ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

03.11.2014-09.11.2014


1.            Prace rozbiórkowe:

 

 

             Trasa Główna

 

             Most Grota – część południowa

 

             Rozbiórka elementów mostowych:

 

·                    Rozbiórka obiektu 28T – wiadukt południowo środkowy nad Traktem Nadwiślańskim

 

·                    Rozbiórka wyposażenia obiektu 30T - remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim

 

·                    Rozbiórka wyposażenia obiektu 31T - remontowany wiadukt na łącznicy zjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – ulica Jagiellońska) na Węźle Modlińska

 

·                    Rozbiórka wiaduktu 9T – południowy – wiadukt w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka

 

·                    Rozbiórka wiaduktu nr 53T – wiadukt w ciągu Trasy nad łącznicą zjazdową wschód – południe na Węźle Wisłostrada

 

·                    Rozbiórka wiaduktu nr. 55T – wiadukt południowy nad Wisłostradą

 

 

2.            Roboty mostowe:

 

             Most Grota-Roweckiego:

 

Nitka północna:

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne istniejącej konstrukcji stalowej ustroju niosącego

 

·                    zabezpieczeniem antykorozyjne powierzchni betonowych na podporze P5 i P4

 

·                    prace hawerskie

 

Nitka południowa:

 

·                    wciąganie kabli sprężających na przęśle nr 1, 2, 3 oraz nad podporą P2 i P3

 

·                    prace związane z wymianą łożysk na podporach P1 i P8, przygotowano do podniesienia konstrukcję na podporze P3.

 

·                    demontażem konstrukcji stalowej, zakończono demontaż wsporników w przęśle nr 1 oraz nr 2.

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowej na podporze P5 oraz P4

 

·                    prace hawerskie

 

·                    zabezpieczenie ciepłociągu wraz z wykonaniem punktu stałego w komorze przyczółka warszawskiego

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne nowej konstrukcji wsporników w zakresie metalizacji i powłoki malarskiej.

 

             Półtunelowe ekrany akustyczne przy Osiedlu Potok na Trasie AK na nitce południowej:

 

·                    zakończenie odcinka kapy w pasie rozdziału w sąsiedztwie obiektu 9T

 

·                    prace przygotowawcze przed rozpoczęciem wykonywania pali pod kapą zewnętrzną

 

             Remontowana kładka nad Trasą AK w ciągu ul. Żelazowskiej:

 

·                    przygotowanie powierzchni płyty pod izolację z papy termozgrzewalnej

 

·                    deskowanie gzymsów

 

             Remontowana estakada w ciągu łącznicy zjazdowej w relacji północ – wschód (ul. Marymoncka – Marki) na węźle Marymoncka:

 

·                    antykorozja betonu  spodu ustroju i podpór

 

             Remontowana estakada w ciągu łącznicy wjazdowej w relacji wschód południe  (Marki – ul. Słowackiego) na węźle Marymoncka:

 

·                    antykorozja betonu  spodu ustroju i podpór

 

             Remontowany wiadukt tramwajowy nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    Układanie płytek rozpoznawalnych przez niewidomych

 

             Remontowana kładka wschodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    montaż windy

 

·                    nawierzchnia z żywic na schodach

 

·                    antykorozja betonu gzymsów

 

             Remontowana kładka zachodnia przy wiadukcie tramwajowym nad Trasą AK na węźle Marymoncka:

 

·                    Izolacja gruba płyty pomostu

 

·                    nawierzchnia z żywic na schodach

 

·                    antykorozja betonu gzymsów

 

             Remontowana kładka nad Trasą AK w ciągu ul. Kolektorskiej:

 

·                    Umocnienie skarp

 

             Remontowany wiadukt ul. Mickiewicza nad Trasą AK:    

     

·                    Piaskowanie powierzchni betonowej nad nitką południową Trasy

 

             Przejście dla pieszych na węźle Wisłostrada:

 

·                    Wykonywanie izolacji

 

·                    Betonowanie płyt najazdowych

 

             Łącznica zjazdowa z Trasy AK w relacji zachód – południe (Poznań – Centrum) na węźle Wisłostrada:

 

·                    Umocnienie skarpy

 

             Południowa część wiaduktu Trasy AK nad fragmentem łącznicy zjazdowej w relacji wschód – południe (Marki – Centrum, tj. 53T) na węźle Wisłostrada

 

·                    Warstwa transmisyjna pod wzmocnienie podłoża

 

             Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – zachód (Centrum – Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·                    roboty antykorozyjne na powierzchniach betonowych,

 

·                    kontynuowano montaż barier ochronnych,

 

·                    zakończono montaż ekranów akustycznych,

 

·                    ułożono warstwę ścieralną nawierzchni.

 

             Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji północ – zachód (Gdańsk – Poznań) na węźle Wisłostrada:

 

·                    roboty antykorozyjne na powierzchniach betonowych,

 

·                    kontynuowano montaż barier ochronnych,

 

·                    zakończono montaż ekranów akustycznych,

 

·                    ułożono warstwę ścieralną nawierzchni.

 

             Łącznica wjazdowa na Trasę AK w relacji południe – wschód (Centrum - Marki) na węźle Wisłostrada:

 

·                    roboty ziemne

 

             Tunel nad łącznicą wjazdową w relacji północ – wschód (ul. Modlińska – Marki) na węźle Modlińska:

 

·                    Roboty ziemne

 

             Łącznica zjazdowa w relacji zachód – północ (Poznań – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    Izolacja ław fundamentowych

 

·                    zbrojenie i deskowanie ław fundamentowych

 

·                    zasypka ław fundamentowych

 

·                    zbrojenie i deskowanie słupów

 

             Łącznica zjazdowa w relacji wschód – północ (Marki – ul. Modlińska) na węźle Modlińska:

 

·                    Roboty palowe

 

·                    zbrojenie ław fundamentowych

 

             Estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską:

 

·                    Roboty żelbetowe w obrębie ław fundamentowych, słupów, murów oporowych i przyczółków

 

·                    Izolacja ław fundamentowych

 

·                    zasypka ław fundamentowych

 

 

3.            Roboty drogowe:

 

             W. Wisłostrada ul. Wyb. Gdyńskie JL KP   ( pas rozdziału ) -0+020-0+300 - Wykonanie opaski – obrzeża, płytki

 

             W. Wisłostrada C16, C17, C17a - Ustawienie obrzeża 8/30cm na bet. C8/10

 

             W. Wisłostrada C17a - podłoże pod ciąg pieszo-rowerowy – pospółka, podłoże pod ciąg pieszo-rowerowy - mieszanka niezwiązana 0/31.5mm,

 

             W. Wisłostrada L07L najazd  0+020-0+028 Wykonanie warstwy mrozoochronnej Wykonanie warstwy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5mm , Skropienie warstwy z mieszanki niezwiązanej 0/31.5mm

 

             W. Wisłostrada L08L( 0+107-0+118  0+341-0+358) - Skropienie warstwy niezwiązanej, wykonanie warstwy podbudowy AC WMS 16P, wykonanie warstwy wyrównawczej AC WMS 16P, Skropienie warstwy podbudowy i wyrównawczej, wykonanie warstwy wiążącej AC WMS 16P,

 

             W. Wisłostrada L08L  0+118-0+341 Skropienie warstwy wiążącej z asfaltu twardolanego, Wykonanie warstwy  ścieralnej SMA 11

 

             W. Wisłostrada L07L  0+309-0+335 - Skropienie warstwy wiążącej z asfaltu twardolanego, Wykonanie warstwy  ścieralnej SMA 11

 

             W. Wisłostrada L07L najazd  0+020-0+028 - Skropienie warstwy niezwiązanej, wykonanie warstwy podbudowy AC WMS 16P, skropienie warstwy podbudowy AC WMS 16P, wykonanie warstwy wiążącej AC WMS 16W

 

             W.WisłostradaL07L  0+028-0+309 - Skropienie warstwy wiążącej z asfaltu twardolanego, Wykonanie warstwy  ścieralnej SMA 11

 

             W. Wisłostrada C14c, C14d – wykop pod chodnik, C 14 c-  Ustawienie obrzeża 8x30 na bet C8/10

 

             T.G.J.L. odc. -0+125 – 2+000 – oznakowanie poziome i urządzenia BRD,

 

             T.G.J.L. odc. - 0+125 – 2+000 – roboty brukarskie – wykończeniowe,

 

             T.G.J.L. odc. - 0+125 – 2+000 – humusowanie – wykończeniowe,

 

 

4.            Roboty branżowe:

 

             Poziomowanie i wyprawianie studni teletechnicznych

 

             Demontaż i Montaż  masztów - Węzeł Modlińska

 

             Demontaż i Montaż  masztów - Węzeł Wisłostrada

 

             Montaż masztów - Węzeł Marymoncka

 

             Układanie kabli, montaż tablic w masztach

 

             Budowa kanalizacji deszczowej w rejonie obiektu PT1 – jezdnia południowa ul. Modlińska - wpusty

 

 

5.            Przeprowadzone zmiany:

 

             W dniu 21 lipca 2014 Ul. Jagiellońska: przeprowadzono zajęcie skrajnego lewego pasa jezdni zachodniej w relacji północ-południe (Białołęka-Praga) oraz skrajnego prawego pasa ruchu jezdni wschodniej w relacji południe-północ (Praga-Białołęka) na wysokości fundamentów obiektu 6T. Utrzymane będą wszystkie relacje; Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

             W dniach 29 lipca 2014 wprowadzono tymczasową organizację ruchu dla potrzeb remontu obiektu 5T – estakada łącząca zjazdy w relacji wschód – północ i zachód – północ z ulicą Modlińską. Tymczasowa organizacja ruchu przewiduje zawężenie o prawy skrajny pas zachodniej jezdni ul. Modlińskiej na wysokości ul. Elektronowej. Utrzymane zostały dwa pasy ruchu w kierunku północnym (Legionowo) oraz skręt w lewo na Trasę Armii Krajowej. Dodatkowo w późniejszym terminie zawężona została do  8 m. ul. Elektronowa. Utrudnienia potrwają do 30 marca 2015

 

             W dniu 4 sierpnia wprowadzono tymczasową organizację ruchu, w związku z remontem kładki dla pieszych nad Trasą Armii Krajowej w ciągu ul. Żelazowskiej. Ruch pieszych zostanie poprowadzony nowo wybudowanym ciągiem po zachodniej stronie ul. Słowackiego do wiaduktu na węźle Marymoncka. Utrudnienia potrwają do grudnia 2014

 

             W dniu 23 września (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, otwarto jezdnię wschodnią węzła Powązkowska. Ruch jest prowadzony jezdnią zachodnią oraz wyremontowaną jezdnią wschodnią na obiekcie 410T. Na węźle utrzymane są wszystkie relacje (ruch po rondzie). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do czasu prac remontowych obiektu 411T, których rozpoczęcie planowane jest na wiosnę 2015 roku.

 

             W dniu 26 września (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Słowackiego, na węźle Marymoncka. Ruch został poprowadzony jezdnią zachodnią oraz jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18 T. Na węźle utrzymane są  wszystkie relacje (północ – południe, południe – północ, wschód – północ, wschód – południe, północ – wschód, południe – wschód). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do czasu przystąpienia do prac remontowych obiektu 11 T. Zamknięcie jezdni zachodniej ulicy Słowackiego dla remontu obiektu 11 T planowane jest jeszcze w listopadzie 2014 roku.

 

             W dniu 3 listopada (od godz. 20:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która  zamykała łącznicę 47T, z Trasy Armii Krajowej na ul. Wybrzeże Gdyńskie, w relacji zachód-północ, kierunek Poznań-Gdańsk, na węźle Wisłostrada. Objazd był prowadzony przez węzeł ul. Krasińskiego. Tymczasowa organizacja ruchu obowiązywała do dnia 04.11.2014 (do godz. 8:00)

 

             W dniu 5 listopada (po godz. 23:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zakłada zamknięcie ul. Gwiaździstej pod Trasą Armii Krajowej. Organizacja ta pozwala prowadzić prace związane z wyburzeniem obiektu 9T wraz z fundamentami oraz budową nowego obiektu (wbicie ścianek szczelnych dla robót palowych i fundamentowych oraz budowa podpór). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do stycznia 2015

 

             W nocy z 6 na 7 listopada (od godz. 20:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zakłada zawężenie do 4,5 m. zjazdu z łącznicy 47T (kierunek Poznań-Gdańsk). Tymczasowa organizacja obowiązywała do dnia 07.11.2014 (do godz. 8:00)

 

 

6.            Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

Planowane zamknięcia na węźle Wisłostrada:

 

Planowane nocne zawężenia Wisłostrady, do jednego pasa ruchu, pod podporami obiektu 55T w ul. Wybrzeże Gdyńskie w Warszawie:

 

             W nocy z 10 na 11 listopada (od godz. 20:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która zakłada zawężenie do 3    m. zjazdu z łącznicy 47T (kierunek Poznań-Gdańsk). Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do dnia 07.11.2014 (do godz. 8:00)

 

             W nocy z 11 na 12 listopada (od godz. 22:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która zakłada zawężenie prawostronne jezdni wschodniej Wisłostrady w relacji południe-północ, kierunek Centrum-Gdańsk. Ruch prowadzony będzie jednym pasem. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do dnia 12.11.2014 (do godz. 6:00)

 

             W nocy z 12 na 13 listopada (od godz. 20:00), planowane jest zawężenie lewostronne jezdni wschodniej Wybrzeża Gdyńskiego w relacji południe-północ, kierunek Centrum-Gdańsk, ruch prowadzony będzie jednym pasem. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do 13.11.2014 (do godz. 6:00)

 

             W nocy z 13 na 14 listopada (od godz. 22:00), planowane jest zawężenie lewostronne jezdni zachodniej Wybrzeża Gdyńskiego w relacji północ-południe, kierunek Gdańsk-Centrum, ruch prowadzony będzie jednym pasem. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do 14.11.2014 (do godz. 6:00)

 

             W nocy z 14 na 15 listopada (od godz. 22:00), planowane jest zawężenie prawostronne jezdni zachodniej Wybrzeża Gdyńskiego w relacji północ-południe, kierunek Gdańsk-Centrum, ruch prowadzony będzie jednym pasem. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do 15.11.2014 (do godz. 6:00)

 

             W dniu 7 listopada (ok. godz. 20:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie jezdni wschodniej ul. Wybrzeże Gdyńskie w relacji Centrum-Gdańsk (kierunek południe-północ) na węźle Wisłostrada, w celu prowadzenia robót wyburzeniowych obiektu 55T. Ruch będzie prowadzony jezdnią zachodnią, dwoma pasami w kierunku Gdańska oraz jednym pasem w kierunku Centrum. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do godzin wieczornych dnia 08.11.2014.

 

             W dniu 8 listopada (ok. godz. 20:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie jezdni zachodniej ul. Wybrzeże Gdyńskie w relacji Gdańsk-Centrum (kierunek północ-południe) na węźle Wisłostrada, w celu kontynuacji robót wyburzeniowych obiektu 55T. Ruch będzie prowadzony jezdnią wschodnią, jednym pasem w kierunku Gdańska oraz jednym pasem w kierunku Centrum. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do godzin wieczornych dnia 10.11.2014 (do godz. 6:00)

 

             W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) planowane jest rozpoczęcie procesu wprowadzania tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje otwarcie wyremontowanej jezdni północnej Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Ruch na tym odcinku będzie prowadzony dwoma psami w obu kierunkach. Projekt przewiduje zamknięcie jezdni południowej na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostaną zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

             W dniu 16 listopada (w godzinach nocnych) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie jezdni zbiorczej na dojeździe do ulicy Władysława Broniewskiego od strony wschodniej. Objazd będzie poprowadzony łącznicą wjazdową na ulicę Juliusza Słowackiego (na węźle Marymoncka) do ulicy Włościańskiej w kierunku ulicy W. Broniewskiego. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwi prowadzenie robót drogowych polegających na wymianie konstrukcji jezdni oraz wykonanie  robót nawierzchniowych.