Postęp robót drogowych:
Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:
-wykonanie wykopów: S7 7+550 – 7+800, 4+000, 5+900, DK7 0+750 – 1+400, 1+700, 3+908 – 3+980,DP1181N 0+110 – 0+180; DD13;
-wykonanie nasypów: S7 5+800 – 6+350, 6+500 – 6+680, DK7 0+750 – 1+060, DD2, DD3, DD7, DD5, DG NW; DD12; DD20 0+000-1+498 (nasyp pas dzielący);
-ułożenie geotkaniny: DK7 0+948 – 1+054,
-podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: DG NW, DP1181N, DD2, DD3, DD7,DK7 5+800 – 6+300, 1+160 – 1+400, S7 5+900 – 6+000; DW 519 0+620 – 0+840 str. P, DGS 0+000 – 0+462, DD4 0+000 – 0+462, DD10 0+000 – 0+834, DD11 0+000 – 0+738,
-podbudowa z BA o wysokim module sztywności: S7 5+910 – 6+060; MOP 1, DW 519 0+620 – 0+840 str. P, DGS 0+000 – 0+462,
-warstwa wiążąca z BA o wysokim module sztywności: S7 5+900 – 6+100, 7+130 – 7+260; MOP 1, DD4 0+000 – 0+462, DD10 0+000 – 0+834, DD11 0+000 – 0+738, DD11 odc. A 0+000 – 1+516, DK 7 12+240 – 12+810; MOP3 0+180-0+420;
-ścieki betonowe trójkątne: S7 5+960 – 6+060, 7+170 – 7+200,
-warstwa mrozoochronna: DK7 0+750 – 1+400, 5+900 – 6+130, S7 5+900 – 6+000
-ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem:
-warstwa ścieralna z BA: DD4 0+000 – 0+462, DD10 0+000 – 0+834, DD11 0+000 – 0+738, DD11 odc. A 0+000 – 1+516, DGS 0+000 – 0+462,
-warstwa ścieralna SMA: S7 21+247 – 28+270 str. P, W. Marzewo: Ł1, Ł2, Ł3, Ł4, W. Małdyty: Ł0, DW 519 0+620 – 0+840 str. P, DK 7 (WD 16) 0+000 – 1+089,
-umocnienie dna i skarp rowów darniną: S7: 20+040 – 20+120, 21+242 – 21+360, 21+800 – 21+840, 22+400 – 22+440, 26+760 – 26+800, 27+200 – 27+300, 24+200 – 25+200,
-ustawienie ogrodzenia: S7: 18+600 – 20+280, 19+400 – 20+280, 22+350 – 22+540, 27+340 – 27+500,
-warstwa mrozoochronna: DD12 1+920-2+235;
-ekrany akustyczne: 13+800 – 14+010 str. P, 14+060 – 14+500 str. P, 15+750 – 16+400 str. P, 27+500 – 28+100 str. L, 20+600 – 21+100 str. L, 21+223 – 21+550 str. P, 21+100 – 21+300 str. L, 22+980 – 23+300 str. L, 24+650 – 24+950 str. L, 12+410 – 13+000 str. P, 12+830 – 13+130 str. L, 22+980 – 23+400 str. P
-płotki naprowadzające dla płazów: S7: 12+820 – 13+190, 16+270 – 16+590, 21+500 – 21+650, 21+760 – 21+900, 22+590 – 22+630, 22+700 – 22+750, 23+830 – 24+020, 27+130 – 27+340;
-warstwa z kruszywa naturalnego: DD4(b)
-ustawienie krawężników, obrzeży, chodników: MOP 1, MOP 2,
-schody terenowe: S7: 21+382 str. P, 21+550 str. P, 20+600 str. L, 24+647 str. L, 27+500 str. L, 27+650 str. L,
-bariery ochronne betonowe: S7: 8+583 – 28+270
-bariery ochronne stalowe: S7: WMŁ 2 0+250 – 0+310 str. L, WMŁ 2 0+000 – 0+350 str. P, S7 19+700 – 21+200, DD10 0+000 – 0+950, DD11 0+000 – 0+950, DK7 11+300 – 21+000,
-ustawienie konstrukcji wsporczych tablic DK 7
-rozebranie istn nawierzchni asfaltowej DK 7 17+300 – 19+100,
-montaż osłon energochłonnych U-15a S7,
-ustawienie bramownic z tablicami zmiennej treści,
-ustawienie słupków stalowych.
Graficzna prezentacja postępu robót
Odcinek I 0+000 – 8+583
Odcinek II 8+583 – 28+270
Odcinek III 28+270 – 36+540
Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>
Węzeł drogowy Marzewo >>>
Węzeł drogowy Małdyty >>>
Postęp robót branżowych:
Przepusty
Sekcja I
Lp. | Obiekt | Droga | Lokalizacja | Wykopy pod fundament | Beton wyrównawczy | Zbrojenie | Beton konstrukcyjny | Konstrukcje stalowe z rur karbowanych | Zasypka wraz z zagęszczeniem |
1 | P-1 | S7 | 0+317 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
2 | Pd-1 | S7 | 2+034 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
3 | P-2 | S7 | 1+933 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
4 | P-3.1 | S7 | 3+983 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
5 | P-3.2 | DD2(A) | 0+432 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
6 | P-4.1 | S7 | 5+043 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
7 | P-4.2 | DD5(A) | 0+322 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
8 | P-5.1 | S7 | 6+084 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
9 | P-5.2 | DK7 | 5+390 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
10 | P-5.3 | DD5(A) | 1+340 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
11 | P-6.1 | S7 | 8+795 | - | - | - | - | - | - |
12 | P-6.2 | DD7(A) | 0+679 | - | - | - | - | - | - |
13 | P-7.1 | S7 | 9+101 | - | - | - | - | - | - |
14 | P-7.2 | DD7(A) | 0+991 | - | - | - | - | - | - |
15 | P-8.1 | S7 | 12+431 | - | - | - | - | - | - |
16 | P-8.2 | DK7 | 11+844 | - | - | - | - | - | - |
17 | P-9.1 | S7 | 12+928 | - | - | - | - | - | - |
18 | P-9.2 | DD8(A) | 0+573 | - | - | - | - | - | - |
19 | P-10.1 | S7 | 13+101 | - | - | - | - | - | - |
20 | P-10.2 | DD8(A) | 0+746 | - | - | - | - | - | - |
21 | P-DD5 | DD5(A) | 2+023 | - | - | - | - | - | - |
22 | PE-1 | S7 | 1+770 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
23 | PE-1.1 | DK7 | 0+872 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
24 | PE-2 | S7 | 1+840 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
25 | PE-2.1 | DK7 | 0+943 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
26 | PE-3 | S7 | 5+140 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
27 | PE-4 | S7 | 8+440 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
28 | PE-5 | S7 | 8+480 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
29 | PE-6 | S7 | 8+520 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
Sekcja II
Lp. | Obiekt | Droga | Lokalizacja | Wykopy pod fundament | Beton wyrównawczy | Zbrojenie | Beton konstrukcyjny | Konstrukcje stalowe z rur karbowanych | Zasypka wraz z zagęszczeniem |
1 | P-6.1 | S7 | 8+795 | 100% | - | 100% | 100% | 100% | 100% |
2 | P-6.2 | DD7(A) | 0+679 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
3 | P-7.1 | S7 | 9+101 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
4 | P-7.2 | DD7(A) | 0+991 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
5 | P-8.1 | S7 | 12+431 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
6 | P-8.2 | DK7 | 11+844 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
7 | P-9.1 | S7 | 12+928 | 100% | - | 100% | 100% | 100% | 100% |
8 | P-9.2 | DD8(A) | 0+573 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
9 | P-10.1 | S7 | 13+101 | 100% | - | 100% | 100% | 100% | 100% |
10 | P-10.2 | DD8(A) | 0+746 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
11 | PE-7 | S7 | 8+720 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
12 | PE-8 | S7 | 8+850 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
13 | PE-9 | S7 | 9+250 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
14 | PE-10 | S7 | 9+350 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
15 | PE-11 | S7 | 11+025 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
16 | PE-12 | S7 | 11+075 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
17 | PE-13 | S7 | 13+010 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
18 | PE-14 | S7 | 16+370 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
19 | PE-15 | S7 | 16+470 | 100% | - | - | - | 100% | 100% |
20 | P-11 | S7 | 18+743 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
21 | P-12 | S7 | 19+500 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
22 | P-13 | S7 | 19+910 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
23 | P-14 | S7 | 20+360 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
24 | P-15 | S7 | 20+800 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
25 | P-16 | S7 | 21+390 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
26 | P-17 | S7 | 21+700 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
27 | P-18 | S7 | 22+340 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
28 | P-19 | S7 | 22+710 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
29 | P-20 | S7 | 24+073 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
30 | P-21 | S7 | 25+316 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
31 | P-22 | S7 | 26+655 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
32 | P-23 | S7 | 27+085 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
33 | P-24 | S7 | 27+394 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
34 | P-25 | S7 | 28+000 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
35 | PR-15 | S7 | 18+840 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
36 | PE-16 | S7 | 18+960 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
37 | PE-17 | S7 | 19+040 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
38 | PE-18 | S7 | 19+120 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
39 | PE-19 | S7 | 19+200 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
40 | PE-20 | S7 | 19+700 | - | 100% | 100% | 100% | - | - |
41 | PE-21 | S7 | 19+800 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
42 | PE-22 | S7 | 20+265 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
43 | PE-23 | S7 | 20+435 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
44 | PE-24 | S7 | 20+495 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
45 | PR-25 | S7 | 21+600 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
46 | PE-26 | S7 | 21+760 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
47 | PE-27 | S7 | 22+650 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
48 | PE-28 | S7 | 22+800 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
49 | PE-29 | S7 | 22+850 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
50 | PR-30 | S7 | 23+932 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
51 | PE-31 | S7 | 25+500 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
52 | PE-32 | S7 | 25+600 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
53 | PE-33 | S7 | 25+700 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
54 | PE-34 | S7 | 27+185 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
55 | PE-35 | S7 | 27+250 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
56 | PR-36 | S7 | 27+888 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
Sekcja III
Lp. | Obiekt | Droga | Lokalizacja | Wykopy pod fundament | Beton wyrównawczy | Zbrojenie | Beton konstrukcyjny | Konstrukcje stalowe z rur karbowanych | Zasypka wraz z zagęszczeniem |
54 | P-26 | S7 | 28+930 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
55 | P-27 | S7 | 30+677 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
56 | P-28 | S7 | 31+180 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
57 | P-29 | S7 | 31+740 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
58 | P-30 | S7 | 32+060 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
59 | P-31 | S7 | 32+660 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
60 | P-32 | S7 | 33+440 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
61 | P-33 | S7 | 34+385 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
62 | P-34 | S7 | 35+302 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
63 | P-35 | S7 | 35+494 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
64 | P-36 – przepust zamieniony na stalowy | DD25(B) | 0+423 | - | - | - | - | - | 100% |
65 | P-37 – rezygnacja z przepustu | DD24(B) | 0+227 | - | - | - | - | - | 0% |
66 | P-38 | DD24(B) | 0+000 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
89 | PE-37 | S7 | 28+810 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
90 | PE-38 | S7 | 28+860 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
91 | PE-39 | S7 | 29+000 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
92 | PE-40 | S7 | 29+070 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
93 | PE-41 | S7 | 29+150 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
94 | PE-42 | S7 | 31+039 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
95 | PE-43 | S7 | 31+120 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
96 | PE-44 | S7 | 32+900 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
97 | PE-45 | S7 | 33+000 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
98 | PE-46 | S7 | 33+100 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
99 | PE-47 | S7 | 34+300 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
100 | PE-48 | S7 | 34+465 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
101 | PE-49 | S7 | 34+900 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
102 | PE-50 | S7 | 34+980 | 100% | 100% | 100% | 100% | - | 100% |
Postęp robót mostowych
Graficzna prezentacja postępu robót mostowych >>>