ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

INŻYNIER

 

 

 

 

WYKONAWCA

 

 

 

 

   

01.06.2015-07.06.2015

Roboty mostowe:

 

        Most Grota-Roweckiego:

 

Nitka Północna

 

·                    zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni konstrukcji stalowej wewnątrz przęseł

 

Nitka południowa

 

·                    Prace hawerskie

 

·                    Sprężenie ustroju płyty przyczółka praskiego po stronie południowej

 

·                    Betonowanie kapy chodnikowej

 

·                    Montaż krawężnika

 

·                    Montaż balustrad

 

·                    Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji przęsła 3, 7

 

        Mur oporowy na węźle Powązkowska:

 

·                    roboty rozbiórkowe związane z naprawą muru M-P

 

        Wiadukt w ciągu Trasy nad łącznicą zjazdową wschód – południe na Węźle Wisłostrada:

 

·                    montaż dylatacji podpora P1, P2

 

·                    betonowanie dylatacji w osi P2

 

·                    montaż krawężnika

 

        Wiadukt nad ulicą Gdańską / Hłaski:

 

·                    antykorozja

 

·                    układanie Izolacji grubej/ cienkiej

 

·                    ustawianie krawężnika

 

·                    zasypka pod kapę na skrzydle płd.-zach

 

        Wiadukt południowo środkowy nad Traktem Nadwiślańskim:

 

·                    betonowanie ustroju nośnego

 

        Remontowany wiadukt południowy nad Traktem Nadwiślańskim:

 

·                    Remont schodów

 

·                    Rekonstrukcja płyt przejściowych

 

·                    Nawierzchnia na kapach

 

·                    Naprawy spodu ustroju i podpór

 

        Południowy tunel prowadzący łącznicę północ – wschód na Węźle Modlińska:

 

·                    antykorozja betonu

 

·                    wykonywanie zasypek

 

·                    betonowanie kap chodnikowych

 

        10TA – mur oporowy od strony południowej TG pomiędzy ul. Mickiewicza i Gwiaździstą:

 

·                    antykorozja grodzic

 

·                    warstwa filtracyjna i drenaż

 

·                    montaż schodów skarpowych

 

        9T(B) mur oporowy od strony południowo - zachodniej obiektu 9T:

 

·                    zbrojenie gzymsu

 

·                    szalowanie gzymsu

 

        PT1 – ekrany półtunelowe na nitce południowej TG:

 

·                    Antykorozja styków ram

 

·                    Szpachlowanie barier betonowych

 

·                    Montaż poszycia

 

        29T – obiekt północny nad Traktem Nadwiślańskim prowadzący ruch w relacji N-W i S-W węzła Modlińska:

 

·                    antykorozja betonu na spodzie ustroju

 

        Nowobudowany obiekt w ciągu łącznicy wschód – północ na węźle Modlińska:

 

·                    układanie płyt pod rusztowania ustroju p 8-9

 

·                    montaż zbrojenia ustroju p 7-8

 

·                    demontaż rusztowań i deskowań ustroju p. 17/5T – 7/4T

 

        Nowobudowany obiekt w ciągu łącznicy zachód – północ na węźle Modlińska:

 

·                    betonowanie muru oporowego za przyczółkiem p 21

 

·                    izolacja cienka ławy fundamentowej i korpusu muru za przyczółkiem p21

 

·                    zasypki za przyczółkiem p21

 

·                    betonowanie ustroju nośnego p 11-12

 

·                    demontaż deskowania i wież podporowych p 15-21

 

·                    demontaż deskowania i rusztowania p 17/5T – 6/6T

 

        Południowy wiadukt w ciągu Trasy nad ulicą Gwiaździstą i kanałem Łacha Potocka:

 

·                    izolacja gruba pod kapami

 

·                    Montaż krawężnika

 

·                    Zbrojenie kap

 

·                    Montaż dylatacji w osi 1

 

        Nowobudowany obiekt na węźle Modlińska prowadzący ruch z kierunków wschód – północ i zachód północ AK:

 

·                    Montaż krawężników i deski gzymsowej

 

·                    zbrojenie kap chodnikowych

 

·                    Antykorozja betonu spodu ustroju

 

        Odbudowywana kładka nad Trasą AK przy Osiedlu Potok:

 

·                    betonowanie płyty pomostu

 

        Wiadukt w ciągu łącznicy południe – wschód na węźle Wisłostrada:

 

·                    izolacja gruba pod kapami

 

·                    Beton wyrównawczy pod płytę przejściową w osi 1

 

        Południowy wiadukt w ciągu Trasy nad Wisłostradą:

 

·                    montaż krawężnika

 

·                    zbrojenie kap

 

        Zachodni wiadukt w ciągu zachodniej jezdni ulicy Mickiewicza:

 

·                    nawierzchnia na kapach

 

·                    Układanie warstwy wiążącej asfaltu

 

·                    Montaż barier

 

·                    Zbrojenie i deskowanie nowego biegu schodów płd.-zach.

 

        Wiadukt nad ulicą Broniewskiego – Węzeł Broniewskiego:

 

·                    montaż barier i kotew słupów ekranów akustycznych

 

        Węzeł Marymoncka - remontowane obiekty po zachodniej stronie Węzła Marymoncka:

 

·                    zbrojenie nadbetonu płyty

 

·                    Betonowanie nadbetonu płyty w ramie środkowej

 

·                    Montaż i zbrojenie dylatacji na podporach +3, +8

 

·                    Montaż podparcia ustroju przy podporze -7

 

        Remontowany wiadukt na łącznicy północ – wschód (Gdańsk – Marki) na węźle Wisłostrada:

 

·                    naprawy betonu słupów i ustroju

 

        Remontowane przejście dla pieszych pod łącznicą południe – zachód na węźle Wisłostrada:

 

·                    przygotowanie powierzchni ścian do napraw

 

        Remontowany wiadukt na łącznicy zjazdowej w relacji zachód – południe (Poznań – ulica Jagiellońska) na Węźle Modlińska:

 

·                    Montaż oblicówki kamiennej na murach oporowych

 

·                    naprawy spodu ustroju niosącego i podpór

 

        Remontowany wiadukt zachodni nad TG – węzeł Powązkowska

 

·                    Zbrojenie, deskowanie i betonowanie oczepu muru

 

·                    Montaż desek gzymsowych

 

·                    Zbrojenie kap

 

 

Roboty drogowe:

 

ROBOTY ROZBIÓRKOWE

 

1.                  cięcie asfaltu ul. Broniewskieko JP kierunek centrum KP przed skrzyżowaniem L03L w. Powązkowska

 

2.                  rozbiórka zatoki autobusowej L01P W. Powązkowska,

 

3.                  rozbiórka całej konstrukcji L04L W. Powązkowska, oraz elementów drogowych

 

 

ROBOTY ZIELENIARSKIE

 

1.                  humusowanie wzdłuż L01P W. Broniewskiego strona lewa oraz okolice przystanku autobusowego

 

2.                  humusowanie pas rozdziału TG -0+125 – 0+360

 

3.                  L03L w. Powązkowska humusowanie

 

4.                  L01P w. Powązkowska usunięcie karp

 

5.                  Skarpa przy ekranie nr 11 – humusowanie

 

 

ROBOTY ZIEMNE/BRUKARSKIE

 

1.                  C1a km 0+150 - 0+340 - Nawierzchnia z kostki – chodnik, obrzeża, mrozówka, podbudowa z kruszywa

 

2.                  CPR przy L01P w.Broniewskiego km 0+015 - 0+030 wg L01P w.Broniewskiego – obrzeże, nawierzchnia z kostki chodnik

 

3.                  C11a km 0+000-0+075 - Chodnik z kostki

 

4.                  C13a km 0+039-0+088 - Podbudowa z mieszanki niezwiązanej -kruszywo 0/31,5mm

 

5.                  C13 km 0+030-0+085 - Chodnik z kostki

 

6.                  C9a km 0+000 - 0+240 - Podbudowa z kruszywa

 

7.                  ZR1P k.p. km 0+595 - 0+695 –Opaska, obrzeże, warstwa mrozoochronna, Nawierzchnia z kostki – zabruk , chodnik

 

8.                  TG j.p.k.p. km 2+050 - 2+510 - Warstwa technologiczna, podbudowa z kruszywa pod krawężnik,

 

9.                  TG j.p.k.l. km 0+365 - 0+660 - Roboty ziemne – nasyp, podbudowa z kruszywa pod krawężnik, krawężnik kamienny, obrzeża, krawężnik

 

10.               TG j.p.k.l. km 0+800 - 1+100 – opaska, Podbudowa z kruszywa pod krawężnik

 

11.               TG j.p.k.l. km 0+950 - 1+060 - Ściek skarpowy

 

12.               L01P w. Broniewskiego k.l. km 0+035 - 0+090 - Nawierzchnia z kostki – zabruk

 

13.               W. Modlińska przy 32T - Wykonanie warstwy stabilizacji C3/4

 

14.               Wykonanie nasypu gruntu z dokopu – pomiędzy 9T a 53T

 

15.               L01P w. Modlińska km 0+213-0+294 -  Podbudowa z mieszanki niezwiązanej -kruszywo 0/31,5mm

 

16.               Ul. Modlińska 0+046-0+117 - Ustawienie krawężnika kamiennego

 

17.               L04L w. Powązkowska k.l. km 1+115 - 1+165 – Roboty ziemne – nasyp

 

ROBOTY BITUMICZNE

 

1.                  ZR1P, wiążąca, ścieralna

 

2.                  W. Marymoncka, L02P, wyrównawcza, ścieralna

 

3.                  TG 1+700 – 1+850, podbudowa, wiążąca

 

4.                  Zjazd ul. Gąbińska, podbudowa, ścieralna

 

 

Roboty branżowe:

 

        Wpusty modlińska

 

        Kanał kd 40, kd2a, kd3

 

        Regulacje studni i wpustów cała budowa

 

        Węzeł MODLIŃSKA - oświetlenie  – Montaż i demontaż 2 masztów oświetleniowych

 

        Węzeł MODLIŃSKA - sygnalizacja – pracy przy sygnalizacji świetlnej

 

        CSZR – Budowa kanalizacji i studni w rejonie Węzła Marymoncka

 

 

Planowane zamknięcia i otwarcia:

 

        W dniach 25 – 29 maja na obiekcie 6T planowane jest prowadzenie prac związanych z demontażem deskowań i demontażem rusztowań ustroju niosącego. Dla bezpieczeństwa prowadzenia prac, w godzinach nocnych od 22:00 do 6:00 planowane jest wdrażanie czasowej organizacji ruchu polegające na naprzemiennym zawężaniu zachodniej jezdni ul. Jagiellońskiej do jednego pasa ruchu. Przewidywane jest również chwilowe, operacyjne wstrzymywanie ruchu.

W godzinach nocnych od poniedziałku 25 maja do godzin porannych dnia 29 maja zawężana będzie jezdnia zachodnia ul. Jagiellońskiej (w relacji Tarchomin-Centrum)

 

        W dniach 25 – 29 maja w godzinach 22:00 – 6:00 na zachodnim wiadukcie ul. Mickiewicza będą prowadzone prace związane z wykonaniem antykorozji betonu obiektu 45T. Dla bezpiecznego prowadzenia prac, planowane jest wdrażanie czasowej organizacji ruchu polegające na zawężaniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu:

 

·                    W nocy z 25 na 26 maja (22:00-6:00) planowane jest zamknięcie prawego pasa ruchu w kierunku Poznania oraz zawężenie bus-pasa

 

·                    W nocy z 26 na 27 maja (22:00-6:00) planowane jest zamknięcie lewego pasa ruchu w kierunku Poznania oraz zamknięcie lewego pasa w kierunku Białegostoku.

 

·                    W nocy z 27 na 28 maja (22:00-6:00) planowane jest zamknięcie prawego pasa ruchu w kierunku Białegostoku

 

·                    W nocy z 28 na 29 maja (22:00-6:00):

 

·           W godzinach 22:00-00:00 planowane jest zamknięcie prawego pasa ruchu w kierunku Poznania

 

·           W godzinach 00:00-4:00 planowane jest zamknięcie lewego pasa ruchu w kierunku Poznania oraz zamknięcie lewego pasa ruchu w kierunku Białegostoku

 

·           W godzinach 4:00-6:00 planowane jest zamknięcie prawego pasa ruchu w kierunku Białegostoku.

 

        W dniu 29 maja ok. godziny 22.00 planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje przełożenie ruchu na wyremontowaną jezdnię zbiorczo - rozprowadzającą (ZR1P) pod ulicą J. Słowackiego oraz zmianę geometrii wjazdu na północną jezdnię Trasy Armii Krajowej (w kierunku wschodnim), poprzez przewiązkę na węźle Marymoncka. Zmiana geometrii wjazdu umożliwi docelowe wykonanie prac drogowych na południowej jezdni Trasy Armii Krajowej w bezpośrednim sąsiedztwie tymczasowej przewiązki. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywała do 19 czerwca 2015 roku.

 

        W nocy 29 maja (piątek) w godzinach 0.00 - 6.00 na budowanym obiekcie 10T (kładka ciągu pieszo – rowerowego) będą prowadzone prace związane z betonowaniem płyty ustroju niosącego. Dla bezpiecznego prowadzenia prac planowane jest wdrażanie czasowej organizacji ruchu polegające na zawężeniu jezdni głównej Trasy Armii Krajowej do jednego pasa ruchu:

 

·                    Zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Białystok – Poznań oraz zawężenie bus – pasa

 

·                    Zamknięcie lewego pasa w kierunku Poznania oraz zamknięcie lewego pasa w kierunku Białegostoku

 

·                    Zamknięcie prawego pasa ruchu w relacji Poznań – Białystok

 

        W dniu 3 czerwca (środa) ok. godziny 22.00, planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na węźle Wisłostrada, która przewiduje zamknięcie jezdni zachodniej ul. Wybrzeże Gdyńskie w kierunku Centrum. Ruch w obu relacjach: północ – południe oraz południe-północ, prowadzony będzie jezdnią wschodnią Wisłostrady. Na zamkniętej jezdni ulicy Wybrzeże Gdyńskie prowadzone będą docelowe roboty bitumiczne. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do godziny 6.00 dnia 08.06.2015 r. (poniedziałek).

 

        W nocy z 2/3.06.2015 r. (wtorek/środa) od godziny 22.00 planowane jest otwarcie południowej jezdni zbiorczo-rozprowadzającej na węźle Modlińska w relacji Centrum – Bródno. Jezdnia była wyłączona z ruchu dla potrzeb budowy obiektu 6T. Po otwarciu jezdni na węźle Modlińska obowiązywała będzie organizacja ruchu zgodnie z projektem „Zamknięcie południowej jezdni Trasy Armii Krajowej na odc. Węzeł Modlińska – Hłaski” zatwierdzonym pod nr IR/IC/3685/14. Przystanek autobusowy w kierunku Bródna i Marek powróci do lokalizacji docelowej.

 

        W nocy z 2/3.06.2015 r. (wtorek/środa) planowane jest prowadzenie prac związanych z demontażem zabezpieczeń BHP na obiekcie 411T (wiadukt zachodni węzła Powązkowska). Dla bezpiecznego prowadzenia prac, w godzinach nocnych od 22.00 do 2.00 planowane jest wdrożenie czasowej organizacji ruchu polegające na zawężeniu lewych pasów jezdni głównej Trasy Armii Krajowej na długości ok. 200 m. Ruch w kierunku Poznania oraz w kierunku Białegostoku będzie prowadzony jednym pasem.

 

        Od dnia 5 czerwca (piątek/sobota) do dnia 26 czerwca w godzinach nocnych 22.00-6.00 na rondzie ulicy Władysława Broniewskiego będą prowadzone roboty brukarskie. W związku z tym jezdnie na rondzie będą zawężane naprzemiennie do dwóch pasów ruchu.

 

 

Przeprowadzone zmiany:

 

        W dniu 14 listopada (w godzinach nocnych) rozpoczęto wprowadzanie tymczasowej ą organizacji  ruchu, która otworzyła dla ruchu wyremontowaną jezdnię północną Trasy Armii Krajowej na odcinku od węzła Powązkowska do ul. Marka Hłaski. Od godzin porannych dnia 16 listopada ruch na tym odcinku prowadzony  jest dwoma psami w obu kierunkach. Zamknięto jezdnię południową na tym odcinku w celu kontynuacji przebudowy drogi S-8. Na węźle Marymoncka utrzymane zostały zjazdy z dróg zbiorczo rozprowadzających w kierunkach: północnym, południowym, zachodnim i wschodnim oraz przystanki autobusowe w kierunkach do Centrum i Pragę pod ul. Juliusza Słowackiego. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

        W dniu 26 listopada (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która otwiera wyremontowaną jezdnię wschodnią wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza (Obiekt 45T). Ruch jest prowadzony po jednym pasie w obydwu kierunkach na długości ok. 150 m. Dla prowadzenia remontu Obiektu 45T zamknięta została jezdnia zachodnia ul. A. Mickiewicza. Wdrożona organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015.

 

        W dniu 1 grudnia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamyka łącznicę wjazdową na Trasę Armii Krajowej w relacji południe-wschód (Centrum-Marki) z ul. Juliusza Słowackiego. Ruch w tej relacji poprowadzony jest ulicami: Włościańską, Żelazowską i zbiorczo-rozprowadzającą do trasy głównej. Wprowadzona organizacja ruchu pozwala wykonać remont łącznicy L01P oraz budowę obiektu 18T(A) w ciągu tej łącznicy. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywać do października 2015.

 

         W dniu 20 stycznia (ok. godz. 22:00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na węźle Marymoncka. Zamknięto jezdnię zachodnią ul. Słowackiego oraz łącznicę wjazdową L04L w relacji wschód-południe (Marki-Centrum), a także łącznicę zjazdową L02P na Trasę Armii Krajowej w relacji północ-wschód (Bielany-Marki). Ruch w obu kierunkach na ul. Słowackiego pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Włościańską prowadzony jest (poprzez przewiązki) jezdnią wschodnią po wyremontowanym obiekcie 18T. Relacja wschód południe (Marki-Centrum) jest prowadzona otwartą łącznicą L06L na węźle Wisłostrada. Relacja północ-wschód (Bielany-Marki) jest prowadzona ul. Włościańską, Żelazowską, jezdnią zbiorczo-rozprowadzającą do Trasy Armii Krajowej. Ruch w relacji wschód-północ (Marki-Bielany) został utrzymany bez zmian. Wprowadzona organizacja ruchu umożliwia remont obiektu 11T w ciągu ul. Słowackiego, remonty łącznic L04L i L02P, a także obiektów 7T i 8T na węźle Marymoncka. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

        W dniu 22 stycznia (ok. godz. 14.00) wprowadzono tymczasową organizację ruchu na ul. Gwiaździstej, która otwiera jezdnię zachodnią pod wiaduktami trasy Armii Krajowej. Wprowadzony został ruch jednokierunkowy w relacji północ – południe, w kierunku Centrum. Ruch w relacji południe – północ prowadzony jest dotychczasowym objazdem  ulicami: Potocką, Mickiewicza, Klaudyny oraz Podleśną. Taka organizacja ruchu umożliwia kontynuację budowy obiektu 9T nad ul. Gwiaździstą. Wykonawca planuje czasowe (weekendowe i nocne) wyłączenia z ruchu otwartej jezdni zachodniej na czas bezpiecznego montażu elementów konstrukcji nośnej i betonowania płyty obiektu 9 T w ciągu Trasy Armii Krajowej. Organizacja ta  będzie obowiązywała do października 2015 roku.

 

         W dniu 27 lutego (w godz. późnowieczornych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zachodnią węzła Powązkowska. Ruch prowadzony jest jezdnią wschodnią. W kierunku Centrum odbywa się w czasie szczytu porannego dwoma pasami, natomiast w czasie szczytu popołudniowego jednym pasem. Ruch w kierunku Bemowa odbywa się w czasie szczytu porannego jednym pasem, w czasie szczytu popołudniowego po dwóch pasach ruchu. Zmiana kierunku ruchu na środkowym pasie wprowadzana jest codziennie w godzinach 12.00 i 22.00. Ponadto na Węźle Powązkowska utrzymane są relacje:

 

·                    zachód – południe;

 

·                    zachód – wschód;

 

·                    zachód – północ;

 

·                    południe wschód;

 

·                    południe – północ;

 

·                    wschód – południe;

 

·                    wschód – zachód;

 

·                    wschód – północ;

 

·                    północ – zachód;

 

·                    północ – południe; 

 

W zależności od potrzeb dla prowadzonych robót przewidujemy również modyfikacje projektu, o wdrażaniu których będziemy powiadamiali Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego oraz odpowiednie Służby Miejskie, zgodnie z procedurami kontraktowymi. Procesu wdrażania zakończył się dnia 28.02.2015 r. Wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, zgodnie z założeniami harmonogramowymi będzie obowiązywała do końca lipca 2015 roku.

 

        W dniu 24 kwietnia na węźle Modlińska wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą w relacji Centrum-Bródno. Ruch w relacji Poznań-Białystok prowadzony jest dwoma pasami jezdni głównej trasy S8 oraz wydzielonym pasem w prawo w kierunku Bródna (powrót na jezdnię zbiorczo-rozprowadzającą). Na węźle Modlińska są utrzymane wszystkie relacje wjazdowe i zjazdowe. Przystanek autobusowy w kierunku Bródna i Marek został usytuowany w tymczasowej lokalizacji. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót przy budowie kolejnych przęseł obiektu 6T na węźle Modlińska. Wprowadzona organizacja ruchu będzie obowiązywać do 3 czerwca 2015.

 

        W dniu 24 maja (w godzinach nocnych) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która zamknęła jezdnię wjazdową L01P na skrzyżowanie Trasy Armii Krajowej z ulicą Powązkowską (od strony Poznania). Ruch w tej relacji (zachód-południe i zachód północ), prowadzony jest południową jezdnią Trasy Armii Krajowej  do ronda ul. Władysława Broniewskiego. Ul. Broniewskiego jest możliwy dojazd do ul. St. Maczka (ul. Rudnickiego) oraz do ul Powązkowskiej (ul. Krasińskiego). Pozostałe relacje na węźle Powązkowska pozostaną bez zmian. Powyższa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót inżynieryjnych, branżowych i drogowych na jezdni wyłączonej z ruchu. Wprowadzona organizacja ruchu, w jej zasadniczym projekcie będzie obowiązywała do 31 lipca 2015.

 

        W dniu 25 maja (ok. godz. 10:00) planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która wydłuży obecne, lewostronne zawężenia jezdni zachodniej ul. Wybrzeże Gdyńskie do 180 m. Wdrożona organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie robót brukarskich i branżowych na tym odcinku, pod Trasą Armii Krajowej. Ruch na węźle Wisłostrada w relacji Gdańsk-Centrum, tak jak obecnie będzie prowadzony dwoma pasami. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do 29 maja.

 

        W dniu 25 maja została wdrożona tymczasowa organizacja ruchu. Oznakowanie pionowe na jezdni północnej Trasy Armii Krajowej, w relacji zachód – wschód (Poznań – Białystok) zostało uzupełnione znakiem pionowym A-15 (śliska nawierzchnia) z tabliczką T-2 (100 m) i będzie obowiązywało do września 2015 r.

 

        W dniach 27 maja ok. godz. 10:00 (po porannym szczycie) wprowadzono tymczasową organizację ruchu, która pozwoli wykonać nawierzchnię przystanku autobusowego na ul. Broniewskiego w relacji Bielany-Centrum. Przystanek tymczasowy został przeniesiony w bezpośrednie sąsiedztwo przebudowywanego. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 10 lipca 2015.