Postęp robót drogowych:
Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty drogowe: - wykonanie wykopów: 1+800-2+010; 3+800-3+900; 4+800-4+900; 5+100-5+150; 7+500- 7+550; 8+700-8+800; 9+700-9+750; 12+400-12+475; 16+125-16+175; 17+600-17+850; 19+000-19+050; 19+650-19+775; 24+200-24+330; 24+660-24+750; 31+720-31+730; 32+000- 32+200; 33+040-33+100; 33+830-33+870; - wykonanie nasypów: 1+400-1+700; 5+100-5+150; 7+000-7+400; 9+700-9+750; 16+100- 16+300; 17+700-17+800; - wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 8+700-8+800; 12+400-12+475; 16+125- 16+175; 17+600-17+800; 19+650-19+775; 31+720-31+730; 33+040-33+100; 33+830-33+870; DD7(A) 0+640-0+720; - wzmocnienie podłoŜa gruntowego metodą kolumn CMC: 20+280-20+420 - odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 1+300; 5+000; 5+600; 11+400; 13+300; 17+800; 17+880; 18+960; 19+040; Ŝwirownia Awajki; 28+100;
Graficzna prezentacja postępu robót >>>
Węzeł drogowy Marzewo >>> Węzeł drogowy Małdyty >>>
Drenaż i uzbrojenie Opis robót | Wykonanie narastająco na 31.12.2010 | kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900 | 75,0% | kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920 | 75,0% | kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800 | 0,0% | kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990 | 0,0% | kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750 | 0,0% | kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250 | 0,0% | kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350 | 10,0% | kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190 | 0,0% | kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140 | 90,0% | kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090 | 70,0% | kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400 | 30,0% | kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820 | 95,0% | kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550 | 20,0% | kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400 | 30,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371 | 100,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480 | 85,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884 | 85,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331 | 40,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556 | 85,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380 | 85,0% | przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650 | 85,0% | przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850 | 50,0% | przebudowa rowu RE-28 w km 21+185 | 10,0% | budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180 | 8,0% | budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039 | 7,0% | budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120 | 7,0% | montaż przepustów stalowych P-1 w km 0+317 | 0,0% | montaż przepustów stalowych PE-1 w km 1+770 | 0,0% | montaż przepustów stalowych P-DD5 w km 2+023,14 | 0,0% | montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983 | 0,0% | montaż przepustów stalowych Pd-2 w km 10+472 | 0,0% | montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983 | 50,0% | montaż przepustów stalowych P-5.2 w km 6+084 | 0,0% | montaż przepustów stalowych P-7.1 w km 9+101 | 40,0% | montaż przepustów stalowych P-7.2 w km 9+101 | 40,0% | montaż przepustów stalowych P-9.1 w km 12+928 | 40,0% | montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431 | 0,0% | montaż przepustów stalowych PE-3 w km 5+140 | 0,0% | montaż przepustów stalowych PE-6 w km 8+520 | 0,0% | montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-8 w km 8+850,00 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350 | 40,0% | montaż przepustów stalowych PE-11 w km 11+025 | 0,0% | montaż przepustów stalowych PE-12 w km 11+075 | 0,0% | montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010 | 40,0% | montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101 | 20,0% | montaż przepustów stalowych PE-14 w km 16+370,00 | 0,0% | montaż przepustów stalowych PE-15 w km 16+470,00 | 0,0% | kolizja wodociągowa w km 10+550 | 100,0% | kolizja wodociągowa w km 13+000 | 70,0% | kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230 | 50,0% | kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161 | 100,0% | kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650 | 70,0% | kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170 | 90,0% | kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700 | 90,0% | kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500 | 90,0% | kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100 | 90,0% | kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262 | 100,0% |
Postęp robót mostowych
Zmieniony (Wtorek, 18 Styczeń 2011 12:30)
|