Strona główna
Aktualności
Zakres prac
Postęp robót
Galeria
Kontakt
Linki
AKTUALIZACJA
Ostatnia aktualizacja strony: 21.09.2012
Strona główna
Wizualizacja drogi S7
Mapa z lokalizacją wybranych zdjęć
AKTUALNOŚCI
Odcinki trasy S7 oddane do użytkowania
Organizacja Ruchu
Obiekty Inżynierskie oddane do użytkowania
Etap poprzedzający budowę
Zakres prac realizowanych w okresie 15-31 marca
Ratunkowe badania archeologiczne
Podwykonawcy
ZAKRES PRAC
Roboty drogowe
Roboty mostowe
Roboty kolejowe
Urządzenia obce
POSTĘP ROBÓT
Aktualny postęp finansowy
Marzec 2010
Kwiecień 2010
Maj 2010
Czerwiec 2010
Lipiec 2010
Sierpień 2010
Wrzesień 2010
Październik 2010
Listopad 2010
Grudzień 2010
Styczeń 2011
Luty 2011
Marzec 2011
Kwiecień 2011
Maj 2011
Czerwiec 2011
Lipiec 2011
Sierpień 2011
Wrzesień 2011
Październik 2011
Listopad 2011
Grudzień 2011
Styczeń 2012
Luty 2012
Marzec 2012
Kwiecień 2012
Maj 2012
Czerwiec 2012
KONTRAKT
Lokalizacja inwestycji
Zakres inwestycji
Parametry techniczne drogi s7
Konstrukcja nawierzchni drogi dla KR6
Węzły
MOP-y
Przejazdy nad i pod drogą ekspresową
GALERIA
Galeria zdjęć
KONTAKT
Kierownik Projektu
Inżynier Kontraktu
Biuro Nadzoru Inwestorskiego
Strabag - Dyrektor Kontraktu
Strabag - Sekretariat
Charakterystyka projektu
Lokalizacja inwestycji
( 1 Artykuł )
Całość około 37 km długości trasy można podzielić na kilka części pod względem charakterystyki terenu i krajobrazu ...
Zakres inwestycji
( 1 Artykuł )
budowa dróg gospodarczych, serwisowych i zbiorczych;
budowa węzła " Pasłęk Południe " typ WB ( km 4+786,66);
budowa węzła " Marzewo " typ WB ( km 13+518,62 );
budowa węzła "Małdyty " typ WB ( km 21+235,54 );
Parametry techniczne drogi S-7
( 1 Artykuł )
Klasa drogi - S
Funkcja - Droga ekspresowa S-7
Prędkość projektowa - Vp = 100 km/h
Prędkość miarodajna - Vm = 110 km/h
Jezdnie - dwie jezdnie po dwa pasy ruchu
każdy o szerokości 3,50 m oraz pasy
awaryjne po 2,50 m
Konstrukcja nawierzchni drogi dla KR6
( 1 Artykuł )
warstwa ścieralna z SMA 0/11 - 4 cm;
warstwa wiążąca
z betonu asfaltowego 0/16 - 8 cm;
podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/16 - 16 cm;
podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - 22 cm;
grunt stabilizowany cementem - 20 cm
Węzły
( 1 Artykuł )
MOP-y
( 1 Artykuł )
Przejazdy nad i pod drogą ekspresową
( 1 Artykuł )
ZDJĘCIA Z BUDOWY
ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
KONSULTANT
ZBM INWESTOR ZASTĘPCZY S.A
ECM Group Polska S.A
WYKONAWCA
STRABAG Sp. z o.o.
HERMANN KIRCHNER POLSKA Sp. z o.o.
BIURO PROJEKTÓW
ARCADIS Sp. z o.o.
Strona główna
Aktualności
Kontrakt
Zakres prac
Postęp robót
Galeria
Kontakt
Licznik odwiedzin
Użytkowników
: 63
Pozycje
: 54
Zasoby
: 5
Odsłon
: 44461
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz
3
gości
Linki
Linki
Copyright © 2024 Open Source Matters. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla!
jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.
Copyright © 2009 ---.
All Rights Reserved.
Projekt i realizacja Cesare art