Postęp robót drogowych:
Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:
-zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: DP1181N, DD23 0+000-0+121;
-wykonanie wykopów: S7 7+300 - 8+500 L, 2+800 - 3+200, 4+600 - 4+700, DP1181N, DD21 0+000-0+130, 0+620-0+780; DD20 0+000-1+498 (rowy);
-wykonanie nasypów: S7 6+650 - 6+850, 3+800 - 3+900, 4+900 - 5+200, 2+800 - 3+200,
4+000 - 4+400, DD7, DK7 0+960 - 1+060; 12+373-12+475, 12+400 - 12+480, 15+850 -15+970, WMŁ1 km 0+190-0+364,84, WMŁ3 km 0+209-0+520, WD16 DK7 km 0+6000+642, 12+373-12+600, 19+800-19+950; DD18 0+000-0+180; DD21 0+130-0+620; 35+77535+815;
-ułożenie geotkaniny: S7 6+650 - 6+850, DK7 0+960 - 1+060, 12+400-12+12+450 str. P, 15+875-15+950 L, 15+875-15+900 P, 15+900-15+930 P, 15+930-15+950 P
-warstwa mrozoochronna: WPPD Rondo, DP1181N, WPPD Ł1, Ł2, Ł3, Ł4, S7 3+200 -3+600, 4+450 - 4+600, 4+600 - 4+800; 13+695 - 14+300, 0+209 - 0+300 DP 1179N, 14+300-15+000; MOPIII 0+200-0+400;
-podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: WPPD Rondo, DP 1181N, WPPD Ł4, Ł3, Ł2, S7 4+835 - 5+320, 3+250 - 3+800; 0+000 - 0+190 DG Ł2, 0+000 - 0+140 DP 1179N; 13+695-14+000,
-zatoka -autobusowa km 11+095 DK7, zatoka autobusowa km 11+233 DK7, 14+000-15+000; MOPIV 0+200-0+400; DG WM-M 0+270-0+495;
-ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: S7 3+300 - 3+600, 3+800 - 3+855, 4+600- 4+800, DD21 0+000-0+130, 0+620-0+780;
-podbudowa z BA o wysokim module sztywności: S7 4+800 - 5+300 L i P, WPPD Ł4, Ł3 i Ł2, 3+250 - 3+800,
-warstwa wiążąca z BA o wysokim module sztywności: S7 7+273 - 8+583 L, 0+000 - 0+640 L, 4+800 - 5+300, WPPD Ł2, Ł3 i Ł4, 3+250 - 3+800
-ścieki betonowe trójkątne: S7 0+328 - 0+629 L, 4+841 - 5+270,
-warstwa podbudowy z ACWMS gr. 16cm - przejazd awaryjny w km 18+612-18+777
-warstwa wiążąca z ACWMS gr. 8cm - przejazd awaryjny w km 18+612-18+777
-warstwa wyrównawcza gr. 4cm z BA na DK 7 w km 9+750 - 10+100
-warstwa ścieralna z BA w km 7+7850 - 10+200, DD7 w km 2+370 - 3+100, DP 1169N w km 0+000 - 0+136,86; DP 1169N w km 0+000 - 0+136,86; DG Ł2 w km 0+000 - 0+190;
-podbudowa bitumiczna gr. 7cmz BA na DP 1169N w km 0+000 - 0+136,86
-podbudowa bitumiczna gr. 7cmz BA na DG Ł2 w km 0+000 - 0+190
-pospólka w podłożu nasypu w km 19+800 - 19+950;
-ułożenie tkaniny sep-filtracyjnej DP1179N km 0+318-0+445
-ułożenie pospółki 30cm DP1179N km 0+318-0+445
-warstwa podbudowy z ACWMS gr. 16cm km 13+680-15+010
-górna warstwa nasypu CBR30 km 15+830-15+975
-warstwa technologiczna CBR40 km 15+830-15+975, 16+000-16+200
-warstwa mrozoochronna i odsączająca km 0+300-0+445 DP1179N
-warstwa ścieralna SMA: S7 31+800-34+059 J.P., 30+100-31+400 J.L., 32+600-34+059 J.L.;
Graficzna prezentacja postępu robót
Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>
.Przepusty
Sekcja I
Lp. | Obiekt | Droga | Lokalizacja | Wykopy pod fundament | Beton wyrównawczy | Zbrojenie | Beton konstrukcyjny | Konstrukcje stalowe z rur karbowanych | Zasypka wraz z zagęszczeniem |
1 | P-1 | S7 | 0+317 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
2 | Pd-1 | S7 | 2+034 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
3 | P-2 | S7 | 1+933 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
4 | P-3.1 | S7 | 3+983 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
5 | P-3.2 | DD2(A) | 0+432 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
6 | P-4.1 | S7 | 5+043 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
7 | P-4.2 | DD5(A) | 0+322 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
8 | P-5.1 | S7 | 6+084 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
9 | P-5.2 | DK7 | 5+390 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
10 | P-5.3 | DD5(A) | 1+340 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
11 | P-6.1 | S7 | 8+795 | - | - | - | - | - | - |
12 | P-6.2 | DD7(A) | 0+679 | - | - | - | - | - | - |
13 | P-7.1 | S7 | 9+101 | - | - | - | - | - | - |
14 | P-7.2 | DD7(A) | 0+991 | - | - | - | - | - | - |
15 | P-8.1 | S7 | 12+431 | - | - | - | - | - | - |
16 | P-8.2 | DK7 | 11+844 | - | - | - | - | - | - |
17 | P-9.1 | S7 | 12+928 | - | - | - | - | - | - |
18 | P-9.2 | DD8(A) | 0+573 | - | - | - | - | - | - |
19 | P-10.1 | S7 | 13+101 | - | - | - | - | - | - |
20 | P-10.2 | DD8(A) | 0+746 | - | - | - | - | - | - |
21 | P-DD5 | DD5(A) | 2+023 | - | - | - | - | - | - |
22 | PE-1 | S7 | 1+770 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
23 | PE-1.1 | DK7 | 0+872 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
24 | PE-2 | S7 | 1+840 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
25 | PE-2.1 | DK7 | 0+943 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
26 | PE-3 | S7 | 5+140 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
27 | PE-4 | S7 | 8+440 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
28 | PE-5 | S7 | 8+480 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
29 | PE-6 | S7 | 8+520 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
3.4.2. Sekcja II
Lp. | Obiekt | Droga | Lokalizacja | Wykopy pod fundament | Beton wyrównawczy | Zbrojenie | Beton konstrukcyjny | Konstrukcje stalowe z rur karbowanych | Zasypka wraz z zagęszczeniem |
1 | P-6.1 | S7 | 8+795 | 100% | - | 100% | 100% | 100% | 100% |
2 | P-6.2 | DD7(A) | 0+679 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
3 | P-7.1 | S7 | 9+101 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
4 | P-7.2 | DD7(A) | 0+991 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
5 | P-8.1 | S7 | 12+431 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
6 | P-8.2 | DK7 | 11+844 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
7 | P-9.1 | S7 | 12+928 | 100% | - | 100% | 100% | 100% | 100% |
8 | P-9.2 | DD8(A) | 0+573 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
9 | P-10.1 | S7 | 13+101 | 100% | - | 100% | 100% | 100% | 100% |
10 | P-10.2 | DD8(A) | 0+746 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
11 | PE-7 | S7 | 8+720 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
12 | PE-8 | S7 | 8+850 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
13 | PE-9 | S7 | 9+250 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
14 | PE-10 | S7 | 9+350 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
15 | PE-11 | S7 | 11+025 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
16 | PE-12 | S7 | 11+075 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
17 | PE-13 | S7 | 13+010 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
18 | PE-14 | S7 | 16+370 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
19 | PE-15 | S7 | 16+470 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
20 | P-11 | S7 | 18+743 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
21 | P-12 | S7 | 19+500 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
22 | P-13 | S7 | 19+910 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 0% |
23 | P-14 | S7 | 20+360 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
24 | P-15 | S7 | 20+800 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
25 | P-16 | S7 | 21+390 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
26 | P-17 | S7 | 21+700 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 0% |
27 | P-18 | S7 | 22+340 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
28 | P-19 | S7 | 22+710 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
29 | P-20 | S7 | 24+073 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
30 | P-21 | S7 | 25+316 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
31 | P-22 | S7 | 26+655 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
32 | P-23 | S7 | 27+085 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
33 | P-24 | S7 | 27+394 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
34 | P-25 | S7 | 28+000 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 0% |
35 | PR-15 | S7 | 18+840 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
36 | PE-16 | S7 | 18+960 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
37 | PE-17 | S7 | 19+040 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
38 | PE-18 | S7 | 19+120 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
39 | PE-19 | S7 | 19+200 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
40 | PE-20 | S7 | 19+700 | - | 100% | 100% | 100% | - | - |
41 | PE-21 | S7 | 19+800 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 0% |
42 | PE-22 | S7 | 20+265 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
43 | PE-23 | S7 | 20+435 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
44 | PE-24 | S7 | 20+495 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
45 | PR-25 | S7 | 21+600 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
46 | PE-26 | S7 | 21+760 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
47 | PE-27 | S7 | 22+650 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
48 | PE-28 | S7 | 22+800 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
49 | PE-29 | S7 | 22+850 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
50 | PR-30 | S7 | 23+932 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
51 | PE-31 | S7 | 25+500 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
52 | PE-32 | S7 | 25+600 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
53 | PE-33 | S7 | 25+700 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
54 | PE-34 | S7 | 27+185 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
55 | PE-35 | S7 | 27+250 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
56 | PR-36 | S7 | 27+888 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
3.4.3. Sekcja III
Lp. | Obiekt | Droga | Lokalizacja | Wykopy pod fundament | Beton wyrównawczy | Zbrojenie | Beton konstrukcyjny | Konstrukcje stalowe z rur karbowanych | Zasypka wraz z zagęszczeniem |
54 | P-26 | S7 | 28+930 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
55 | P-27 | S7 | 30+677 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
56 | P-28 | S7 | 31+180 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
57 | P-29 | S7 | 31+740 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
58 | P-30 | S7 | 32+060 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
59 | P-31 | S7 | 32+660 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
60 | P-32 | S7 | 33+440 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
61 | P-33 | S7 | 34+385 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
62 | P-34 | S7 | 35+302 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
63 | P-35 | S7 35+494 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% | |
64 | P-36 -przepust zamieniony na stalowy | DD25(B) | 0+423 |
|
|
|
|
| 100% |
65 | P-37 - rezygnacja z przepustu | DD24(B) | 0+227 |
|
|
|
|
| 0% |
66 | P-38 | DD24(B) | 0+000 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
89 | PE-37 | S7 | 28+810 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
90 | PE-38 | S7 | 28+860 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
91 | PE-39 | S7 | 29+000 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
92 | PE-40 | S7 | 29+070 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
93 | PE-41 | S7 | 29+150 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
94 | PE-42 | S7 | 31+039 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
95 | PE-43 | S7 | 31+120 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
96 | PE-44 | S7 | 32+900 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
97 | PE-45 | S7 | 33+000 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
98 | PE-46 | S7 | 33+100 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
99 | PE-47 | S7 | 34+300 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
100 | PE-48 | S7 | 34+465 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
101 | PE-49 | S7 | 34+900 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
102 | PE-50 | S7 | 34+980 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
Postęp robót mostowych
Graficzna prezentacja postępu robót mostowych >>>