Czerwiec 2012

 Postęp robót drogowych:


 

Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

-wykonanie wykopów: S7 7+550 – 7+800, 4+000, 5+900, DK7 0+750 – 1+400, 1+700,                           3+908 – 3+980,DP1181N 0+110 – 0+180; DD13;

-wykonanie nasypów: S7 5+800 – 6+350, 6+500 – 6+680, DK7 0+750 – 1+060, DD2, DD3,                    DD7, DD5, DG NW; DD12; DD20 0+000-1+498 (nasyp pas dzielący);

-ułożenie geotkaniny: DK7 0+948 – 1+054,

-podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: DG NW, DP1181N,                          DD2, DD3, DD7,DK7 5+800 – 6+300, 1+160 – 1+400, S7 5+900 – 6+000; DW 519 0+620 – 0+840 str. P, DGS 0+000 – 0+462,                                   DD4 0+000 – 0+462, DD10 0+000 – 0+834, DD11 0+000 – 0+738,

-podbudowa z BA o wysokim module sztywności: S7 5+910 – 6+060; MOP 1,                                      DW 519 0+620 – 0+840 str. P, DGS 0+000 – 0+462,

-warstwa wiążąca z BA o wysokim module sztywności: S7 5+900 – 6+100, 7+130 – 7+260;                  MOP 1, DD4 0+000 – 0+462, DD10 0+000 – 0+834, DD11 0+000 – 0+738, DD11 odc. A 0+000 – 1+516, DK 7 12+240 – 12+810; MOP3 0+180-0+420;

-ścieki betonowe trójkątne: S7 5+960 – 6+060, 7+170 – 7+200,

-warstwa mrozoochronna: DK7 0+750 – 1+400, 5+900 – 6+130, S7 5+900 – 6+000

-ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem:

-warstwa ścieralna z BA: DD4 0+000 – 0+462, DD10 0+000 – 0+834, DD11 0+000 – 0+738,                 DD11 odc. A 0+000 – 1+516, DGS 0+000 – 0+462,

-warstwa ścieralna SMA: S7 21+247 – 28+270 str. P, W. Marzewo: Ł1, Ł2, Ł3, Ł4, W. Małdyty: Ł0,      DW 519 0+620 – 0+840 str. P, DK 7 (WD 16) 0+000 – 1+089,

-umocnienie dna i skarp rowów darniną: S7: 20+040 – 20+120, 21+242 – 21+360, 21+800 – 21+840,      22+400 – 22+440, 26+760 – 26+800, 27+200 – 27+300, 24+200 – 25+200,

-ustawienie ogrodzenia: S7: 18+600 – 20+280, 19+400 – 20+280, 22+350 – 22+540, 27+340 – 27+500,

-warstwa mrozoochronna: DD12 1+920-2+235;

-ekrany akustyczne:  13+800 – 14+010 str. P, 14+060 – 14+500 str. P, 15+750 – 16+400 str. P,          27+500 – 28+100 str. L, 20+600 – 21+100 str. L, 21+223 – 21+550 str. P, 21+100 – 21+300 str. L, 22+980 – 23+300 str. L, 24+650 – 24+950 str. L,       12+410 – 13+000 str. P,                                               12+830 – 13+130 str. L, 22+980 – 23+400 str. P

-płotki naprowadzające dla płazów: S7: 12+820 – 13+190, 16+270 – 16+590, 21+500 – 21+650,           21+760 – 21+900, 22+590 – 22+630, 22+700 – 22+750, 23+830 – 24+020, 27+130 – 27+340;

-warstwa z kruszywa naturalnego: DD4(b)

-ustawienie krawężników, obrzeży, chodników: MOP 1, MOP 2,

-schody terenowe: S7: 21+382 str. P, 21+550 str. P, 20+600 str. L, 24+647 str. L, 27+500 str. L, 27+650 str. L,

-bariery ochronne betonowe: S7: 8+583 – 28+270

-bariery ochronne stalowe: S7: WMŁ 2 0+250 – 0+310 str. L, WMŁ 2 0+000 – 0+350 str. P,                    S7 19+700 – 21+200, DD10 0+000 – 0+950, DD11 0+000 – 0+950, DK7 11+300 – 21+000,

-ustawienie konstrukcji wsporczych tablic DK 7

-rozebranie istn nawierzchni asfaltowej DK 7 17+300 – 19+100,

-montaż osłon energochłonnych U-15a S7,

-ustawienie bramownic z tablicami zmiennej treści,

-ustawienie słupków stalowych.

 

 


Graficzna prezentacja postępu robót

Odcinek I 0+000 – 8+583

Odcinek II 8+583 – 28+270

Odcinek III 28+270 – 36+540                                                                                                                


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>



Postęp robót branżowych:

Przepusty

Sekcja I

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z zagęszczeniem

1

P-1

S7

0+317

100%

-

-

-

100%

100%

2

Pd-1

S7

2+034

100%

-

-

-

100%

100%

3

P-2

S7

1+933

100%

-

-

-

100%

100%

4

P-3.1

S7

3+983

100%

-

-

-

100%

100%

5

P-3.2

DD2(A)

0+432

100%

-

-

-

100%

100%

6

P-4.1

S7

5+043

100%

-

-

-

100%

100%

7

P-4.2

DD5(A)

0+322

100%

-

-

-

100%

100%

8

P-5.1

S7

6+084

100%

-

-

-

100%

100%

9

P-5.2

DK7

5+390

100%

-

-

-

100%

100%

10

P-5.3

DD5(A)

1+340

100%

-

-

-

100%

100%

11

P-6.1

S7

8+795

-

-

-

-

-

-

12

P-6.2

DD7(A)

0+679

-

-

-

-

-

-

13

P-7.1

S7

9+101

-

-

-

-

-

-

14

P-7.2

DD7(A)

0+991

-

-

-

-

-

-

15

P-8.1

S7

12+431

-

-

-

-

-

-

16

P-8.2

DK7

11+844

-

-

-

-

-

-

17

P-9.1

S7

12+928

-

-

-

-

-

-

18

P-9.2

DD8(A)

0+573

-

-

-

-

-

-

19

P-10.1

S7

13+101

-

-

-

-

-

-

20

P-10.2

DD8(A)

0+746

-

-

-

-

-

-

21

P-DD5

DD5(A)

2+023

-

-

-

-

-

-

22

PE-1

S7

1+770

100%

-

-

-

100%

100%

23

PE-1.1

DK7

0+872

100%

-

-

-

100%

100%

24

PE-2

S7

1+840

100%

-

-

-

100%

100%

25

PE-2.1

DK7

0+943

100%

-

-

-

100%

100%

26

PE-3

S7

5+140

100%

-

-

-

100%

100%

27

PE-4

S7

8+440

100%

-

-

-

100%

100%

28

PE-5

S7

8+480

100%

-

-

-

100%

100%

29

PE-6

S7

8+520

100%

-

-

-

100%

100%

 

 

Sekcja II

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z zagęszczeniem

1

P-6.1

S7

8+795

100%

-

100%

100%

100%

100%

2

P-6.2

DD7(A)

0+679

100%

-

-

-

100%

100%

3

P-7.1

S7

9+101

100%

-

-

-

100%

100%

4

P-7.2

DD7(A)

0+991

100%

-

-

-

100%

100%

5

P-8.1

S7

12+431

100%

-

-

-

100%

100%

6

P-8.2

DK7

11+844

100%

-

-

-

100%

100%

7

P-9.1

S7

12+928

100%

-

100%

100%

100%

100%

8

P-9.2

DD8(A)

0+573

100%

-

-

-

100%

100%

9

P-10.1

S7

13+101

100%

-

100%

100%

100%

100%

10

P-10.2

DD8(A)

0+746

100%

-

-

-

100%

100%

11

PE-7

S7

8+720

100%

-

-

-

100%

100%

12

PE-8

S7

8+850

100%

-

-

-

100%

100%

13

PE-9

S7

9+250

100%

-

-

-

100%

100%

14

PE-10

S7

9+350

100%

-

-

-

100%

100%

15

PE-11

S7

11+025

100%

-

-

-

100%

100%

16

PE-12

S7

11+075

100%

-

-

-

100%

100%

17

PE-13

S7

13+010

100%

-

-

-

100%

100%

18

PE-14

S7

16+370

100%

-

-

-

100%

100%

19

PE-15

S7

16+470

100%

-

-

-

100%

100%

20

P-11

S7

18+743

100%

100%

100%

100%

-

100%

21

P-12

S7

19+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

22

P-13

S7

19+910

100%

100%

100%

100%

-

100%

23

P-14

S7

20+360

100%

100%

100%

100%

-

100%

24

P-15

S7

20+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

25

P-16

S7

21+390

100%

100%

100%

100%

-

100%

26

P-17

S7

21+700

100%

100%

100%

100%

-

100%

27

P-18

S7

22+340

100%

100%

100%

100%

-

100%

28

P-19

S7

22+710

100%

100%

100%

100%

-

100%

29

P-20

S7

24+073

100%

100%

100%

100%

-

100%

30

P-21

S7

25+316

100%

100%

100%

100%

-

100%

31

P-22

S7

26+655

100%

100%

100%

100%

-

100%

32

P-23

S7

27+085

100%

100%

100%

100%

-

100%

33

P-24

S7

27+394

100%

100%

100%

100%

-

100%

34

P-25

S7

28+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

35

PR-15

S7

18+840

100%

100%

100%

100%

-

100%

36

PE-16

S7

18+960

100%

100%

100%

100%

-

100%

37

PE-17

S7

19+040

100%

100%

100%

100%

-

100%

38

PE-18

S7

19+120

100%

100%

100%

100%

-

100%

39

PE-19

S7

19+200

100%

100%

100%

100%

-

100%

40

PE-20

S7

19+700

-

100%

100%

100%

-

-

41

PE-21

S7

19+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

42

PE-22

S7

20+265

100%

100%

100%

100%

-

100%

43

PE-23

S7

20+435

100%

100%

100%

100%

-

100%

44

PE-24

S7

20+495

100%

100%

100%

100%

-

100%

45

PR-25

S7

21+600

100%

100%

100%

100%

-

100%

46

PE-26

S7

21+760

100%

100%

100%

100%

-

100%

47

PE-27

S7

22+650

100%

100%

100%

100%

-

100%

48

PE-28

S7

22+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

49

PE-29

S7

22+850

100%

100%

100%

100%

-

100%

50

PR-30

S7

23+932

100%

100%

100%

100%

-

100%

51

PE-31

S7

25+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

52

PE-32

S7

25+600

100%

100%

100%

100%

-

100%

53

PE-33

S7

25+700

100%

100%

100%

100%

-

100%

54

PE-34

S7

27+185

100%

100%

100%

100%

-

100%

55

PE-35

S7

27+250

100%

100%

100%

100%

-

100%

56

PR-36

S7

27+888

100%

100%

100%

100%

-

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sekcja III

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z zagęszczeniem

54

P-26

S7

28+930

100%

100%

100%

100%

-

100%

55

P-27

S7

30+677

100%

100%

100%

100%

-

100%

56

P-28

S7

31+180

100%

100%

100%

100%

-

100%

57

P-29

S7

31+740

100%

100%

100%

100%

-

100%

58

P-30

S7

32+060

100%

100%

100%

100%

-

100%

59

P-31

S7

32+660

100%

100%

100%

100%

-

100%

60

P-32

S7

33+440

100%

100%

100%

100%

-

100%

61

P-33

S7

34+385

100%

100%

100%

100%

-

100%

62

P-34

S7

35+302

100%

100%

100%

100%

-

100%

63

P-35

S7

35+494

100%

100%

100%

100%

-

100%

64

P-36 – przepust zamieniony na stalowy

DD25(B)

0+423

-

-

-

-

-

100%

65

P-37 – rezygnacja z przepustu

DD24(B)

0+227

-

-

-

-

-

0%

66

P-38

DD24(B)

0+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

89

PE-37

S7

28+810

100%

100%

100%

100%

-

100%

90

PE-38

S7

28+860

100%

100%

100%

100%

-

100%

91

PE-39

S7

29+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

92

PE-40

S7

29+070

100%

100%

100%

100%

-

100%

93

PE-41

S7

29+150

100%

100%

100%

100%

-

100%

94

PE-42

S7

31+039

100%

100%

100%

100%

-

100%

95

PE-43

S7

31+120

100%

100%

100%

100%

-

100%

96

PE-44

S7

32+900

100%

100%

100%

100%

-

100%

97

PE-45

S7

33+000

100%

100%

100%

100%

-

100%

98

PE-46

S7

33+100

100%

100%

100%

100%

-

100%

99

PE-47

S7

34+300

100%

100%

100%

100%

-

100%

100

PE-48

S7

34+465

100%

100%

100%

100%

-

100%

101

PE-49

S7

34+900

100%

100%

100%

100%

-

100%

102

PE-50

S7

34+980

100%

100%

100%

100%

-

100%

Postęp robót mostowych


Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>> 

 

 

 

 

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44464
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 5 gości 
Linki