Grudzień 2010

Postęp robót drogowych:

Obecnie na wszystkich odcinkach od km 0+000 do km 36+540 trwają następujące roboty

drogowe:

- wykonanie wykopów: 1+800-2+010; 3+800-3+900; 4+800-4+900; 5+100-5+150; 7+500-

7+550; 8+700-8+800; 9+700-9+750; 12+400-12+475; 16+125-16+175; 17+600-17+850;

19+000-19+050; 19+650-19+775; 24+200-24+330; 24+660-24+750; 31+720-31+730; 32+000-

32+200; 33+040-33+100; 33+830-33+870;

- wykonanie nasypów: 1+400-1+700; 5+100-5+150; 7+000-7+400; 9+700-9+750; 16+100-

16+300; 17+700-17+800;

- wykonanie nasypów w ramach wymiany gruntów: 8+700-8+800; 12+400-12+475; 16+125-

16+175; 17+600-17+800; 19+650-19+775; 31+720-31+730; 33+040-33+100; 33+830-33+870;

DD7(A) 0+640-0+720;

- wzmocnienie podłoŜa gruntowego metodą kolumn CMC: 20+280-20+420

- odwodnienie wykopu za pomocą pomp wysokowydajnych: 1+300; 5+000; 5+600; 11+400;

13+300; 17+800; 17+880; 18+960; 19+040; Ŝwirownia Awajki; 28+100;

Graficzna prezentacja postępu robót >>>


Węzeł drogowy Marzewo >>>


Węzeł drogowy Małdyty >>>

 Postęp robót branżowych:


Drenaż i uzbrojenie

 

Opis robót

Wykonanie narastająco na

31.12.2010

kolizja teletechniczna nr 1 w km 0+000-0+900

75,0%

kolizja teletechniczna nr 3 w km 0+920

75,0%

kolizja teletechniczna nr 7 w km 12+490-12+800

0,0%

kolizja teletechniczna nr 8 w km 12+990

0,0%

kolizja teletechniczna nr 17 w km 24+620-24+750

0,0%

kolizja teletechniczna nr 18 w km 26+100-26+250

0,0%

kolizja teletechniczna nr 22 w km 32+800-33+700

0,0%

kolizja energetyczna nr 1 w km 0+550

0,0%

kolizja energetyczna nr 2 w km 1+200

0,0%

kolizja energetyczna nr 3 w km 2+200

0,0%

kolizja energetyczna nr 6 w km 7+000-7+400

0,0%

kolizja energetyczna nr 5a w km 6+620

0,0%

kolizja energetyczna nr 7b w km 9+260

0,0%

kolizja energetyczna nr 10 w km 12+040

0,0%

kolizja energetyczna nr 13 w km 21+350

10,0%

kolizja energetyczna nr 14 w km 23+190

0,0%

kolizja energetyczna nr 16 w km 26+140

90,0%

kolizja energetyczna nr 17 w km 28+090

70,0%

kolizja energetyczna nr 19 w km 30+400

30,0%

kolizja energetyczna nr 21 w km 32+780-32+820

95,0%

kolizja energetyczna nr 4 w km 3+350-4+550

20,0%

kolizja energetyczna nr 7 w km 8+400

30,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 20+371

100,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+480

85,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 29+884

85,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+331

40,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 30+556

85,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 33+950-34+380

85,0%

przebudowa sieci drenarskiej w km 34+450-34+650

85,0%

przebudowa koryta rzeki Rybnej w km 34+800-34+850

50,0%

przebudowa rowu RE-28 w km 21+185

10,0%

budowa przepustu żelbetowego P-28 w km 31+180

8,0%

budowa przepustu żelbetowego PE-42 w km 31+039

7,0%

budowa przepustu żelbetowego PE-43 w km 31+120

7,0%

montaż przepustów stalowych P-1 w km 0+317

0,0%

montaż przepustów stalowych PE-1 w km 1+770

0,0%

montaż przepustów stalowych P-DD5 w km 2+023,14

0,0%

montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983

0,0%


montaż przepustów stalowych Pd-2 w km 10+472

0,0%

montaż przepustów stalowych P-3.1 w km 3+983

50,0%

montaż przepustów stalowych P-5.2 w km 6+084

0,0%

montaż przepustów stalowych P-7.1 w km 9+101

40,0%

montaż przepustów stalowych P-7.2 w km 9+101

40,0%

montaż przepustów stalowych P-9.1 w km 12+928

40,0%

montaż przepustów stalowych P-8 w km 12+431

0,0%

montaż przepustów stalowych PE-3 w km 5+140

0,0%

montaż przepustów stalowych PE-6 w km 8+520

0,0%

montaż przepustów stalowych PE-7 w km 8+720

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-8 w km 8+850,00

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-9 w km 9+250

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-10 w km 9+350

40,0%

montaż przepustów stalowych PE-11 w km 11+025

0,0%

montaż przepustów stalowych PE-12 w km 11+075

0,0%

montaż przepustów stalowych PE-13 w km 13+010

40,0%

montaż przepustów stalowych P-10.2 w km 13+101

20,0%

montaż przepustów stalowych PE-14 w km 16+370,00

0,0%

montaż przepustów stalowych PE-15 w km 16+470,00

0,0%

kolizja wodociągowa w km 10+550

100,0%

kolizja wodociągowa w km 13+000

70,0%

kolizja wodociągowa nr 1 w km 21+230

50,0%

kolizja wodociągowa nr 2 w km 23+161

100,0%

kolizja wodociągowa nr 3 w km 24+650

70,0%

kolizja wodociągowa nr 4 w km 28+170

90,0%

kolizja wodociągowa nr 5 w km 31+700

90,0%

kolizja wodociągowa nr 6 w km 32+500

90,0%

kolizja wodociągowa nr 7 w km 33+100

90,0%

kolizja wodociągowa nr 8 w km 32+262

100,0%


Postęp robót mostowych

Zmieniony (Wtorek, 18 Styczeń 2011 12:30)

 
ZDJĘCIA Z BUDOWY
BIURO PROJEKTÓW
Licznik odwiedzin
Użytkowników : 63
Pozycje : 54
Zasoby : 5
Odsłon : 44463
Użytkownicy
Naszą witrynę przegląda teraz 5 gości 
Linki