ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

04.05.2015-17.05.2015


Roboty mostowe:

 

        Most Grota-Roweckiego:

 

        Nitka Północna

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni konstrukcji stalowej w przęśle nr 5,6,7 (wewnątrz)

 

        Nitka południowa

 

·                    prace hawerskie – wykonano przęsła nr 1,2,3,6,7 (wewnątrz) prace trwają w przęśle nr 4 i 5

 

·                    scalanie konstrukcji w przęśle nr 6, prace wykończeniowe przy scalaniu na przęśle nr 5 i 7 (przygotowanie do odbioru)

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne wewnątrz konstrukcji przęsło nr 1, 2, 4, 5, 6, 7,

 

·                    montaż deskowania stropu nad komorą P8

 

·                    montaż prefabrykowanych elementów muru oporowego w rejonie podpory P8

 

·                    prace wykończeniowe na płycie ustroju niosącego (montaż balustrady, montaż prefabrykowanych gzymsów, ustawianie krawężnika kamiennego, zbrojenie kap chodnikowych)

 

·                    prace związane z montażem dylatacji palczastej na podporze P1 oraz z montażem belki dylatacyjnej na podporze P8

 

·                    prace hawerskie

 

        Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK na nitce południowej:

 

·                    Montaż ram konstrukcji na odcinku posadowionym na palach (poza obiektem 9T)

 

·                    Antykorozja styków ram

 

·                    Szpachlowanie barier betonowych

 

·                    Montaż poszycia

 

        Remontowany wiadukt zachodni nad Trasą AK na węźle Powązkowska

 

·                    Zabetonowano płytę nadbetonu

 

        Mur oporowy po południowej stronie łącznicy wjazdowej zachód-wschód węzła Powązkowska

 

·                    drenaż

 

·                    antykorozja oczepu

 

·                    nawierzchnia na oczepie

 

        Mur oporowy po północnej stronie łącznicy wjazdowej zachód-wschód węzła Powązkowska

 

·                    zbrojenie fundamentu pod okładziny z paneli

 

·                    montaż podparcia pod oczep muru

 

        Remontowany wiadukt południowy nad ulicą Broniewskiego:

 

·                    zbrojenie kapy zewn.

 

·                    betonowanie kapy zewn.

 

·                    przygotowanie betonu pod izolacje z papy termozgrzewalnej pod jezdnią  

 

·                    montaż barier kapy wewn.

 

·                    Izolacja termozgrzewalna pod jezdnią

 

        Remontowana kładka w ciągu ulicy Żelazowskiej

 

·                    nawierzchnia na gzymsach

 

        Remontowana estakada w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Marymoncka – Marki) na węźle Marymoncka:

 

·                    Zbrojenie kap

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

        Remontowana estakada w ciągu łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – ul. Słowackiego) na węźle Marymoncka (L04L)

 

·                    Zbrojenie kap

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

        Remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    Malowanie powierzchni betonowej na spodzie ustroju i podporach

 

        Remontowany wiadukt zachodni ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

·                    wklejanie zbrojenie kotwiącego nadbeton płyty

 

·                    zbrojenie płyty nadbetonu

 

        Remontowana kładka zachodnia przy wiadukcie tramwajowym w ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór

 

        Remontowana kładka wschodnia przy wiadukcie tramwajowym w ul. Słowackiego nad Trasą AK:

 

·                    antykorozja betonu spodu ustroju i podpór w osiach 0÷+2 i +3÷+4

 

        Nowobudowane przejście pod łącznicą południe – wschód na węźle Marymoncka:

 

·                    izolacja gruba

 

·                    ustawianie krawężnika

 

·                    zbrojenie kap

 

        Tunel w ciągu ulic Gdańskiej i Hłaski pod Trasą AK:

 

·                    montaż i zbrojenie dylatacji wsch. i zachWykonywanie wsporników pod słupy ekranów akustycznych

 

        Remontowany zachodni wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK

 

·                    ustawianie krawężnika na płycie pomostu

 

·                    montaż desek gzymsowych

 

·                    zbrojenie i betonowanie kapy wsch. i Zach

 

·                    zbrojenie nadbetonu schodów płd

 

        Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok

 

·                    montaż balustrady szczeblinkowej na podporze P1 i P3

 

·                    montaż zbrojenia płyty pomostu

 

        Mur oporowy po południowej stronie półtunelowych ekranów akustycznych

 

·                    Zakończono betonowanie oczepu muru oporowego

 

·                    Wykonywanie drenażu

 

·                    antykorozja grodzic stalowych

 

        Odbudowywany wiadukt południowy w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    zbrojenie poprzecznic i przęseł UN

 

·                    montaż sączków, wpustów, kotew talerzowych, prowadnic do betonowania

 

·                    zasypki w osi 1P

 

        Mur oporowy po stornie południowo – zachodniej  wiaduktu nad ulicą Gwiaździstą i Łachą Potocką:

 

·                    zasypki

 

        Południowa część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 53T) na węźle Wisłostrada

 

·                    zakończenie zasypki pod płytę przejściową w osi 1

 

·                    wykonano beton podkładowy płyty przejściowej w osi 1

 

·                    kontynuacja zasypek w osi 2

 

·                    zabetonowano ściankę zapleczną w osi 2

 

        Remontowana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – wschód (Gdańsk – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    betonowanie kap chodnikowych w osiach 1-4

 

·                    w trakcie napraw betonu słupów i ustroju od spodu

 

        Remontowane przejście dla pieszych pod łącznicą południe – zachód (Centrum – Poznań)  na węźle Wisłostrada

 

·                    Roboty remontowe gzymsów

 

        Odbudowywana łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – wschód (Centrum – Marki) na węźle Wisłostrada

 

·                    Zabetonowano płytę ustroju niosącego

 

        Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim (ul. Wybrzeże Puckie)

 

·                    betonowanie kap – zakończono

 

·                    montaż słupków barier energochłonnych

 

        Łącznica zjazdowa w relacji wschód – północ (Marki – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    montaż wpustów i sączków P17(5T) - P7

 

·                    Zbrojenie  i betonowanie ustroju P17(5T) - P7

 

·                    betonowanie korpusu podpory – p. 9

 

        Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska

 

·                    deskowanie i betonowanie ciosów podłożyskowych – p. 12, 20, 21

 

·                    montaż łożysk 12, 20, 21

 

·                    montaż deskowania ustroju nośnego – p. 15-21

 

·                    montaż zbrojenia ustroju nośnego – p. 15-21    

 

·                    zasypka za przyczółkiem – p. 21   

      

·                    montaż deskowania i rusztowania ustroju nośnego – p. 11-12     

 

·                    demontaż ścianek szczelnych – p. 12, 13 i 14           

          

·                    demontaż deskowania i rusztowania – p. 17/5T-6/6T

 

·                    montaż zbrojenia ustroju nośnego – p. 11-12

 

        Remontowana łącznica w relacji zachód – południe na węźle Modlińska

 

·                    zbrojenie, deskowanie i betonowanie gzymsów murów oporowych przed p. 1

 

·                    demontaż podestów roboczych          

   

·                    montaż słupków bariery energochłonnej

 

·                    rekonstrukcja ścianki zaplecznej – p. 1

 

·                    uszczelnienie desek gzymsowych i krawężników             

 

        Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską:

 

·                    demontaż deskowania i rusztowania ustroju nośnego – p. 11-17

 

·                    montaż krawężników – p. 7-11   

          

·                    izolacja kap chodnikowych z papy termozgrzewalnej – p.11-17

 

·                    montaż desek gzymsowych  – p. 7-11

 

 

Roboty drogowe:

 

        Roboty rozbiórkowe:

 

1.                  rozbiórka krawężnika oraz cięcie nawierchni asfaltu pas dzielący ul. Modlinska JP KP

 

2.                  cięcie krawędzi asfaltu TG strona południowa km 1+800 – 1+980 strona prawa

 

3.                  rozbiórka ławy betonowej/podbudowy krawężnika  L01P W. Marymoncka, dwie strony

 

4.                  rozbiórka całej konstrukcji TG km 0+600 – 0+680

 

 

5.                  sprzątanie oraz usuwanie elemntów porozbiórkowych TG km -0+125 – 0+365, TG km 1+100 + 1+500

 

6.                  rozbiórka krawężnika oraz cięcie nawierchni asfaltu pas dzielący ul. Modlinska JP KL

 

7.                  rozbiórka przewiązki ZR1P km 0+580 – 0+610

 

8.                  rozbiórka przejśćia dla pieszych w. Broniewskiego, L01P

 

9.                  rozbiórka krawężnika oraz cięcie asfaltu TG 2+000 – 2+220 razem z rozbiórką podbudowy asfaltu

 

10.               frezowanie korekcyjne W. Powązkowska, L03L 0+320 – 0+650

 

11.               frezowanie korekcyjne W. Marymoncka, L04L

 

12.               rezowanie korekcyjne TG km 0+200 – 0+340

 

ROBOTY ZIELENIARSKIE

 

1.                  Humusowanie rejon między ul. Powązkowska i ul. Broniewskiego oraz rekultywacja trawników

 

2.                  humusowanie oraz rekultywacja terenów oraz skarp rejon za EN 2

 

3.                  nasadzenia drzew, W. Marymoncka,

 

4.                  humusowanie w rejone C2

 

5.                  humusowanie w rejone C13b

 

ROBOTY ZIEMNE/BRUKARSKIE:

 

1.      L03L w. Powązkowska   srt. P. km 0+380-0+480 - wykop pod poszerzenie, podłoże ulepszone z mieszanki związanej cementem gr. 25 cm, warstwa technologiczna z kruszywa łamanego gr. 15 cm

 

2.      L03L w. Powązkowska   srt. P. km 0+480-0+536 - podłoże pod krawężnik i ławę betonową pod krawężnikową z kruszywa łamanego, krawężniki kamienne na ławie betonowej

 

3.      L03L w. Powązkowska   srt. P. km 0+536-0+660 - nasyp pod opaskę

 

4.      L03L  w. Powązkowska srt. P. km 0+600-0+660 - warstwa mrozochronna pod zabruki gr. 10cm, zabruk- nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cem-piaskowej, obrzeże przy zabrukach, obrzeże przy peronie autobusowym

 

6.                  L01P w.Marymoncka k.l.k.p. km 0+200 - 0+215 - Podbudowa z kruszywa pod  krawężnik

 

7.                  L01P w. Broniewskiego - Roboty ziemne – wykop, stabilizacja, Krawężnik kamienny

 

7.      C13c km 0+128-0+236  - Ustawienie obrzeża betonowego

 

8.                  C13b km 0+026 + 072 - Kostka brukowa

 

9.                  C13b (poza obrębem zakresu ścieżki c13b) - Wykonanie schodów skarpowych oraz wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego między ścieżkami rowerowymi

 

10.               C11 km  0+107,92-0+214,38 - Roboty ziemne - profilowanie podłoża pod obrzeże

 

11.               C11a km 0+000-0+120 - Roboty ziemne - profilowanie podłoża pod obrzeże

 

12.               C9a km 0+025 - 0+240 - Roboty ziemne – wykop , warstwa mrozoochronna

 

13.               C8 km 0+000 - 0+070 - Roboty ziemne – wykop

 

14.               C10 km 0+300 - 0+470 - Podbudowa z kruszywa

 

15.               C9 km - Nawierzchnia z kostki - chodnik (odtworzenie)

 

16.               TG j.p.k.p. km 1+085 - 1+300 - Roboty ziemne – wykop, Warstwa mrozoochronna, ściek z kostki

 

17.               TG j.p.k.p. km 1+100 - 1+450 – podbudowa z kruszywa

 

18.               TG j.p.k.p. i k.l. km - 0+125 -0+360  - podbudowa z kruszywa, obrzeże, Ściek z kostki - prace wykończeniowe, Opaska, stabilizacja

 

19.               TG j.p.k.p. km 0+280 - 0+320 - podbudowa z kruszywa

 

20.               TG j.p.k.l. km 1+320 - 1+345 – opaska

 

21.               TG j.p.k.p. km 1+800 - 1+900 - Podbudowa z kruszywa pod  krawężnik

 

22.               TG j.p. km 0+780 - 1+000 - Roboty ziemne – nasyp

 

23.               ZR1P k.l. km 0+120 - 0+160 - Opaska - prace odtworzeniowe

 

24.               ZR1P k.l. km 0+600 - 0+805 - Krawężnik kamienny, nasyp, Podbudowa z kruszywa pod  krawężnik

 

25.               TG j.p.k.p. km 1+150 - 1+300 - Nawierzchnia z kostki – zabruk

 

26.               Zjazd L02P k.p. km 0+060 - 0+080 - Ściek z kostki - prace wykończeniowe, Podbudowa z kruszywa pod  krawężnik

 

27.               ul Modlińska  0+320 -0+504,86 ; 0+556-0+630 - Ustawienie krawężnika kamiennego

 

28.               L04P km 0+050-0+100 - Wykonanie warstwy mrozoochronnej gr. 5cm

 

29.               Zatoka autobusowa węzeł Modlińska km 0+273-0+322,5 - Wykonanie warstwy mrozoochronnej gr. 15cm

 

EKRANY AKUSTYCZNE CZĘŚCI DROGOWEJ

 

1.                  Wypełnienie ekranu nr 18

 

2.                  Palowanie – ekran nr 19

 

ROBOTY BITUMICZNE

 

1.                  TG -0+125 – 0+365 poszerzenia, przekopy

 

2.                  L01P, przekopy, , poszerzenia, podbudowa I, wyrównawcza, wiążąca

 

3.                  ZR1P, 0+580 – 0+800, przekopy, poszerzenia, podbudowa, wiążąca,

 

4.                  TG 1+100 – 1+450 – poszerzenia, przekopy

 

 

 Roboty branżowe:

 

        Trasa AK:

 

·                    Budowa oświetlenia - Węzeł Marymoncka

 

·                    Budowa oświetlenia - PT1 str. płd.

 

·                    Budowa oświetlenia - Węzeł Wisłostrada

 

        budowa wpustów i przykanalików

 

        budowa kanału pod ul. Hłaski

 

        prace wykończeniowe wzmocnienia kanału pod trasą główna

 

        budowa sygnalizacji świetlnej na węźle Broniewskiego i węźle Modlińska

 

        regulacja studni i pokryw w ciągach pieszo rowerowych i w terenach zielonych na CSZR

 

 

Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

       W dniu 8 maja (ok. godz. 22:00) planowane jest prowadzenie robót brukarskich na zachodniej jezdni ul. Modlińskiej. W związku z powyższym, w dniu 8 maja wprowadzono zostanie organizacja ruchu, która przewiduje wyłączenie lewego pasa ruchu jezdni ul. Modlińskiej w relacji Tarchomin-Centrum na odcinku ok. 90 m. za skrzyżowaniem z ul. Elektronową oraz na odcinku ok. 150 m. za skrzyżowaniem z pętlą autobusową „Żerań”. Na zawężonych odcinkach jezdni zachodniej ul. Modlińskiej ruch prowadzony będzie dwoma pasami. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 10 maja 2015.

 

       W dniu 11 maja planowane jest prowadzenie robót brukarskich na zachodniej jezdni ul. Jagiellońskiej. W związku z powyższym w dniu 11 maja 2015 r. od godz. 6:00 wprowadzona zostanie organizacja ruchu, która przewiduje wyłączenie lewgo pasa jezdni zachodniej ul. Jagiellońskiej (w relacji Tarchomin-Centrum) na odcinku ok. 190 m. (za tymczasowym lewoskrętem w kierunku Marek). Na zawężonym odcinku jezdni zachodniej ul. Jagiellońskiej, ruch prowadzony będzie dwoma pasami. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do godzin wieczornych w dniu 15 maja 2015 r.

 

       W nocy z 11 na 12 maja na obiekcie 6T planowane jest prowadzenie prac związanych z betonowaniem ustroju nośnego. Dla bezpiecznego prowadzenia robót, w godzinach nocnych (22:00–6:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu polegającej na lewostronnym zawężaniu wschodniej jezdni ul. Jagiellońskiej do jednego pasa ruchu (w relacji Centrum-Tarchomin), na długości ok. 80 m. pod obiektem 6T.

 

       W dniu 13 maja o godz. 22:00 planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie łącznicy zjazdowej L02P na węźle Wisłostrada w relacji Poznań-Gdańsk. Objazd w tej relacji będzie poprowadzony ul. Wybrzeże Gdyńskie i zawróceniu na węźle Krasińskiego. Wprowadzona organizacja ruchu pozwoli w sposób bezpieczny wykonać demontaż podpór tymczasowych belek typu Kujan oraz szalunków poprzecznic ustroju niosącego obiektu 55T w ciągu południowej jezdni Trasy Armii Krajowej. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 14 maja, do godz. 6:00

 

       W dniu 16 maja (od godz. 6:00 do godz. 22:00) planowane jest lokalne wyłączenie prawego pasa ruchu (na długości około 20 m.) wschodniej jezdni ulicy Modlińskiej (relacja Centrum-Tarchomin), za skrzyżowaniem z pętlą autobusową „Żerań”. Organizacja ruchu umożliwi wymianę 25-cio metrowego masztu oświetleniowego wraz z montażem nowego fundamentu (o głębokości ok. 3 m.). Ruch na tym odcinku będzie prowadzony dwoma pasami.

 

 

Przeprowadzone zmiany:

 

        W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji  ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony  jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

       W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.

 

       W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

        W dniu 20 stycznia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zamknięto jezdnię zachodnią ul. Słowackiego oraz łącznicę wjazdową L04L w relacji wschód-południe (Marki-Centrum), a także łącznicę zjazdową L02P na Trasę Armii Krajowej w relacji północ-wschód (Bielany-Marki). Ruch w obu kierunkach na ul. Słowackiego pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Włościańską prowadzony jest (poprzez przewiązki) jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18T. Relacja wschód południe (Marki-Centrum) jest prowadzona otwartą łącznicą L06L na węźle Wisłostrada. Relacja północ-wschód (Bielany-Marki) jest prowadzona ul. Włościańską, Żelazowską, jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą do Trasy Armii Krajowej. Ruch w relacji wschód-północ (Marki-Bielany) został utrzymany bez zmian. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia remont obiektu 11T w ciągu ul. Słowackiego, remonty łącznic L04L i L02P, a także obiektów 7T i 8T na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

       W dniu 22 stycznia (ok. godz. 14.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Gwiaździstej, która otwiera jezdnię zachodnią pod wiaduktami trasy Armii Krajowej. Wprowadzony został ruch jednokierunkowy w relacji północ – południe, w kierunku Centrum. Ruch w relacji południe – północ prowadzony jest dotychczasowym objazdem  ulicami: Potocką, Mickiewicza, Klaudyny oraz Podleśną. Taka organizacja ruchu umożliwia kontynuację budowy obiektu 9T nad ul. Gwiaździstą. Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu otwartej jezdni zachodniej na czas bezpiecznego montażu elementów konstrukcji nośnej i betonowania płyty obiektu 9 T w ciągu Trasy Armii Krajowej. Organizacja ta  będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

        W dniu 27 lutego (w godz. późnowieczornych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zachodnią węzła Powązkowska. Ruch prowadzony jest jezdnią wschodnią. W kierunku Centrum odbywa się w czasie szczytu porannego dwoma pasami, natomiast w czasie szczytu popołudniowego jednym pasem. Ruch w kierunku Bemowa odbywa się w czasie szczytu porannego jednym pasem, w czasie szczytu popołudniowego po dwóch pasach ruchu. Zmiana kierunku ruchu na środkowym pasie wprowadzana jest codziennie w godzinach 12.00 i 22.00. Ponadto na Węźle Powązkowska utrzymane są relacje:

 

·                    zachód – południe;

 

·                    zachód – wschód;

 

·                    zachód – północ;

 

·                    południe wschód;

 

·                    południe – północ;

 

·                    wschód – południe;

 

·                    wschód – zachód;

 

·                    wschód – północ;

 

·                    północ – zachód;

 

·                    północ – południe; 

 

W zależności od potrzeb dla prowadzonych robót przewidujemy również modyfikacje projektu, o wdrażaniu których będziemy powiadamiali Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz odpowiednie Służby Miejskie, zgodnie z procedurami kontraktowymi. Procesu wdrażania zakończył się dnia 28.02.2015 r. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, zgodnie z założeniami harmonogramowymi będzie obowiązywała do końca lipca 2015 roku.

 

       W dniu 10 kwietnia 2015 roku (godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnie zbiorczo-rozprowadzające na węźle Broniewskiego. Zamknięte zostały zjazdy z ulicy Broniewskiego

 

·                    W kierunku ul. Gen. Maczka (i Powązkowskiej) – wschód – zachód (L03L)

 

·                    W kierunku ul. Żelazowskiej (w relacji Centrum-Marki) – zachód-wschód (L01P)

 

Objazdy w tych relacjach prowadzone są ulicami: Rudnickiego i Krasińskiego w kierunku zachodnim oraz Włościańską w kierunku wschodnim. Powyższa organizacja ruchu pozwala wykonać prace związane z odwodnieniem korpusu drogi, wymianę konstrukcji jezdni oraz inne roboty drogowe i branżowe na jezdniach zbiorczych w układzie docelowym. Wyremontowana droga zbiorczo-rozprowadzająca od ul. Powązkowskiej do ul. Broniewskiego (L02P) została udostępniona do ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 15.05.2015

 

       W dniu 24 kwietnia na węźle Modlińska wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą w relacji Centrum-Bródno. Ruch w relacji Poznań-Białystok prowadzony jest dwoma pasami jezdni głównej trasy S8 oraz wydzielonym pasem w prawo w kierunku Bródna (powrót na jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą). Na węźle Modlińska są utrzymane wszystkie relacje wjazdowe i zjazdowe. Przystanek autobusowy w kierunku Bródna i Marek został usytuowany w tymczasowej lokalizacji. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót przy budowie kolejnych przęseł obiektu 6T na węźle Modlińska. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 3 czerwca 2015.

 

       W dniu 1 maja od godzin porannych wprowadzono organizację ruchu, która otworzyła kładkę dla pieszych w ciągu ulicy Kolektorskiej (po wykonaniu remontu obiektu 413 T).

 

       W dniu 5 maja w godzinach nocnych (od 22:00 do 00:00) wdrożono tymczasową organizację ruchu, które polegała na prawostronnym zawężeniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej w kierunku Poznania na długości ok. 100 m.

 

       W dniu 6 maja od godz. 00:00 do 4:00 wdrożono tymczasową organizację ruchu, która polegała na zawężaniu lewych pasów jezdni głównej Trasy Armii Krajowej na długości ok. 100 m.

 

       W dniu 6 maja od godz. 4:00 do godz. 6:00 wdrożono tymczasową organizację ruchu, która polegała na prawostronnym zawężeniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej w kierunku Białegostoku na długości ok. 100 m.

 

       W nocy z 6 na 7 maja (środa/czwartek) prowadzono prace kanalizacyjne na ulicy Elektronowej pod obiektem 5 T. W związku z powyższym, wprowadzono organizację ruchu, która zamknęła ulicę Elektronową na skrzyżowaniu z ulicą Modlińską (pod obiektem 5 T). Dojazd do ulicy Elektronowej był możliwy jezdnią przy elektrociepłowni (równoległą do ulicy Modlińskiej) oraz wjazdem do Centrum Handlowego Auchan (za ulicą Elektronową).

 

       Nocne zawężenia jezdni Wybrzeża Gdyńskiego, dla potrzeb demontażu podpór tymczasowych belek typu Kujan oraz szalunków poprzecznic:

 

·                    Z 5 na 6 maja od godz. 22:00 do 5:00 odbyło się naprzemienne zawężenie jezdni zachodniej (w kierunku Centrum)

 

·                    Z 6 na 7 maja od godz. 22:00 do 5:00 odbyło się naprzemienne zawężenie jezdni wschodniej (w kierunku Gdańska)

 

       W nocy z 7 na 8 maja (czwartek/piątek) od godz. 24.00 do godziny 5.00 prowadzono prace kanalizacyjne na ulicy Elektronowej pod obiektem 5 T. W związku z powyższym, wprowadzono organizację ruchu, która zamykała ulicę Elektronową na skrzyżowaniu z ulicą Modlińską (pod obiektem 5 T). Dojazd do ulicy Elektronowej był możliwy jezdnią przy elektrociepłowni (równoległą do ulicy Modlińskiej) oraz wjazdem do Centrum Handlowego Auchan (za ulicą Elektronową).

 

       W dniu 7 maja (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zmieniła geometrię wjazdu na północną jezdnię Trasy Armii Krajowej, poprzez przewiązkę na węźle Marymoncka. Zmiana geometrii wjazdu umożliwia wykonanie prac drogowych na południowej jezdni Trasy Armii Krajowej w bezpośrednim sąsiedztwie tymczasowej przewiązki. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 20 maja 2015 r.