Grudzień 2011

Postęp robót drogowych:


Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe:

- wykonanie wykopów: 0+000 - 0+300, 1+200 - 1+250, 3+100 - 3+500, 3+600 - 3+800, 4+100 - 4+500, 4+500 - 4+800, 7+500 - 8+450, WPPD Rondo, DW 526, DP1181N; 26+040-26+200; DG WD-20 0+240-0+370;

- zdjęcie mechaniczne warstwy humusu z pasa drogowego: DD1, WPPD Rondo, DW 526;

- wykonanie nasypów: 0+450 - 0+650, 1+400 - 1+600, 2+800 - 3+100, 3+800 - 3+900, 4+100

- 4+400, 4+900 - 5+150, 5+150 - 5+250, 6+600 - 7+025, 7+800 - 8+300, WPPD Ł3, DW 526; 8+583-9+000; 12+400-12+475; 15+880-15+960; 16+500-18+600; 18+700-19+700; 20+270­20+500; 20+750-20+875; 21+275-21+600; 21+605-21+675; 22+400-22+500; 22+625-22+675; 24+000-24+100; 25+300-25+800; 26+975-27+250; WMł:Ł2 0+200-0+300; WMr:Ł3 0+000­0+300; DK7 0+760-0+860; DK7 11+400-11+840; DG WD-20 0+080-0+165; DD7 0+489 0+600;

- wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: DG WD-20 0+240-0+370;

- profilowanie i zagęszczanie podłoża: 26+100-26+330; 28+100-28+250; DG 148016N 0+480­0+515;

- ułożenie geotkaniny: 3+800 - 3+900, 6+700 - 6+800; 21+275-21+425; 21+605-21+675; 22+400-22+490; 26+990-27+135; DK7 12+920-13+120; DD7 0+489-0+600;

- warstwa mrozoochronna: 0+000 - 0+450, 2+800 - 3+300, 4+750 - 4+900, 4+950 - 5+150, 6+025 - 6+625, 7+550 - 8+480, DW 526; 12+650-12+750; 13+700-15+000; 15+700-15+830; 16+150-16+495; 23+000-23+700; DG 148014N 0+025-0+302; DG WD-20 0+000-0+480;

- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 0+000 - 0+450, 2+800 -3+300, 6+025 - 6+625, 7+550 - 8+480, DW 527; 13+700-15+830;

- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem: 4+775 - 4+900, 5+250 - 5+300, 7+500 - 8+480; 20+100-20+330; 22+620-22+760; 26+100-26+330; 28+095-28+250;

- podbudowa z betonu asfaltowego: 2+800 - 3+300, 6+000 - 6+600, 7+530 - 8+583; 9+700­10+500; 13+695-15+830;

- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego: 2+800 - 3+300, 7+260 - 8+583; 9+700-10+500; 13+680-15+830;

- ścieki betonowe trójkątne: 7+200 - 8+583

 


Graficzna prezentacja postępu robót

Odcinek I 0+000 – 8+583

Odcinek II 8+583 – 28+270

Odcinek III 28+270 – 36+540                                                                                                                


Węzeł drogowy Pasłęk - Południe >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>




 

Postęp wykonania przepustów:

3.4.1   Sekcja I

 

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z

zagęszczeniem

1

P-1

S7

0+317

100%

-

-

-

100%

100%

2

Pd-1

S7

2+034

100%

-

-

-

100%

100%

3

P-2

S7

1+933

61%

-

-

-

61%

61%

4

P-3.1

S7

3+983

100%

-

-

-

100%

100%

5

P-3.2

DD2(A)

0+432

100%

-

-

-

100%

100%

6

P-4.1

S7

5+043

100%

-

-

-

100%

100%

7

P-4.2

DD5(A)

0+322

100%

-

-

-

100%

100%

8

P-5.1

S7

6+084

100%

-

-

-

100%

100%

9

P-5.2

DK7

5+390

100%

-

-

-

100%

100%

10

P-5.3

DD5(A)

1+340

100%

-

-

-

100%

100%

11

P-6.1

S7

8+795

 

-

-

-

-

-

12

P-6.2

DD7(A)

0+679

-

-

-

-

-

-

13

P-7.1

S7

9+101

-

-

-

-

-

-

14

P-7.2

DD7(A)

0+991

-

-

-

-

-

-

15

P-8.1

S7

12+431

-

-

-

-

-

-

16

P-8.2

DK7

11+844

-

-

-

-

-

-

17

P-9.1

S7

12+928

-

-

-

-

-

-

18

P-9.2

DD8(A)

0+573

-

-

-

-

-

-

19

P-10.1

S7

13+101

-

-

-

-

-

-

20

P-10.2

DD8(A)

0+746

-

-

-

-

-

-

21

P-DD5

DD5(A)

2+023

-

-

-

-

-

-

22

PE-1

S7

1+770

100%

-

-

-

100%

100%

23

PE-1.1

DK7

0+872

100%

-

-

-

0%

0%

24

PE-2

S7

1+840

100%

-

-

-

100%

100%

25

PE-2.1

DK7

0+943

0%

-

-

-

0%

0%

26

PE-3

S7

5+140

100%

-

-

-

100%

100%

27

PE-4

S7

8+440

100%

-

-

-

100%

100%

28

PE-5

S7

8+480

100%

-

-

-

100%

100%

29

PE-6

S7

8+520

100%

-

-

-

100%

100%

 

3.4.2. Sekcja II

 

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z

zagęszczeniem

1

P-6.1

S7

8+795

100%

-

100%

100%

100%

100%

2

P-6.2

DD7(A)

0+679

100%

-

-

-

100%

100%

3

P-7.1

S7

9+101

100%

-

-

-

100%

100%

4

P-7.2

DD7(A)

0+991

100%

-

-

-

100%

100%

5

P-8.1

S7

12+431

100%

-

-

-

100%

100%

6

P-8.2

DK7

11+844

100%

-

-

-

100%

100%

7

P-9.1

S7

12+928

100%

-

100%

100%

100%

100%

8

P-9.2

DD8(A)

0+573

100%

-

-

-

100%

100%

9

P-10.1

S7

13+101

100%

-

100%

100%

100%

100%

10

P-10.2

DD8(A)

0+746

100%

-

-

-

100%

100%

11

PE-7

S7

8+720

100%

-

-

-

100%

100%

12

PE-8

S7

8+850

100%

-

-

-

100%

100%

13

PE-9

S7

9+250

100%

-

-

-

100%

100%

14

PE-10

S7

9+350

100%

-

-

-

100%

100%

15

PE-11

S7

11+025

100%

-

-

-

100%

100%

16

PE-12

S7

11+075

100%

-

-

-

100%

100%

17

PE-13

S7

13+010

100%

-

-

-

100%

100%

18

PE-14

S7

16+370

100%

-

-

-

100%

100%

19

PE-15

S7

16+470

100%

-

-

-

100%

100%

20

P-11

S7

18+743

100%

100%

100%

100%

-

100%

21

P-12

S7

19+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

22

P-13

S7

19+910

100%

75%

0%

0%

-

0%

23

P-14

S7

20+360

100%

100%

100%

100%

-

100%

24

P-15

S7

20+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

25

P-16

S7

21+390

100%

100%

79%

78%

-

100%

26

P-17

S7

21+700

100%

78%

64%

43%

-

100%

27

P-18

S7

22+340

100%

100%

100%

100%

-

100%

28

P-19

S7

22+710

100%

100%

100%

100%

-

100%

29

P-20

S7

24+073

100%

100%

100%

100%

-

100%

30

P-21

S7

25+316

100%

100%

100%

100%

-

100%

31

P-22

S7

26+655

100%

100%

100%

100%

-

100%

32

P-23

S7

27+085

100%

100%

100%

100%

-

100%

33

P-24

S7

27+394

100%

100%

100%

100%

-

100%

34

P-25

S7

28+000

100%

0%

0%

0%

-

0%

35

PR-15

S7

18+840

100%

100%

100%

100%

-

100%

36

PE-16

S7

18+960

100%

100%

100%

100%

-

100%

37

PE-17

S7

19+040

100%

100%

100%

100%

-

100%

38

PE-18

S7

19+120

100%

100%

100%

100%

-

100%

39

PE-19

S7

19+200

100%

100%

100%

100%

-

100%

40

PE-20

S7

19+700

-

100%

100%

100%

-

-

41

PE-21

S7

19+800

100%

100%

100%

100%

-

0%

42

PE-22

S7

20+265

100%

100%

100%

100%

-

100%

43

PE-23

S7

20+435

100%

100%

100%

100%

-

100%

44

PE-24

S7

20+495

100%

100%

100%

100%

-

100%

45

PR-25

S7

21+600

100%

86%

96%

95%

-

0%

46

PE-26

S7

21+760

100%

100%

100%

100%

-

100%

47

PE-27

S7

22+650

100%

100%

100%

100%

-

100%

48

PE-28

S7

22+800

100%

100%

100%

100%

-

100%

49

PE-29

S7

22+850

100%

100%

100%

100%

-

100%

50

PR-30

S7

23+932

100%

100%

100%

100%

-

100%

51

PE-31

S7

25+500

100%

100%

100%

100%

-

100%

52

PE-32

S7

25+600

100%

100%

100%

100%

-

100%

53

PE-33

S7

25+700

100%

100%

100%

100%

-

100%

54

PE-34

S7

27+185

100%

100%

100%

100%

-

100%

55

PE-35

S7

27+250

100%

100%

100%

100%

-

100%

56

PR-36

S7

27+888

100%

100%

100%

100%

-

100%

 

 

 

3.4.3. Sekcja III

 

Lp.

Obiekt

Droga

Lokalizacja

Wykopy pod fundament

Beton wyrównawczy

Zbrojenie

Beton konstrukcyjny

Konstrukcje stalowe z rur karbowanych

Zasypka wraz z

zagęszczeniem

54

P-26

S7

28+930

100%

100%

100%

100%

 

100%

55

P-27

S7

30+677

100%

100%

100%

100%

 

100%

56

P-28

S7

31+180

100%

100%

100%

100%

 

100%

57

P-29

S7

31+740

100%

100%

100%

100%

 

100%

58

P-30

S7

32+060

100%

100%

100%

100%

 

100%

59

P-31

S7

32+660

100%

100%

100%

100%

 

100%

60

P-32

S7

33+440

100%

100%

100%

100%

 

100%

61

P-33

S7

34+385

100%

100%

100%

100%

 

100%

62

P-34

S7

35+302

100%

100%

100%

100%

 

100%

63

P-35

S7

35+494

100%

100%

100%

100%

 

100%

64

P-36

DD25(B)

0+423

0%

0%

0%

0%

 

0%

65

P-37

DD24(B)

0+227

0%

0%

0%

0%

 

0%

66

P-38

DD24(B)

0+000

100%

100%

100%

80%

 

0%

89

PE-37

S7

28+810

100%

100%

100%

100%

 

100%

90

PE-38

S7

28+860

100%

100%

100%

100%

 

100%

91

PE-39

S7

29+000

100%

100%

100%

100%

 

100%

92

PE-40

S7

29+070

100%

100%

100%

100%

 

100%

93

PE-41

S7

29+150

100%

100%

100%

100%

 

100%

94

PE-42

S7

31+039

100%

100%

100%

100%

 

100%

95

PE-43

S7

31+120

100%

100%

100%

100%

 

100%

96

PE-44

S7

32+900

100%

100%

100%

100%

 

100%

97

PE-45

S7

33+000

100%

100%

100%

100%

 

100%

98

PE-46

S7

33+100

100%

100%

100%

100%

 

100%

99

PE-47

S7

34+300

100%

100%

100%

100%

 

100%

100

PE-48

S7

34+465

100%

100%

100%

100%

 

100%

101

PE-49

S7

34+900

100%

100%

100%

100%

 

100%

102

PE-50

S7

34+980

100%

100%

100%

100%

 

100%

                     

 

 

Postęp robót mostowych


Graficzna prezentacja postępu robót mostowych  >>> 

 

 

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44461
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gość 
Linki