ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

06.04.2015-19.04.2015


Roboty mostowe:

 

             Most Grota-Roweckiego:

 

Nitka północna:

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej wewnątrz w przęśle nr 7

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne przęsło nr 5

 

·                    Czyszczenie konstrukcji stalowej oraz gruntowanie – przędło nr 6

 

Nitka południowa:

 

·                    Scalanie konstrukcji stalowej –prace prowadzone są w przęśle nr 1,2,3,4, 5

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych wewnątrz komory przyczółka na podporze P1

 

·                    prace związane z odtworzeniem ścian komory przyczółka na podporze P8

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - rozpoczęto prace w przęśle nr 1, 2 i 6

 

·                    montaż balustrady w przęsłach 3 i 4

 

·                    grunt pod izolację pod kapę chodnikową wewnętrzną – przęsła 1-4

 

·                    Zbrojenie kap  chodnikowych na stropie komory P1

 

·                    Prace hawerskie prowadzone są wewnątrz i na zewnątrz konstrukcji stalowej w przęśle nr 3 i 4.

 

·                    Zakończono rozbiórki konstrukcji żelbetowej w podporze nr 8

 

·                    Prace związane z odtworzeniem ścian komory przyczółka na podporze P8

 

·                    Rozpoczęto montaż balustrady stalowej – na przęśle 1, 2

 

·                    Zabetonowano dylatację modułową na podporze 1

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej w przęsłach 1 i 2

 

             Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK na nitce południowej:

 

·                    montaż ram konstrukcji

 

·                    antykorozja barier betonowych

 

             Kładka technologiczna:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

·                     

             Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok

 

·                    Ułożono płyty typu filigran

 

·                    Zbrojenie płyty jezdnej

 

             Remontowany wiadukt zachodni nad Trasą AK na węźle Powązkowska

 

·                    Antykorozja powierzchni betonowych nad jezdnią południową

 

·                    Wklejanie prętów do połączenia z płytą nadbetonu   

                        

·                    montaż podparcia kap   

           

·                    wklejanie zbrojenia kotwiącego nadbeton płyty

 

             Remontowany wiadukt wschodni nad Trasą AK na węźle Powązkowska

 

·                    Antykorozja powierzchni betonowych nad jezdnią południową

 

             Mur oporowy po południowej stronie łącznicy wjazdowej zachód-wschód węzła Powązkowska

 

·                    Drenaż za oczepem

 

             Mur oporowy po północnej stronie łącznicy wjazdowej zachód-wschód węzła Powązkowska

 

·                    Sprężenie kotew grodzic stalowych

 

             Remontowana kładka techniczna

 

·                    Antykorozja powierzchni betonowych nad jezdnią południową

 

             Remontowany wiadukt południowy nad ulicą Broniewskiego:

 

·                    Montaż desek gzymsowych

 

·                    Montaż krawężnika

 

·                    zbrojenie kapy zewn.

 

·                    zbrojenie i deskowanie płyty przejściowej wsch.            

          

·                    beton płyty przejściowej wsch.                       

 

·                    ustawianie krawężnika na płycie pomostu      

         

·                    montaż desek gzymsowych              

 

·                    zbrojenie kapy wewn.   

                    

·                    zbrojenie kapy zewn.

 

             Remontowana kładka w ciągu ulicy Żelazowskiej

 

·                    Antykorozja powierzchni betonowych nad jezdnią południową

 

             Remontowana estakada w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Marymoncka – Marki) na węźle Marymoncka:

 

·                    Zbrojenie i betonowanie zabudowy gzymsowej na skrzydłach

 

             Remontowana estakada w ciągu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – ul. Słowackiego) na węźle Marymoncka (L04L)

 

·                    Zbrojenie i betonowanie zabudowy gzymsowej na skrzydłach

 

·                    zbrojenie i deskowanie kap na długości skrzydeł    

                

·                    izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pod kapami       

  

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór      

                

             Remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór nad jezdnią południową

 

             Remontowany wiadukt zachodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór nad jezdnią południową

 

·                    montaż zbrojenia kotwiącego do płyty nadbetonu

 

             Remontowany wiadukt wschodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór nad jezdnią południową

 

             Remontowana kładka wschodnia przy wiadukcie tramwajowym w ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór nad jezdnią południową

 

             Remontowana kładka zachodnia przy wiadukcie tramwajowym w ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór nad jezdnią południową

 

             Nowobudowane przejście pod łącznicą południe – wschód na węźle Marymoncka:

 

·                    Montaż gzymsów

 

·                    Izolacja na płytach przejściowych

 

             Remontowana kładka nad Trasą AK w ciągu ul. Kolektorskiej:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór nad jezdnią południową

 

             Tunel w ciągu ulic Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK:

 

·                    zasypka przyczółków

 

             Remontowany zachodni wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK

 

·                    montaż desek gzymsowych

 

·                    zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    zbrojenie dylatacji płn. i płd. 

               

·                    beton dylatacji płn. i płd.

        

·                    zbrojenie kapy wsch. 

               

·                    montaż desek gzymsowych    

                 

             Mur oporowy po południowej stronie półtunelowych ekranów akustycznych

 

·                    szalowanie i zbrojenie oczepu muru oporowego

 

·                    antykorozja grodzic stalowych

 

             Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    Zbrojenie poprzecznic i ustroju niosącego

 

·                    Zakończono zasypki za przyczółkiem w osi 7

 

·                    Rozpoczęto zasypki przyczółka w osi 1

 

·                    Zakończono betonowanie ciosów podłożyskowych

 

·                    Przygotowania do montażu łożysk

 

             Mur oporowy po stornie południowo – zachodniej  wiaduktu nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    Antykorozja grodzicy skrajnej

 

             Południowa część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 53T) na węźle Wisłostrada

 

·                    zasypka za przyczółkiem nr 1

 

·                    montaż płyt muru oporowego z gruntu zbrojonego w osi 1

 

·                    Zabetonowano płytę ustroju niosącego

 

·                    Kontynuacja wykonywania paneli z gruntu zbrojonego

 

·                    Zasypki za przyczółkiem

 

             Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad Wisłostradą

 

·                    zbrojenie ustroju niosącego

 

·                    osadzanie wpustów, sączków, kotew talerzowych

 

             Remontowana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – wschód (Gdańsk – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    betonowanie kap chodnikowych od osi 4 do 8

 

·                    gruntowanie pod izoalcję pod kapami od osi 1 do 4

 

·                    Układanie izolacji

 

·                    Montaż krawężników i prefabrykatów gzymsowych

 

·                    Prowadzono montaż zbrojenia kap chodnikowych

 

             Odbudowywana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – wschód (Centrum – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    montaż deskowań i zbrojenia ustroju niosącego ustroju nośnego

 

·                    Montaż zbrojenia i betonowanie w P8

 

·                    Kontynuowano zasypki

 

·                    Kontynuowano montaż rusztowania

 

             Odbudowywany wiadukt środkowo–południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    Montaż deskowań ustroju niosącego

 

·                    układanie płyt pod rusztowania ustroju nośnego

 

·                    deskowanie ciosów podłożyskowych

 

·                    montaż rusztowania i deskowania ustroju nośnego

 

·                    izolacja cienka ławy fundamentowej i korpusu przyczółku

 

·                    zasypki

 

             Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    zbrojenie kapy południowej

 

·                    rekonstrukcja (zbrojenie, deskowanie i betonowanie) gzymsów murów oporowych 

 

             Odbudowywany tunel w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Modlińska – Marki) na węźle Modlińska:

 

·                    beton podkładowy pod mur oporowy

 

·                    zbrojenie ławy fundamentowej muru oporowego

 

·                    Betonowanie stropu tunelu – segment 3

 

             Łącznica zjazdowa w relacji wschód – północ (Marki – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    deskowanie i zbrojenie ustroju nośnego – p. 17/5T- 7/4T

 

·                    montaż rusztowania i deskowania ustroju nośnego – p. 17/5T- 7/4T

 

·                    montaż łożysk

 

·                    zbrojenie   ustroju nośnego

 

             Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    betonowanie ustroju nośnego – p. 17/5T-6/6T    

   

·                    zbrojenie ustroju niosącego od osi 10 do 11

 

·                    izolacja i zasypka podpór 12 i 13

 

·                    montaż deskowania od osi 15 do 21    

    

·                    zasypka ław fundamentowych – p. 12, 13 i 14               

                           

·                    montaż wpustów i sączków – p. 17/5T-6/6T

                       

·                    zbrojenie ustroju nośnego – p. 17/5T-6/6T

                                    

·                    układanie płyt pod rusztowania ustroju nośnego – p. 15-21            

 

·                    montaż rusztowania i deskowanie ustroju nośnego – p. 15-21      

             

·                    zbrojenie, deskowanie i betonowanie wzmocnienia korpusu przyczółku (etap I i II)

 

·                    betonowanie ciosów podłożyskowych i montaż łożysk – p. 11      

 

·                    montaż rusztowań i deskowania ustroju nośnego – p. 10-11

 

·                    zbrojenie ustroju nośnego – p. 10-11

                  

             Remontowana łącznica w relacji zachód – południe na węźle Modlińska

 

·                    Zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    deskowanie i betonowanie płaszczy żelbetowych murów oporowych

 

·                    montaż krawężników na ustroju

 

·                    montaż kotew talerzowych kap na ustroju

 

·                    montaż desek gzymsowych na ustroju

 

·                    zbrojenie kap na ustroju

 

·                    rekonstrukcja (zbrojenie, deskowanie i betonowanie) gzymsów na skrzydłach przyczółku

 

             Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską:

 

·                    Beton podkładowy pod płytę przejściową w osi 1

 

·                    Izolacja pod kapami chodnikowymi od osi 1 do 11

 

·                    Demontaż rusztowań ustroju niosącego 11-17

 

·                    montaż desek gzymsowych na murach oporowych

 

 

Roboty drogowe:

 

Roboty rozbiórkowe

 

Cięcie krawędzi asfaltu TG 0+125 – 0+360 strona prawa

 

Rozbiórka calej konstrukcie TG km 0+630 – 0+660

 

Rozbiórka krawżnika W. Modlinska, JP strona prawa przy zjazde L01P

 

 

Roboty zieleniarskie

 

1.                  Rekultywacja terenu oraz przygotowanie terenu pod humusowanie w granicach robót ziemnych rejon ul. Gąbińska

 

2.                  Odhumusowanie skarpy pomiędzy 9T a 53 T

 

 

3.                  Humusowanie skarpy rejon między 10T i ul. Gwiaździstą strona północna

 

4.                  Przygotowanie terenu pod humusowanie rejon pomiędzy ul. Powązkowska i ul. Broniewskiego

 

 

Roboty ziemne/brukarskie

 

1.                  TG j.p.k.p. km 0+780 - 0+995 ;km  0+400-0+630 ; km  -0+125 - 0+180 - Roboty ziemne – nasyp/wykop,

 

2.                  TG j.p.k.p. km -0+125 - 0+180 – Stabilizacja, warstwa technologiczna, podbudowa z kruszywa pod krawężnik

 

3.                  TG j.p.k.l. km 2+150 - 2+450 –Opaska

 

4.                  C10 km 0+225 - 0+295 - Roboty ziemne – nasyp; C10 km 0+200 - 0+220 – nawierzchnia z kostki

 

5.                  C6 km 0+000-0+060 ; km 0+130-0+160– Obrzeża, roboty ziemne, warstwa mrozoochronna

 

6.                  C9 km 0+000-0+295 - Podbudowa z kruszywa, Nawierzchnia z kostki – chodnik

 

7.                  C10 km 0+225 - 0+285 - Roboty ziemne – nasyp

 

8.                  C10 km 0+370 - 0+470 – Obrzeża, Warstwa mrozoochronna

 

9.                  C3a km 0+070-0+190 – roboty ziemne – nasyp

 

10.               C13b km 0+240-0+400 ; km 0+100-0+014 Roboty ziemne-profilowanie, wzmacnianie podłoża

 

11.               L08L w. Modlińska - Roboty ziemne- podłoże pod krawężnik, ustawienie krawężnika

 

12.               L05L w. Modlińska - Roboty ziemne- podłoże pod krawężnik, Ustawienie krawężnika kamiennego

 

13.               L04P km 0+060-0+100 - Roboty ziemne-profilowanie podłoża

 

14.               Wjazd L01P w. Broniewskiego k.p. km 0+265 - 0+325 - Krawężnik kamienny

 

 

Roboty bitumiczne

 

1.                  Układanie mm-a W. Powązkowska, L02P, km 0+326 – 0+680, warstwy podbudowa I, wyrównawcza, podbudowa II, warstwa wiążąca

 

Ekrany akustyczne w części drogowej:

 

Montaż wypełnień ekranu nr 11

 

 

Roboty branżowe:

 

Kanalizacja deszczowa:

 

             rozpoczęcie 2 etapu wzmocnienia kanału – Broniewskiego,

 

             Węzeł Modlińska – przykanaliki odwodnienia obiektów mostowych

 

             Węzeł Broniewskiego – budowa kanałów i przykanalików

 

             bieżąca regulacja studni;

 

Oświetlenie:

 

             oświetlenie wzdłuż PT1 na ciągach pieszo rowerowych,

 

             wymiana masztów na węźle Modlińska

 

Sygnalizacja świetlna

 

             wykonanie pętli indukcyjnych na węźle Broniewskiego

CSZR

 

             bieżące regulacje

 

 

Przeprowadzone zmiany:

 

             W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji  ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony  jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

             W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.

 

             W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

             W dniu 20 stycznia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zamknięto jezdnię zachodnią ul. Słowackiego oraz łącznicę wjazdową L04L w relacji wschód-południe (Marki-Centrum), a także łącznicę zjazdową L02P na Trasę Armii Krajowej w relacji północ-wschód (Bielany-Marki). Ruch w obu kierunkach na ul. Słowackiego pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Włościańską prowadzony jest (poprzez przewiązki) jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18T. Relacja wschód południe (Marki-Centrum) jest prowadzona otwartą łącznicą L06L na węźle Wisłostrada. Relacja północ-wschód (Bielany-Marki) jest prowadzona ul. Włościańską, Żelazowską, jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą do Trasy Armii Krajowej. Ruch w relacji wschód-północ (Marki-Bielany) został utrzymany bez zmian. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia remont obiektu 11T w ciągu ul. Słowackiego, remonty łącznic L04L i L02P, a także obiektów 7T i 8T na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

             W dniu 22 stycznia (od godzin porannych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która przewiduje sukcesywne zawężenia ciągów pieszych i rowerowych oraz prawego pasa wzdłuż południowej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej na odcinku Powązkowska-Broniewskiego. Tymczasowa organizacja ruchu pozwala na prowadzenie robót przy budowie ekranów dźwiękochłonnych Nr. 2, 7a, 8 oraz 11. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do 30.04.2015 roku.

 

             W dniu 22 stycznia (ok. godz. 14.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Gwiaździstej, która otwiera jezdnię zachodnią pod wiaduktami trasy Armii Krajowej. Wprowadzony został ruch jednokierunkowy w relacji północ – południe, w kierunku Centrum. Ruch w relacji południe – północ prowadzony jest dotychczasowym objazdem  ulicami: Potocką, Mickiewicza, Klaudyny oraz Podleśną. Taka organizacja ruchu umożliwia kontynuację budowy obiektu 9T nad ul. Gwiaździstą. Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu otwartej jezdni zachodniej na czas bezpiecznego montażu elementów konstrukcji nośnej i betonowania płyty obiektu 9 T w ciągu Trasy Armii Krajowej. Organizacja ta  będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

             W dniu 18 lutego (ok. godz. 23.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zgodnie z projektem zamknięto południową jezdnię zbiorczo – rozprowadzającą pod ulicą Juliusza Słowackiego. Ruch od ulic Broniewskiego i Żelazowskiej, przewiązką w pasie dzielącym (za stacją paliw BP) został przeprowadzony na pas południowej jezdni głównej Trasy Armii Krajowej. Włączenie do ruchu jezdni północnej w kierunku wschodnim pozostało bez zmian. Przystanek autobusowy na węźle Marymoncka w relacji Centrum – Marki został utrzymany w lokalizacji  tymczasowej. Po wnikliwej analizie planowanej organizacji robót, Wykonawca postanowił na zamkniętym dla ruchu odcinku drogi zbiorczo – rozprowadzającej (ZR1P) wykonać prace kanalizacyjne i drogowe w układzie docelowym. Dlatego też, wdrożona w dniu 18 marca br. czasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 18 kwietnia 2015 roku.

 

             W dniu 27 lutego (w godz. późnowieczornych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zachodnią węzła Powązkowska. Ruch prowadzony jest jezdnią wschodnią. W kierunku Centrum odbywa się w czasie szczytu porannego dwoma pasami, natomiast w czasie szczytu popołudniowego jednym pasem. Ruch w kierunku Bemowa odbywa się w czasie szczytu porannego jednym pasem, w czasie szczytu popołudniowego po dwóch pasach ruchu. Zmiana kierunku ruchu na środkowym pasie wprowadzana jest codziennie w godzinach 12.00 i 22.00. Ponadto na Węźle Powązkowska utrzymane są relacje:

 

·                    zachód – południe;

 

·                    zachód – wschód;

 

·                    zachód – północ;

 

·                    południe wschód;

 

·                    południe – północ;

 

·                    wschód – południe;

 

·                    wschód – zachód;

 

·                    wschód – północ;

 

·                    północ – zachód;

 

·                    północ – południe; 

 

W zależności od potrzeb dla prowadzonych robót przewidujemy również modyfikacje projektu, o wdrażaniu których będziemy powiadamiali Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz odpowiednie Służby Miejskie, zgodnie z procedurami kontraktowymi. Procesu wdrażania zakończył się dnia 28.02.2015 r. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, zgodnie z założeniami harmonogramowymi będzie obowiązywała do końca lipca 2015 roku.

 

             W dniu 6 marca wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka południową jezdnię zbiorczo – rozprowadzającą (L02P) między ul. Powązkowską i rondem Broniewskiego. Objazd w kierunku południowego odcinka ul. Broniewskiego poprowadzony jest ul. Powązkowską i ul. Krasińskiego. Objazd w kierunku odcinka północnego ul. Broniewskiego jest poprowadzony ul. Gen. Maczka i ul. Rudnickiego. Powyżej opisana czasowa organizacja ruchu pozwala wykonać prace związane z odwodnieniem korpusu drogi, wymianę konstrukcji jezdni oraz inne roboty drogowe jezdni zbiorczej w układzie docelowym. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 03.04.2015 roku.

 

             W dniu 24 marca (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię główną Trasy S8 w relacji Poznań-Białystok oraz zawęziła jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą w relacji Centrum-Bródno. Ruch w tych relacjach prowadzony  jest dwoma pasami jezdni zbiorczo-rozprowadzającej (szer. 2x3 m.). Na węźle Modlińska utrzymane są wszystkie relacje wjazdowe i zjazdowe. Przystanek autobusowy w kierunku Marek pozostał w dotychczasowej lokalizacji. Ruch na północnej jezdni głównej i jezdni zbiorczo – rozprowadzającej (w kierunku mostu) zastał przywrócony do poprzedniej czasowej organizacji ruchu w godzinach nocnych w dniu 23.03.2015 r. Powyższa organizacja ruchu pozwoliła na prowadzenie robót przy budowie kolejnych przęseł obiektu 6T na węźle Modlińska. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 20.04.2015

 

             W nocy z 26 na  27 marca na ulicy Modlińskiej prowadzono prace związane z wymianą tablic kierunkowskazowych E-2 na konstrukcjach bramowych nad jezdnią zachodnią ul. Modlińskiej, usytuowanych przed zjazdem do elektrociepłowni i przed wjazdem do Straży Pożarnej. Dla bezpieczeństwa prowadzenia prac, w godzinach 22:00-6:00 wdrożono czasową organizację ruchu, która zawężała jezdnię Modlińską o dwa pasy ruchu. Przewidywane było również chwilowe, operacyjne wstrzymywanie ruchu.

 

             W dniu 27 marca (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która wyłączała z ruchu łącznicę zjazdową L06L z Trasy Armii Krajowej na ul. Wybrzeże Gdyńskie na węźle Wisłostrada w relacji wschód-południe (Białystok-Centrum). Wdrożona organizacja ruchu pozwoliła na bezpieczne betonownie płyty ustroju niosącego budowanego obiektu 53T. Objazd w tej relacji był możliwy ul. Wybrzeże Gdyńskie i zawróceniu w tunelu na ul. Gwiaździstej. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do 28.03.2015 (ok. godz. 6:00)

 

             W nocy z 28 na 29 marca (w godz. 22:00-6:00) na budowlanym obiekcie 10T (kładka ciągu pieszo-rowerowego) prowadzono prace związane z układaniem płyt Filigran (tracony szalunek ustroju niosącego). Dla bezpieczeństwa prowadzenia prac, wdrożono czasową organizację ruchu polegającą na zawężaniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu

 

·                    Zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Poznań-Białystok

 

·                    Zamknięcie lewego pasa w kierunku Białegostoku oraz zamknięcie lewego pasa w kierunku Poznania

 

·                    Zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Białystok-Poznań oraz zawężenie bus-pasa

 

             W dniu 28 marca (od godz. 6.00 do godz. 22.00) prowadzono prace związane z wymianą 25-cio metrowych masztów oświetleniowych wraz z wyburzeniem istniejących oraz montażem nowych fundamentów o głębokości ok. 3 m. W związku z powyższym, w dniu 28.03.2015 r. wprowadzono organizację ruchu, która dla potrzeb wymiany masztu oświetleniowego wygradzała trawnik i chodnik po zachodniej stronie przejścia dla pieszych na pętli autobusowej „Żerań”. W tym etapie prac nie planowano utrudnień w ruchu kołowym.

 

             W nocy z 1 na 2 kwietnia (środa/czwartek) prowadzono prace związane z montażem zabezpieczeń BHP na obiekcie 411T (wiadukt zachodni węzła Powązkowska). Dla bezpiecznego prowadzenia prac, w godzinach nocnych od 22:00 do 2:00 wdrożono czasową organizację ruchu, polegającą na zawężeniu lewych pasów jezdni głównej Trasy Armii Krajowej na długości ok. 200 m. Ruch w kierunku Poznania oraz kierunku Białegostoku był prowadzony jednym pasem.

 

 

Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

Wdrażanie organizacji ruchu w planowanych terminach w dużym stopniu uzależnione jest od warunków atmosferycznych. Przy wystąpieniu opadów, a także spadku temperatur poniżej 0˚ C, ze względów technologicznych niemożliwe jest wykonywanie oznakowania mającego bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo ruchu. Dlatego też terminy wprowadzanych organizacji ruchu mogą ulec zmianom do zaplanowanych, podanych poniżej.

 

             W dniu 10 kwietnia 2015 roku (godzinach nocnych) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie jezdni zbiorczo-rozprowadzających na węźle Broniewskiego. Zamknięte zostaną zjazdy z ulicy Broniewskiego

 

·                    W kierunku ul. Gen. Maczka (i Powązkowskiej) – wschód – zachód (L03L)

 

·                    W kierunku ul. Żelazowskiej (w relacji Centrum-Marki) – zachód-wschód (L01P)

 

Objazdy w tych relacjach będą poprowadzone ulicami: Rudnickiego i Krasińskiego w kierunku zachodnim oraz Włościańską w kierunku wschodnim. Powyższa organizacja ruchu pozwoli wykonać prace związane z odwodnieniem korpusu drogi, wymianę konstrukcji jezdni oraz inne roboty drogowe i branżowe na jezdniach zbiorczych w układzie docelowym. Wyremontowana droga zbiorczo-rozprowadzająca od ul. Powązkowskiej do ul. Broniewskiego (L02P) zostanie udostępniona do ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 15.05.2015

 

             W dniu 11 kwietnia 2015 r. (w godzinach 6.00 – 22.00) planowane jest prowadzenie prac związanych z wymianą 25-cio metrowych masztów oświetleniowych wraz z wyburzeniem istniejących oraz montażem nowych fundamentów o głębokości ok. 3 m. W związku z powyższym, planowane jest lokalne wyłączanie prawego pasa ruchu (na długości około 20 m) zachodniej jezdni ulicy Modlińskiej (w relacji Tarchomin – Centrum), przed wjazdem na pętlę autobusową „Żerań”.