Estakada E-1 w km 6+662,78
Projektowany obiekt przeznaczony jest do przeprowadzenia drogi ekspresowej S-19 nad drogą powiatową 1391R Zgłobień – Rzeszów (ul. Dębicka), potokiem Przyrwa, rowem P-7 oraz ul. Świdrówka. Obiekt pełni również funkcję przejścia dla zwierząt średnich pod drogą ekspresową.
- schemat statyczny – belka ciągła, dwie rozdzielone dziewięcioprzęsłowe konstrukcje o przekroju skrzynkowym;
- rozpiętość teoretyczna – 33,00m + 54,00m + 5x60,00m + 54,00m + 33,00m;
- kąt skosu – 90º;
- długość całkowita – 476,40 m;
- długość całkowita ze skrzydłami – 500,80 m;
- szerokości użytkowe (jezdnia lewa) – 2,50 pas awaryjny + 2×3,50 m jezdnia;
- szerokości użytkowe (jezdnia prawa) – 2,50 pas awaryjny + 2×3,50 m jezdnia;
- szerokość ustroju nośnego jednej jezdni – 13,40 m;
- szerokość całkowita – 27,60 m;
- wysokość konstrukcyjna ustroju nośnego – 3,625 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030 i STANAG 2021 klasy 150;
- podpory skrajne – przyczółki masywne;
- podpory pośrednie – słupowe połączone ryglem;
- posadowienie podpór – pośrednie na palach przemieszczeniowych.
WD-8 w km 9+146,82
Wiadukt nad drogą ekspresową S-19 w ciągu drogi powiatowej nr 1434R
- schemat statyczny – rama dwunawowa o ustroju płytowo-belkowym;
- rozpiętość teoretyczna – 2×22,66 m (w skosie);
- kąt skosu – 71º;
- długość całkowita – 46,38 m (w skosie);
- szerokości użytkowe – 2×3,50 m jezdnia + 1,50 m chodnik lewostronny;
- szerokość całkowita – 11,78 m;
- klasa obciążenia – klasa B wg PN/85/S-10030;
- podpory skrajne – przyczółki masywne;
- podpory pośrednie – słupowe;
- posadowienie podpór – pośrednie na palach przemieszczeniowych.
PG-9 w km 10+385,69
Wiadukt nad drogą ekspresową S-19 w ciągu drogi gminnej Rzeszów – Niechobrz
- schemat statyczny – rama dwunawowa o ustroju płytowo-belkowym;
- rozpiętość teoretyczna – 2×22,69 m (w skosie);
- kąt skosu – 75º;
- długość całkowita – 46,41 m (w skosie);
- szerokości użytkowe – 2×3,00 m jezdnia + 2,00 m chodnik prawostronny;
- szerokość całkowita wiaduktu – 11,28 m;
- klasa obciążenia – klasa B wg PN/85/S-10030;
- podpory skrajne – przyczółki masywne;
- podpory pośrednie – słupowe;
- posadowienie podpór – pośrednie na palach przemieszczeniowych.
WD-8b-1 i WD-8b-2 w km 10+719,02
Projektowane obiekty inżynierskie służą do przeprowadzenia drogi ekspresowej S-19 nad rondem węzła Rzeszów Południe zlokalizowanym w km 10+756,96. Obiekty WD-8b-1 i WD-8b-2 są obiektami rozłącznymi, na które składają się obiekty jezdni lewej i jezdni prawej.
- schemat statyczny – rama jednonawowa o ustroju płytowym;
- rozpiętość teoretyczna – 16,50 m;
- kąt skosu – 90º;
- długość całkowita – 17,50 m;
- szerokości użytkowe –2×3,50 m jezdnia + 2,50 m pas awaryjny;
- szerokość ustroju nośnego jednej jezdni – 12,20 m;
- szerokość całkowita – 25,20 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030 i STANAG 2021 klasy 150;
- podpory – przyczółki masywne;
- posadowienie – posadowienie pośrednie na palach przemieszczeniowych.
WD-9b w km 11+092,05
Wiadukt w ciągu S-19 nad drogą powiatową nr 1388R relacji Trzciana – Zwięczyca oraz ciekiem bez nazwy
- schemat statyczny – rama jednonawowa o ustroju płytowym;
- rozpiętość teoretyczna (po prostopadłej/ po skosie) – 17,61/17,80 m;
- długość całkowita (po prostopadłej/ po skosie) – 18,61/18,80 m;
- kąt skosu – 82º;
- szerokości użytkowe – 3 x 3,5 m jezdnia;
- szerokość ustroju nośnego jezdni lewej – 14,55 m;
- szerokość ustroju nośnego jezdni prawej – 15,82 m;
- szerokość całkowita – 30,47 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030 i STANAG 2021 klasy 150;
- podpory – przyczółki masywne;
- posadowienie – posadowienie pośrednie na palach przemieszczeniowych.
Przejazd gospodarczy PG-7 (P3) w km 7+355,24
Przejazd PG-7 jest usytuowany pod projektowaną drogą ekspresową S-19. Obiekt będzie pełni funkcję przejazdu gospodarczego ze zintegrowanym przejściem dla zwierząt małych. Przeprowadzana pod obiektem droga stanowi dojazd do pól. W obrębie obiektu PG-7 przewidziano przeprowadzenie przebudowywanego gazociągu – sieć będzie biegła w osi konstrukcji i będzie zlokalizowana poza jezdnią przejazdu gospodarczego.
- schemat statyczny – konstrukcja łukowa, jednoprzęsłowa z elementów prefabrykowanych;
- rozpiętość teoretyczna – 15,10 m;
- długość całkowita konstrukcji ustroju nośnego – 50,16 m;
- skrajnia dla zwierząt – 3,50×7,00 m;
- skrajnia przejazdu gospodarczego – 5,00×4,70 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030.
Przejazd gospodarczy PG-8 (P4) w km 8+234,00
Przejazd PG-8 jest usytuowany pod projektowaną drogą ekspresową S-19. Obiekt będzie pełni funkcję przejazdu gospodarczego ze zintegrowanym przejściem dla zwierząt małych. Przeprowadzana pod obiektem droga stanowi dojazd do pobliskich pól.
- schemat statyczny – konstrukcja łukowa, jednoprzęsłowa z elementów prefabrykowanych;
- rozpiętość teoretyczna – 15,10 m;
- długość całkowita konstrukcji ustroju nośnego – 52,64 m;
- skrajnia dla zwierząt –2×3,50×3,50 m;
- skrajnia przejazdu gospodarczego – 5,00×4,70 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030.
Przejścia ekologiczne suche
PZ-1 w km 5+378,00 – przejście dla zwierząt średnich pod drogą ekspresową S-19:
- schemat statyczny – konstrukcja łukowa, jednoprzęsłowa z elementów prefabrykowanych;
- rozpiętość teoretyczna – 9,39 m;
- długość całkowita konstrukcji ustroju nośnego – 32,52 m;
- skrajnia dla zwierząt – 3,00×7,00 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030.
P-2 w km 5+692,00 – przejście dla małych zwierząt pod drogą ekspresową S-19:
- konstrukcja obiektu – przepust skrzynkowy 1,50×1,50 m;
- długość całkowita konstrukcji ustroju nośnego – 31,70 m;
- skrajnia dla zwierząt – 1,40×1,50 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030.
PG-7 w km 7+355,24 – przejście dla małych zwierząt (P3) zintegrowane z przejazdem gospodarczym (patrz opis przejazdy gospodarcze) pod drogą ekspresową S-19
PG-8 w km 8+234,00 – przejście dla małych zwierząt (P4) zintegrowane z przejazdem gospodarczym (patrz opis przejazdy gospodarcze) pod drogą ekspresową S-19
PZM-1 w km 9+300,00 – przejście dla małych zwierząt pod drogą ekspresową S-19:
- konstrukcja obiektu – przepust skrzynkowy 2,00×2,00 m;
- długość całkowita konstrukcji ustroju nośnego – 30,70 m;
- skrajnia dla zwierząt – 1,70×2,00 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030.
PZ-5 w km 10+102,00 – przejście dla zwierząt średnich pod drogą ekspresową S-19:
- schemat statyczny – konstrukcja łukowa, jednoprzęsłowa z elementów prefabrykowanych;
- rozpiętość teoretyczna – 9,39 m;
- długość całkowita konstrukcji ustroju nośnego – 32,52 m;
- skrajnia dla zwierząt – 3,00×7,00 m;
- klasa obciążenia – klasa A wg PN/85/S-10030.