdni ul. Modlińskiej na wysokości ul. Elektronowej. Utrzymane zostały dwa pasy ruchu w kierunku północnym (Legionowo) oraz skręt w lewo na Trasę Armii Krajowej. Dodatkowo w późniejszym terminie zawężona została do 8 m. ul. Elektronowa. Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015
• W dniu 4 sierpnia wprowadzono tymczasową organizację ruchu, w związku z remontem kładki dla pieszych nad Trasą Armii Krajowej w ciągu ul. Żelazowskiej. Ruch pieszych poprowadzono nowo wybudowanym ciągiem po zachodniej stronie ul. Słowackiego do wiaduktu na węźle Marymoncka. Utrudnienia potrwają do grudnia 2014
• W dniu 23 września (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, otwarto jezdnię wschodnią węzła Powązkowska. Ruch jest prowadzony jezdnią zachodnią oraz wyremontowaną jezdnią wschodnią na obiekcie 410T. Na węźle utrzymane są wszystkie relacje (ruch po rondzie). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do czasu prac remontowych obiektu 411T, których rozpoczęcie planowane jest na wiosnę 2015 roku.
• W dniu 26 września (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Słowackiego, na węźle Marymoncka. Ruch został poprowadzony jezdnią zachodnią oraz jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18 T. Na węźle utrzymane są wszystkie relacje (północ – południe, południe – północ, wschód – północ, wschód – południe, północ – wschód, południe – wschód). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do czasu przystąpienia do prac remontowych obiektu 11 T. Zamknięcie jezdni zachodniej ulicy Słowackiego dla remontu obiektu 11 T planowane jest na styczeń 2015 roku.
• W dniu 5 listopada (po godz. 23:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zakłada zamknięcie ul. Gwiaździstej pod Trasą Armii Krajowej. Organizacja ta pozwala prowadzić prace związane z wyburzeniem obiektu 9T wraz z fundamentami oraz budową nowego obiektu (wbicie ścianek szczelnych dla robót palowych i fundamentowych oraz budowa podpór). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do końca stycznia 2015
• W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.
• W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.
• W dniu 28 listopada (ok. godz. 22.00) po zakończeniu wymiany konstrukcji i wykonaniu robót nawierzchniowych, otwarto jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą na dojeździe do ul. Wł. Broniewskiego od strony wschodniej.
• W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.
Tymczasowa organizacja ruchu jezdni wschodniej i zachodniej na rondzie Broniewskiego:
• Od dnia 03/04.12.2014 r. do 08.12.2014 r. zawężano jezdnie wschodnią (w kierunku Bemowa) i zachodnią (w kierunku Centrum) w godzinach nocnych (od 22.00 do 6.00). Ruch prowadzony był jednym pasem. Powyższa organizacja ruchu pozwoliła na prowadzenie robót rozbiórkowych gzymsów 416T w jezdni południowej. Zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu, w celu zminimalizowania utrudnień w ruchu na rondzie Broniewskiego, zakładał prowadzenie prac rozbiórkowych w godzinach nocnych (22:00-6.00). Wykonawca, mając na uwadze uciążliwości dla okolicznych mieszkańców związane z nocnymi pracami, dokonał reorganizacji pracowników i sprzętu co przy dodatkowej mobilizacji umożliwiło skrócenie nocnych prac.
• W dniu 5 grudnia (ok. godz. 20:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię łącznicy wjazdowej L08L wraz z wyremontowanym obiektem 49T na węźle Wisłostrada w relacji Gdańsk-Poznań (północ-zachód).
5. Planowane zamknięcia i otwarcia:
• W dniu 13 grudnia 2014 (ok. godz. 6:00 rano) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje prawostronne zawężenie północno-zachodniej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej między ul. Broniewskiego i ul. Gen. Maczka (za zjazdem w ul. Literacką). Prowadzone będą prace branżowe i drogowe. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do 20.12.2014.
• W dniach z 17 na 18 grudnia oraz z 18 na 19 grudnia planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje wyłączenia pasów ruchu na jezdni zbiorczo-rozprowadzającej Alei Armii Krajowej (kierunek zachód-wschód, na dojeździe do ul. Powązkowskiej). Dla potrzeb budowy muru oporowego – obiekt 411T(A) – prawy pas będzie wyłączony z ruchu w godzinach 22:00-5:00. Wprowadzona organizacja ruchu pozwoli wykonać betonowanie oczepu obiektu 411T(A).