Kwiecień 2012
Postęp robót drogowych: Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: -zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: DP1181N, DD23 0+000-0+121; -wykonanie wykopów: S7 7+300 - 8+500 L, 2+800 - 3+200, 4+600 - 4+700, DP1181N, DD21 0+000-0+130, 0+620-0+780; DD20 0+000-1+498 (rowy); -wykonanie nasypów: S7 6+650 - 6+850, 3+800 - 3+900, 4+900 - 5+200, 2+800 - 3+200, 4+000 - 4+400, DD7, DK7 0+960 - 1+060; 12+373-12+475, 12+400 - 12+480, 15+850 -15+970, WMŁ1 km 0+190-0+364,84, WMŁ3 km 0+209-0+520, WD16 DK7 km 0+6000+642, 12+373-12+600, 19+800-19+950; DD18 0+000-0+180; DD21 0+130-0+620; 35+77535+815; -ułożenie geotkaniny: S7 6+650 - 6+850, DK7 0+960 - 1+060, 12+400-12+12+450 str. P, 15+875-15+950 L, 15+875-15+900 P, 15+900-15+930 P, 15+930-15+950 P -warstwa mrozoochronna: WPPD Rondo, DP1181N, WPPD Ł1, Ł2, Ł3, Ł4, S7 3+200 -3+600, 4+450 - 4+600, 4+600 - 4+800; 13+695 - 14+300, 0+209 - 0+300 DP 1179N, 14+300-15+000; MOPIII 0+200-0+400; -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: WPPD Rondo, DP 1181N, WPPD Ł4, Ł3, Ł2, S7 4+835 - 5+320, 3+250 - 3+800; 0+000 - 0+190 DG Ł2, 0+000 - 0+140 DP 1179N; 13+695-14+000, -zatoka -autobusowa km 11+095 DK7, zatoka autobusowa km 11+233 DK7, 14+000-15+000; MOPIV 0+200-0+400; DG WM-M 0+270-0+495; -ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: S7 3+300 - 3+600, 3+800 - 3+855, 4+600- 4+800, DD21 0+000-0+130, 0+620-0+780; -podbudowa z BA o wysokim module sztywności: S7 4+800 - 5+300 L i P, WPPD Ł4, Ł3 i Ł2, 3+250 - 3+800, -warstwa wiążąca z BA o wysokim module sztywności: S7 7+273 - 8+583 L, 0+000 - 0+640 L, 4+800 - 5+300, WPPD Ł2, Ł3 i Ł4, 3+250 - 3+800 -ścieki betonowe trójkątne: S7 0+328 - 0+629 L, 4+841 - 5+270, -warstwa podbudowy z ACWMS gr. 16cm - przejazd awaryjny w km 18+612-18+777 -warstwa wiążąca z ACWMS gr. 8cm - przejazd awaryjny w km 18+612-18+777 -warstwa wyrównawcza gr. 4cm z BA na DK 7 w km 9+750 - 10+100 -warstwa ścieralna z BA w km 7+7850 - 10+200, DD7 w km 2+370 - 3+100, DP 1169N w km 0+000 - 0+136,86; DP 1169N w km 0+000 - 0+136,86; DG Ł2 w km 0+000 - 0+190; -podbudowa bitumiczna gr. 7cmz BA na DP 1169N w km 0+000 - 0+136,86 -podbudowa bitumiczna gr. 7cmz BA na DG Ł2 w km 0+000 - 0+190 -pospólka w podłożu nasypu w km 19+800 - 19+950; -ułożenie tkaniny sep-filtracyjnej DP1179N km 0+318-0+445 -ułożenie pospółki 30cm DP1179N km 0+318-0+445 -warstwa podbudowy z ACWMS gr. 16cm km 13+680-15+010 -górna warstwa nasypu CBR30 km 15+830-15+975 -warstwa technologiczna CBR40 km 15+830-15+975, 16+000-16+200 -warstwa mrozoochronna i odsączająca km 0+300-0+445 DP1179N -warstwa ścieralna SMA: S7 31+800-34+059 J.P., 30+100-31+400 J.L., 32+600-34+059 J.L.;
Graficzna prezentacja postępu robót Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>
.Przepusty
Sekcja I
3.4.2. Sekcja II
3.4.3. Sekcja III
Postęp robót mostowych Graficzna prezentacja postępu robót mostowych >>>
|